Beoordelingen over Ally's Bed&Breakfast 2-sterren

Bruc, 150, L'Eixample, 08037 Barcelona, Spanje

#104 van de 281 B&B's en herbergen in Barcelona

Gebaseerd op 1076 beoordelingen over deze B&B

Toilet en douche in 1 ruimte is niet handig bij gedeelde badkamer

Vriendelijke ontvangst, lekker zitje in de gemeenschappelijke kamer. Fijn dat we thee mochten zetten.

De vriendelijkheid van de gastvrouw
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Vriendelijke gastvrouw , maar al de rest was niet OK, we kregen niet de kamer die we geboekt hadden, maar een kruipkot kamer waar amper een dubbel bed in paste, die niet voorzien was van ramen, die ook niet voorzien was basic sanitair. We zijn zo teleurgesteld dat we overwegen nooit meer met booking te werken.

De vriendelijkheid van de gastvrouw

Goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De geurstokjes in de badkamer. Geen prtettig luchtje.

Goede locatie. Ruime kamer, comfortabel, eigen badkamer. Schoon, sfeervol en personeel met een glimlach. Ontbijt basic maar prima. Elke dag handdoek wissel. Dichtbij metro Diagonal en 350 meter naar Sagrada Familia.

Redelijk
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Erg gehorig. Ontbijt erg mager. Geen vers brood laat staan een vers croissantje. Wel oude muesli. Personeel spreekt niet heel goed Engels dus kan je ook niet met alles helpen of uitleggen. Beetje basic allemaal. Prima. Metro vlakbij. Nauwelijks stopcontacten om tel aan op te laden. Schattig klein Spaans balkonnetje.

Locatie goed

Matig, volfende keer ergens anders
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zonder Raam

Slechte bedden en ongezellige kamer, geen kast, wel goede badkamer, werknemers waren uitstekend en aardig, ontbijt matig, zeer gehorig

Ligging uitstekend, mooi gebouw

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ideale locatie als je voor weinig geld een leuke stedentrip wilt hebben.

Eigenlijk was alles goed. Eventueel kun je last hebben van de drukke straat die er voor langs loopt.

Voor de prijs mag je eigenlijk niets verwachten! Het ontbijt was daarentegen goed en netjes geregeld. Bedden waren goed en personeel erg vriendelijk.

Goede ligging maar moeten eens investeren in nieuwe matrassen. Ontbijt ook OK
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slechte bedden. Er was n discussie bij betaling, hadden 6 nachten gerekend ipv 5.Bazin was ervan overtuigd dat wij verkeerd waren. Dan nog 2x verblijfsbelasting gerekend. Dus altijd goed nakijken. Is wel in orde gekomen.

Goede ligging

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Superfijne ervaring!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De gastvrouw was supervriendelijk en behulpzaam. De accomodatie was basic maar voor deze zeer gunstige prijs mag je niet meer verwachten, te weten dat het ontbijt volgens Spaanse normen wél meer dan basic was. TOP!

- Prima locatie: metro, openbaar vervoer,...
    • Driepersoonskamer met Douche

- Onvriendelijk. Eén mevrouw was wel vriendelijk, de andere twee absoluut niet. Zelfs onbeschoft/arrogant. - Te basic ontbijt.

- Prima locatie: metro, openbaar vervoer, bezienswaardigheden, ... - Bagage mocht blijven staan na het uitchecken.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Leuk appartement waarbinnen je een kamer hebt. Goed te doen!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

De douche vond ik belabberd. Weinig en koud water kwam eruit. Ik heb niet goed geteld maar volgens mij waren er meer mensen dan vooraf aangegeven in verhouding tot het aantal douches. Daar zou ik zelf niet zo snel meer voor kiezen.

Prijs - kwaliteit is prima en met de locatie is ook niks mis.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

dit is pas waar voor je geld!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het water van de gedeelde douche was lauw afgewisseld met koud. De staff spreekt geen engels alleen spaans. wel heel vriendelijk.

Een echte aanrader! Prachtige locatie en zeer zeker waar voor je geld! Niet te geloven dat we zo goedkoop konden verblijven. Het ontbijt was prima niet super uitgebreid maar gewoon goed. Vlakbij het metrostation en op loop afstand van de sagrada familia. Vind je het delen van een badkamer niet erg en is onwijze luxe niet perse noodzakelijk dan ik dit de plek om te verblijven! Cozy en schoon.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Fijn verblijf voor weekend weg met mijn dochter.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Redelijk wat geluid van verkeer buiten. Wel netjes oordopjes, maar hielp niet volledig tegen geluid.

