Beoordelingen over RVHotels Hotel Ametlla Mar 4-sterren

#16 van de 37 hotels in L'Ametlla de Mar

6,4

Verschrikkelijk!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles. Het geeft aan 4* te zijn maar is eigenlijk 1*. Het is een, voornamelijk Spaans, familie hotel. Veel kinderen met kamers uit de jaren 80. Dat dit op deze manier wordt aanprijst is werkelijk schandalig.

Eigenlijk niets!

Heerlijk ontspannen zon-vakantie met het gezin
    • Deluxe Suite

Het is een Spaans hotel dus verwacht geen Nederlandse animatie voor de kinderen.

Prijs-kwaliteit is geweldig voor gezinnen; je betaald voor 3 kinderen niets extra's. voor maar 70 euro per nacht totaal, inclusief prima ontbijt en avondeten. Het is zelfs mogelijk om met 2 volwassenen en 3 kinderen op 1 kamer (wel krap) te mogen slapen; ondanks booking aangeeft dat max 2 kinderen toegestaan is. Ze doen niet moeilijk over leeftijden. Kamers zijn netjes met 2x2 persoonsbedden en een badkamer met bad en mooi balkon. Ook koelkast aanwezig. Mooi resort met 3 buitenbaden en 1 binnenbad en eigen strandje met leuke wandelmogelijkheden. Plaatsje l'ametlla is erg leuk en heeft ook een mooi strand.

Heerlijk vakantie hotel met veel zwembaden
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen en 2 Kinderen)

Je mag met 2 volwassenen en 3 kinderen op 1 kamer. Ze doen niet moeilijk over leeftijden. Kamer is wel wat klein dan; je ligt met zn allen op een rij. Voor ons prima, maar wellicht geldt dat niet voor elk gezin.

Heerlijk hotel voor kleine kinderen. Wel erg spaans; weinig nederlanders. Zie mijn eerdere reviews; wij komen hier jaarlijks

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Wij zijn te oud (niet echt ) voor alleeen maar jankende schreeuwende mensen/kinderen om je heen

Dat het een accommodatie was waar heel veel kinderen zaten en heel veel geluid aanwezig was. Dat wij via booking.com niet van alle faciliteiten gebruik mochten maken

Mei, geniet van rust in een hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen en 2 Kinderen)

Het buffet is veel van hetzelfde. Hoogseizoen alle animatie in het Spaans.

Leuk hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding De nieuwe pizzeria In mei lekker rustig Goed ligging Kamers waar je met 5 personen kan overnachten

Uitstekend hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer uitzicht op zee eten was ook niet slecht de kamer met uitzicht was top je wandeld zo de zee in eten was gewoon ma begrijp nie de reactie van sommige want als fervente reizerger en mijn ervaring is dit toch een toppertje

Een goede lokatie om te verblijven

Iets gedateerd

Even was goed en strand is moon gelegen

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Personeel van de bar

Hotel kamer

Heel gemakkelijk hotel.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Jammer dat het eten soms te koud was. Maar was wel lekker en goed.

Heel gemakkelijk hotel. Goed eten

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima hotel voor ons

Je moet eigenlijk wel een auto hebben

Strand direct bij hotel

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima hotel voor op doorreis.

Achterstallig onderhoud

Mooi strand en zwembad

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Goed ontbijt en buffet diner, zeer geschikt voor kinderen,...

Erg gehorig 's avonds op de gangen, waarschijnlijk in het hoogseizoen daardoor weinig rust.

Goed ontbijt en buffet diner, zeer geschikt voor kinderen, leuk gelegen aan een kleine baai.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Prima hotel en locatie.

Niets, we komen hier al voor de 4e keer. Kamer is natuurlijk wel klein als je er met 5 personen slaapt, maar de prijs compenseert dat ruim!

Prima hotel en locatie. Er zijn niet veel hotels war je samen met 3 jonge kinderen op 1 kamer mag, hier dus wel. Prijs-kwaliteit is dan echt geweldig; slechts 50 euro per dag voor 5 personen, inclusief goed eten. Kamer netjes met ruim balkon en badkamer en koelkast. Vissersstadje Ametlla is echt leuk. Hotel is wel echt op spanjaarden / Catalanen gericht, dit vinden wij echter juist erg leuk.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Niets beviel ons.

