Beoordelingen over Silken Al-Andalus Palace 4-sterren

Paraná, Bellavista-Palmera, 41012 Sevilla, Spanje

#100 van de 156 hotels in Sevilla

Gebaseerd op 12030 beoordelingen over dit hotel

Jammer van de ingeslagen ruit
    • Comfort Tweepersoonskamer met uitzicht op het zwembad

Auto op straat naast hotel geparkeerd, ruit ingeslagen. Daar zeker auto in parking of garage proberen te plaatsen.

Zeer ruime kamers. Enorm uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijke en behulpzame receptiemedewerkers. Fijn zwembad. Leuke restaurants in de buurt. het

uitgebreid ontbijt dat tot 11 u kon genomen worden.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met terras

de laatste dag moest je na 15 u per valies 1 euro per uur betalen om deze te bewaren, dat was de eerste keer dat we dit meemaakten.

uitgebreid ontbijt dat tot 11 u kon genomen worden.

Goed hotel voor een rustige citytrip naar Sevilla!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad was plots een namiddag (eind juni 2018) eens gesloten door schilderwerken wat wel tegenviel in 38 graden.

Wij, als jong koppel hebben genoten van ons verblijf hier. Heerlijk ontbijt! Heel goede busverbinding met het centrum van Sevilla. Na het bezoeken was het fijn om een verfrissende duik in het zwembad te nemen.

superaccomodatie met veel voorzieningen voor prima prijs!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

inchecken duurt erg lang, had wat moeite om 4 losse bedden te krijgen, terwijl dit 9 maanden geleden al bevestigd was.

er zijn slechts 4 familiekamers met 4 losse bedden, de andere zijn met sofabed. het hotel is erg mooi, fijne ligweide met zwembad, taxi kost 7 euro naar centrum. supergoed ontbijt, kan ook lekker buiten op terras.

Heerlijke tuin met zwembad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het buiten terras zat bij het ontbijt vol met rokers, een niet-roker zone zou fijn zijn

De prachtige tuin met het zwembad.Na een dag in Sevilla slenteren was het smiddags heerlijk ontspannen aan het zwembad. En met bus nr. 3, om de hoek, ben je in 10 minuten weer in de stad voor 1,40 pp

Erg netjes onderhouden hotel, met hele mooie accenten in het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel ligt ongeveer een kwartier (met de bus) van de stad. Dit kan af en toe wat lastig zijn als je ‘s avonds laat terug wilt komen. Desalniettemin zijn er voldoende taxi’s die tegen een schappelijke (vergeleken met Nederland) prijs rijden.

Erg netjes onderhouden hotel, met hele mooie accenten in het gebouw. De plek waar we ontbeten was een rustgevende plek. Het zwembad was groot

Aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met uitzicht op het zwembad

De badkamer was erg simpel en de verlichting hier viel tegen. Verder erg weinig parasols rondom het zwembad.

Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Airconditioning op de kamer was uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mogelijkheid voor het veilig opslaan van bagage nadat men is uitgecheckt en moet wachten op een transfer.

tussenstop op terugreis juiswaarts
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wegens een preventieve legionella spoeling was er geen warm water van 10u s'morgens tot 6u s'morgens

heel goed en verzorgd ontbijt, zeer uitgebreide keuze

rustig groot hotel nabij voetbalstadion, met bus naar centrum op loopafstand
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het watersysteem viel deels uit van zondag tot maandag wegens previsioneel onderhoud legionionella. Het zwembad was pas open om 12u tot 20U dus veel korter dan voorzien. Het restaurant is in buffetvorm maar voelt eerder aan als een bedrijfrestaurant. nogal koele verlichting

het ontbijt was uitgebreid, warm en koud buffet, koffie en thee, zoet gebak, veel vers fruit. De kamer lag rustig, een ruim bed met goede matras. De badkamer was netjes met bidet, goede wissel van handdoeken tijdens ons 3daags verblijf

hotel was kil.zakelijk.

kamer,airco.

ontbijt was prima..de airco stonk naar olie.en we hebben hem uitgezet vanwege de oliestank.het sloeg op de luchtwegen.hotel is meer voor zakenlui.

