Beoordelingen over Amàre Beach Hotel Marbella - Adults Only 4-sterren

Avenida Severo Ochoa, 8, 29603 Marbella, Spanje

#6 van de 59 hotels in Marbella

Heerlijk!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De inrichting van de kamer was goed en ge-update maar niet helemaal consequent

Heerlijk dat je tot 11 uur kunt ontbijten. De beachclub was ook top. Vriendelijke bediening en lekkere relaxte sfeer.

Super hotel !
    • I Was Here Tweepersoonskamer

Enige minpuntje is het verhuur van de fietsen die zou inbegrepen mogen zijn in de prijs van de overnachting

Fantastisch hotel en unieke ligging aan het strand. We zijn al aan het kijken om er terug te gaan !

SUPERVERBLIJF EN WE KOMEN ZEKER TERUG
    • The One Oh La Lá Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zeezicht

Een klein minpuntje is misschien de kleine badkamer met weinig plaats om toiletartikelen te kunnen zetten.

Supervriendelijk personeel, uitstekend en zeer gevarieerd ontbijtbuffet met veel vers fruit.

leuk verblijf
    • Keep the Secret - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Zwembad niet verwarmd. Jacuzzi buiten niet verwarmd . Wij hadden een uur tegoed in de wellness , maar een teleurstelling omdat zwembad defect was. Ook jacuzzi was niet warm genoeg. Hadden iets kunnen geven in ruil voor het zwembad dat we binnen niet konden gebruiken.

De locatie. Direct aan het strand en op wandelafstand van het oude gedeelte met toffe restaurants en leuke straatjes. Super ontbijt. Alles heel verzorgd.

Luxe genieten!

Geen klachten!

Keurig "adults only" hotel, waar alles in de puntjes geregeld is: prima ontvangst, keurige moderne en ruime kamer, zeer uitgebreid ontbijtbuffet met uitstekende bediening(keuze uit binnen of buiten ontbijt), bediening op het strand en nette beachbar, waar je uitgebreid kunt lunchen. Goede locatie aan het strand en op loopafstand van het oude centrum. Aanrader!!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Wij hebben er een heerlijk verblijf gehad : volgend jaar weer !

zou ik niet weten ! We waren er voor de derde keer !

Hele mooie gerenoveerde kamer met prachtig uitzicht ( zeezicht op 6 hoog ) De lounge mogelijkheden op het strand . Erg vriendelijk en behulpzaam personeel ! Lekkere lunch gerechten !

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima locatie
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Erg vroeg in de ochtend begint het personeel aan het indekken van het buitenterras voor het ontbijt. Onze kamer lag net boven dat terras, waardoor we iedere ochtend rond half zeven wakker werden van de herrie.

De locatie aan het strand en dichtbij de oude binnenstad.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prachtig feel good hotel
    • Only for Me Eenpersoonskamer

Die super vervelende verkopers langs het strand, en een van de meedewerkers rookte op het toilet

Overdonderend goed en geweldig goed verzorgd, een oase van vriendelijkheid en luxe

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Heerlijk trendy hotel in de stad
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De kwaliteit van het eten kon ietsje beter voor een 4 sterren hotel. Het was allemaal een beetje smaakloos. Zou derhalve half pension niet aanraden omdat de oude stad en omgeving veel restaurants telt. De wellness is mij tegen gevallen wegens vrij klein. Een lawaaierige familie dacht dat ze in een aquapark waren en daar werd niets aan gedaan. Ook de massage is het geld niet waard. Verhuur van fietsen is een plus maar de fietsen moeten wel af en toe worden nagekeken (mijn bel deed het niet en de remmen maakten een hels lawaai).

Fantastisch gelegen op de wandel/fiets boulevard aan zee, vlakbij het zeer gezellige oude stadje. Mooi gerenoveerd hotel, fris en trendy. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie, in het restaurant en aan het strand. Mooie beach club. Ik reisde alleen en voelde mij meteen thuis. De my way kamer is net goed voor een korte trip. Pluim voor het feit dat ik meteen een kamer kreeg toen ik om 11 u aankwam.

