Beoordelingen over Apartamentos Cala LLonga Playa

#9 van de 11 hotels in Cala Llonga

Gebaseerd op 424 beoordelingen over dit appartement

5,5

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prachtige locatie aan het strand, goed voor jong en oud.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

In 8 dagen tijd zijn de lakens maar 1 keer verschoond. Als je op vakantie bent dan verwacht je wel dat dit vaker gebeurd. Het appartement is wel erg gedateerd wat niet goed te zien is op de foto's.

De locatie is ideaal en de prijs/kwaliteitsverhouding is ook goed. De bedden lagen ook lekker en het personeel achter de bar is echt mega vriendelijk en gezellig. De host spreekt niet goed Engels maar zelfs die begrijp je en bovendien is er een dame die wel goed Engels spreekt dus je komt er altijd uit.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De kamer was functioneel, maar niet luxe.
    • Studio (2 Volwassenen) met airconditioning

De kamer was functioneel, maar niet luxe. Wel goed onderhouden en hygiënisch. Vriendelijk personeel, alleen bij inchecken geholpen door iemand die geen/moeizaam Engels sprak en verstond. Prima appartement voor deze prijs.

Ligging perfect, dichtbij supermarkt/ strand & taxi.
    • Studio (2 Volwassenen) met airconditioning

Slechte bedden/ verouderde kamer/ lekkende douche & geen schoonmaak tussendoor

Ligging perfect, dichtbij supermarkt/ strand & taxi.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

We hebben er zelf een fijn verblijf van gemaakt.
    • Studio (2 Volwassenen)

Hele kleine studio, studentikoze ruimte. Achterstallig onderhoud. En erg benauwd en warm. Was geen airco.

Zee en strand in nabijheid. Aardige hostes, zij zocht mee naar verbetering maar de andere studio was nog kleiner. Kregen bij navraag wel een gratis ventilator.

Netjes maar niet geschikt voor gezinnen
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Airconditioning

De kamers zijn zeer gehorig en er komen veel jongeren. Hierdoor hebben wij veelvuldig wakker gelegen van de herrie. Gevraagd om een andere kamer maar dat was niet mogelijk. Zou dit niet aanraden voor gezinnen.

Kamers zijn netjes en schoon; het zwembad is leuk met voldoende ligbedden en een bar-restaurant erbij met vriendelijke bediening

Veel te duur voor zeer verouderde accomodatie
    • Studio (2 Volwassenen)

Accomodatie zeer verouderd, heel klein en heel gehorig. Veel jongelui die de hele nacht herrie maken

De ligging was perfect. Strand, restaurants en winkeltjes en supermarkt op loopafstand

Fijn maar best prijzig, vonden wij...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Geen airco in ons appartement. (nieuwere appartementen wel!) Ventilator kun je huren. Best prijzig in het hoogseizoen (203,- per nacht) maar Ibiza is nu eenmaal duur.

Fijne service! Lieve staff! Alles was in het appartement aanwezig en werkte top!! Ligging is centraal.

• Appartement met 1 Slaapkamer en Airconditioning

De man aan de receptie was niet prettig. We wilde nieuwe handdoekken maar kregen we niet. We dachten 2 dagen met de handdoek te doen maar de verdeling was 3-1 vond ik niet logisch. Ik had de handdoeken al gebruikt op de grond om de haren bijelkaar te vegen.. helaas we moesten ze weer gebruiken. Snachts was er ook niemand aanwezig. Er zat een groep jongeren die meer gebruikt hadden als alleen alcohol en daar was erg veel lawaai. Sprongen van balkon naar balkon niemand waar je dan terecht kan.

Lag op een prachtige plek. Fijne bediening in het restaurant beneden. Zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad.

Erg dicht bij strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Airconditioning

Helaas geen schonen handdoeken gehad in de 4dgn dat we verbleven. Badhandoeken voor bij het zwembad waren er niet. Als je mrr voor paar dagen gaat kun je als handbagage niet veel meenemen en je verwacht stiekemd dat er badhanddoeken aanwezig zijn. De uitklap bedden in de woonkamer waren van slechte kwaliteit. Mrr goed voor een paar nachtjes prima.