Groot en ruim hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was zeker geen 4 sterren waard, ook het diner-buffet kan veel beter. en … het buitenzwembad ziet er op de foto's veel beter uit dan in 't echt

Groot en ruim hotel.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

neus slaat dicht telkens ik de kamer op kom
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is een "oude diesel" : zeer solide en ik kende het al, wel te oud én te duur voor de kamer die ik had. Veel stof in de lucht, veel straat- en boven+nevenburen lawaaihinder

Ligging tov het kantoor waar ik werk

Een uitstekend hotel om Sevilla te verkennen!

Geen balkon en een saaie buurt.

Wij hadden een juniorsuite geboekt. Daarom konden we gebruik maken van een rustige zaal om van het heerlijke ontbijt te genieten. En wat heel fijn was dat we met ons pasje toegang hadden tot een ruimte waar altijd koffie, thee en water en wat heerlijke versnaperingen lagen. Verder was de kamer heel ruim. De bus naar het centrum stopte vlakbij.

Zeer matig verblijf in hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel tegen en vooral de koffie. Verder ook het avondeten. De service was ook niet om over naar huis te schrijven. Zelfs op de vraag of we een goed verblijf hebben gehad en het antwoord dat dit niet zo was, werd niet eens doorgevraagd. Jammer. Ook de hotelkamer was klein en een enorme geluidoverlast. Ramen kunnen niet open, want dan slaap je niet door de herrie. Airco werkt niet goed. Kortom: voor ons geen herhaling.

Het zwembad en de ruimte om het zwembad was prima

Prima hotel om het mooie Sevilla te ontdekjen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer heeft kleine ramen, is donker en besloten

Lekker zwembad met ruime tuin om te zonnen , met de bus in 15 minuten in het centrum van Sevilla . Goeie combi van stad en tussendoor even rustig relaxen

Het hotel heeft bijgedragen aan een geweldige citytrip
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het dichtstbijzijnde restaurant/supermarkt was 10/15 min lopen.

Ruime, moderne en schone kamer. Luxe ontbijt, vriendelijk personeel wat prima Engels sprak en ons advies gaf over restaurant/vervoer. Zelfs een fles champagne bij aankomst voor onze trouwdag.

samen met onze drie volwassen kinderen en hun partners hebben we een mooi weekend doorgebracht.

geen opmerkingen

ingegaan op vraag naar verjaardagattentie. Na de stadsbezoeken en de flinke wandeling naar het hotel was de rust een aangename ervaring. Ontbijt : zeer uitgebreid, verzorgd aan mooi gedekte tafel.

Goede accommodatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een auto ter beschikking, de stad is anders om te voet te bereiken wel te ver. Er worden echter wel shuttlebussen ingezet. Jammer, maar niet onoverkomelijk, dat er geen waterkoker aanwezig was op de kamer om je eerste kopje koffie of thee te maken.

Het ontbijt was van zeer goede kwaliteit. Alles vers en enorm uitgebreid; voor ieder wat wils, zelfs als je glutenvrij eet. Kamer netjes met dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad en tuin heerlijk om in te vertoeven.

Sfeerloos
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg groot Onpersoonlijk hotel. Ik vond het sfeerloos. Er zijn voor het zelfde geld mooiere hotels in Sevilla. Geen aanrader

We kregen een upgrade kamer. Deze was prima. Ruim en schoon

Goed en uitgebreid ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een beetje gedateerd en niet steeds even smaakvol.

Goed en uitgebreid ontbijt. Zwembad in orde, lekker na het stadsbezoek. Hotel ligt wel paar km. van centrum maar taxi is goedkoop. Aanbevolen voor korte citytrip.

