Beoordelingen over Hotel Albahia Alicante 3-sterren

Sol Naciente, 6, 03016 Alicante, Spanje

#33 van de 48 hotels in Alicante

Geweldige prijs kwaliteit verhouding

We hebben een keer daar s’avonds gegeten en dat was niet onze smaak, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral bij het ontbijt, goede schoonmaak dagelijks en heerlijke tijd gehad. Locatie was wel iets verder weg van alicante centrum, maar met de tram maar 3 haltes. Dichtstbijzijnde strand was 15 minuten lopen, maar was voor ons geen probleem. Onze kamer was ook aan de muurkant... dus geen mooi uitzicht en geen balkon, wat wel een beetje jammer was, maar we waren toch niet vaak op de kamer.

Voor een paar dagen een prima neten proper hotel, ontbijt goed zeker voor die prijs !
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Tussen 15.00 en 16.00 gaat het zwembad dicht, dat was een tegenvaller omdat wij pas om 16.00 in de kamer konden bij aankomst en even wilde relaxen tot die tijd aan het zwembad. Voor mensen welke slecht ter been zijn misschien niet een goede lokatie .hebben een auto nodig

De kamer en badkamer erg netjes .er is een zwembad en tennisbanen Aardig personeel in de bar en restaurant.op loopafstand van tram,

De locatie prima gelegen bij het strand maar bet zwembad is...

De locatie kamer 201 was erg ver aan het eindexamen een lange gang net geen voorziening van een balkon

De locatie prima gelegen bij het strand maar bet zwembad is heerlijk. Het personeel van erg behulpzaam en vriendelijk.

Iemand moet aanwezig zijn aan de receptie
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Heel lang moeten wachten aan de receptie. Er was niemand aan de balie( zeker 15min lang) En de badkamer de wc was achter de deur (te weinig plaats) en er was ook geel koelkast

Vriendelijk personeel in de ontbijtruimte locatie was top ( rustig en mooi gelegen dichtbij water)

Kamers zijn netjes opgeknapt en schoon

Slechte ligging, onderste 3 verdiepingen van een oude flat zijn gereserveerd voor het hotel. Veel lawaai ‘s nachts van de bewoners. Ligging is daardoor niet ideaal, ook al is er een bushalte en tram voor de deur. Jammer dat er geen koelkastje op de kamer is.

Kamers zijn netjes opgeknapt en schoon

Erg aangenaam!!!

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Avondeten was gewoon goed. Ligging van het hotel goed. Dichtbij tram en strand. Kamer was altijd netjes. Wij sliepen aan de kant van de muur dus uitzicht was minder. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam!!! Hygiene in heel het hotel was super. Mooie leuke moderne kunstwerken in hotel!

Waardeloos

Bijna alles kamer muf uitzicht op een muur Ontbijt slecht avond eten koud Aanzicht hotel als een sloppewijk Oo niet te vergeten je hoort alles incl iemand die op zijn slippers door de gang loopt

Het bed was okay

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Comfortabele kamer, het hotel is prima uitgangspunt om met de metro naar het centrum te gaan.

Het restaurant. Geen aanbeveling, het eten was niet echt lekker of bijzonder. Personeel wel vriendelijk, maar gehaast. Je moest snel bestellen en alleen maar 3 gangen menu's te krijgen. Mijn voorkeur gaat naar à la carte.

Mooie kamer met uitzicht op de tennisbanen en de kust. Prima locatie, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Heerlijk verblijf met zeer vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Geen ijskastje en geen koffie en thee voorziening. Te zeer doorschijnend 'gordijn'. Vanwege veel buitenlichten/lampen bleef het ''s nachts licht in de kamer.

