Beoordelingen over Apartamentos Bajondillo 3-sterren

#31 van de 153 vakantiewoningen in Torremolinos

Gebaseerd op 7534 beoordelingen over dit appartement

Super verblijf , dichtbij strand
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Goed appartement, weg oversteken en je zit op het strand. Afstand naar het boven gelegen centrum goed te doen. Gratis shuttlebus van en naar het vliegveld, wel even aanvragen.

Netjes en schoon, perfecte locatie direct aan de boulevard,...

De 9 etages van het complex

Netjes en schoon, perfecte locatie direct aan de boulevard, strand, restaurants en centrum. Uitgaansleven iets verder op langs de boulevard waar ook de Nederlanders vertoeven in Carihuela!

voor herhaling vatbaar
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het hotel is wat gedateerd.

De ligging van het hotel is top. Straat oversteken en je zit op het strand, de hoek om en je bent in het centrum. Bedden liggen prima, de ruimte in de studio is voldoende, het balkon is heerlijk met een uitzicht op zee. Alleen het kookgedeelte is erg klein. Maar ja, daar maak ik geen gebruik van.

Heerlijk verblijf gehad, tegen het centrum en aan het strand.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Parkeren (gratis) bij de accommodatie is gewoon kansloos. Tegen betaling konden we wel onze huurauto onder het hotel kwijt daar was plaats. Als dat ook vol is heb je een uitdaging in Torremolinos.

Lekker en goed uitgebreid ontbijt. Wij hadden een kamer op een vrij hoge verdieping wat wel gunstig was.

• Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Niets. Dit was een van de beste vakanties gezien alle mogelijkheden rondom de accomedatie

Het ontbijt met vers fruitsap en vers fruit was zeer lekker. Er is ook voldoende keuze tussen broodjes en beleg. Gratis cava als ontbijt smaakt altijd heerlijk. Het appartement ligt ideaal gelegen aan de talrijke restaurantjes , winkeltjes en stranden

Alles top, zeer goed in orde, locatie goed kortom een zeer leuke vakantie.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Er waren inderdaad enkele groepen jongeren, die vooral in het weekend de rust ernstig verstoorden. Zeer misplaatst in deze accomodatie, waar het over het algemeen gezellig en rustig vertoeven is.

Kwamen hier voor de 3e keer. Kamers waren ok, Tv functioneerde niet zoals het hoorde, doch na melding werd hier binnen de 10 minuten aan verholpen. Ingevolge hoogtevrees vroegen we of we een andere kamer op een lager gelegen verdieping konden krijgen, en ook dit was geen probleem. Zeer goede service dus...

De locatie,vriendelijk personeel, héérlijk ontbijt ruime...
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Jammer geen droogrekje in het appartement, maar verder prima.

De locatie,vriendelijk personeel, héérlijk ontbijt ruime keuze echt top. En zo de weg oversteken en hup op het strand geweldig.

Erg schoon vriendelijk personeel en top bedden !
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

T gebouw waar wij in zaten mag wel n x de badkamers gerenoveerd worden en zeker de kranen die niet helemaal meer naar behoren werken ofwel erg verkalkt dus pas op met verbranden van t hete water !!

Erg schoon vriendelijk personeel en top bedden !! 👍👍👍 gewoon n goed hotel en dicht aan t strand goede ligging vlakbij t centrum.

Heerlijk weekje gehad met familie op familiebezoek in Malaga
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Met gezelschap van 6 personen was er geen taxibusje, dus 2 taxi’s besteld. We hebben zelf de route aangegeven met eigen navigatie omdat de chauffeur de weg niet wist!

Perfecte locatie, zowel strand als centrum Torremolinos.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Mocht ik weer naar Torremolinos gaan is Bajondillo mijn eerste keus.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Wat mij betreft is men goed bezig de accommodatie te upgraden, natuurlijk kun je, als je wilt, negatieve punten benoemen maar ik kijk dan weer naar de prijs/kwaliteit verhouding en voor de prijs die betaald word is het goed.