Mega hotel met niet al te ruime kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mega hotel met niet al te ruime kamers. Eindje van het centrale gebeuren maar met de bus om de hoek. Of fiets huren bij het hotel is goed te doen. Verder prima ontbijt en ondanks de grootte van het hele gebeuren doet men zijn best om het wat persoonlijker te maken. Omdat we met onze rondreis door Andalusië al aantal hotels gehad hadden wat kleinschaliger vonden we deze hierdoor niet onze voorkeur hebben.

Aangenaam verblijf en Sevilla prachtige stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel aan de receptie niet vriendelijk, in de restaurants wel maar verstaan bijna geen Engels/Frans.

Zeer goed ontbijt, zeer goed bedden, propere kamers.

Zakenhotel met zwembad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel is slecht, niet service gericht en spreekt geen Engels...

Groot hotel met grote kamers en heerlijk buiten zwembad. Zakenhotel 3,5 km van centrum. Goed te wandelen, fietsen op lopen. Taxi voor de deur.

We hebben een aangenaam verblijf gehad ttz hotel is ideaal om de stad Sevilla te bezoeken

Prijs per dag, 14 eu, voor de parking

Hotel ligt niet te ver van Sevilla bezienswaardigheden Voor ong 7 eu kun je per taxi naar centrum Sevilla Het hotel is groot maar voldoet aan al mijn verwachtingen Parking kost 14 eu per dag en dat is voor een klant toch wat veel Kan dat niet inbegrepen in de prijs ?

Grote keuze bij ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Grote keuze bij ontbijt Netheid van de kamer Vriendelijkheid van het personeel Groot zwembad bij warm weer Gemakkelijke busverbinding met centrum

Comfortabel verblijf voor onze stedentrip!
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met terras

Het enige minpuntje was dat het hotel geen shuttleservice had, maar de taxi naar de airport was maar 22 euro!

Ontbijt was uitstekend, heel veel keuze en tot 11 uur, geweldig!! Je kon ook 's avonds het dinerbuffet gebruiken voor 19 euro pp en dat was ook heel goed met grote keuze. Wij konden met onze kamer"'sleutel"" gebruik maken van de eliteroom en daar kon je onbeperkt thee, koffie en water halen of gebruiken met de nodige zoete en zoute hapjes, heel goed! Bij het zwembad was het heerlijk toeven op een ligbedje en er was sprake van goede schoonmaakservice. De bushalte voor de bus naar het centrum was om de hoek, perfect!

Netjes, schone kamers met prima bedden en goede airco.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met terras

Koffie was minder lekker uit het apparaat. Ontbijt was uitgebreid en verder prima.

Netjes, schone kamers met prima bedden en goede airco. Vriendelijke ontvangst. Een kamer was al klaar en we konden er al terecht.

Wij hebben er samen de vrienden heel erg van genoten. Sevilla is de moeite waard om te bezoeken.

De afstand tot het oude stadscentrum is vrij ver. Daarentegen zijn taxi's vrij goedkoop - 8 à 10 euro.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. De kamers waren dik oké.

Het was heerlijk om na een dag Sevilla aan het einde van de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel kwam ongeïnteresseerd en soms onvriendelijk over. Het is een half uur met de bus naar de stad. Lopen is waarschijnlijk te doen, maar na een dag lopen in de stad net te ver.

Het was heerlijk om na een dag Sevilla aan het einde van de dag af te koelen in het zwembad. Ruime tuin om te zonnen. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Geweldig ontbijt maar het hotel kan wel een verfbeurt gebruiken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wc spoelde slecht door, bed is te hard, hotel heeft van buiten een verfbeurt nodig

Ontbijt, ruime kamer, voldoende toiletartikelen, goede schoonmaak, groot zwembad en voldoende gratis ligbedden (optioneel is badlaken+flesje water voor €1)

Ruime kamer, lekker zwembad, aardig personeel
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Er was lekkage bij het toilet. Daardoor vervelende geur en water op de grond in de badkamer. Verder was het juist heel schoon.