Uitzicht op zee (kamer aan oostzijde?; de opkomende zon! Mooi balcon.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Matig ivm onderbuik gevoel over het welzijn van de gasten (wo mijzelf).
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het water en de waterleidingen werden met chloor behandeld. Dat gaf een sterke terpentine lucht als je de kraan opendeed. Was extreem en mi een gevaar de gezondheid. Water was plakkerig en kreeg een droge huid. Probleem aangegeven en men "zou er naar kijken". Geen reactie. Gebeld met Booking die daarna contact opnamen. Kreeg het aanbod van een andere betere kamer. Probleem was minder maar nog steeds aanwezig. Naar een ander hotel was lastig omdat we met een groep waren die moeilijk te verplaatsen was. Voor de paar dagen geaccepteerd maar als ik dit had geweten was ik hier zeker niet naar toe gegaan!

De kamers kijken op zee (afstand) uit. Er wordt elke dag schoongemaakt.

Ontbijt was goed

Bedden te hard! Waterleidingen waren gespoeld en daarna alle dagen het warm water smaakte naar terpentine, vreselijk!! Aan de receptie gemeld, niet geholpen. Voor ons hotel albahia hoeft niet meer.......

Ontbijt was goed Wifi ook

uitstekend hotel, gehele verblijf was top !

De koffie bij het ontbijt.

Bij aankomst werd ons een luxere kamer aangeboden (upgrade) dan geboekt tegen zelfde bedrag. De aanwezigheid van tennisbanen en de eigentijdse inrichting van het hotel en de kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Ongezellig en zelfs voor 1 nacht niet goed genoeg.

De koffie bij het ontbijt is ronduit slecht. De ontbijtzaal was rommelig, veel te vol. De kwaliteit van het eten niet goed en het personeel In de eetzaal onbeleefd. Het hotel is voor mensen die slecht ter been zijn slecht bereikbaar. Allemaal trapjes. In de directe omgeving van het hotel is helemaal niets. Geen resto, terras of winkeltjes. Er is ook geen strand maar een kust met basaltblokken. En het wat verder gelegen zwembad is vergane glorie en klein.

Het uitzicht aan de voorkant van het hotel is prachtig. Het receptie personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Ik kies volgende keer een hotel met betere ligging

Ik vond de ligging niet goed. De tramhalte was relatief ver wandelen en niet aangegeven. Info bord bij de halte enkel in het Spaans. Heb er geen gebruik van gemaakt en ben met de auto naar het centrum gereden. taxi is een alternatief (ca € 8,00/traject). De kamer (212) is slecht geisoleerd. Ganse nacht wakker gelegen van gezonde, erg "actieve" buren ook hoor je overduidelijk elke druppel water die de afvoer passeert. De kamer (achterzijde hotel) had zicht op een immense muur en heb de gordijnen ganse tijd dicht gelaten om geen gevangenisgevoel te krijgen. Aan de voorzijde ligt de zee maar is niet toegankelijk. Er staat een muur en daarachter rotsen.

mooie ruime kamer. Vriendelijk personeel. Prijs.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Prima hotel met goed ontbijt aanbevelingen zee. Alicante dichtbij.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Zeer gehorig. Vooral veroorzaakt door vaste bewoners in enorme lelijke gebouw van buiten. Hotel gevestigd in onderste 2 etages, hetgeen mooi en modern was ingericht. Uitzicht aan landzijde verschrikkelijk. Altijd zeezicht kiezen.

Locatie, zeezicht uit kamer. Ontbijtbuffet uitstekend voor 3 sterren.

Kamer kwam niet overeen met de foto’s die online worden...

Kamer kwam niet overeen met de foto’s die online worden getoond. De website doet vermoeden dat het hotel geheel gerenoveerd is, maar dit geldt enkel voor de duurste kamers. De kamer had geen balkon, enkel een klein schuifraampje, en vanuit het raam keken we rechtstreeks tegen een hoge berg aan. Bedacht moet worden dat het “hotel” gerealiseerd is in een heel oud appartementencomplex. Enkel de eerste drie etages zijn voor hotelgasten, de overige etages voor de bewoners.

leuk en nabij lekkere restaurantjes

De boot die we gehuurd hadden via nautal

Aan de buitenkant zou je denken dat het hotel oud en versleten is, maar aan de binnenkant is het echt bijzonder mooi , net en leuk zwembad fitness . Voor die prijs amaai

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

super

Betaalbare variabele ontbijtkeuze.goede ligging openbaar vervoer.nette schone kamer.vriendelijk verstaanbaar personeel.prijs kwaliteit verhouding goed.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prijs kwaliteit is perfect

Retro hotel aan de buitenkant, een beetje vergane glorie maar dat maakt het net charmant, binnen is alles strak en helder. Mooi hotel met parking waar de tram op 5 minuten wandelen is en je op nog geen 10 minuten in het centrum staat.