Perfecte locatie en uitvalsbasis voor een zorgeloze vakantie.
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Het comfort van de locatie, je bent overal dichtbij. De opzet is perfect met het zwembad en in het verlengde daarvan het strand. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Perfect hotel om te genieten op welke manier dan ook.

aanrader
    • Only for Me Eenpersoonskamer

Oordeel zelve; Ik had alleen logies geboekt; de man achter de receptie maakte me er op attent dat het ontbijt dat normaal 20 euro kostte nu tijdelijk 15 euro bedroeg; een cappuccino aan het zwembad bedroeg echter slechts 3 euro. Okay het is een 4-sterren hotel maar u mag het zeggen.

Het personeel is allemaal zeer vriendelijk en ze spreken (vind ik) over het algemeen goed Engels

VErblijf was prima, buffet in het hotel voor het avondeten is niet om er naar huis te schrijven.
    • The One Oh La Lá Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zeezicht

Prijs via booking.com veel te hoog. Directe booking met het hotel 10% goedkoper!!!!!!! Heeft ons 250€ meerkosten gebracht???!!!!!

De One en only ohlala kamer met zeezicht was prachtig. Vriendelijke staf. Ideale ligging strand - oud Marbella

Super verblijf. Spijtig te ver voor met de auto anders was dit jaarlijkse vakatiebestemming.
    • I Was Here Tweepersoonskamer

Het vlees was te kort gebakken, kip was nog rauw.

Eigenlijk alles, ontbijt was er steeds fantastisch. De kamer is ruim ook rustig en weinig geluidshinder. Het avondmaal steeds keuze genoeg, ook verschillend als men meerdere dagen verblijft. Locatie dicht bij oud centrum en 10 km van de haven mooie wanderlpromenade.

Het was af .. niets op aan te merken!!!
    • Make It Happen Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een heerlijk verblijf van 5 dagen achter de rug met een vriendin. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel is heel proper .. mooie kamers met prachtig zicht op de bovenste verdieping. Heerlijk ontbijt en lekker eten aan de beach bar.

Wel geweldige vakantie gehad!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Ontbijt was elke dag hetzelfde, weinig afwisseling. Ondanks de " belletjes" voor bij het strandbed, toch best lang wachten op een ober, daarna ook op je drankje. Er was niet echt veel te doen in het hotel zelf.Je mag het bedje niet langer dan een half uur " alleen " laten, dan worden je spullen naar het hotel gebracht.

Op zich een geweldig hotel, vooral aan het strand liggen was prettig. bij elk bedje een soort van afstandsbediening waarmee je personeel op kunt roepen. Hotel is erg schoon en personeel is erg vriendelijk. Je word vanaf het zwembad keurig naar een bedje van eigen keuze gebracht.

4,0
    teleurstellend.
    • Only for Me Eenpersoonskamer

Een extra ligbed ( tegen betaling ) voor een gast was niet mogelijk, terwijl er veel bedden niet gebruikt werden. Na 12:00 uur werd de toegang tot je kluis vergrendeld, personeel was niet echt gedienstig om dit op te lossen. Weinig voorzieningen. Hotel doet zich hipper voor dan het daadwerkelijk is. Locatie niet de beste van Marbella.

Prima ontbijt

Fantastisch!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Kamers waren proper en heel goede bedden. We lagen ook op een rustige kamer( hadden we wel gevraagd). Ze werd iedere dag gepoetst. Hotel had een super ligging.

Een fijn hotel maar wel iets te hoog geprijsd.
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Ik vond de kamer niet erg mooi, zeker niet in vergelijking tot de prijs. We hadden 2 eenpersoonsbedden die tegen elkaar waren gezet wat niet erg comfortabel is.

Het zwembad en de bedjes bij het zwembad waren erg fijn.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Heerlijk hotel!
    • Oh Là Là Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Geen kamer om nog even te douchen en om te kleden als je later op de dag vertrekt en je eigen kamer uitgecheckt is.

