Beoordelingen over Hotel Alabardero 4-sterren

Zaragoza, 20, Casco Antiguo, 41001 Sevilla, Spanje

#27 van de 156 hotels in Sevilla

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Zeer vriendelijk personeel, maar het hotel zit slecht in mekaar. Ga er eten, maar blijf er niet slap

Probleem is dat het niet beter kan! Ben je met de auto, dan kan je vóór het hotel niet stoppen of je moet midden op de stoep gaan staan. Dat vinden de voetgangers niet prettig! De kamers (2 de verdieping) geven uit op een patio met beneden een bar/cafetaria met lawaai tot halféén, en overdag ook: dus effe uitrusten na de lunch zit er niet in. Wij gaan er allicht nog eens eten, maar zeker niet logeren. Er is trouwens een uitstekend hotel op loopafstand (las calles del Arenal), met voiturier die uw wagen gaat parkeren.

We hadden er verleden jaar heerlijk gegeten, en besloten dit jaar eens terug te keren. Sommige gerechten waren voortreffelijk (de st. jacobsschelpen met truffels en zure appelen, of de calderaida van vis en scheldpieren, of de carpaccio van carabineros), andere waren wat minder. Het restaurant zou ik zeker nog aanraden. Je zit er ook zalig in prachtige kamers.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Uitstekende ligging in een romantisch knus hotel.

Ontbijt leek de eerste ochtend een beetje mager. Doordat er geen ontbijtbuffet is, leek het wat minder. Alles is echter aanwezig, je moet het gewoon even vragen.

Vriendelijk personeel, geweldige ligging, knus hotel, leerlingen hotelschool doen erg hun best.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Voor herhaling vatbaar en aan te raden aan vrienden en familie
    • Kamer aan de Binnenzijde

geen echte tegenvallers

Ontbijt en diner was goed, het bedienend personeel zijn leerlingen maar als je dat weet is dat geen probleem. De kamer was compact maar gezellig alleen het ontbreken van een raam is niet ideaal. De ligging van het hotel is perfect, vlak bij de kathedraal en het kasteel! Het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Logeren in een uniek en historisch kader in hartje Sevilla

Misschien dat de lift wel wat krap is voor grotere wagens. Wij waren in ieder geval blij dat er een parking voorzien was aan het hotel, wat niet evident is het centrum van Sevilla. Waar wij wel last van hadden was een heel lawaaierige ruziënde man in de kamer naast de onze, die ons tot middernacht uit onze slaap hield en om vijf uur opnieuw van wal stak. Voor de rest was alles perfect.

Hartelijk onthaal aan de receptie. De dame was heel behulpzaam en zorgde dat we meteen konden parkeren in de parking van het hotel, die te bereiken is via een autolift. Daarna konden we inchecken en we kregen spontaan een kaart van Sevilla met de bezienswaardigheden. Charmante en heel ruime kamer (wij kozen voor een studio) in een uniek en historisch kader. Smaakvol ingericht door de keuze van meubelen. De badkamer was heel ruim en stijlvol met oog voor detail. Het hotel is ideaal gelegen in hartje Sevilla en je kan gewoon te voet de mooie stad verkennen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Hotel met goede uitvalsbasis om de stad te ontdekken.

Harde bedden. Kamer naast ons was heel rumoerig tot middernacht en om 5 uur herhaalde zich hetzelfde tafereel. Krappe parking.

Heel vriendelijk onthaal. Grote kamer.

Nachtlawaai

Dit is meer een restaurant dan een hotel. Restaurantlawaai (bestek, koffiemachine, gasten,...), dat ongestoord in de kamer weerklinkt door deuren de naam niet waardig. Het feestje op de benedenverdieping liep af tegen 1h30 en begon weer om 7h30. Omdat we zo opgenaaid waren, hebben we de volle 5 uur geslapen. Nooit meer!

ideale ligging om Sevilla te verkennen

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Perfecte locatie, mooie charmant ingerichte kamers,...

De WiFi werkte niet. Dat lag allicht aan een eenmalige storing.

Perfecte locatie, mooie charmant ingerichte kamers, behulpzaam uitermate vriendelijk personeel. Is een hotelschool: Het restaurant is een aanrader

Lokatie is perfect, hotel erg mooi, studenten restaurant...
    • Kamer aan de Binnenzijde

Het bed was wat klein en hard.