Het ontbijt was in orde.

Personeel receptie! En dat is natuurlijk de eerste indruk. Bij incheck onvriendelijk. Alles wat je vraagt is teveel gevraagd. De helft van de betaling bij de incheck gedaan. De rest de voorlaatste dag. De mevrouw aan de receptie mist blijkbaar de 2e maal bij het intikken van het bedrag (117,25 euro ipv 177.25 euro). Ik had het tevens niet opgemerkt. Na een daguitstap gaan we terug naar de kamer: kon met mijn kaart gewoon niet meer binnen! Eerst naar de receptie moeten gaan waar ze mij de ontbrekende 60 euro doen betalen en me het gevoel geven dat ik een misdrijf had begaan. Sorry, ik had het niet opgemerkt, het was de fout van de receptie. Geen excuses... Gewoon geen toegaan tot de kamer. Ik moest toch nog uitchecken. Men kon hun fout evengoed dan hebben voorgelegd. Tevens jammer is dat het zwembad 1 uur sluit in de namiddag nl van 15 u tem 16 u.

Het ontbijt was in orde. De kamer ook met uitzondering van een uitzicht. Je kijkt op een stenen meer. Blijkbaar moet je voor zeezicht bijboeken maar ik kan me deze optie via booking.com niet herinneren. Personeel ontbijt en restaurant vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heerlijk voor kort verblijf

Fijne schone nette kamer en heerlijk direct aan zee en met een heerlijk zwembad . De auto goed gratis te parkeren (als er plek is) anders mogelijkheid tot parkeren rond 5 euro Per dag in een garagebox. Maar we hoevende daar niet in . We hadden gratis plek.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

prima uitvalsbasis

de standaardkamer kijkt uit op de weg aan de bergzijde en dit is waardeloos. na een kleine upgrade van 15 euro per nacht zeezicht en comfortabele kamer met balkon. tip: koop bier en water uit de automaat bij de receptie ipv bij het zeer dure tentje met terras aan de voorzijde van het hotel.

Al goed dat ik goede boeken meehad, anders niet veel soeps!

Gebrek aan frigo op de kamer, het zicht op een grote muur aan een brug... afschuwelijk! De ligzetels aan het zwembad absoluut aan vernieuwing toe... pijnlijk voor de rug! De matras op het bed was superhard! Weeral rugpijn ! Wieltjes onder de bedden niet comfortabel!

De natuurlijke schaduw (bomen) op een verhoogd stukje aan het zwembad en bedekt met imitatiegras. Wel afgezet met te hoge hekkens die het zicht belemmerde... niet mooi!

Mooi uitzicht (seaview) en balkonnetje.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Gang oogt saai, bijna gevangenisachtig zei mijn zoontje. Entree bij wat louche straatje maar dat zie je niet meer eenmaal binnen. Ontbijt wat weinig keuze voor kritische kindersmaak

Mooi uitzicht (seaview) en balkonnetje. Mooie strakke lichte inrichting. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Wij hebben 4 heerlijke dagen gehad.

Het zwembad ligt erg ver van het hotel en is niks gezelligs te eten. Veel herrie in de buurt.

De grappige (lelijke) uitstraling aan de buitenkant en daarna de rust en netheid aan de binnenkant. Personeel is behulpzaam maar spreekt nauwelijks Engels, wat ook zijn charmes heeft. Je zit net buiten de drukte, wat heel prettig is. Heerlijk eettentje in de buurt en 's avonds gezellig terras voor de deur. Ontbijt was prima, vooral de koffie, en heel goedkoop. Reizen per tram was ideaal.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Mooie superior kamers (nooit basis kamer nemen want minieme meerprijs voor superior!)