De ligging, moderne inrichting en 18+

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Hemels en goed gekozen. Ik ben blij met mijn vakantie bij Amare Beach Hotel. Zou zeker terugkeren!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Eigenlijk was de persoonlijke bediening iets te stiff upper lip, Engelse stijl. Ikzelf hou meer van de Spaanse gemoedelijke sfeer. Bij het ontbijt bvb. had je een receptie waar je jezelf moest aanmelden met je kamernummer. Mens toch, als het ontbijt inbegrepen is hoeft dat toch niet??? Daarna moest je wachten tot een ober je kwam halen en je tot aan je plaats begeleidde, die je dan nog zelf niet kon kiezen. Dan kreeg je een van buiten geleerd lesje opgezegd van wie ze waren en dat ze je gingen bedienen. Als er iets was kon je hen iets vragen, maar ze waren er niet altijd ( geen tijd ) om je op te vangen. Dit is mijn enige minpuntje waar ik het persoonlijk van op de heupen kreeg. Rebels zijnde heb ik een paar maal zelf mijn plaats kunnen uitkiezen omdat het soms wat lang duurde tot je persoonlijke ober je kwam halen en dan werden we niet bediend aan tafel ondanks de wachtende obers die je wel zagen staan. Ik ervoer deze wijze van bedienen, alhoewel goed bedoeld, als onnatuurlijk en tegen de hartelijke Spaanse natuur. Laat het iets losser zijn en dan krijg je die hartelijke sfeer waar de Spaanse obers zo bekend voor zijn.

De ligging aan het strand was prima, de kamers ruim en proper. Uitstekende poetsdienst. Vriendelijk personeel aan de balie. Een fout werd onmiddellijk rechtgezet als ze zich voordeed. Bekwame receptionisten, echt niets op aan te merken. Vriendelijk huispersoneel. Goed eten en voldoende afwisseling. Minibar werd regelmatig bijgevuld en de afrekening was correct. De Cubaanse avond was een aanrader en de rooftopbar adembenemend met een schitterend uitzicht. Het eten was van een uitstekende kwaliteit, een vier-sterren-chef waardig bij die speciale avonden. De strandbar van het hotel waar je lekker kunt eten is een aanrader! Er is ook aan de diabetici gedacht, suikervrije confituur etc. Kortom zeker om terug te keren. Bonus, 1e week van juni is er het feest van San Barnabe in het stadspark, dan zijn de Spaanse senoritas en senores in klederdracht, echt mooi en dan zijn er overal optredens. GEWELDIG!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Schitterend hotel! Een echte aanrader!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Hadden 1x diner in het buffet restaurant. Hoewel we heel lekker gegeten hebben, toch één klein minpuntje; om 21u30 begon men met afruimen van de tafels en indekken voor ontbijt, dit werkte toch wel storend!

Mooie moderne, trendy inrichting in lichte kleuren. Super ligbedden aan zwembad en op strand. Gezellige en stijlvolle loungebar op het strand, zelfs de muziek ( DJ ) was top. Heerlijk ontbijt met kwaliteitsproducten, mooie presentatie! Mogelijkheid om buiten te zitten is ook een troef. Rooftopbar met fantastisch uitzicht. Alles is zéér zeer verzorgd in dit hotel. Ideale ligging, op loopafstand van de oude stad en aan een strandboulevard.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Uitstekend hotel op hele goede lokatie...net gerenoveerd en als nieuw

Kwaliteit van het strand en overal steeds lounche muziek door gehele complex. Daar klaagden er meer over.

Ontbijt, voorzieningen op de kamer, service bij met name het zwembad

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Vreselijke harde house muziek.
    • Make It Happen Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vrouwelijke DJ draaide vreselijke harde house muziek. Ik denk dat velen met mij dat niet waarderen. Gemiddelde leeftijd gasten boven de 40 en die houden niet van house muziek. Daarom zou ik niet meer terugkomen.