De locatie is top, vanuit het appartement gelijk op de boulevard. Elke dag iets te doen in de bar bij de receptie, niet altijd even goed maar wel gezellig en gemoedelijk. Denk eerlijk gezegd dat het niet voor mensen is die hoge eisen stellen aan de animatie en houden van luxe. Ik kijk daar doorheen en zie een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dagelijks schone handdoeken en wekelijks schoon beddengoed op een uitstekend nieuw matras. Samengevat een goed verblijf voor een leuke vakantie.

TOPPIE
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee - Speciaal lang verblijf (1-2 volwassenen)

Bijna niks s,morgens vroeg wedstrijd handdoek leggen aan het zwembad afschaffen

Het appartement is een kleine studio allen met terras ,maar opgelet er zijn 3 aparte studio eenheden ( blokken) allen direct aan het strand ,allen met zijdelings zeezicht en niet allemaal met zicht op het zwembad wij logeerden in de blok van zes verdiepingen de kleinste!minst hoge ,hadden op voorhand wel gevraagd voor lang verblijf ( 3 weken) met zicht op zwembad ( bevragen bij voorkeuren bajondillo zelf aanvragen) per verdieping zijn de volgende kamer nr de beste ( nooit 1e,verdiep vragen ( geen ☀️) nummers: vanaf 208-204 of 308-304 of 408-404 of 508-504 of 608-604 met zicht op zwembad. De grootste studio voor 4 of 2 ,3 personen grote aparte keuken frontaal zee zicht (in deze blok zijn het nr: 204,305,404,505,605. ook met zicht op zwembad. Alles op de kamer was zoals beschreven in brochure zelfs nog beter genoeg kasten grote en kleine kast met schuiven ok ( kluisje wel spijtig moet ervoor bij betalen) zoals ook buiten de ligzetels €3 niet voor de zetel maar wel voor de matras( wel prima kwaliteit) kan je omzeilen door zelf een luchtmatras te kopen en erop te leggen(€4,5) ook goed te gebruiken op het strand ( mals om op te liggen)badkamer niet groot maar alles erop en eraan en vooral heel netjes met voldoende handdoeken grote als kleine. Keuken handdoeken worden ook ververst net zoals bad handdoeken bedden goet wordt ook vervangen .Matrassen zijn allemaal boxsprings prima kwaliteit ,ook hoofd kussens zelf te kiezen van hard tot mals. Al bij al veel kwaliteit voor weinig €€€€ zeker voor of na de grote vakanties van de scholen.

Goed verblijf gehad met goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het hotel is ietwat verouderd, maar zeker niet minder leuk om te vertoeven.

- Vriendelijk personeel - Goed ontbijt - Dagelijkse schoonmaak - Behulpzaam personeel - Eten restaurant - Kamers met balkon en uitzicht op zee - Veel activiteiten

Heerlijk veblijf in nette schone en ruime studio op top locatie
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Geen persoonlijk contact met personeel. Het is een groot compex.

Nette ruime kamers met zij aanzicht op zee. Elke dag werd er schoongemaakt ( bv schone handdoeken) maar in onze studio bleef de vuile vaat staan. De locatie is ideaal. Twee keer vallen en je bent op het strand met bedjes, restaurantjes, winkeltjes en supermarkt direct om de hoek. Prima zwembad. Prima wifi en tv met Nederlandse zenders. Goed bed en bad.

Het onderhoud van zowel de kamers,gangen,zwembad.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het vrouwelijke personeel aan de balie.....helemaal niet vriendelijk

Het onderhoud van zowel de kamers,gangen,zwembad......supervriendelijk onderhoudspersoneel

Hotel met appartementjes
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De traagwerkende liften . Jammer dat we deze keer op het 9 verdiep een verouderde badkamer hadden.

Het complex heeft een zeer goede ligging , leuke kamers, goede bedden , vriendelijk personeel.

Goed hotel vooral het kleine keukentje op de kamer is handig. verouderd maar toch proper.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De badkamer is wel aan vernieuwing toe Een zetel aan het zwembad is betalend.

Het ontbijt was uitgebreid maar wel alle dagen hetzelfde - de kamers waren ruim maar wel verouderd vooral de badkamer

Aanrader!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het lang wachten op de lift we zaten op verdieping 8 en dat duurde meestal best even voordat tie kwam.