Onvriendelijk personeel bij de receptie. Geen echt warm onthaal en glimlach kon er echt niet af. Spijtig voor mensen die in toerisme werken!

Kamers ok maar geen frigo bij superior kamer! (tenzij op aanvraag zodat ze de dag nadien een frigo komen afleveren...) Parking is onbeveiligd en veel schade aan voertuigen...(weet niet echt of het tijdens verblijf is gebeurd maar wekt argwaan... Huurwagen van vrienden van ons is beschadigd geweest op de parking bv... Het hotel is geïntegreerd in een appartementencomplex, dus echte hotelsfeer kan je de omgeving niet noemen. Erg verouderde buitenaccommodatie (zwembad, tennis, tafeltennis, terras en buitenbar erg pover... Binnen in gebouw is er veel vernieuwd en de kamers zijn wel ok, tenzij je aan de achterzijde zit (basiskamer), rampzalig want zicht direct tegen een hoge rotswand. Wij hadden gelukkig bijgeboekt voor een superieur kamer met uitzicht op tennisvelden en zee en dat was ok. Eenmaal ontbijt genomen, pover tov ontbijt in de stad Alicante zelf (Borgeresse bv.). Kamerpersoneel was veel vriendelijker dan receptiepersoneel... Receptie geeft geen informatie bij overmacht bv. mijn iphone was gestolen in shopping center en we vroegen naar adres politiecommissariaat om daar de volgende ochtend naartoe te gaan (local of nationale politie). Ze hebben een totaal verkeerd adres doorgegeven en we hebben ons zelf wel beholpen, maar raar voor locals dat ze verkeerde inlichtingen doorgeven! Al bij al voor de prijs een goed hotel qua kamer maar tristesse omgeving door lelijk gebouw waarin hotel geintegreerd is in appartementsblokken die tegen rots zijn gebouwd! Echt teleurgesteld zijn we niet : alles heeft zijn prijs en correcte prijs voor locatie...

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

De kamer was net

We keken op een muur. Dus geen uitzicht je moest de tram nemen om nr de stad te gaan als je dit weet vind ik dit geen probleem. Bij aankomst moesten we met onze valiezen 1 u 3o tevoet nr t hotel. Er was feest en alle straten waren afgesloten niemand kon ons uitleggen hoe we in t hotel zouden. Geraken volgens booking was t maar 3 km van t centrum maar dit is in vogelvlucht en vliegen kunnen we net nog niet

De kamer was net

Niet te veel van verwachten, dan is het helemaal prima.

Het is 50 min lopen naar het centrum van Alicante. Iedere keer een taxi kost best wat geld, zeker omdat wij met 8 personen waren. Een enkele rit naar de stad kost 12 euro (ex fooi).

Niet te veel van verwachten, dan is het helemaal prima. De kamers zijn klein maar schoon en prima bedden met uitzicht op zee.

Het hotel ziet er aan de binnenkant veel beter uit dan aan...

Het hotel is wel wat ver van het centrum van Alicante gelegen De buitenkant spreekt helemaal niet aan zowel niet de voor- als de achterkant Je kan nog wel wat geluiden van zowel binnen als buiten horen

Het hotel ziet er aan de binnenkant veel beter uit dan aan de buitenkant. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet Het zwembad is eenvoudig maar goed Vlakbij de zee gelegen Gezellig barretje

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prijs-kwaliteit is dit hotel een aanrader.