Heel vriendelijke ontvangst , ook ontbijt en extraatjes (cakejes, snoepjes) erg lekker.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima accomadatie voor paar dagen Barcelona en ontbijten kan je overal in de beurt
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was slecht weinig keus. Koffie was zeer sterk.

Prima accommodatie midden in Barcelona van daar uit kan je overal heen wandelen. Eet gelegen heden vlak in de buurt Het ligt wel aan drukke weg maar airco werkt goed er liggen ook oordopjes klaar op je bed.

Een goede lokatie en goede prijs- kwalieteit verhouding.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij hadden een 3- pers kamer deze was krap, zeker met koffers ( geen bergruimte) maar omdat we er echt alleen sliepen was het prima te doen.

De lokatie is super, net weg van de drukte, zeer gunstig ten opzichte van openbaar vervoer.

Helemaal top
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen glijstang in de douche moesten zelf de douchekop vast houden en de matrassen waren een beetje dun.

De locatie, de mensen, het gebouw ruime kamers sfeervol

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Goed gelegen en degelijke b&b in Barcelona-centum
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Enige lawaaihinder van de drukke straat even verder

De gastvrijheid van het personeel Het ontbijt De eenspersoonsbedden De ligging in het centrum van Barcelona

de mogelijkheid om gratis thee, (oplos)koffie en water te...
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

personeel: handdoeken niet vervangen, onvriendelijk bij het uitchecken

de mogelijkheid om gratis thee, (oplos)koffie en water te drinken gedurende het verblijf

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima voor een korte stedentrip.
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

2 persoons kamer zonder douche en toilet dit wisten we wel maar dat was een beetje onhandig omdat je vanuit de kamer al direct in de eetkamer stond, de kamer was een beetje benauwd er kon geen raam open er was wel airco.

Heerlijk in een rustige wijk,dicht bij de Metro en Sagrada Familia. B&B was gesitueerd in een leuk oud gebouw met 5 verdiepingen incl lift. Deed knus aan. Werd prima schoongemaakt iedere dag schone handdoeken een eenvoudig ontbijt en de hele dag gratis nescafe en thee met cakejes verkrijgbaar.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Huiselijke sfeer en heel vriendelijke service

Liever echt brood i.p.v. toastbrood Av. Diagonal = dag en nacht verkeer

Huiselijke sfeer en heel vriendelijke service Lekkere cake en goede koffie bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Leuke stijl, kleinschalig, goede ligging en uitgebreid ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Veel lawaai van op straat want was aan de avenida diagonale, maar er lagen oordoppen dus geen last gehad. Bedden waren hard maar hadden blijkbaar een 4 persoonskamer dus er lagen nog 2 matrassen onder ons bed, hebben die dan onder het bed gelegd. Er was 1 iemand van het personeel doe echt niet vriendelijk was, gelukkig was zij er maar 1 dag!

Heel goede ligging, rechtover de metro Verdaguer, heel vriendelijk onthaal, ontbijt uitgebreid voor de prijs die we betaalden.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Aanrader
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

Eigenlijk niks. Een eigen badkamer is wel fijn. Maar weet van te voren wat je kan verwachten.

De locatie ligt centraal, metro voor de deur. Super aardige gastvrouw . Kom zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Geen goede B&B en te duur voor wat het was.

Bijna alles viel tegen: Niveau van sommige hostals is beter.!!! -Het beddengoed was grauw gewassen en -geen behoorlijke matrassen(van het goedkoopste polyether, waarin je als een otter zweet) of hoofdkussens(ook van slecht materiaal) - echt vieze dekbedden die niet overtrokken waren maar slechts een losse laken eronder. (onhygienisch!!) -het B&B was slecht schoongemaakt(vloeren ) -slechte kwaliteit ontbijt(alles van het goedkoopste: geen behoorlijke thee en koffie.). - de douchedeur hing in 1 badkamer uit de hengsels en in de andere douche kon je je niet keren zonder vast te [plakken aan het vieze douchegordijn) zo klein was die douche. -de douchslang was lek -in het hele B&B werden de afvalbakken niet vaak genoeg geleegd. - toen ik vroeg om een moltondeken tussen laken en matras kwamen ze met een plastic anti-plas deken. Dus nog meer zweten..... - mijn familie sliep in een 2 persoonskamer met 2 gescheiden bedden: het 1 bed had geen behoorlijk matras: veel te dun . -hun kamer had alleen een raam op de gebouw luchtschacht!!! - het B&B bevindt zich op de 5 e etage van een oud appartement gebouw en moet je alle trappen(5 etages!!!) lopen want dan zit de lift(voor max 2 personen!!!!) ergens in het gebouw vast. Voor oudere mensen niet geschikt dus!! - we moesten nog 30 euro bijbetalen voor het inboeken sávonds om 23.00 uur. DE toeristenbelasting wilde de de eigenaar in cash ontvangen: wel raar... - ik begrijp ook niet waarom u als booking . com een melding geeft dat we er niet zijn geweest. We zijn er wel precies volgens boeking geweest. - ik begrijp nu waarom er al 4 weken van tevoren een groot deel automatisch van je rekening wordt geboekt en waarom je alleen maar met veel kosten kunt annuleren!! Dit is geen aanbeveling en mijn eerste slechte ervaring met een B&B via Booking .com .