Super locatie zo aan het strand met veel leukw eettentjes winkeltjes en strandtenten het dorp zelf was ook prima aan te lopen. Apartement zelf was prima elke dag (behalve de zondag) schone kamer en handdoeken!

Voldoende
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Inventaris keuken is erg minimaal Liften zijn erg langzaam Op het terras eigen drank halen Lawaaierig tijdens het ontbijt ...bv servies en veel gasten

Lokatie en elke dag werd de kamer gedaan Transfer is goed geregeld

• Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Vriendelijke ontvangst, wij waren er voor de tweede maal , heel goede prijs kwaliteitsverhouding, direct bij strand, winkels en restaurant , in de accommodatie elke avond een optreden.

Korte vakantie met dochter
    • Appartement met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee (4 volwassenen + 1 kind)

Iets meer huishoudelijke spullen in het appartement. Miste waterkoker en meer servies en betere pannen

Ligging en hygiene uitstekend. Goede Wi-Fi tot op het strand

Uitstekend verblijf. Voldeed aan onze verwachtingen
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Badkamer was niet gerenoveerd en verf kwam los van de vloer. Ligbed aan het zwembad kost 3 euro.

Ruim en mooi gerenoveerd appartement behalve badkamer. Lekker en uitgebreid ontbijt. Ook lekker keuzemenu voor 9euro. Kan de ganse dag genomen worden. Vlakbij strand en promenade.

Super, perfect.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

-zonnebedjes bij zwembad kosten 3 euro, dit vind ik niet netjes, aan het strand moet je ze ook al betalen. -jammer dat de gekookte eieren elke ochtend waren gebarsten, dit zag er niet lekker uit.

-ontbijt was perfect, veel keuze. -kamers waren schoon. -bij de recptie is een medewerker die nederlands praat. -ligging is super. -en aan de rotonde zit een belgisch restaurantje (oranje) genaamd mmmmmmmm deze heeft lekkere gegrilde halve haantjes. -een grote koelkast op de kamer.

Goede ligging.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Ik hoorde mijn buurman snurken.kan er soms vrij rumoerig zijn.

Goede ligging.er word beter gepoetst dan op vele andere plekken in Spanje.al wat je vraagt word in de mate van het mogelijke geregeld.

We hebben het heel plezierig gehad en komen zeker terug.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De liften waren langzaam en vielen vaak uit. Dus veel trappen gelopen van en naar de 6e.

De ligging direct bij het strand en bij de lift naar het oude centrum waar vele restaurants en barretjes te vinden zijn.

Leuk hotel met juiste prijs/kwaliteit verhouding
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Weinig tot geen schaduw rond het zwembad, betalen voor de kussens voor de ligbedden, claimen van ligbedden door er in alle vroegte handdoeken op te leggen, erg trage liften, vaak meer dan 5 min wachten

Uitgebreid ontbijt, uitzicht op de kamer, 24 uur service, ligging aan het strand, gratis shuttle bus van en naar vliegveld, vriendelijk personeel

Super locatie!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

In de badkamer is het systeem om handen en haar te wassen zeer gebruiksonvriendelijk ! Ook een vergrotende make-up spiegel zou welkom zijn.

Super locatie!

Bajondillo is een groot complex, gescheiden door een weg naar het strand. Prettig zwembad.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het moeten betalen voor een bed bij het zwembad € 3.00 kan ik niet waarderen!

Ik had het geluk om aan de zuidkant van het hotel te zitten op de 8e etage, geweldig! Vanaf 11:30 uur t/m 21:00 uur zo'n op het balkon, het balkon van boven gaf genoeg schaduw😁

Top!!

Voor mij niets...

Komen er al jaren. De ligging is Top! Strand, restaurants, winkeltjes alles om de hoek. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Auto huren kan via het hotel. De auto wordt gebracht en de sleutel kun je later weer afgeven bij de balie.