Ruime kamer, lekker zwembad, aardig personeel

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Mooi hotel.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Parking: duur, €14 per dag en een paar keer gedoe met parkeerkaart bij in en uitrijden

Mooi hotel. Veel kamers maar daar merk je niets van. Niet gehorig. Fijn zwembad. Ontbijt was heel goed verzorgd.

Om de stad Sevilla te bezoeken is dit een zeer goed hotel prijs / kwaliteit
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ik kan niets bedenken Ik wil het hele team bedanken voor hun vriendelijke en professionele ontvangst en dat in een zeer drukke periode ( feria Sevilla )

Zeer goed hotel,wel heel druk Maar het personeel heeft alles perfect onder controle

Prima hotel iets buiten het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor het parkeren betaal je €14,- per nacht. Persoonlijk vind ik parkeren een vorm van service.

Fijne kamer met goed bed. Heerlijk zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Om de hoek de bus lijn 3 en je stapt in het centrum van Sevilla uit super makkelijk. Heel groot hotel maar dat merk je niet wel wat onpersoonlijker.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Fantastisch in alle opzichten.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met terras

Plastic stoelen en tafel op het terras bij de kamer. Niet in verhouding met het meubilair van de kamer.

Mooie ruimtelijke architectuur. Kamer geluidsdicht. Uitstekende bedden. Verduisterende gordijnen. Ontbijt zeer uitgebreid, diverse landenspecialiteiten. Zwembad eerder open (april), heel prettig. Handdoeken bij het zwembad gratis beschikbaar. Prima fietsen te huur bij het hotel. Airport shuttle service (tegen betaling) te regelen.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Apart hotel en goede ligging maar prima .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Chagrijnig receptie personeel ...versleten tapijt in hallen en gangen.

Op goede reisafstand centrum Sevilla dus de ligging. Aparte inrichting van het gebouw.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima hotel, fijne kamer en goede locatie om Sevilla te...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel jammer dat er op de kamer geen (standaard) koffie/thee voorziening is, een waterkoker voor een kopje thee te maken zou wel fijn zijn. (Ik begreep uit de informatiemap op de kamer dat je een waterkoker kunt huren voor €5 per nacht...)

Prima hotel, fijne kamer en goede locatie om Sevilla te bezoeken. De binnenstad is prima bereikbaar met het openbaar vervoer. Halte van de stadsbus is om de hoek van de ingang van het hotel.

Matig, maar niet slecht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was er te warm op de kamers en geen mogelijkheid bij te stellen. Geheel maakte ook een wat verlopen indruk. Ver buiten centrum, wel goede busverbinding

Personeel en ontbijt

Luxueus en comfortabel hotel, maar de locatie is een minpunt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is zeer ver van het stadscentrum gelegen , voor ons niet ideaal voor een city-trip van enkele dagen. Men is steeds verplicht een lange busrit te ondergaan of een taxi te nemen.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid , maar niet van topkwaliteit. De kamers waren ruim en netjes, ook al zag men dat dit een ietwat verouderd hotel is. De service was goed. Het personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Gedateerd hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel lijkt niet op de foto’s op booking.com, het oogt aan de buitenzijde vervallen, wat wit was is vaalgrijs geworden, “vergane glorie”-idee. Binnen ook gedateerd, afgelopen vloerbedekking met vlekken, ongezellige tl-verlichting. Bij uitchecken 3 medewerkers aan de balie, de persoon die mij uitcheckt is intussen aan de telefoon en overlegt over dit gesprek met haar collega’s. Onpersoonlijk, geen tot ziens. Naar het centrum te ver om te lopen, betekent 12-14 euro heen en weer met taxi.