De locatie in Stadsdeel Eixemple is erg goed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Leuk appartement centraal gelegen en goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Lawaai van buiten, veel verkeer voor de deur, ligt aan drukke weg (Diagonal.) Appartement ligt op de vijfde verdieping, er is een lift maar die is soms bezet, met de trap is het te doen maar je moet wel een redelijke conditie hebben.

Centraal gelegen in de stad en dicht bij metro.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Het was voor een keertje goed, maar ik kom hier niet meer terug.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Slechte krakende bedden en harde geluiden van de drukke straat ernaast door dat ramen zijn helemaal niet geïsoleerd. De nachtrust is hier niet geweldig.

Vriendelijke personeel en locatie waren heel goed. Met een bijbetaling kon ik iedere ochtend een glutenvrije ontbijt eten. Top!

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Wij zijn 6 dagen in Barcelona geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. In een woord geweldig!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

men zou kunnen overwegen om een wasbakje op de slaapkamer kunnen maken dat zou zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn - het vrije gebruik van water zou men kunnen uitbreiden.

Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam - zeer hygiènisch - het ontbijt was goed en iedere dag vers fruit - iedere dag nieuwe handdoeken - men heeft vrije WIFI - men kan gebruik maken van de computer en internet - prijs/kwaliteit goed

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

Nou wij vonden het ontbijt een beetje maatig maar verder alles zeker alles goed.

Die dame was heel behulpzaam. Met alles.wij hebben een Fijn verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Goede locatie.

Badkamer wat klein

Goede locatie. ruime kamer met airco, geen geluidsoverlast ondanks kamer aan wegkant. veel vrijheid om te doen wat je zelf wil. goede voorzieningen, oa huiskamer met onbeperkt koffie/thee/melk/water/koek, koelkast voor eigen spullen

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Goed, eenvoudig guest house. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Driepersoonskamer met Douche

Ligging zou beter moeten worden aangeduid, je kan er op honderd manieren geraken en daardoor loop je constant verloren.

Ontbijt oké, wel slechts één enkele soort brood. Kamers ruim en proper. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

- Je moet goed zoeken tussen de gebouwen om de B&B te vinden, hangt geen groot naambord of zo...

- supervriendelijk personeel - goeie locatie - ontbijt ok - goed bed

Zeer goed hotel voor een goede prijs.

De gezellige huisstijl in een authentiek pand.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het was fantastisch

Bedden

Het piepkleine balkon. Toch lekker nog even op je balkon een drankje en sigaretje kunnen doen als je terug komt

Volkomen naar tevredenheid van hele gezelschap

Weet niet

Ontbijt was zeer uitgebreid en het kamermeisje erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Rondom gelukkig
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

We verbleven zeven nachten. Het bed/lattenbodem/matras was niet echt comfortabel.

Je krijgt echt waar voor je geld. Gewoon een fijne plek.

Geen tv

Ruim
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ruim

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Centraal gelegen, goed te bereiken.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Centraal gelegen, goed te bereiken. Erg aardig personeel, behulpzaam. Prima ontbijt.

Persoonlijke en zeer vriendeijke service

Persoonlijke en zeer vriendeijke service

Fijn verblijf midden in de stad

vriendelijk en schoon

gezien het geld enigszins overpriced

badkamer & lawaai andere kamers

ligging & ontvangst prima

Fijn verblijf
    • Driepersoonskamer met Douche

Dicht bij het centrum, vriendelijke ontvangst

Het personeel

Ontspannen sfeer

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Eenvoudige B.& B
    • Driepersoonskamer met Douche

Geen daglicht.in de kamer. Hard bed en een stoel in driepersoonskamer.

