Beoordelingen over Hotel Amaraigua – All Inclusive – Adults Only 4-sterren

Avenida dels Pins, 7, 08380 Malgrat de Mar, Spanje

#10 van de 34 hotels in Malgrat de Mar

Prijs kwaliteit verhouding is prima...kamers/locatie top..eten niet

Het eten

Kamers zijn prima..schoon en modern..locatie is top..voorzieningen zijn prima.vooral de tafeltennis tafel was een groot sucses. We hadden all inclusive..de drank is prima ,veel keus ook cocktail's en sterke drank..het eten is echter ondermaats..met name lunch en diner...bijna alle warme gerechten zijn koud of niet goed doorbakken..en relatief weing keus..dit is absoluut geen 4 sterren waardig.

De ligging is perfect de kamer ook 2 grote bedden van 1.

De ligging is perfect de kamer ook 2 grote bedden van 1.40 en airco! Het eten is ook zeer goed althans in het restaurant. Buiten bij het barretje is het erg verouderd zou een opknapbeurt kunnen hebben en wat leuke zitjes maken met betere stoelen. Personeel zeer vriendelijk. Malgrat de Mar vonden wij vreselijk! geen leuke straatjes geen leuke restaurantjes.

goed voor een kort verblijf

veel nachtlawaai op de gang eten : is niet slecht maar ook niet goed, eentonig en niet altijd warm genoeg ondanks feit dat je geen zetels aan zwembad mag reserveren (staat duidelijk overal vermeld) moest je je toch haasten om een mooi plaatsje te hebben rond het zwembad (soms al om 8h lagen 1ste handdoeken op de zetels)

de kamer is ruim, grote bedden

Dicht op het strand

Eten was verschrikkelijk ze hadden een nieuwe kok die moet even terug naar de koksschool en de hele dag keiharde muziek geen moment rust

Dicht op het strand

Door mijn optredens in andere Hotels verblijf ik in een ander Hotel zodat ik mijn rust krijg .

Alles buiten de ligging van het Hotel ,ook dat er helemaal geen parkeerplaatsen bij het Hotel horen is een ramp ik heb weliswaar een Invalidekaart maar er zijn gewoon geen Parkeerplaatsen.

Wij gaan elk jaar 2 keer naar Malgrat en hebben steeds een ander Hotel ,meestal zijn wij tevreden , maar deze keer was voor ons een flop , de ligging op het strand was perfect maar het begon reeds met de kamer die wel is waar mooi gerenoveerd was maar niet fatsoenlijk gepoetst overal stof ,in de badkamer de tandpasta op de muur ,de douche niet proper en niet goed funktionerent, wij hebben er melding van gemaakt maar het werd pas 2 dagen later opgelost ,het restaurant en de relaxruimte was beslist niet 4 * waardig ,het eten was koud en veel te weinig keuze , het personeel onvriendelijk en arrogant, ik kan mij voorstellen in een zeer groot Hotel met veel gasten en bedden dat men een beetje gestresst kan zijn ,maar voor zo een kleinschalig Hotel vind ik dit niet normaal . dus nooit meer Hotel Amaraigua , ik ben Entertainer van beroep en kom zeer vaak in Hotels door mijn beroep maar zo slecht heb ik het nog niet mee gemaakt ( sorry maar is de waarheid) . wij boeken meerdere keren per jaar bij booking .com en ik hoop dat mijn ervaring ook iets uithaald en er iets mee gedaan word . Ik weet een ding zeker is er bij de volgende boeking zo een probleem dan sta ik er op mijn geld terug te krijgen of in een fatsoenlijk Hotel onder gebracht te worden het zijn elke keer maar 4 dagen dat ik boek ,maar ook dan wil ik kwaliteit voor mijn geld ,ik woon in Spanje aan de Costa Blanca nabij Benidorm ,daar zijn ook niet alle Hotels goed maar als ik minstens 4 sterren boek dan mag dit niet gebeuren. Met vriendelijke muzikale groet Entertainer Hein Van Kan.

Vakantie

De uitstraling aan de buitenkant verdiend wel een beetje aandacht.

Ligging is perfect op het strand. Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten was goed verzorgd en smaakte goed.

De ligging en een mooie, schone kamer.

Soms werd bepaald eten niet altijd voldoende aangevuld, maar wel heel gevarieerd. Bij het douchen werd heel de badkamer nat. Wel een fijne douche.

De ligging en een mooie, schone kamer.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Super mooi hotel met een top locatie

Beetje rommelig in de eetzaal Avond eten deden wij gezellig aan de boulevard. Ontbijt en lunche super!

Super vriendelijk personeel en hele mooie kamers!!!

Super geweldig Eén minpunt is de ruimte voor het restaurant dat mag vernieuwd worden.

De sauna en de fitness waren 5 dagen gesloten en wij waren 7 dagen daar waarvan 6 nachten. De ruimte voor het restaurant is heel ongezellig, moet echt vernieuwd worden en gezellig gemaakt worden. Maak er een lounge van met gezellige zitjes en moderne meubels en planten. Het lijkt meer op een voetbalkantine en is erg ongezellig...wat jammer is want je moet je wel daar vermaken als het weer tegenvalt. En buiten zou de tuin ook beter onderhouden mogen worden. Het is erg jammer dat zo een mooi hotel met lekker eten en een geweldig vriendelijk personeel dan zo'n armoedige uitstraling heeft.

Alles, het eten , het personeel, de kamers...... alles was super en in het bijzonder de prijs

Super locatie, heel vriendelijk personeel, mooie kamers,...

Eten was niet altijd even super

Super locatie, heel vriendelijk personeel, mooie kamers, leuk zwembad, aan het strand

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Super leuk, goed personeel, dicht bij L'loret de Mar alleen het stonk soms maar was om te lachen

De geur

De slaapkamers

Heerlijk voor een week

Het is all in clusif en was perfect

Kleinschalig maar heel leuk met vriendelijke bediening en service

Niet veel

Goede service en op leuke plaats op het strand

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Geweldige locatie met leuk personeel

De barman

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

misschien kom ik er wel nog eens terug (als ik naar de F1 wil gaan kijken)

lunchbox viel wat tegen

rustige omgeving in hotel en vriendelijk personeel