Aan de bar buiten lag tapijt, misschien een grasmat en een planken vloertje was misschien iets aantrekkelijker geweest.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie moderne kamers en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Zeer fijn hotel, prima prijs kwaliteit
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden met zeezicht (2 volwassenen + 1 kind)

Deur tussen balkon en kamer sluit af met slechts een licht slot

Proper hotel, recent vernieuwd, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, fijne ligging aan de kust, kindvriendelijk , gratis parking, balkon met zicht op zee

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Prima hotel in de omgeving van Alicante

Wij vonden dit hotel verrassend goed, gezien de prijs. Het hotel is kort geleden gerenoveerd, alles leek nieuw. We kozen voor een Spaans ontbijt, met goede koffie, verse jus d'orange en een tostada (op ons verzoek met kaas) voor slechts € 4,60 pp.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Onvriendelijk personeel en slechte service

Omschrijving op de site komt niet overeen met de werkelijkheid. Personeel is onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Er zijn deurhangers met niet storen aanwezig, hier wordt helaas geen gehoor aangegeven.

Het enige wat beviel was het bed en de dagelijkse schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Voor deze prijs echt een aanrader.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De matrassen/kussens waren slecht. Helaas geen balkon. De omgeving buiten hotel was erg gedateerd.

Het ontbijt was goed. Wij hadden een familiekamer. Zeer ruim. Mooi hotel van binnen.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Korte trip Alicante .

Geluidshinder(kamers naast ons/gangen) , niet veel accommodatie buiten het hotel zelf. Niet alle kamers hebben strijkijzer /koffie machine ter beschikking maar bij vraag aan receptie wordt dat zonder probleem geleverd .

Mooie kamer,mooi uitzicht (zee). We hebben ook een rokerskamer gekregen voor dezelfde prijs van een gewone kamer , wat wij ten zeerste op recht stelde. Snel in het centrum van Alicante met de taxi. Zeer behulpzaam personeel . Uitzicht buitenkant hotel wat verouderd maar vanbinnen mooi gerenoveerd !

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

erg vriendelijk personeel, attent.

laatste hoofdschotel van het keuze menu ( argentijnse steack ) was niet te eten !!

erg vriendelijk personeel, attent. lekkere keuken, op één uitzondering na.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Aanrader: fijne locatie en bijzonder vriendelijke medewerkers

voor een balkon moesten we ca. 5 euro per dag bijbetalen! Dat had ik niet uit de info op booking.com opgemaakt. Vond ik nogal jammer.

Prima ontbijt, fijne locatie en heerlijke kamer.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

De kamer was ontzettend mooi en modern.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het is heel gehorig. Een stel feestende duitse jongeren leken bij mij op de kamer te zitten. Wanneer een van de buren naar het toilet ging, leek het alsof het op mijn toilet was. In de winter een kleine irritatie. In de zomer lijkt me dit niet te doen. Daarnaast is het een flinke klim omhoog naar het dichtsbijzijnde openbaar vervoor. Absoluut af te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Als laatste opmerking. Er staat bij de superior kamers dat deze zeezicht hebben. Vraag daarbij wel om een kamer hoger dan de 1e verdieping. Daar heb je vooral zicht op de garages, speeltuin. En op de achtergrond dan nog een stukje strand en zee.

De kamer was ontzettend mooi en modern. En het bed was heel comfortabel. Het interieur van het hotel is mooi en netjes. En alle faciliteiten zijn aanwezig.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Gastvrij ontvangst

Kwaliteit bed en op het bed lag 1 kussen ter breedte van het bed; niet praktisch. Het extra kussen was smaller, maar toch nog steeds te breed om de ander niet in de weg te liggen.

Gratis upgrade naar premium kamer.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Heelijk gegeten op zich prima accomodatie, de kamer was erg slecht gelegen! Geen oog dicht gedaan!

De kamer lag aan een tramlijn op 50 meter afstand. de hele dag tot 1 uur in de nacht lawaai.Naast de kamer een een soort aggregaat die om het kwartier aansloeg dag en nacht.. De kamer was netjes.

Ontbijt prima, diner uitstekend. Lief en behulpzaam personeel.

Prijs/kwaliteit is goed, dichtbij het centrum, tram op 5...

? Ontbijt ter plaatse is goedkoper dan dat je een kamer+ontbijt boekt via booking;-). Niks viel tegen.

