Beoordelingen over Hotel Alga 4-sterren

Avenida Joan Pericot i Garcia, 55, 17210 Calella de Palafrugell, Spanje

#4 van de 13 hotels in Calella de Palafrugell

Goed gelegen hotel, de badkamer met inloop douche en geen waterbalet. Groot zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was pas 3 uur na ons arriveren beschikbaar dat had wat sneller gekund lijkt mij.

Alhoewel wij om 11.00 in het hotel waren kregen we de kamer pas na 14.00 uur. Niet echt klant vriendelijk. Bij vertrek om 6.30 werd ons koffie en een lunch bag aangeboden. Dat is dan weer wel ok. Het ontbijt was goed. Je kunt er ook goed dineren. Hoge kwaliteit en beslist niet duur. De mosselen van de barbecue zijn hemels en heel apart. De bediening is netjes,vriendelijk, attent. De sfeer is maar zo zo. Aan het strand is meer te beleven. Kortom toch een goed hotel.

zalig verblijf in mooi hotel op 300 meter van het strand

airco kon niet goed geregeld worden. het was steeds te koud of te warm geen vers fruitsap strand niet echt geschikt voor kleine kinderen betalende parking

zwembad en apart kinderzwembad heerlijk ontbijt mogelijkheid om ontbijt te nemen op het terras naast het zwembad mogelijkheid om overdag eten te krijgen op het terras aan een correcte prijs dagelijks gratis handdoeken voor aan het zwembad voldoende ligstoelen aan het zwembad

Fijne kamer
    • Premium Kamer

Bij deze kamerprijs vind ik een fee van €12,- per dag voor een parkeerplaats erg duur Op Booking.com staat dat de premium kamer over een bad beschikt. Dit bleek bij aankomst niet zo te zijn, echter werd dit netjes opgelost. Het gebouw ziet er aan de buitenkant op sommige plekken vervallen uit, dit wordt echter wel goed onderhouden en bijgehouden. Minor detail: ik miste een extra prullenbak op de kamer

Fijne kamer Lekkere bedden Heerlijk eten Goede temperatuur airco Locatie in authentiek dorpje

• Beoordeeld op: 20 september 2016

kamers waren uitstekend met uitzicht op zee en omgeving...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het restaurant vanwege het beperkte (dag)menu.Hier hebben wij dan ook geen gebruik van gemaakt.

kamers waren uitstekend met uitzicht op zee en omgeving,zwembad bij het hotel met gratis handdoeken.op loop afstand van strand/centrum

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Callela de Palafrugell

Het hotel is niet geschikt voor minder valide mensen (restaurant is alleen per trap bereikbaar), hotel ligt tov het dorpje en strand aan een hellende weg.

Modern hotel, schoon en ondanks het hoogte verschil op loopafstand van het dorpje. Prima ontbijt en vriendelijk personeel. Authentiek dorpje met goede restaurants en leuke baaitjes

mooie locatie prima hotel

niets alles ok

Ontbijt zou iets uitgebreider kunnen.

Leuk mooi en top
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Leuk mooi en top

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Personeel en inrichting lobby

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Heel vriendelijk personeel, eentalig maar erg begaan met de...

Wifi

Heel vriendelijk personeel, eentalig maar erg begaan met de gasten. Vanuit onze kamer hadden we een mooi zicht op de zee. De nieuw ingerichte kamers zijn prachtig.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Diner prijs kwaliteit zeer goed!

Diner prijs kwaliteit zeer goed! Kamers heel mooi vernieuwd! Aangenaam personeel!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

De locatie.

De locatie. Dicht bij centrum en zee.