Uitgebreid buffet-ontbijt

ok, maar zou het niet aanraden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad was niet open voor de kinderen, was een grote tegenvaller, personeel wist ook niet waar we wel konden zwemmen. Uiteindelijk zelf iets gevonden dat 5 minuten wandelafstand was Ontbijt niet ok Personeel: om middernacht komt personeel aankloppen omdat ze strijkijzer in onze kamer vergeten was ????? Rookgeur bij de kinderen op de kamer

Ontbijt was kwalitatief niet ok. Aanbod was groot, maar eten was niet lekker

Mooi hotel, maar voor verbetering vatbaar en net iets te ver buiten het centrum.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Door de constructie van het hotel heel veel last van lawaai in de kamer vanuit lobby en hotelbar, vooral omdat er tijdens ons verblijf voetbal op groot scherm werd vertoond in hotelbar. Daardoor geen enkele plaats om rustig en relaxed nog iets te drinken, dus genoodzaakt 3 avonden op rij direct naar de kamer te gaan waar het gejoel zeer goed te horen was. Jammer! De badkamer was qua afwerking wat minder, kon net iets properder ook.

Vriendelijk personeel, indrukwekkend hotel qua gebouw.

Ontbijt en de matrassen van het bed waren van zeer goede...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was aangenaam en zonnig weer en toch was het zwembad en de bar in de tuin niet geopend terwijl in de info stond dat dit rond Pasen wel zou moeten zijn...

Ontbijt en de matrassen van het bed waren van zeer goede kwaliteit!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Het hotel heeft een verwenfactor en dat hoort bij de vakantie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de grote lounch was het erg koud en er waren geen makkelijke stoelen of banken aanwezig. Wel was het erg verzorgd. Maar ik miste wel een goede stoel.

Zeer correct personeel, de kamer werd elke dag goed schoongemaakt. Uitstekend ontbijt. Goed georganiseerd. Meerdere koffieautomaten waardoor er nooit een lange wachtrij was.

goede ligging om sevilla te ontdekken, ongeveer 3 km van...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer rumoerig ontbijt, hotel had geen ramen die open kunnen in slaapkamers dus zit precies in gevangenis, kamers waren wel proper, drank veel te duur in de bar

goede ligging om sevilla te ontdekken, ongeveer 3 km van centrum

Een prima hotel even buiten het centrum van Sevilla.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamer met goede bedden en ruime badkamer. Vlakbij verschillende bushaltes, waardoor je binnen 20 minuten in het centrum bent, en er staan altijd taxi’s klaar. Als je van wandelen houdt, is het ook goed al wandelend te gaan naar bijv. het Maria Luisa park.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Groot hotel buiten het centrum van Sevilla maar met goede verbindingen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Omgeving van het hotel is sfeerloos; ligt echt in de buitenwijken van Sevilla.

Zeer groot en massaal hotel. Prima kamers en vriendelijk personeel. Zwembad was helaas niet toegankelijk omdat het nog te koud was, maar we konden wel op de grote zonneweide genieten in de ligstoelen. Altijd taxi's voor de deur naar het centrum van Seville voor nog geen 10 euro. Busverbinding 3 & 34 naar het centrum voor nog geen 2 euro pp is ook prima.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Redelijk tot goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ver van centrum(4 km); parkeren in garage hotel 14€/dg; buiten hotel op loopafstand gratis( wel kans, klein op inbraak, her en der autoglas te zien op stoep! ); fietsen bij hotel te huur maar erg duur( 2 fietsen 3dg 92 € ). Erg groot onpersoonlijk hotel.

Prima uitgebreid ontbijtbuffet met zeer veel variatie en vers fruit, yoghurt, musli, scrambled eggs etc; mooi aangelegde tuin met ligbedden; zwembad in renovatie: nog niet open.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Fijn hotel in een buitenwijk van Sevilla. Centrum vlot bereikbaar met de bus
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je een kleinigheidje wilt eten is dat aanwezig, maar als je binnen moet zitten omdat het bijv. te koud wordt buiten, is dat geen gezellige ruimte

Het hotel ligt op een rustige locatie en is goed te bereiken vanaf het vliegveld. Wij namen een taxi voor 30 euro en terug naar het vliegveld voor 25 euro. Taxi's staan klaar bij het hotel. Bus naar Sevilla centrum in 20 minuten bereikbaar. Op 2 min. loopafstand. Uitstekend ontbijt, fijn buiten zitten met een drankje en eenvoudige kaart. Er is ook een a la carte restaurant. Eindelijk eens een gezellige hotelbar, waar je 's avonds nog even kunt gaan zitten. Bedden prima, badkamer erg klein, maar goed schoon.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Perfecte locatie, genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de hotelkamer was het best warm, temperatuur wordt centraal geregeld.