Erg dicht bij strand. Met kids van 14 jaar ideaal. Supermarkt om de hoek. Prijzen waren prima (stokbr €0,80, Klein pakje gsm €1,00 , Carona €1,60) Bij receptie erg aardig. We waren buiten de openingstijden vd receptie aangekomen en weg gegaan en dit was geen probleem. Appartement werd dagelijks schoongemaakt ! Toilet papier aangevuld en er was ook netjes afwasmiddel en theedoek aanwezig. Wifi is gratis aanwezig niet super bereik mrr het is er. Zwembad is prima om effe af te koelen. Balkon kun je met z’n 4 tjes op zitten dat is wel fijn. Bij de meeste appartementen kan dat niet in Spanje. Het heeft tevens ook een zonnescherm.

Locatie prima! Appartement sterk verouderd en haast studentikoos.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Appartement was erg verouderd, kastjes en laden sloten niet goed, gasfornuis wankel en niet veilig met grote gasfles. Slechte bedden waar je spiralen doorheen voelde. We zijn snel tevreden met locatie en ontbijtje zelf maken, maar er was heel weinig aandacht besteed aan de basis van het appartement.

Locatie was prima, parkeren voor de deur

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Top prijs kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het rook eerst erg muf, ik denk dat wij de eerste gasten waren van het seizoen in deze kamer. Verder perfect schoon en ook tijdens het verblijf goed onderhouden

Locatie en service tijdens het verblijf

Prima verblijf in het gezellige Cala Llonga.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Airconditioning

We hadden een appartement aan de straat kant. Dit geeft best veel lawaai in de slaapkamer, al vroeg in de morgen.

Het ligt op een steenworp van het strand. Heeft een leuk zwembad met voldoende bedjes. Prima schoonmaak. Goede thuisbasis om van hieruit Ibiza te verkennen. Cala Llonga is een heerlijke baai.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

wij hadden een kamer aan de binnenzijde (zicht op het...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

handdoeken werden eerst niet verschoond maar na een gesprekje met de directie hadden wij elke dag schone handdoeken. Eerste keer dat ik s avonds het licht aan deed had ik het idee dat ik een zonnebank aan deed.

wij hadden een kamer aan de binnenzijde (zicht op het zwembad) s morgens heerlijk in de zon op het balkon en uitkijkend naar de zee.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

was prima, appartement simpel maar voor ons voldoende
    • Studio (2 Volwassenen)

de bedbank is erg hard en wiebelde bij elke beweging, vreemde hoofdkussens, lang over hele breedte van het bed en dun, onze kamer had balkon aan noordkant, geen zon daar dus moesten handdoeken binnen drogen ivm al vochtige nachten in september. Geen airco, voor ons eind september begin oktober geen probleem maar dat lijkt ons niet te doen bij 30 graden. Mistte wel een koffiefilter of iets waar je zelf koffie mee kon zetten, zelf percolator gekocht

prijs kwaliteit van het appartement was top, elke dag werd vloer schoongemaakt en 1 x per week beddengoed, handdoeken heb ik om de twee dagen laten vervangen. Vriendelijk personeel. Prima voor wat wij hier verwachten.

Mede dankzij het vriendelijke personeel hebben we een leuke vakantie gehad
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alles is zo oud! Keuken: aals je 1 deurtje dicht deed, vlogen er 6 open. De eerste dag had ik al de koelkastdeur in mn hand, toilet was kapot. Er was zoveel kalkaanslag op de kranen dat het er smoezelig uit zag. Kortom, er is een flinke renovatie nodig. Als je boekt, vraag dan om een appartement met uitzicht op het zwembad, anders loop je het risico dat of tegen een blinde muur aankijkt, of aan een weg zit

Het balkon was groot. En het uitzicht geweldig. Zwembad was ook heerlijk, personeel heel aardig. Bed was schoon

• Beoordeeld op: 21 september 2017

3,5
    Weinig comfort voor veel geld. Alleen locatie is prima.
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het appartement was zwaar verouderd. Geen airco !! Schoonmaak was nagenoeg niet aanwezig, 1 x pr dag kwam er een dame om de prullenbakken leeg te maken?? Vloer is nooit gedweild of badkamer schoon gemaakt, de matrassen waren ongeveer 10 cm dik, oud en roken muf en daaronder een plank. Schone handdoeken (zo dik als vloeipapier) 2 x in 10 dagen en schoon beddengoed 1 x in 10 dagen. Het was er erg gehorig. Wij vonden het veel geld voor weinig comfort.

De locatie was prima. Strand en de baai zijn heel mooi. Het zwembad is goed en de bedden gratis. Spar in de buurt en eetgelegenheden ook. Beachbar op strand is heel gezellig en heerlijk voor een goede lunch (dank aan Michelle en haar team).

Superlocatie om het eiland te bezoeken, fijne baai, simpel maar schoon appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) met airconditioning

Het was gehorig en de badkamer werd helemaal nat tijdens het douchen.