Hotel met een ruime kamers, net gerenoveerd, schoon en met een voortreffelijk ontbijt.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Eigenlijk niets; ja...om nu bij het zwembad 3 euro te vragen voor het gebruik van een ligbedje kan als een minpunt gezien worden.

Het strand is aan de overkant van de weg. Wij waren hier in mei en er was meer dan genoeg plaats op de bedjes. De hotelkamer was net gerenoveerd en zag er goed uit. Prima badkamer en een zeer ruime kamer met zitje enz. Vriendelijk personeel en ook was er dagelijks animatie in de vorm van optredens in zang en dans. Het ontbijt was zeer ruim in aanbod. De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed.

We komen iedere keer terug dus goed .
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De mensen en personeel iets wat vrolijker zijn dus een beetje zagerijnig. Dat is bij ons thuis veel vriendelijker . Er kan soms geen goedemorgen af ook niet bij de vakantie gangers.

De mooie ligging 👍

Hier kom ik zeker nog terug !!!!!!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De race om de bedjes aan het zwembad 's morgens in het laagseizoen (in het hoogseizoen zijn bedjes betalend).

Authentiek Spaans hotel met veel mogelijkheden maar weinig verplichtingen.

Erg genoten!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Ons balkon was met uitzicht op straat (zuidkant) dit was nogal lawaaiig de ochtend vooral omdat daar momenteel wegwerkzaamheden zijn

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn dichtbij strand en winkels/restaurants. Ontbijt was prima. Kamers werden regelmatig schoongemaakt en handdoeken ververst.

vertrouwd goed
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het weer had een tandje warmer mogen zijn.

Dit complex is megagroot, doet misschien niet gezellig aan, maar heeft alles om er een geslaagde vakantie van te maken, In de avonden is er altijd wat te doen, de nodige Nederlandse zenders op TV, zwembad, vlak aan de boulevard en zee, leuke restaurants, prijs-kwaliteitverhouding prima in orde. Malaga en Fuengirola makkelijk te bereiken, dicht bij vliegveld,

Helemaal top! Zeker als je kijkt naar prijs-kwaliteit.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De kant waar wij zaten nauwelijks zon op het balkon maar voor ons niet heel belangrijk.

Gerenoveerd appartement/studio met keurige badkamer met bad. Heerlijke douch en fijne bedden. Eigenlijk alles prima in orde!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ondanks het mindere weer toch genoten, voor herhaling vatbaar, we gaan zeker terug.

De uitrusting van de keuken ,er was geen waterkoker,geen koffiezetapparaat,geen microgolfoven.Glazen,tassen,bestek voor slechts 2personen, geen wijnglazen,geen setje om de afwas te doen.

Dagelijks schoonmaken, handdoeken service,bedden opmaken ,super goeie matrassen.zijdelings zeezicht.Grote frigo met vriesvak.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ideaal voor een korte vakantie.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het complex is gedateerd maar toch wel schoon en verzorgd. Douchen in het bad is erg krap, je mist een stevige handgreep om te navigeren en een douchekop met slang. De keukenfaciliteiten in het appartement zelf zijn weliswaar aanwezig maar een beetje minimaal.

Klantvriendelijkheid, professionaliteit maar ook flexibiliteit van de staff. Zowel bij de receptie, de kamermeisjes, het restaurant en de bar. Je voelt je gewaardeerd als gast.

Kamers worden dagelijks schoongemaakt, personeel spreekt...
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Locatie kamer, aan de zijkant, maar dat verschilt per kamer

Kamers worden dagelijks schoongemaakt, personeel spreekt bijna alle talen (goed Nederlands ook), verder goede service vanuit vliegveld waarvanuit je met een pendelbus (op aanvraag) gratis naar hotel wordt gebracht, maar ook weer terug naar vliegveld wordt gebracht. Ook als je een aantal uur na uitchecken weggaat voor je wordt opgehaald is het mogelijk koffers op te bergen in de opslagruimte van het hotel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima hotel als middelpunt van strand en gezellig centrum.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Vanaf ons balkon keken wij uit op een bouwplaats van het hotel. Ongezellig als uitzicht, maar ze zijn flink aan het renoveren en dat doen ze natuurlijk in het laagseizoen.