De locatie in goede buurt dicht bij. Bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Zeer goede bed & breakfast voor een heerlijke citytrip in Barcelona.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Het was een super schone kamer en de bedden lagen erg...
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was een super schone kamer en de bedden lagen erg comfortabel !

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Lokatie, metro en restaurants (en ontbijtrestaurant) vlakbij

Ontbijt pas na half negen

Lokatie, metro en restaurants (en ontbijtrestaurant) vlakbij

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prima voordelige plek voor een korte stedentrip
    • Driepersoonskamer met Douche

Erg gehorig. Nare geur op de kamer.

Vlakbij metrostation. Vriendelijke mensen en verzorgd

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

verblijf was prettig, is er niets tegen het lawaai te doen

Het lawaai snachts

Prima ontbijt, kamer en centrale ligging

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Het prachtige gebouw met de geweldige lift.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De douches zouden beter kunnen

Het prachtige gebouw met de geweldige lift.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Personeel is erg behulpzaam

Helaas geen geluidsdichte kamers

Personeel is erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

leuke locatie
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Fijne locatie, lekker ontbijt en lieve mensen. Aanrader!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Een mooie, schone accommodatie.

Ligt aan een drukke weg.

Een mooie, schone accommodatie. Ligt vlakbij een metrostation.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Goede ligging.

Het ontbijt.

Goede ligging.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Wij hebben een heel aangenaam weekend gehad.

Wij hebben een heel aangenaam weekend gehad. Ally's ligt dicht bij het centrum, op 3 minuten wandelen van de metro en op 10 minuten wandelen van een halte van de toeristische bus. (Centrum) De kamers zijn zeer proper, ruim genoeg en de gastvrouw heel vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt is gevarieerd met brood, beleg, fruit, yoghurt, ontbijtgranen,... Koffie en thee zijn de hele dag gratis beschikbaar. Verwacht geen 'grand chichi', maar voor deze prijs krijg je meer dan we verwachtten! Een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Locatie,ontvangst vriendelijk.

Ruimte erg klein.Ontbijt en beschikbare plekken om te zitten. Erg gehorig. Bij ons waren er kinderen tot laat op deuren aan het bonzen.

Locatie,ontvangst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Erg leuk om in echt oud Spaans appartementencomplex te...

Erg leuk om in echt oud Spaans appartementencomplex te logeren. Hoge plafonds etc. Uitzicht op Casa Punxes en in verte Tibidabo vanuit onze kamer en vanuit erker in eetkamer. Leuk om reizigers uit China en Amerika te spreken bij ontbijt. Elke dag schone handdoeken en lakens. Passeig Gracia, hoek met Casa Mila, maar klein stuk lopen. Italiaans restaurant Eden vlakbij Ally's, lekker eten en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 12 februari 2016

Leuk hostel met uitgebreid ontbijt buffet.

Leuk hostel met uitgebreid ontbijt buffet. Prima kamers met gezamenlijke badkamers. Dichtbij metro halte en binnen 500 meters diverse leuke restaurantjes.

Prima prijs-kwaliteit !

Wat lawaai op de straat; enkelvoudig glas in de ramen. Misschien wat verse kaas ipv voorverpakte plakjes.

Prima prijs-kwaliteit ! Vriendelijke en hulpvaardige vrouw. Verzorgde, kleine kamer en elke dag verse handdoeken. Verzorgd en meer dan voldoende ontbijt. Goede ligging, dichtbij metrostation Verdaguer. Steeds koffie, thee en cake ter beschikking.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

WIj verbleven op de eerste verdieping in een...

Het enige nadeel dat wij hebben ondervonden was dat er 's nachts wel eens geluidsoverlast kon zijn. De ramen enkelglas zijn waardoor je soms wel gewekt kan worden door het verkeer op de weg.

WIj verbleven op de eerste verdieping in een tweepersoonskamer met eigen douche en balkon. Deze B&B is heel goed gelegen, 15min stappen naar sagrada familia en 20min stappen naar la rambla. Voor hygiëne kan ik zeker een 10/10 geven. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt. De badkamer was altijd heel proper en elke dag kregen we nieuwe handdoeken. Ook is de gemeenschappelijke ruimte heel gezellig. Ontbijt was natuurlijk niet uitgebreid, maar ze doen zeker hun best (brood, tortilla, kaas, confituur, fruit...). Er is ook een pc met printer die ons goed van te pas kwam voor tickets. Prijs-kwaliteitverhouding 10/10

Leuk en schoon hotel.