Prijs/kwaliteit is goed, dichtbij het centrum, tram op 5 min. Afstand en uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Maar het hotel lag onderaan de berg en je moet naar boven lopen voor de tram en hoge trappen op naar de bus. Ik was met iemand met reuma en beperkte bewegingsvrijheid, dus dat was geen optie. Genoodzaakt om taxi te nemen, dit was niet duur, maar wel veel duurder dan de bus/tram. De foto' s zijn van de voor- en achterkant. Verder was de kamer prima, op een paar details na (een paar dingen die onderhoud behoeven in de badkamer). Het uitzicht van de kamer was ook niet echt optimaal. Je moet wel naar voren/boven kijken om een beetje uitzicht te hebben want als je op de onderste verdieping slaapt, dan kijk je eigenlijk op garageboxen. En als je aan de achterkant het hotel verlaat is de sfeer wat mistroostig. De vloer is van beton waar een stukje grasvloerbedekking met een huisje erop 2 bartafels en ligbedden. En als je dan naar het gebouw kijkt, word je niet vrolijk. Maar voor die prijs kun je ook geen paleis verwachten. Wij waren er ook in november, dus het kan zijn dat de sfeer in de zomer leuker is.

Het is een fijn hotel. Kamer was mooi en het bed was heel fijn. Service van het personeel was heel goed en zeer vriendelijk. Ze hebben ons heel goed geholpen met het vinden van leuke sightseeing plaatsen. Het ontbijt was prima en ook de openbare ruimtes waren heel verzorgd. Dit is echt zoals op de foto's (net als de kamers) Wij voelden ons heel welkom en goed daar.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Rustgevende vakantie

Openlucht zwembad is niet open buiten seizoen. Afstand naar bus en tram 10 min stappen.

Propere kamer volledig nieuw met terras en zicht op zee. Heerlijk ontbijt en genoeg keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige en stille sfeer in en buiten het hotel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Het hotel voldeed eigenlijk wel aan alles,maar zal er niet weer voor kiezen.Te ver van het strand.

Zwembad er omheen,te vol.

Ontbijt was prima. Kamers ook prima,alleen erg gehorig. Personeel bijzonder vriendelijk,op 1persoon na,de jongeman bij de receptie,er kon geen goedendag of glimlach vanaf.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Onze beoordeling, slecht hotel op alle vlakken.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Slecht ontbijt, geen enkele keer vers brood gezien, Slechte koffie, bruin water om thee te zetten, spek niet gebakken, geen assortiment in brood, geen vers patisserie van de bakker. Niks was vers. Avondeten was niet in buffetvorm, kiezen uit drie of vier soorten maaltijden die bijna altijd hetzelfde waren, en heel weinig, aardappel of frietjes kon men op twee vingers tellen, één maal een stukje kip bijgevraagd en moest er 8 euro voor bijbetalen. Kortom gewoon een schande ! Kamers heel klein, niks te beleven in een straal van 5 km, veel lawaai omdat het hotel zich in een oud appartements gebouw bevond, en de garages vlak tegen het hotel van de bewoners. Veel honden in de appartementen, heel veel lawaai en geblaf. Tram lijn aan de andere zijde van t hotel, 5 à 6 meter van t hotel, om de 10 min een tram. Nog nooit zo een slecht hotel meegemaakt.

Uitzicht op de zee, moet de garages er wel bij nemen bij het uitzicht !!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Hadden superieure kamer met zeezicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Ontbijt basic en alle dagen hetzelfde

Hadden superieure kamer met zeezicht. Mooie kamer, voldoende groot, spijtig dat de airco de warmte niet kon verwijderen maar was dan ook uitzonderlijk warm.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Kies echter steeds een kamer met zeezicht ! Anders heb je last van de trein .

Eigenlijk niets. Een aanrader !