Zeer uitgebreid en goed ontbijt. Bushalte om de hoek, waardoor je snel in het centrum bent van Sevilla. Ideale locatie!

Fijne bedden, schone kamers, goed uitgebreid ontbijtbuffet,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Over het algemeen onvriendelijk, niet geiinteresseerd personeel.Zowel achter de receptie als in de eetzaal. Heel jammer want voor de rest prima hotel en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Fijne bedden, schone kamers, goed uitgebreid ontbijtbuffet, en met bus of taxi snel in het centrum.

Uitstekend bevallen en een prima service!

Eigenlijk niets noemenswaardig.

Geen gebruik gemaakt van restaurant, dus kan ik niet beoordelen. Het ontbijt is voortreffelijk!! Zeer divers en uitgebreid en goede kwaliteit. Netjes, schoon en ruim qua tijden. Ook de kamers verzorgd en schoon. Dagelijks schoon gemaakt en altijd vriendelijke dames. Zeer tevreden. Na het uitchecken was er gelegenheid om de koffers nog te laten staan tot een later vertrek. Prima service!

Goed hotel voor een goede prijs en op een handige locatie aan de rand van het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De makkelijk bereikbare locatie aan de rand van de stad. Met de bus ben je zo in het centrum en die lijnbus voert je langs een mooie route met veel highlights.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Ik kan dit hotel aanbevelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij misten een knusse ruimte, en met ontbijten waaide het van de airco

Het was schoon, personeel was aardig het eten was fantastisch. Er was genoeg keuze. Dichtbij kun je op de bus stappen naar het centrum

Goede kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteitverhouding van het ontbijt onvoldoende. Voor aanzienlijk minder geld elders beter en gezelliger ontbijten. Klein minpuntje was het kleine klapraampje in de kamer

Uitstekende kamer (goed bed en schoon).

Goed verblijf voor een lage prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van de buitenkant ziet het hotel er oud en een beetje vervallen uit. Buiten het seizoen minder faciliteiten (geen zwembad). De minibar ging niet open.

Goede, grote bedden. Bushalte in de buurt, vanwaar elke paar minuten een bus vertrekt die in ongeveer 10 minuten naar het centrum rijdt. Op zondag gaan de bussen minder vaak. Verhuur van goede fietsen. Aparte balie met informatie voor toeristen. Uitzicht op voetbalstadion vanuit hotelkamer.

mooie bereikbare en schoon hotel
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met terras

de bediening (in het bijzonder Juan Man.) in de Bar Pigalle van het hotel had meer oog voor de jonge dames die in de bar zaten dan voor de rest van het publiek. Met name de genoemde persoon was bij het onbeschofte af tijdens de bediening en afrekening. Ja logisch .......want dan moet je de aandacht even ergens anders op vestigen dan op het vrouwelijk schoon !!

de schoonmaak van de kamers was uitstekend, er was niets te veel en de locatie tov openbaar vervoer was zeer goed en uitstekend te doen naar het centrum,

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Een heel plezierig verblijf in een heel professioneel en tegelijk gezellig hotel.

Het ontbijt was geweldig. De vriendelijkheid van het personeel viel ons op. Gastvrije behulpzame mensen. Diner ook prima. Kamers zijn een beetje somber, weinig sfeer ook. Kussens van de bedden konden beter.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zeer mooi hotel en vergelijkbaar met Nederlandse hotelketens
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden mogen nog iets maar Van der Valk kwaliteit worden, maar slaapt prima.