Personeel erg vriendelijk. Mooie kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

mooie kamer , mooi hotel , mooie ligging, alles was in orde...
    • Oh Là Là Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

ontbijt was middelmatig , je mag niet gaan zitten waar je wil en telkens wachten op iemand die je een plaats geeft , wat soms file veroorzaakt , ont bijt goed , in orde , maar niet ect supêr

mooie kamer , mooi hotel , mooie ligging, alles was in orde, ook vooral dicht bij de leuke oude stad ; fiets route langs de kust; leuke strandbar , dik in orde; enorm vriendelijke mensen , heel mooie inrichting , super hotel ;

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Normaal
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De muziek die dagelijks gedraaid werd was irritant. Totaal geen variatie en meer gericht op alleen jeugdig publiek terwijl er alle leeftijden aanwezig waren. Nog een puntje wat betreft de kipgerechten bij het ontbijt; of je nou een gekookt ei, gebakken ei, omelet of scrambled eggs neemt smaakt allemaal hetzelfde en wel naar niks, totaal geen smaak.

Normaal

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Beste hotel in marbella
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De kleine kok is helemaal kok. Als hij vrij is staat er een onsymphatieke chagrijn, hoort daar niet te staan. Jammer.

Goed ontbijt, helemaal lekker. Alleen het wit en bruin brood is niet goed, de sneetjes. Slappe troep. Voor de rest nogmaals top

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Goede keuze in Marbella
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De prijzen zijn in relatie tot wat je krijgt erg hoog. De bedden zijn redelijk, maar houden niet over.

UItgebreid zeer vers ontbijt, verse jus d'orange naar wens. Ligt op een fijne locatie in Marbella bij de oude stad, het leukste deel van Marbella.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ontbijt erg goed.
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Bedden waren doorgezakt. Ontbijtruimte was open tijdens storm, iedereen zat in een onaangename wind zijn ontbijt te nuttigen met een jas aan omdat het vreselijk waaide. Onbegrijpelijk dat niemand de automatische deuren sloot, ondanks dat iedereen klaagde.

Ontbijt erg goed. Locatie top

Goede service mooi hotel, centrale locatie.
    • I Was Here Tweepersoonskamer

Een normale kamer is echt een tegenvaller als je de foto's heb gezien van de Witte kamers. Wij hebben een upgrade gedaan alleen de 8e en 9e verdieping zijn er mooie kamers zeker voor die prijs verwacht je dat alle kamers zo zijn !

Ontbijt was echt helemaal top! Heel uitgebreid en vers!!!!! Personeel super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Schitterd hotel, veel luxe voor een acceptable prijs!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Heel aangenaam hotel, superlekker ontbijt. schitterende locatie direct aan het strand. Supervriendelijk personeel, heel attent en altijd bereid tot hulp.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima verblijf met luxe bediening.

Overal speelde jazzy achtige muziek en dit stoorde ons. Ook aan de zee, hier kan je genieten van het geluid van de branding en dan had je weer die muziek... Iedereen heeft z'n eigen oortjes en muziek waar hij of zij van houdt, stop dan met het verstoren van de rust.

We hadden een heel grote kamer met terras. Zeer goede bedden en veel ruimte. Het ontbijt was prima, de service perfect!

Prima hotel, lekker ontbijt.
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Voor ons was de muziek (DJ) aan Amare beach iets te luid als je daar rustig wou lunchen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

De kamer was erg ruim, met balkon en zijdelings zeezicht. Prima ontbijtbuffet en mogelijkheid om buiten te ontbijten. De ligbedden aan zwembad en strand zijn heel comfortabel. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Het hotel van de verwennerij
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Er mag gerookt worden tijdens het ontbijt buiten wat volgens mij niet kan binnen het concept van het hotel. Na het diner dat dus steeds de moeite is met zanger of zo, sluit men meteen af en wordt de muziek niet op tempo gebracht in de bar wat soms een saaie bar dan is. Dus hier graag meer leuke muziek op tempo(dus niet te zacht) wat kan leiden tot een leukere bar