Kamers modern, uitstekend en compleet. Voorziening verlichting en spiegels ideaal. Catering heeft democratische prijzen en goed

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Tegenvaller
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Personeel aan receptie kan vriendelijker. Spreken weinig vreemde talen. Gebouw totaal afgeleefd. Miserabele toestand in de lange hete gangen. Geen airco,wel op de vernieuwde kamers van het tweede verdiep - maar niet in de badkamer, die blijft heet. Ook geen koelkastje op de kamer. Ligging ver van centrum en toch 7 minuten bergop stappen naar tramhalte. Geen strand bij hotel. Hygiëne oke

Man van cafetaria was heel vriendelijk. Tramverbinding was goed

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Familie kamer is uitstekend: groot en mooi naar de strand...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

lawaai en gehorig (onze kamer is precies onder de cafetaria, wij horen alle voetstappen en verschuiving van de stoelen), ontbijt is duur maar je kan wel zonder ontbijt verblijven en in de ochtend bij de cafetaria eten en betaald wat je eet.

Familie kamer is uitstekend: groot en mooi naar de strand kijken, groot zwembad

Redelijk, maar niets meer dan dat.

Zwembad was op afstand van het hotel en parkeren niet altijd even makkelijk.

Prijs was goed, maar kamers aan de achterkant kijken op een muur uit.

Heerlijk ontbijt, ruime keuze .
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Heerlijk ontbijt, ruime keuze .

Zeer goed hotel op un prachtige lokatie

Nix gewoon un goed hotel

T personeel de kamer

Locatie was top.

Parkeren was heeel erg moeilijk.

Locatie was top.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Rustig hotel buiten de stad, goed bereikbaar met OV.

De buitenkant van het hotel.

De kamer

Geen koelkast op de hotelkamer

Kamer en ontbijt

Personeel was super.

Mmmmmh, niks viel me tegen.

Personeel was super. ontbijt erg goed.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Ideaal voor een paar dagen

Buitenkant was verouderd

Ruime kamer

Vakantie alicante 4-9 februari 2018 Albahia hotel

Mooie ruime kamer goede matrassen hele goede douche locatie meteen langs het strand bussen stoppen bijna langs het hotel

matig

de ligging van de kamer

de grootte van de kamer

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Fijne stedentrip.

Moeilijk om de ingang van het gebouw te vinden.

Fijne grote kamer met lekker bed.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

was prima

was prima

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De vriendelijkheid van het personeel in bar en restaurant.
    • Superior Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Rondom het hotel was er niets te zien.

De vriendelijkheid van het personeel in bar en restaurant.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Wij waren er slechts één nachtje maar zijn zeker van plan terug te komen!

Het totale plaatje, ( ligging, kamer, ontbijt, personeel etc etc ) was werkelijk uitstekend!

erg goed

ontbijt was goed, sanitaire voorzieningen goed, aardige behulpzaam personeel

Netjes, echter erg gehorig en geluidsoverlast!

Veel lawaai

mooie kamers , fijn personeel!

gewoon goed

Nette en grote kamer , in deze tijd geen geluid overlast weet niet hoe dat in zomertijd is. Ontbijt heel goed , zeker voor wat wij kennen in Spanje

• Beoordeeld op: 22 december 2017

De ontbijt was niet goed, kon meer variabel zijn

De kamer was een beetje klein, maar de toilet was groot en schoon

De kamer is erg schoon, mooie uitzicht en netjes ingericht.

Erg lawai

Ontbijt is niet van toepassing

Tegen muur aankijken als uitzicht en vrouw die ons incheckt...

Tegen muur aankijken als uitzicht en vrouw die ons incheckt niet verstaanbaar en onvriendelijk

Als u van herrie en kabaal met uitzicht op muur houdt

Kamer met uitzicht op muur naast spoorlijn en met herrie van airco, douch in bad

Redelijk bed netjes opgemaakt,oordopjes voor 1 persoon bijgeleverd

Prijs kwaliteit dik in orde, personeel perfect
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Badkamers zijn aan vernieuwing toe, geen isolatie (geluid)

Heel vriendelijk personeel, restaurant heel goed, goede bedden

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Onverwacht goed hotel

Gehorig

Kamer super ruim

Was prima voor 1 nacht.

De buitenkant van het hotel. De badkamer was zeker niet fris en schoon.

Hoe modern het hotel vanbinnen was.

Nette kamers, leuk hotel, goed ontbijt

Wat ver buiten de stad