Vers en uitgebreid ontbijt. Locatie in een rustige wijk met prima aansluiting naar de binnenstad 15 minuten met de bus

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de winter kan je geen gebruik maken van de airco in je kamer. Hierdoor was het best warm in de kamer, 21 graden.

Wij hebben een hele goede ervaring gehad in dit hotel. Mooie kamers, enorm uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Met bus 3 ben je met ongeveer 10 minuten in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was zeer goed gereld, het liep op rolletjes. Het personeel van de incheck en uitcheck balie was vriendelijk en heel behulpzaam. Het boeken van excursies bij de service balie was geweldig. Kortom een zeer prettig verblijf.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima ontbijt , aardig personeel, het weer is er prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik zou het niet weten!!!!

Prima ontbijt , aardig personeel, het weer is er prima!!! Prima om in het voorjaar te gaan , heerlijke temperatuur, in de zomer veels te heet!!!!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima ontbijt, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligt wat ver van het centrum. Prijs van de parking - een beginnen dag kost de volley prijs van 24 u

Prima ontbijt, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Parking beschikbaar onder het hotel.

Grootschalig hotel met luxe ontbijt, kamers alleen geen 4 sterren waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hotelkamer vond ik geen 4 sterren waard. Het bed was niet heel comfortabel, er zaten meerdere scheuren in mijn lakens. Daarnaast is de badkamer klein behuisd. Het muurtje van de douche was erg kort, waardoor na het douchen een waterballet ontstond, daarnaast was er geen goed spiegel voor dichtbij. Drankjes aan de bar waren redelijk duur.

Goed en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. mooie hal en fijn dat er een balie is van het toeristenbureau. Fijne betaalbare restaurantjes op loopafstand (wel even googelen). Prima gratis parkeren in de buurt.

Geweldig, een plek om nog eens terug te gaan!

nvt

Familiekamer was ruim genoeg, bedden lekker groot. Ontbijt perfect geregeld. Gezellige bar. Het is een groot hotel, maar van enorme drukte zodat je lang moet wachten voor een plek bij het ontbijt viel mee. Een heel mooi aangelegde tuin met zwembad. We hebben vanwege het zonnige weer gebruik gemaakt van de ligbedden. Hotel is echt een aanrader. Wat we heel fijn vonden is de toeristen-informatiebalie.

Fantastisch hotel voor een verblijf in Sevilla. Een zeer goede prijs kwaliteits verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco op de kamer was niet koel te krijgen, het was dus erg warm op de kamer.

Een heel mooi hotel. Aan de receptie erg goed geholpen. Ontbijtbiffet zeer uitgebreid en erg lekker. Ook mogelijkheid voor een avond buffet. Ook dit buffet is erg goed en lekker. Kamers erg netjes en verzorgd. Taxi vebinding naar centrum kost ongeveer €6,-- maar je kan in het hotel ook fietsen huren. Hotel heeft ook een hele mooie tuin

• Beoordeeld op: 9 december 2017

we hebben een foute keuze gemaakt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

een onpersoonlijk mega groot hotel die zijn beste dagen heeft gehad, een impressionante hall die op een treinstation gelijkt. tijdens het ontbijt komen er >300 hotelgasten eten in een kille grote eetzaal, 's avonds komen op dezelfde plaats een 10 tal hotelgasten het avondmaal gebruiken u kan zich voorstellen dat het in beide gevallen niet aangenaam is om te eten

ligging, als u andere dingen wenst te doen dan Sevilla te bezoeken ligt het hotel super qua verbinding voor de wagen

• Beoordeeld op: 6 december 2017

* 24/7 groot hotel met alles er op en er aan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

* ook wel weer een beetje te groot/massaal * we verbleven er begin december, maar de kamers waren te warm en de airco was buiten werking. Kamers met een raam naar binnen op een atrium kregen aldus geen frisse koude lucht binnen, maar ook niet de kamers met buitenramen (we hebben vanwege de hitte op de kamer van kamer gewisseld). Kortom temperatuurregeling in de kamers slecht. En in de openbare ruimtes zoals eetgelegenheden: weer veel te koud. * prijs voor parkeren onder hotel (14 euro p/d) in relatie met prijs kamer (75 euro) beetje overvraagd. (Garage was maar 10% bezet). Had best een all in prijs mogen zijn. Meeste gasten waren toch niet met auto.