Heerlijk hotel only adults. Zij steven ernaar om u maximaal te verwennen. Lekker ontbijt met cava. Zeer vriendelijk en attentvol personeel. Mooi lounge hotel. Zeker inschrijven voor diner met steeds een zanger of zo. Zeer leuk, kwalteitsvol en lekker eten. Aan de beach steeds met dj in de namiddag, topanimatie en lekker beach restaurant, altijd met security aan de beach. Gewoon boeken jongens.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Perfecte vakantie!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, diner zeer goed. Locatie is prima: vlakbij de wandeldijk en het oude stadscentrum. De ligbedden op het strand met een geweldige strandbar.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Prachtig luxueus hotel op toplocatie
    • I Was Here Tweepersoonskamer

Een prachtig zwembad wat je op alle websites uitnodigt, is alleen echt fijn als het verwarmd is. Dat is het dus niet. Ook het feit dat de Wellness slechts 1 uur gratis gebruikt mag worden en daarna €20,- per uur kost vind ik niet passend bij een hotel waarbij je minimaal € 200 per nacht betaalt. De Wellness was bovendien redelijk gedateerd - hier valt echt veel meer van te maken - dus dan is 20 euro per uur helemaal not done.

Het hele complext ademt 5 sterren luxe uit. Alles ziet er mooi uit, de kamers zijn trendy en strak ingericht, verlichting in kamers is goed en mooi. Personeel is getraind om ten alle tijden de gast met een smile aan te spreken en het hem/haar naar de zin te maken. De voor het hotel gelegen beachclub is uiteraard helemaal geweldig. Pluspunt; de luxueuse ligbedden bij hotelzwembad en beachclub zijn wel in de prijs inbegrepen! Ook de Fitnessruimte is zeer professioneel en in de prijs inbegrepen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

prijs kwaliteit een topper
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

ontbijt super, vriendelijk en behulpzaam personeel alle faciliteiten aangaande restaurant reservaties ,vervoer naar luchthaven enz prachtige Beach bar

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Fantastisch hotel en dito personeel.
    • Sea Lovers Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ik kan het echt niet bedenken, maar als het moet misschien iets luxere bedden. Bed was prima hoor, maar niet wat we thuis hebben (top segment)

Het ontbijt is fantastisch. Service van staff is excellent. Hier weten ze wat gastvrijheid en service is! En het hotel is gewoon top! De oude stad is op 5 minuten lopen, strand voor de deur.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

fantastisch
    • I Was Here Tweepersoonskamer

Alles was super in orde ,uitgebreide keuze voor het ontbijt , zeeeeeeer behulpzaam en vriendelijk personeel, heel netjes onderhouden , kamer zeker ruim genoeg ....zeker voor herhaling vatbaar. Ook overal hing een aangename geur, werd alles snel aangevuld .... heeeeeeel moeilijk om niet tevreden te zijn of je moet een kniesoor zijn

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ontbijt heerlijk.
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Palmbomen in tuin en op t strand nam te veel zon weg.

Ontbijt heerlijk. Kamer goed, te weinig schappen en grote stoel staat heel leuk maar neemt veel ruimte in. Balkon heerlijk groot.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Zaaaaalig genieten!!!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Na een éél lange strandwandeling waren erg moe en hadden geen zin meer om 's avonds op stap te gaan en helaas, het avondbuffet viel ons een klein beetje tegen. Maar er zijn zoveel leuke, authentieke, gezellige eetgelegenheden in de buurt ( écht op wandelafstand ), dus zelfs na een vermoeiende dag, ga gewoon op stap :-)

Mooie ruime kamer met lateraal zeezicht (precies zoals beschreven bij het boeken), lekker uitgebreid ontbijt, schitterende ligging direct aan het strand, privé strand met super comfortabele ligbedden en full service (hapjes, drankjes, ... ) idem aan zwembad. Wij zijn veeleisend, maar voor ons een échte aanrader!!!!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Droomvakantie op toplocatie