Soms staat er toevallig niemand en wanneer je daar aankomt moet je echt bellen naar het nummer op je confirmatie e-mail. Dan kan je je eigenlijk inchecken.

Leuk en schoon hotel. Ontbijt was ook goed en lekker rustig

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Klein blaadje aan de deur zegt dat je op de juiste locatie...

Klein blaadje aan de deur zegt dat je op de juiste locatie bent. Onze kamer lag direct aan de ontbijtruimte wat voor het nodige lawaai zorgde. Ook in de avond zaten er soms mensen wat ook voor lawaai zorgde. Het ontbijt is heel simpel, wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, daar je 200 meter verder een topper van een bakkerij hebt. Ik zou de volgende keer iets anders boeken.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

De locatie was prima, in het centrum.

Het is een oud gebouw, dus de vloeren kraken en het is gehorig. Wij hadden last van geluidsoverlast van de kamer naast ons.

De locatie was prima, in het centrum. De bedden waren goed en het huis was schoon. Het ontbijt was oke, voor de prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Personeel is vriendelijk op de 5 etage.

De slaapkamers komen direct uit in het ontbijt gedeelte, wat niet fijn is als je daar zit te eten of naar gedeelde badkamer moet. Slaapkamers zijn klein en gedateerd. Slaapkamer gelegen aan de voorkant erg gehorig veel last van verkeer maar ook de vloer in het huis die enorm kraakt. Je maakt iedereen wakker als je naar het toilet moet snachts omdat ook de (gemaakte) slaapkamers dicht bij elkaar liggwn, wij hoorde de buren snurken.Airco niet in gebruik genomen omdat deze teveel geluid maakte. Dit betreft de 5 etage in het gebouw, Ally's bestaat uit meerdere etages.

Personeel is vriendelijk op de 5 etage. Ontbijt is uitstekend. Hygiëne is prima.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

personeel .

afspraak transfer vliegveld,3 enkele bedden werd niet nagekomen. Kamer was wel heel erg klein.Daardoor viel de prijs tegen

personeel ...top.Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Het ontbijt was goed verzorgd.

Het ontbijt was goed verzorgd. Vriendelijke en behulpzame eigenaar en bediening. Ruime kamer, ruime gezamenlijke ruimte en twee badkamers. In de buurt van metrostation Verdaguer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

De ligging was perfect, in een rustige, goede wijk van...

Luidruchtige airco, oordoppen waren zeer welkom

De ligging was perfect, in een rustige, goede wijk van Barcelona. Metrostation dichtbij. Ontbijtbuffet was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 6 maart 2015

Fijne plek om na dag uit terug te keren.

Jammer dat broodjes niet lekker waren. Misten verse broodjes. Verder sober maar ok omdat je genoeg buiten de deur eet.

Fijne plek om na dag uit terug te keren. Je kunt op je kamer verblijven maar ook in de woonkamer met kopje thee oid.

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Prijs kwaliteit van service is prima.

Wij sliepen in de 2 pers. kamer met eigen douche. Zelf had ik erg last van de matras. (Ben normaal gesproken helemaal niet kieskeurig), maar ik voelde de spiralen erg goed. De kamer was aan de kant van de weg, het verkeer was goed hoorbaar.

Prijs kwaliteit van service is prima. Ontbijt is basic, maar wij waren er tevreden over. Elke dag schone handdoeken. Fijne warme douche.

• Beoordeeld op: 4 februari 2015

prima guesthouse, goede locatie en alles schoon.

Ons bed was naar mijn idee veel te hard en instabiel. Een matras met pocketvering die je zeer duidelijk voelde. Het bed was ook te kort voor mijn man van 1.92 m. We hebben jammer genoeg erg slecht geslapen.

prima guesthouse, goede locatie en alles schoon. Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Uitgebreid ontbijt.

Kamer gaf uit op de centrale "huiskamer", dus hierdoor weinig privacy.

Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Kamer prima, gezellig tussen de kamers centraal de...

Kamer prima, gezellig tussen de kamers centraal de ontbijtgelegenheid gelegen. En de lokatie zo centraal in Barcelona.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Kamers uitstekend

Ontbijt had iets beter kunnen zijn

Kamers uitstekend bedden ook goed

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Goede ligging, zeer vriendelijke dame, heel gezellig!

Niet makkelijk te vinden, gebouw valt niet echt op.

Goede ligging, zeer vriendelijke dame, heel gezellig! Topbestemming!

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.