De locatie en de hygiëne op de kamer. Goede bedden ook!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zoals altijd voor ons,thuiskomengevoel,Voeleons daar thuis ,gaan minstens 1 x per jaar daar naar toe
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Wij vinden alles ruim voldoende voor die prijs,

Alles ,we komen hier al sinds 1987. Boeken vaak direct via telefoon,maar prijs is hetzelfde ,dus deze keer bij Booking geboekt!!!W

Heerlijk strand, redelijk nette appartementen, maar onjuiste informatie m.b.t. het roken.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

In tegenstelling tot wat er in het lijstje met faciliteiten staat, namelijk 'Niet-roken in gehele accommodatie', mag men enkel niet in het restaurant en niet bij de receptie roken, maar voor de rest overal wel. Dit heeft tot zeer onprettige momenten geleid voor mijn vrouw; zij heeft astma. Bij de receptie werd de schuld omtrent deze foutieve informatie bij booking.com neergelegd, het hotel zou hier, volgens hun zeggen, zelf geen controle over hebben. Meerdere malen troffen wij meerdere vieze borden bij de ontbijttafel aan. In de kamer zelf waren de armleuningen op de stoelen plakkerig.

Ruime keus bij het ontbijt en lekker dicht bij de zee. Na de schoonmaak was het bed weer heerlijk netjes en de badkamer weer fris.

Net hotel met fijn personeel en een heerlijk ontbijt.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De badkamer was wat verouderd.

Ontbijt was zeer gevarieerd en uitgebreid. Het zicht op zee was ook mooi. Prettig en behulpzaam personeel, ook Nederlands sprekend

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

uitstekend goeie service

N.V.T

kamers geweldig .klantvriendelijk personeel en toeristen . alles was dicht bij winkels .bus .strand .supermarkt . Aan te raden . Het was geweldig . echt super .verdient een dikke 100 punt

effectief, want dichtbij het vliegveld waarvandaan we vroeg moesten vetrekken
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

de gehorigheid ten aanzien van de naastgelegen kamers. De conversatie was bijna letterlijk te verstaan en de tv dreunde ook in onze kamer door.

prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Vertrouwde locatie, betaalbaar, goede kamers en uitstekende service
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt hadden we deze keer gelukkig niet bijgeboekt. De prijs € 9,00 pp en de daarvoor geleverde kwaliteit van bijvoorbeeld de koffie zijn slecht. Gek genoeg kun je op een ander tijdstip koffie bestellen die wel goed is. Er wordt dus moeite gedaan om slechte koffie te serveren m.b.v. een automaat/oploskoffie

De combinatie van betaalbaarheid en de meer dan goede service

Wij gaan er nog terug!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het viel ons niet zo erg tegen maar sommige gasten vergeten dat er nog gasten verblijven die liever wat van een rustige nacht houden en veeleer te lawaaierig zijn bij het binnenkomen na een avondje uit. Volgende maal vragen we een kamer op het uiteinde van de gang zodat ons mogelijks wat meer rust gegund wordt van 'feestvierders' of 'laatbinnenkomers'.

Mooie kamer, goede ligging, gericht naar de middagzon ( en namiddagzon ). Zeer verzorgd ontbijt en mooi assortiment, telkens opnieuw. Vriendelijke bediening en personeel in het algemeen

Gedateerd maar comfortabel. Handig voor luchthaven.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Gedateerd, parkeerterrein lijkt klein indien drukker (nu laagseizoen geen probleem), kluis onbruikbaar. Heel proper maar witte muur wat minder zo zonder hoofdeinde + liever nog extra beschermhoes tussen kussensloop en kussen = hygiënischer.

Nabijheid luchthaven, ligging aan strand, terrasje met uitzicht op zee, gratis parkeren en blijkbaar ook gratis shuttle naar luchthaven (op voorhand te bestellen).

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Keukentje

Mooi uitzicht vanaf de 7e verdieping, goede matrassen, prima dagmenu voor 9(!) euro. Wat goed moest zijn was het ook. In de wintermaanden kamer boeken aan de westzijde en zo hoog mogelijk!

