Beoordelingen over Hotel Aire de Bardenas 4-sterren

Carretera de Ejea, Km. 1, 31500 Tudela, Spanje

#10 van de 28 hotels in Tudela

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

wij vonden het een geweldig hotel
    • Tweepersoonskamer met Patio en Bad

Prachtig hotel. Fantastische kamer goed restaurant. Heerlijk ontbijt Een design hotel waar het concept tot in de kleinste details is doorgevoerd. Alle oplossingen zijn simpel maar zo creatief

Unieke overnachting in de bubbel kamer
    • Bubble Kamer

De locatie wordt ook verhuurd voor zakelijke evenementen, dit hebben we als storend ervaren. Als je op vakantie bent wil je geen zakenlui om je heen hebben.

Waanzinnige locatie, unieke locatie. We sliepen in een Bubbel kamer. Ontbijt was goed. Restaurant ook van hoog niveau. De groente gerechten konden we erg waarderen in een overwegend vlees land, maar ze waren wel overpriced. € 10 voor geraspte courgette.. Heerlijk zwembad met fijne ligstoelen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

De ligging en een mooie kamer
    • Tweepersoonskamer met Patio

Jammer dat we het mooie uitzicht vanaf onze kamer en buitenzitje niet konden zien

De ligging en een mooie kamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Wij hadden al veel steden gezien en veel gedaan.

Wij hadden al veel steden gezien en veel gedaan. Las Banderas Reales is prachtig en om daar een extra dag te zijn en te genieten van het hotel en de lieve mensen in het niets, dat tegelijk een luxe oord was, was heerlijk.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Vriendelijk personeel!

Gehorige kamers. Tempo in restaurant veel te snel. Locatie aan de rand van natuur ipv er midden in. Samengevat: té duur voor wat het is.

Vriendelijk personeel! Mooi design. Lekkere gerechten in restaurant.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Fantastische ligging in semi woestijn.

Fantastische ligging in semi woestijn. Minimalistisch ontwerp met hoog Zen-gehalte wat uitstekend past in de omgeving. Niet voor niets hebben ze vele internationale prijzen ontvangen. Uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Als je van 'anders' houdt is dit absoluut the place...

Als je van 'anders' houdt is dit absoluut the place to be. Met open monden reden we de oprit op van Aire de Bardenas, gelegen in een wijdse, bijna verlaten vlakte in de brandende zon. De omgeving is adembenemend mooi. We zijn hartelijk ontvangen door de receptie en bij aankomst in onze kamer (12) vielen onze monden weer wagenwijd open. Leuk ingerichte kamer, met een geweldige buitenplek met (!) buitenbad! Ontbijt is heerlijk, diner is heerlijk. Groenten uit eigen moestuin! Relaxen in de stoelen bij de moestuin met prachtig uitzicht is een must. Zowel ontbijten als dineren kan binnen en buiten. Er is in de omgeving veel te doen zoals mountainbiken, 4x4 tracks rijden, wandelingen maken door een woestijnachtige omgeving. We mochten er maar 1 dag van genieten. De volgende keer blijven we gegarandeerd veel langer!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Het hotel is heel bijzonder, geen doorsnee.

Personeel spreekt geen Engels (hoewel ze zeggen van wel) In het restaurant wordt goed gekookt maar het ingehuurde personeel is niet altijd even vriendelijk/dienstverlenend. Wellicht door taalprobleem ? Van een dergelijk hotel mag je verwachten dat al het personeel Engels kan. Mensen achter de centrale balie spraken wel goed Engels!

Het hotel is heel bijzonder, geen doorsnee. Buitenbad is heerlijk. Bezoek ook zeker het natuurpark in de buurt! Aanrader!

• Beoordeeld op: 19 april 2016

+ concept

- duur restaurant ( prijs kwaliteit niet in balans)

+ concept + hotel + rust

Schitterende lokatie - uitzonderlijke beleving

Schitterende lokatie - uitzonderlijke beleving

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Unieke locatie

Personeel spreekt nauwelijks Engels wat je wel zoh verwachten op een dergelijke locatie.

Unieke locatie

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Het design van het hotel, het schitterende uitzicht en de...

Het design van het hotel, het schitterende uitzicht en de vriendelijk staf.