Via Booking een kamer met zeezicht gereserveerd althans zo werd het mij aangeboden. voor 4 personen met optie om een hogere etage te nemen. Het eerste met zeezicht staat niet in de reservering, had ik zelf moeten zien waarop mij werd geattendeerd. Terecht een punt waar ik de volgende keer op moet letten. Echter wat ook niet op de reservering stond was de optie "indien mogelijk een etage hoger". Dit had ik aangevinkt omdat mij een kamer met zeezicht werd aangeboden. Aangekomen bij het hotel kreeg ik de mededeling dat dit sowieso niet het geval was aangezien ik op doorreis was. Wanneer er nog een kamer vrij zou zijn had ik moeten bij betalen voor zeezicht. Nu werd ik met drie kleine kinderen in een 4 persoonskamer geplaatst op de begane grond met een uitzicht wat leek op een parkeerplaats/bouwterrein met andere woorden lelijk. De binnenkant van de kamerdeur was helemaal vies. Het bad in de badkamer had geen putje maar wel zwarte lange haren. Bedden met beddengoed inclusief veel vlekken. In de reservering stond ook niets over babybedjes, staat wel in de kamer omschrijving. Wanneer ik hierom vroeg werd mij verteld dat er veel kinderen in het hotel waren en dus geen bedjes meer voorradig waren. Mijn geduld was op en ze wisten mij van twee bedjes te voorzien. Inclusief eten!! Absoluut het ergste "eten" wat je je kan voorstellen. Cannelloni met vlees of vis was een bonk zachte meel. Vlees met een zeer onaangename smaak etc etc. Het enige was goed was was mijn biertje, maar ja je moet daar voor betalen. Het eten is gratis, drinken moet je erbij kopen. Ook heel belangrijk om te vermelding is de enorme nare rioollucht in de foyer, door de corridors.. Wanneer je iets wilde zeggen was je bang om je mond open te doen want je had het gevoel dat je deze putlucht aan het opeten was. Overal waren bloedplekjes (inclusief muggen), door het hele hotel heen. Dit hotel wordt niet schoongemaakt hoe het hoort!.

Niets beviel ons. Helemaal teleurgesteld in zowel het hotel als in booking.com. Ik moet erop kunnen vertrouwen dat ik krijg wat mij wordt geoffreerd. Ja ik het een plicht om te checken wat ik koop maar het blijft een gedoe!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Geweldig hotel qua prijs / kwaliteit.

Weinig; kamers zijn wel klein wanneer je met 3 kinderen bent, maar dat maakt de prijs weer goed.

Geweldig hotel qua prijs / kwaliteit. Lekker spaans en weinig nederlanders

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Het uitzicht 's avonds

Toen we 's avonds na het diner op de kamer kwamen, bleek er water uit de airco te druppelen. We moesten 3 maal naar de receptie voordat er iemand kwam. Het was ondertussen bijna 10 uur. Twee mannen konden na een tijdje het lekken stoppen maar de airco zelf deed het maar half. Op ons aandringen kregen we een andere kamer toegewezen. In de nieuwe kamer had men net schilderwerken gedaan, de emmer en borstel stond er nog en de vloer zat onder het stof. Om halfelf 's avonds werd er een schoonmaakster gestuurd om te poetsen! Dit hotel is geen 4 sterren waard! Bij de vraag om een compensatie voor het ongemak werd ons medegedeeld dat we pas om 14 uur moesten uitchecken in plaats van om 11 uur. Maar we zagen geen reden om nog langer in dit hotel te blijven.

Het uitzicht 's avonds

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Uitgebreid ontbijt, kamers zijn zeer redelijk geisoleerd,...

Eigenlijk geen duidelijke minpunten

Uitgebreid ontbijt, kamers zijn zeer redelijk geisoleerd, dinerbuffet iedere dag anders

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

Vriendelijk familiehotel, goed ontbijt, uitgebreid buffet,...

Wel wat groot.

Vriendelijk familiehotel, goed ontbijt, uitgebreid buffet, animatie voor kinderen.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

te duur, veel muggen, vol en druk, nors personeel, afgelegen plek, etc.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

5,5
    De kamer

De scheuren in de muren van zo mooi hotel en het avondeten.

De kamer