Kort van het strand en kort van Malaga Airport!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het water uit de kraan had een nare chemische reuk en dito smaak. We hebben hier echter geen melding van gemaakt.

We zijn hier slechts één nachtje verbleven. De keuze voor dit appartement was voornamelijk gebaseerd op de ligging aan het strand inclusief haar strandtentjes en tevens 10 minuten van Malaga Airport. We hadden namelijk de volgende ochtend een vroege vlucht gepland. Het betreft een prima appartement (6de etage kamer 6003). Wat ons wel opviel was de situering van de appartementen. In ons geval lag ons balkon de gehele dag in de zon, maar de tegenoverliggende vleugel van dit complex lag de gehele dag in de schaduw. Dit lijkt ons in de zomermaanden tijdens een langer verblijf best bezwaarlijk. Wijzelf zouden dan ook een dergelijk groot complex voor een langer verblijf zelf niet boeken. De kamer en aangrenzende badkamer waren redelijk ruim en van alle gemakken voorzien.

Super lokatie en prijs-kwaliteit verhouding helemaal goed!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Ietwat gedateerd maar toch netjes.... maar volgens mij zijn al die hotels aan het strand wat gedateerd.

Zeer goede bedden, kamer was schoon, en ontbijtbuffet was uitgebreid en goed. Direct aan het strand en 5 minuten lopen van het centrum. Maar 10 minuten met de trein van het vliegveld naar centrum Torremolinos.... en 10 minuutjes lopen naar hotel....kosten treinkaartje 1,80 euro p.p.

Prima accommodatie met zeer prettige vriendelijke medewerkers
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Keuze van de kaart betreft avondeten/diner. Mag wel iets uitgebreider . En misschien een tip dat men tussendoor een klein hapje o.i.d kan bestellen

Ontbijt was goed , vriendelijke/goede ontvangst. Vriendelijke en prettige medewerkers. Alles netjes ,zowel binnen als buiten de accommodatie .

Aangenaam
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Ik had een verzoek gedaan voor een voor ons plezierige kamer, reactie was positief maar niet bevestigd, bij aankomst kregen we toch andere kamer, dat was ook van toepassing op kamerverzoek van vrienden van ons.

N.v.t.

Prima hotel aan het strand en bij het centrum
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Studio geboekt met prima bedden, niet te zacht, ruime badkamer met elke dag schone handdoeken en voldoende toiletpapier. Kleine kitchenette met koelkast en balkon met akelige plastic stoeltjes. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

heerlijk
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

de plaats van het appart wij liever zonnekant was nu de laatste 2 dagen volledig achteraan 7020 en als de volgende keer kom wil ik weer de zonnekant liefst langs de straat; Wij komen ieder jaar. dus ook volgend jaar

heerlijk

Geweldig, ook door het weer.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het beddengoed en de gordijnen mogen nu ook wel vervangen worden na tig jaar. De afvoeren van bad en wastafel zijn niet schoon.

Het ligt aan de boulevard en wij hebben weer gekregen wat we hadden gevraagd. Top! Niks is te veel. Stukje bij beetje worden er dingen vernieuwd. Dit jaar de matrassen en het meubilair (stoelen en tafel).

Super verblijf.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De bedden waren super, en de studio werd prima schoon gehouden iedere dag en ook dagelijks schone handdoeken, receptie mensen zeer vriendelijk en attent. Gratis vervoer van en naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

super
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

ligging appartement was ongunstig, spiegel ontbrak, wc-bril zat los, m,aar 5 nachten, maar geen probleem van gemaakt, vriendelijk bij de receptie, prima locatie, strand, lekkere restaurantjes, goede metro-verbinding naar malaga enz. was toch weer super.

Prima met ruim aanbod aan restaurants in de omgeving.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Heerlijk om dar te zijn. Accomodatie wordt prima onderhouden. Meubilair is vernieuwd. De bedden zijn formidabel. Zakelijk en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

zoals de vorige keren.voor herhaling vatbaar
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

na de 3 de keer waren we aangenaam verast.de kamers waren opgefrist.ontbijt met nieuwe koffiemachines met de beste koffie van torremolinos.de ligging kan niet beter en het personeel super vriendelijk en behulpzaam.een aanrader

• Beoordeeld op: 15 september 2017

• Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Uitrusting keukentje erg karig, maar vooral het ontbreken van een waterkoker is jammer.