Kan niets verzinnen

Het ontbijt was overheerlijk en hetzelfde kunnen we zeggen over het diner. Service en vriendelijkheid was top. Zelfs de fietsen waren goed. Uiteraard hangt daaraan een prijskaartje maar voor dergelijke deugddoende vakantie is dit de moeite waard.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Uitstekend strand-hotel, goede uitvalsbasis voor golftrips, Ronda en Gibraltar
    • I Was Here Tweepersoonskamer

Kamers zijn vrij klein, douchen in een bad is niet optimaal

Locatie is uitstekend, aan het strand, dichtbij het oude centrum van Marbella, zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Leuke ervaring in een trendy hotel.
    • Dolce Vita Tweepersoonskamer

Het eten in het restaurant s'avonds was ondermaats. Verwarming is er blijkbaar niet in dit hotel. In november had dit wel gemogen.

Ontbijt was goed maar niet top. Zeer vriendelijk personeel. Kamers waren groot en proper. Prachtig uitzicht vanuit de suite-kamers. Hotel was recent vernieuwd met een trendy sfeer.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Superleuk hotel voor een kort verblijf als koppel!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Enig minpunt was dat het terras van de kamer niet supergepoetst was...

Onbijt was top!!! Net zoals de rooftopbar, de beachbar en de zwembadzone...Dat alles gecombineerd met een goede ligging maakt dit hotel ideaal! Dit mede dankzij het supervriendelijke personeel in heel het hotel.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Prachtig , gaan zeker terug
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Isolatie tussen kamers ,met op sommige kamers een tussendeur.

Lekker eten , mogelijkheid tot om 11u te ontbijten.Heel rustig hotel,omwille van adults only. Gelegen aan de promenade van waaruit je overal te voet naar toe kunt

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Mini resort.

Dit wat een heerlijk verblijf. 4 dagen, veelte kort. Je wordt op handen en voeten gedragen. Zeer proffesioneel personeel die je een luxe en verzorgend gevoel geven. Keurige houding en communicatie. Spreken allemaal Engels. Leuke thema's in het weekend als leuk vermaak. Heerlijk ontbijt met uitzicht op zee. Het is een soort mini resort. 4 sterren volgens mij maar en mag er één bij van mij. Mijn complimenten.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Reeds 2e maal onze uitvalsbasis gezien de perfectie van het...
    • Oh Là Là Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Enig minpunt blijft het veel te koude buitenzwembad! Noch in mei, noch in oktober kan je, ondanks het goeie weer 1 voet in het zwembad zetten!

Reeds 2e maal onze uitvalsbasis gezien de perfectie van het hotel!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Pure verwennerij!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De zogenaamde loungemuziek op het strand. Op het strand wil ik de golven horen! De DJ 's middags vond ik helemaal vreselijk; veel te harde muziek. Zelfs met oordoppen in...

Eigenlijk alles! Prachtig hotel, prima ligging, mooie kamers, heerlijke bedden en hoofdkussens, ruim balkon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet; te veel leuke restaurantjes in de buurt waar je voor weinig heerlijk [Spaans] kunt ontbijten.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Voor de 2e keer naar Amare beach!
    • I Was Here Tweepersoonskamer

Jammer dat de cocktails in de hotelbar zo duur zijn. Een gin tonic kost al gauw meer dan €14-

Voor de 2e keer naar Amare beach! Wederom voortreffelijk!

• Beoordeeld op: 30 september 2016

een aanrader !
    • Sea Lovers Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

badjas en slippers

Prima designhotel ! heel vriendelijk personeel en vlugge bediening. Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd tot op het laatste moment aangevuld.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Als we dit hotel al weer zouden boeken dan zeker de kamer Dolce Vita niet.
    • Dolce Vita Tweepersoonskamer

De dure en zeer ruime kamers Dolce Vita zijn in het hotel het slechtst gesitueerd, direct aan de drukke en rumoerige doorgaansweg en het verst van zee met een badkamer met slechts een wastafel. Geheel nogal "kaal" en onpersoonlijk. De Beachclub is leuk tot ca. 15:00 uur, dan begint de DJ en wordt je horendol van de veel te harde dreunmuziek. De ligbedden staan wel erg dicht op elkaar. Viel tegen.