De kamers waren inderdaad gedateerd, maar schoon en prima. Uitzicht vanaf het balkon op het zwembad en de zee. Ernaast zat een supermarkt en daarnaast een leuke koffietentje. Locatie was perfect om het eiland te zien. Strand was kindvriendelijk, zand en ondiep begin. Koelkast aanwezig, handdoeken aanwezig en wc-papier werd aangevuld. We konden pas inchecken op dag 2 omdat we telkens weg waren en dat vonden ze geen probleem. Heel vriendelijk.

Aangenaam
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Het aantal handdoeken die we kregen in die 5 dagen maar 2x handdoeken gekregen. Erg smerig.

De goede douchekop met een goede straal water en de ruime balkons.

Nooit, nooit, nooit, nooit meer!!!!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Airconditioning

Eens maar nooit meer!!!! Vies en ouwe zooi!!!! 1 handdoek voor 5 dagen, bah bah. Getracht schone handdoeken te bemachtigen maar zeer starre houding van oude eigenaar, zeer klantonvriendelijk!! Overal haren van vorige bewoners. Kom hier echt nooit meer!!!!!!!

Niets!!!! Wij hebben onlangs pas geboekt. Wij komen vaak op Ibiza en altijd dit dorp. Dit complex was nog als enigste vrij vandaar dat we hier terecht gekomen zijn, mede ook vanwege de ligging, dat is het enige positieve ding, voor de rest niets!!!

Basic appartement, ruim en super locatie.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Het vervangen van de handdoeken is bij ons niet gebeurd, terwijl wij 4 nachten in het appartement verbleven. Schoonmaaksters maakten alleen prullenbak leeg. Dat had voor ons niet gehoeven, als er verder toch niks gedaan werd.

Groot appartement, schoon. Bedden vielen zeker niet tegen. Ligging perfect. Op strand bedjes en parasols te huur voor 6 euro p st. Restaurants in de buurt (Flippers en de Baron) heel goed, en zeker niet duur, ca 16 euro pp voor hoofdgerecht inclusief 2 drankjes. Zeker aan te bevelen. Alles is op loopafstand. Het is maar een kleine baai met zandstrand en goed aflopend in zee. Bij het appartement zit een winkel met heerlijke verse broodjes.

Wij gaan niet terug
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Geen Wi-Fi, geen airco en het 5e bed was wel heel erg dramatisch letterlijk uit de kast getrokken. Door geen airco de ramen open, maar helaas aan een drukke weg met veel lawaai. Daarnaast sprak de host erg slecht Engels en was niet erg behulpzaam.

Fijn balkon op twee hoeken.

Zwaar gedateerd, slechte bedden!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Het appartement is in alle opzichte zwaar gedateerd, het bed voor de 5e persoon was niet te doen, metalen veringen kwamen erg gewoon doorheen, oplossing kwam pas na erg boos worden na 3 nachten. Spaanse traagheid! Omdat wij op de tweede verdieping zaten en geen airco hadden was de hitte niet te doen. het balkon is te smal om fatsoenlijk te zitten met 5 personen

De locatie is goed, 3 min lopen naar het strand. Cala llonga ligt er centraal

Ibiza is fantastisch maar dit verblijf voldoet niet aan de verwachtingen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Voornamelijk geluidsoverlast, van de 2 weken een hele week niet kunnen slapen vanwege lawaaierige buren van de aanliggende kamers. Tussen 23:00 tot diep in de de nacht (soms 04:30) geschreeuw en ruzies etc. Verder was het qua inrichting erg oud en versleten. Wel schoon daarentegen, maar de airco ontbrak waardoor het ook nog echt benauwd en warm was 's nachts.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

prima locatie maar verouderd appartement
    • Studio (2 Volwassenen)

Slecht bed (zelfs matras op grond gelegd!), geen airco dus heel warm in kamer en daardoor slecht slapen, verouderde keuken. Water in de baai vies terwijl dit bij andere plekjes waar we met de auto heenreden perfect was!

Ligging perfect, om de hoek van het strand! Rustige locatie. Prima zwembad.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima voor kort verblijf
    • Studio (2 Volwassenen) met airconditioning

Geen lift aanwezig, host was een beetje warrig maar op zich wel aandoenlijk. Handdoeken waren na 2 dagen echt vies. Had deze op de grond gelegd om te wisselen en bij terugkomst hingen ze weer over de douchegordijn rail. Bed was rampzalig. Voor 4 nachten uit te houden maar zou zelf niet meer hiervoor kiezen.