De ligging ten opzichte van strand en stad prima. Kamer schoon. Wifi prima, tot op het strand zelfs.

goede prijkwaliteit in het fantastische torremolinos!!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

de badkamer is heel veroudert. schimmel en en kranen van in de oorlog. de douche was ook veroudert maar wel goed!

zicht op de kamer is fantastisch. normaal zitten we in een andere blok maar dit was uitstekend. kamers zijn ze aan het verniewen. Was nodig! alleen nu de badkamer nog want dit liet de wensen over.

Top locatie en top accommodatie!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Kamers ietwat verouderd, ze zijn er mee bezig. Weinig personeel savonds op het terras. Moest erg lang wachten op een drankje en wij niet als enige.

Personeel zeer vriendelijk en altijd bereid te helpen. Top ontbijt met ruime keus. Kamers zijn grotendeels gerenoveerd, alleen de badkamers nog niet en worden elke dag schoongemaakt. Werd genoeg georganiseerd en elke avond live muziek. Dichtbij het strand, circa 20 meter.

beste vakantie ooit! zou het weer willen herhalen.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Geweldig accomodatie met airconditioning plus balkon met mooie uitzicht op het strand en de zee, uitstekend eten, hotel heeft een buitengewone zwembad, grote wasruimte aanwezig, makkelijk overal gratis parkeren, live muziek 's avonds, gewoon te gek!

Super fijn gehad!
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Erg gedateerd zeker de badkamer. Bij het uitchecken geen vraag of het bevallen was, sterker nog ze deden hun handelingen en ze liep naar de volgende persoon aan de balie, nog geen groet of wat dan ook, dat viel ons erg tegen, dit terwijl wij over de rest van het hotel tevreden waren erg fabrieksmatig allemaal.

De ligging is geweldig.

Fatsoenlijke accomodatie
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

De badkamer van de accommodatie is niet zo goed. Weliswaar redelijk schoon, maar zwaar gedateerd. De parkeergelegenheid is minimaal. Buiten de accomodatie is ook nauwelijks parkeerruimte. Hier met de auto komen betekent dus een opgave - althans: in het hoogseizoen.

De kamer was goed en voor een hotelkamer voldoende ruim. Voor diegenen die de kamer als 'appartement' willen gebruiken - en ook gebruik willen maken van het 'keukentje' (dat wilden wij overigens niet) is het krap. Een ei bakken lukt nog wel, maar dat is t zo ongeveer. Het bed is goed. Ook de airco werkt prima. Het ontbijt is ook in orde.

Topvakantie (voor stellen)
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Accommodatie niks op aan te merken! Aqualand is af te raden. Voor alles super lange rijen (in snikhete zon), bij het binnenkomen, voor kluissleutel en voor de glijbanen. Glijbanen zijn overigens wel leuk.

Wij hebben ons super vermaakt. Alles netjes en schoon. Goede airco en super locatie!! Zeker aan te bevelen voor stellen. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Bij het inchecken werd bij ons Nederlands gesproken. Wij hebben niet bij appartementos Bajondillo gegeten, maar denk dat het eten er wel goed was. Wij hebben bij genoeg restaurantjes/pubs/barretjes in de buurt gezeten! Restaurant Arena is zeker aan te bevelen. (Heel goed eten! Lekkere coctails, waterpijp, en heel vriendelijk personeel). Ook is de supermarkt super dichtbij. Ideaal om 's ochtens zelf een broodje te halen en op te eten op het balkon/kamer. Ook zit er een minigolfbaan, waar wij veel hebben gelachen. Kortom: top!

fantastisch hotel met goede ligging, heerlijke bedden.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

enige jammere is dat de douchekop vast zat, maar als dat alles is.... en het is ietwat verouderd.

we hadden een studio met klein keukentje. 2 elektrische pitten. helemaal top. goede airco en wifi (zelfs in een restaurant 100 meter verderop deed het wifi het). goede douchestraal. fantastische bedden!!! zelfs 7 nederlandse tv netten!!!! helemaal top. en je loopt zo het (zand)strand op met ligbedden met hele dikke matrassen (5 euro per bed met parasol / 10 euro 2 bedden met parasol). heerlijke zee.