* 24/7 groot hotel met alles er op en er aan * uistekend ontbijt

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Een superieure locatie@
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enig minpuntje,voor sommige mensen is de ligging. Hotel ligt in een rustige buitenwijk waar niet zoveel is de doen.

Een prachtig hotel, perfecte verzorging en bijzonder vriendelijk personeel! Een schitterende plek om vaker te komen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De kamer, locatie, ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel altijd een smoes klaar als er problemen waren. Kaart werkte niet nadat we een late check out hadden bijgeboekt. Lag aan de kaart omdat er een kreukel in zat en vervolgens werkt de nieuwe kaart ook niet. Schoonmaakpersoneel komt kamer binnen na 1x kloppen terwijl we nog niet de kans kregen om te antwoorden. Dit is not done!

De kamer, locatie, ontbijt

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Het is gematigd

Zie vorig vakje

De lokatie beviel wel. Ze mogen wel meer onderhoud verrichten. En activiteiten. Er is helemaal niets te doen voor de gasten. Zwembad is dicht ondanks de hoge temperaturen. Verder was er niets te doen. Wel een hele rustige buurt.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Goede accommodatie voor een bezoek aan Sevilla.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar was niet echt gezellig.

Goede accommodatie voor een bezoek aan Sevilla. Stadscentrum makkelijk te bereiken en goed uitval basis voor bezoeken buiten de stad.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Heel mooi verzorgd hotel, bepaalde stukken wat verouderd.

Het was voor ons een te groot hotel, wij denken dat het in de zomer op de koppen lopen is. De ramen van onze kamer waren echt vuil. Probleem stelt zich dat deze van buiten af heel moeilijk te poetsen zijn. Wij sliepen bij de lift met telkens een bellend geluid, toch wat vervelend.Taxi van luchthaven naar hotel wel duur, wij waren met 5 en moesten dan 2 X 25 euro betalen.

Er was een overvloed aan keuze voor het ontbijt. Er was ook een info punt aanwezig in het hotel dat ons heel duidelijk wegwijs maakte voor de bezienswaardigheden.Zeer vriendelijk personeel. Goede bedden, toch zeker als je een zwakke rug hebt.

Groot hotel voor correcte prijs-kwaliteit verhouding gelegen 4 km van centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de bus doet over 4 km meer dan half uur om naar de stad te gaan en daarom gaat je niet even op en neer naar het hotel. Beperkt aanbod restaurants in de buurt. Het hotel is terug aan vernieuwing, renovatie toe, badkamer,... de geluidsisolatie tussen de kamers is goed maar elk gesprek in de gang wordt gehoord, zeker als mensen om 4 uur s'morgens vertrekken is heel vervelend.

Groot hotel met grote inkomhal, met goed ontbijtbuffet gelegen een 4-tal km buiten het centrum. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer (lijn 3 of 34) om de hoek van het hotel.

Goede kamers, heerlijk zwembad ... dat nog net geopend was.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Het enige min-puntje: de reusachtige 'ontbijtzaal'. Vorige keer als we er waren was er een aparte, gezellige ruimte (overdekt of gedeeltelijk buiten) voorzien voor gezinnen, koppels. Nu zat iedereen (groepen) samen in één grote, ongezellige 'refter' met te weinig koffiezetapparaten die marcheerden. Het was prachtig weer (27°) maar de ligstoelen bij het zwembad waren bijna allemaal al verdwenen.

Het ontbijt was OK.