Lokatie aan de baai was top. Mooie baai en goed zwembad. Geen massatoerisme. Alles in de buurt, leuke restaurantjes en winkeltjes. Autoverhuur onder het complex. Auto of scooter huur aan te raden om meer vh eiland te zien. Weg er naar toe wel heuvelachtig met bochten maar prima te doen. Als je aan goede kant van het complex zit dan heb je een heel mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima voor laag budget
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De weg naar cala llonga loopt door een berg, met veel scherpe bochten. In de nacht best eng te rijden. We kregen met 5 personen, twee losse bedden, een twijfelaar en een uitklapbed. Met die hitte was die twijfelaar echt niet te doen. Dus we mistte eigenlijk een bed.

Makkelijk parkeren Lekket zwembad Schoon Op loopafstand van strand en supermarkt

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Eenvoudig verblijf maar toch super vakantie
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Erg eenvoudig (geen airco) maar daar was de prijs ook naar. Balkon en dus kamers aan de voorzijde en heel veel herrie. Elke ochtend om 06.30 de vuilniswagen die het afval van appartementen en winkels aan de voorzijde ophaalt.

Ruime kamer(s), groot balkon, supermarkt in nabijheid.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Douche kon je niet ophangen ging de verkeerde kant op..slapen in de kast is niet echt perfect.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Airconditioning

De accomodatie.voor wat ik moest betalen viel het zwaar tegen.had voor 18 dagen geboekt en ben eerder naar huis gegaan.het is een er stil.geen gezellige boulevard.

Dat het dicht bij het strand was

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Gedateerd appartement, maar perfect door ligging, omgeving en verzorging.
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Gedateerd meubilair, keukengerei en elektriciteit en douche. De douchekop bleef niet hangen bij de kracht van het water.

De ligging, privacy en personeel.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Perfecte ligging, gratis parkeren, op loopafstand van strand...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Perfecte ligging, gratis parkeren, op loopafstand van strand en lekkere restaurants. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie Ligging, zwembad en schoonappartement

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prima basic accommodatie voor een paar dagen ibiza in een...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Prima basic accommodatie voor een paar dagen ibiza in een leuk dorpje.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Perfecte locatie, mooie plek en rustig.
    • Studio (2 Volwassenen) met airconditioning

Perfecte locatie, mooie plek en rustig.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

heerlijk complex,geen luxe, goed en aardig personeel, schoon!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

geen 2persoonsbed maar twijfelaar in 1 van de 2 slaapkamers, herrie van het verkeer!

het ontvangst, personeel bij zwembad en bar/restaurant

Prima voor een weekje wanneer je geen comfort en luxe verwacht.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Zeer weinig comfort en haast onmogelijk om in het appartement te koken.

Locatie en zwembad

Het zwembad
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Airconditioning

Aantal keren, schone badlakens (om de 3 dagen) en bedlakens(7dagen) Geluid van buiten / buren

Het zwembad

Prijs kwaliteit is super.

Slechte bedden.

Top locatie ivm strand

Top appartement op top locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De uitgebreide keuken en de uitklapbedden in de woonkamer.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Top weekend!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) met airconditioning

Aan straat is het gehorig.

Aan het strand,.mooie baai. Gezinsbaai

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Top vakantie voor weinig geld
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Handdoeken werden om de 3 dagen verwisseld, elke dag schone handdoeken zou beter geweest zijn!

Prijs kwaliteit perfect!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

We hebben een leuk verblijf gehad, voor gezinnen met kinderen een aanrader, op het strand is er ook

Supervriendelijke medewerkers. Was meteen in vakantiesfeer.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Eenvoudig appartement, prachtig zwembad en dichtbij prachtige baai!
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Zeer eenvoudige inrichting. Wel alles aanwezig!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Mevrouw van de ontvangst en personeel in restaurant gewoon...

Complex is op onderdelen toch wel iets ouder o.a. het zwembad.

Mevrouw van de ontvangst en personeel in restaurant gewoon professioneel en behulpzaam/aardig.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Prima locatie, prijs kwaliteit.

Prima locatie, prijs kwaliteit. Schoon zwembad, dicht bij het strand, winkeltjes, supermarkt, restaurants alles dicht in de buurt. Met kinderen is het ideaal.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Ruime, schone appartementen, basic maar prima.

Drie keer per week animatie met veel lawaai tot laat. Volgens mij volstrekt overbodig, want iedereen ontvluchtte deze avonden en er was dus 0 publiek. Verder behoorlijk wat geluidsoverlast van de omgeving. Als je daar niet tegen kunt, moet je hier niet naar toe.