Kamers zijn groot maat verouderd.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Niet veel. Irritant dat mensen borden vol met ontbijt pakken en gewoon laten staan of in de tas meenemen! Iets van gezegd maar kunnen ze weinig aan doen. Ik zou een boete laten betalen!

Kamers zijn groot maat verouderd. Gelukkig wel schoon. Entertainment is vrij saai

Heerlijke strandvakantie dichtbij malaga
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Informatie over bijvoorbeeld de schoonmaak. Gebeurde blijkbaar niet op zondag en aangezien we maandag weg gingen hadden we nig graag even schone handdoeken willen hebben

De kamers waren goed schoon. Zwembad was top. En de lokatie was geweldig, mooi aan het strand en maar 25 min met de trein naar Malaga.

Genoten

Geen microgolfoven op de kamer, zwembad nogal overbevolkt en weinig plaats om te liggen

Zeer lekker ontbijt,proper, uitstekende ligging aan de strandboulevard

Gezien de hoge score viel het tegen.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Parkeren, maken verschil tussen gasten. De een mag wel op een hoekje parkeren en de ander niet. Zeer verouderd. Vieze badkamer en handdoeken. Onvriendelijk personeel.

Locatie was goed.

Wat aanmerkingen
    • Appartement met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee (4 volwassenen + 1 kind)

Het appartement is moeilijk met een buggy te bereiken..buggy de trappen optillen....er is geen baby..kinderbad... annimatie/kinderdisco is een man van 65 en iedere avond hetzelfde.het appartement wordt niet echt goed schoongemaakt...balkon niet geveegd...en we konden geen kinderstoel krijgen voor in het appartement.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Leuk verblijf op uitstekende locatie
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Een aantal kleine zaken (details) waren minder. Zo moest je betalen voor een matras voor een ligstoel aan het zwembad. Soms kon je wel gewoon op een matras gaan zitten als er iemand wegging, zo moest je niet betalen (maar mag in principe dus niet). Je betaalt al voor het hotel dus 3€ voor zo'n matras per dag is wel veel als je telkens een matras wilt. Groot probleem is dit niet als je ook gewoon op de grond of zonder matras wil liggen/zitten of met eigen stoeltje. Daarnaast vond ik als persoon met pijnlijke rug de matras in het hotel en het kussen niet goed. Elke nacht een beetje pijn gehad. Mijn partner had hier geen last van en vond het bed wel goed. Ik had waarschijnlijk teveel verwacht door de goede recensies over het bed.

Het ontbijt was super uitgebreid en super lekker. Het is leuk dat je een terrasje hebt met zij-zeezicht. De luchthavenshuttle was super goed geregeld en gratis. Er was voldoende animatie maar niet overheersend. Elke dag om 17u was er bingo waar wij een aantal keer aan meegedaan hebben. 's Avonds waren er optredentjes. De locatie is supergoed, vlakbij het strand en bij talloze restaurantjes en bartjes. Het zwembad was erg groot.

De ligging onze kamer had een mooi uitzicht op zee
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt ruimte zou wat praktische mogen nu liepen we eigenlijk in een doolhof naar oa brood beleg en sinaasappelsap

De ligging onze kamer had een mooi uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

De locatie en de faciliteiten bevielen goed.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Hoge prijzen bij zwembad/ouwbollig ingericht en hoge prijs.

De locatie en de faciliteiten bevielen goed. Alles wat je nodig hebt is er. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

zeer tevreden over ons verblijf mits enige renovatie, zeker de moeite om nog terug te komen.
    • Studio met Zijdelings Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Algemeen zijn we tevreden over de accomoditie, verdere renovering - vooral de badkamer - is ons inziens toch wel nuttig. (sterk verouderde kranen...)