Beoordelingen over Coral California - Adults Only 4-sterren

Gebaseerd op 184 beoordelingen over dit appartement

• Betaald WiFi

4,1

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Bedden goed, aardige schoonmaakster.
    • Studio (1-2 Volwassenen)

Herrie van de dichtslaande deuren van buren in de nacht. De niet sluitende ramen in douche, waardoor voorbijgangers naar binnen keken, ducktape erop gedaan. en de geur van de kakkerlakkenspray bij de looppaden. Zeer slechte bedden bij zwembad met ijzeren stangen bij zitting en rug oeffff

Bedden goed, aardige schoonmaakster.

Prima appartement, schoonmaak kan beter.
    • Studio (1-2 Volwassenen)

Ondanks de vele goede recensies, vond ik de hygiëne niet top. Het bed werd wel bijna dagelijks opgedekt, maar het balkon werd vaak niet schoon gemaakt of in ieder geval niet geveegd.

Bij het zwembad is het lekker rustig, met een achtergrond muziekje. Het persoon is aardig, maar jammer dat je er eigenlijk geen excursies kan boeken.

Wij hebben genoten en zijn goed uitgerust.
    • Studio (1-2 Volwassenen)

De bedjes bij het zwembad waren wat verouderd en erg hard. Verder geen op of aanmerkingen.

Mooie studio, strand 10 minuten lopen, iedere dag opgeruimd bij het zwembad, vriendelijk personeel.

Prima ligging, eigen parkeerplaats

netheid

barpersoneel

netheid

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Genoten van het weer en de mooie, schone studio en zwembad.

Studio en zwembad

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Voor de prijs zeker de moeite waard.

Iets sterkere koffie in het restaurant was beter geweest.

Voor de prijs zeker de moeite waard. Hecht veel waarde aan hygiëne en daarvoor een 10! Ligging is mooi dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Nette kamer met een balkon in de zon.

We konden pas laat (16 uur) op onze kamer. Geen gratis wifi (was wel van te voren aangegeven dat het niet gratis was).

Nette kamer met een balkon in de zon.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Het appartement was voldoende ruim voor drie volwassene.

TV,weinig Engelstalige zenders, geen Nederlandstalige zender. Bijbetalen voor WIFI in deze moderne tijd.

Het appartement was voldoende ruim voor drie volwassene. De poetsdames zorgen voor de nodige netheid en properheid.

• Beoordeeld op: 19 september 2015

We hadden apartement 14b op de begane grond.

Wifi ontvangst niet in het hele apartement OK. Hang en sluitwerk van matige kwaliteit. Dit is in de andere hotels waar we hebben geslapen niet anders. Zal iets spaans zijn denk ik. Onderhoud kan iets beter. Alles is wel goed schoon verder.

We hadden apartement 14b op de begane grond. 5m vanaf het zwembad. Erg comfortabel. 10 min. lopen naar zee. Erg dichtbij. Supermarkt tegenover het complex. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Lage prijs betaald dus verwachtingen lagen niet zo hoog.

Vlekken op beddengoed bij aankomst in studio alsook op de kussens. Zwembad werd niet vaak ververst (groene smurrie langs wanden ). Luide muziek van hotel ernaast tot vaak laat in de avond.

Lage prijs betaald dus verwachtingen lagen niet zo hoog.Kamer wordt bijna iedere dag gekuist en af en toe verse handdoeken. Heel vriendelijk personeel! Enkel +18 en geen kinderen. Op 10-15 min wandelen van strand en winkels. Groot pluspunt: bushalte en supermarkt rechtover hotel.

• Beoordeeld op: 22 april 2015

Locatie, vriendelijk personeel, schoon, comfort!

Locatie, vriendelijk personeel, schoon, comfort! Wij hadden een studio, die was perfect! Kan dus niet vergelijken met een normale hotelkamer. Maar de studio was top. Misschien wat veel Britten in Tenerife, maar die hebben ook vakantie, en dan kan je beter buiten het centrum iets boeken als je geen "lawaai" wilt als het je stoort! Ik vond het allemaal wel meevallen. In de zomer vakantie zou ik Tenerife wel vermijden, maar in April was het heerlijk druk!

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

appartement - vriendelijkheid personeel