Beoordelingen over Hostal Alce

Parcellas, 14, 07610 Playa de Palma, Spanje

#61 van de 65 hotels in Playa de Palma

5,2

5,3

Heel veel lawaai snachts, en dat echt tot 10u in de ochtend...

Heel veel lawaai snachts, en dat echt tot 10u in de ochtend muziek kei hard. Kamers zijn oud en de verf bladert van de muren, vochtvlekken. Hadden een luchtmatras gekocht , deze mochten we niet meenemen op de kamer (omdat de gangen anders nog vuiler werden) dag erna was de luchtmatras gepikt.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

volgende keer ander hotel voor minstens zelfde geld.

Het sanitair is zeer slecht de douchkop moesten wij vastzetten tussen het plafond met een bekertje zodat deze niet de gehelen badkamer in spoot. Daarnaast is leidingwerk en tegels veel kapot en los. Uitzicht is ook niet best daar er zulke grote bomen voor bijna iedere kamer staan.

de ligging super centraal.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goede locatie , Maar verouderd hotel

Badkamer

Locatie3

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Zeer slecht we kwamen s nachts aan en ze hadden alleen een...

Zeer slecht we kwamen s nachts aan en ze hadden alleen een gebruikte kamer waar ik vervolgens zelf het bed verschoont heb en schone handdoeken uit een andere kamer moest halen ik had zeker geen luxe verwacht maar dit was echt krakkemikkig we zijn 2 nachten gebleven en moesten gewoon de volle mep betalen ondanks de smerig gebruikte kamer eigenaar erg onaardig en valt niet mee te praten ik ga nooit meer terug!

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

De ligging;

Er is geen wifi, hoewel dat beloofd is. Er moet cash betaald worden, hoewel dat niet aangekondigd is. Er werd gerookt in de ontbijtruimte, hoewel er rookverbod is. De kamer is oud en versleten, hoewel dat foto's dat niet aantonen. Het was er gewoonweg koud overal in huis. Erg lawaaierige bovenburen.Dit is dus geen goeie winterbestemming.

De ligging; dichtbij de luchthaven en Palma; geschikt voor alle uitstappen. Maar in de omgeving was niets te beleven, behalve 2 Duitse restaurants in de Nieuwjaarsperiode.