De locatie is super met alles op loopafstand. Het ontbijtbuffet prima, wel erg druk en onrustig met de tafels erg dicht op elkaar.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

• Only for Me Eenpersoonskamer

Single kamer, te weinig kastruimte, geen plaats om kleedjes op te hangen

Fantastisch ontbijt, goed gelegen, toffe sfeer, goede ligbedden aan zee en zwembad, leuke beachclub, mooie rooftopbar

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Derde bed slecht. Schoonmaak kan iets beter.

Ontbijt goed vriendelijk personeel. locatie goed gelegen. Informatie vooraf goed. frontdeskpersoneel zeer goed.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Uitstekend verblijf op aangename locatie.
    • Dolce Vita Tweepersoonskamer met Extra Bed

Drank a beachbar te prijzig, doch de goede muziek van de DJ die de sfeer erin houdt verzacht deze omstandigheid.

Prachtige kamer, mooi hotel, lekkere keuken, vriendelijk personeel.

heerlijk , relaxed adults only..wat een genot
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

niets , ik vind het fantastisch

locatie en alle service van het hotel..great staff

kom terug

locatie en interieur

De locatie en de Beach club

De locatie en de Beach club

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Fantastisch verblijf! In september gaan we weer!

Niets...

De locatie, de pool area, het ontbijt, de rust, de kamer... alles dus

Zaaaaalige en mooie vakantie gehad, voor herhaling vatbaar

Ontbijt, vriendelijk, proper en de muziek aan de bar ook life optredens super ..!

Voor herhaling vatbaar. Prachtige locatie.
    • Make It Happen Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Mooie kamers. Proper.

Zalig
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Super vriendelijk personeel, waanzinnig lekker ontbijt!!

Onvergetelijk, mega goed!!!!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Super rijkelijk ontbijt!! Service top! Kamer tip top!

Fantastisch hotel en locatie
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Schitterend hotel met alle faciliteiten en vriendelijk personeel
    • Dolce Vita Tweepersoonskamer met Extra Bed

Heerlijk uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Goodfeeling hotel
    • Only for Me Eenpersoonskamer

Prijs van de kamer was niet in verhouding. 1ste verdieping sombere kamer aan de straatkant heel veel straatlawaai.

Uiterst vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Super verblijf
    • Oh Là Là Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Top personeel ! Aangename kamers ! Proper hotel! Echte aanrader !

Personeel erg traag, met name in beachclub en rooftopbar

Personeel erg traag, met name in beachclub en rooftopbar

• Beoordeeld op: 14 april 2018

perfect hotel prijs kwaliteit, vriendelijk personeel

wellnesruimte , op het moment dat wij er waren was zwembad niet operationeel het water van de jacuzzi was iets te koud.

heerlijk ontbijt

We hebben geen geluk gehad met het weer, voor de rest super...
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

We hebben geen geluk gehad met het weer, voor de rest super vakantie.

Geen verwarmd zwembad.

Geen verwarmd zwembad.

Parking is drama

Kamer, ontbijt, service, restaurant op strand, privé strand met bediening

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goed hotel vriendelijk personeel zeer schone kamer
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Prijzen voor drankjes redelijk duur

Heerlijk ontbijt keuze aan overvloed

Aanrader !!!
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Schitterend ontbijtbuffet terwijl men geniet van het zicht op zee.

Hotel ( entrée, restaurant , ontbijtzaal, kamers) straalt...
    • Make It Happen Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel ( entrée, restaurant , ontbijtzaal, kamers) straalt geen warmte uit. Eerder koel business hotel.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Super verblijf gehad en ik zeker in september terug
    • My Way Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De lucht in de hal vond ik erg irritant

Ontbijt was buiten verwachting en super kamer