Lokatie is perfect, hotel erg mooi, studenten restaurant super lekker.

Een heerlijk hotel met hele vriendelijke mensen.

Mooie kamer, zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, uitstekend restaurant, prachtig gebouw, goede locatie.

Heerlijk en niet duur eten in de bistro van het hotel,...

Heerlijk en niet duur eten in de bistro van het hotel, bereid door leerlingen van de hotelschool.

Geweldig ontbijt, alles vers voor ons gemaakt, echt super.

Geweldig ontbijt, alles vers voor ons gemaakt, echt super. Locatie is perfect, alles op loopafstand. Hotel heeft een eigen parkeergarage!

locatie is fantastisch, kamer was ruim

het is wat gehorig, niet al het personeel spreekt even goed engels

locatie is fantastisch, kamer was ruim

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Een leuk kleinschalig hotel met patio, de kamers zijn op de...

De piepende badkamerdeur is 's nachts wel hinderlijk.

Een leuk kleinschalig hotel met patio, de kamers zijn op de tweede verdieping gelegen aan de patio. In het gebouw is ook een hotelschool gevestigd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het restaurant subliem.Een heerlijk hotel ook vanwege de centrale ligging

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

De vriendelijke ontvangst en een perfect restaurant, echt...

De weg naar de autolift van de ondergrondse parkeergarage -aan de achterkant van het hotel - vraag bijzondere stuurmanskunst, bijzonder smal Daar aangekomen "past" mijn auto niet in de lift, dus terug! Met de hulp van de Portier van het Hotel toch plaats gevonden in een openbare parkeergarage op een kleine 1000m van het hotel.

De vriendelijke ontvangst en een perfect restaurant, echt bijzonder

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Het Hotel is een prima verblijf voor een bezoek aan Sevilla.

Het Hotel is een prima verblijf voor een bezoek aan Sevilla. Mooi in het Centrum gelegen een nette kamer en een prima werkende airco. Het ontbijt is geen buffet vorm maar ze komen aan de tavel. Prima verzorgt en lekker vers. We werden prima geholpen door de hotel medewerkers met van alles echt Top.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Locatie was geweldig, super aardig personeel.

Kamer was erg warm en vlakbij de schoorsteen zodat vanaf 12.00 uur er etenslucht in de kamer hing. Helaas geen werkende Wifi gedurende ons verblijf, 2 nachten.

Locatie was geweldig, super aardig personeel. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Uiterst plezierige, zeer professionele bediening ( Hotel is...

Uiterst plezierige, zeer professionele bediening ( Hotel is opleidingsschool). Een verademing. Gunstig gelegen in binnenstad. Heerlijk ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

De ligging in het hart van Sevilla.

De kamer was klein zonder buitenvenster. Een mooi dakterras werd niet meer gebruikt ondanks het mooie weer(30°). Het ontbijt viel tegen, van een hotel met zogezegd excellente keuken hadden we toch beter verwacht, geen verse jam, geen afwisseling. Ook 's avonds vonden we de bediening zeer stijf, is dit nog van deze tijd? We vonden dit hotel zeker geen 4 sterren waard.

De ligging in het hart van Sevilla.

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Ruime, practisch kamer

Het ontbijt was ondermaats. 6 dagen hetzelfde. Niets te kiezen.

Ruime, practisch kamer

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Slecht geïsoleerde kamers en veel lawaai.

Slecht geïsoleerde kamers en veel lawaai. Pover ontbijt zonder variatie. Slechte bediening.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

De ligging, de accomadatie.

De ligging, de accomadatie.uitermate behulpzaam personeel, Het kader, de sfeer

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

schitterend restaurant - pianist in de lounge - uitstekend...

schitterend restaurant - pianist in de lounge - uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Centraal gelegen.

Geen DVD-speler op de kamer, terwijl dat wel in de aanbieding stond

Centraal gelegen. Leuke oude en authentieke sfeer

• Beoordeeld op: 7 december 2015

Schitterend restaurant en zeer vriendelijk

Geen airco of verwarming zoals 15 jaar geleden hotel verouderd

Schitterend restaurant en zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Vriendelijk personeel.

Het ontbijt is ok maar niet heel uitgebreid.

Vriendelijk personeel. Locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

goede en toch rustige ligging.

goede en toch rustige ligging. Het hotel. In de badkamer was er een probleem met de waterdruk maar dat werd onmiddellijk opgelost