Ruime, schone appartementen, basic maar prima. Mooi zwembad. Ligging vlakbij het strand. Goede service.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het vriendelijke personeel.

Er wordt maar 1 keer per week bedden verschoond en 2 keer per week schone handdoeken. Erg weinig.Busverbinding slecht, soms een uur wachten.

Het vriendelijke personeel. de rustige en hele gezellige, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

de ligging is echt super in een heel gezellig en rustig...

het interieur is een beetje oudbollig, maar dat is maar een kleinigheid

de ligging is echt super in een heel gezellig en rustig plaatsje. Leuke restaurants in de buurt. Schoon, ruim appartement en word vaak schoongemaakt. gratis parkeren voor de deur. Moesten de terugvlucht bevestigen en dat mocht gewoon bij de receptie, echt top!! komen zeker nog eens.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

zeer vriendelijk personeel.

zeer slechte bedden! eind van de twee weken erg last van onze rug (en we zijn niet eens op leeftijd). matrassen doorgezakt en een plank op het bedbodem moet voor meer versteviging zorgen. Zelf koken wordt lastig met weinig keukengerei maar op zich hoort dat er wel een beetje bij. Geen koffiezetapparaat maar bij melding kregen we gelijk een kleine espresso kannetje. Geen airco is niet te doen met twee kleine kinderen, warmte kan het appartement niet uit.

zeer vriendelijk personeel. Zwembad wordt elke dag door eigenaar gereinigd, super schoon! Appartementen erg schoon. Eventuele vragen worden direct behandeld.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Locatie .

Te weinig verse handdoeken ... Om de 3 dagen is echt te weinig! Juli appartement zonder airco is niet aangeraden .. Met open venster slapen onmogelijk teveel lawaai

Locatie .. Dicht bij strand met leuke winkeltjes en eetgelegenheden

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

-personeel cafetaria zeer vriendelijk

- slechte wifi ontvangst - tot laat lawaai op straat in het weekend - kamer aan renovatie toe

-personeel cafetaria zeer vriendelijk - lekker eten - goede ligging om ibiza te verkennen maar zeker auto nodig

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar het Noorden en het...

Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar het Noorden en het binnenland. Zwembad met ligstoelen en parasols. Prima eetgelegenheden vlakbij (aanrader The Wild Aspergus !)

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

Dichtbij het strand.

Na 3 dagen schone handdoeken. Theedoeken kregen we pas na twee dagen. Drankjes van de bar waren over de datum. Keuken klein.

Dichtbij het strand. Wat overigens niet nodig is. Er zijn vele mooiere strandjes. Zee hier was vervuild. Alles in de buurt. Eerste dagen veel geluidsoverlast gehad door kapotte pomp. Twee kamer appartement is zeer ruim.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

De rust op de locatie en het vriendelijke personeel.

De uitklapbare bedden zijn zeer matig.

De rust op de locatie en het vriendelijke personeel. Dorpje is prima, maar auto is handig om meer van Ibiza te kunnen zien.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Schoon

Geen wifi in kamer

Schoon

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

vlakbij het strand, leuk dorpje en erg schone accommodatie

appartementen sterk gedateerd, alleen wifi in de centrale ruimte

vlakbij het strand, leuk dorpje en erg schone accommodatie

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Vriendelijk personeel, schoon, strand voor de deur, prima...

De kamers zijn heel basic en zwaar gedateerd. Boek kamer met airco!!

Vriendelijk personeel, schoon, strand voor de deur, prima zwembad voor kids.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

de ligging aan het strand en het zwembad kortbij

geen airco in het appartement

de ligging aan het strand en het zwembad kortbij zeer goede service en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Geweldige receptioniste

Oud meubilair en koelkast, wel schoon trouwens

Geweldige receptioniste

Geen airco en herrie

Zwembad en restaurant

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

personeel vriendelijk, vaak schone handdoeken

Eenvoudige keuken en eetgerei.

personeel vriendelijk, vaak schone handdoeken

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

verzorging, gastvrijheid en superschoon.

iets gedateerde kamers, bedden lagen niet heel goed

verzorging, gastvrijheid en superschoon. Aanrader voor de prijs die je betaalt

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Top locatie, zeee schoon, ruim, aardig personeel.

Slecht wifi bereik

Top locatie, zeee schoon, ruim, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

harde bedden en gehorig

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Het personeel en het lag erg centraal

Het personeel en het lag erg centraal

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Apartamentos Cala LLonga Playa