Beoordelingen over Apartamentos Casa Maria

5,3

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Vreselijk!
    • Studio (3 Volwassenen)

Dit is een apartementhotel midden in San Antonio. Als je komt om te feesten en hele nachten door te halen dan zit je hier goed. Ik zat samen met mijn 15 jarige dochter hier. In plaats van 3 nachten zijn wij na 1 nacht weggegaan. De hele nacht door waren er dronken en schreeuwende mensen in het hotel. Bij de vraag of ik een andere kamer kon krijgen was het antwoord: misschien morgen, nu niet. Maar mijn dochter en ik voelen ons niet veilig zo. Tomorrow kregen wij weer als antwoord. Bij een ander hotel midden in de nacht gevraagd naar een kamer. Daar vertelde de man achter de receptie mij, I have the same public... Kortom leuk dorp als je komt om te feesten. De volgende dag heb ik me gemeld bij de receptie. Ze vond het vervelend maar iets van restitutie was er niet bij. Ja mijn collega had u vannacht moeten helpen.... En bedankt! Geen goede ervaring dus met Casa Maria. De rest van de dagen en goed verblijf gehad in ons hotel aan de noordkant van het eiland.

Dat ligging is goed

Top locatie en goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Studio (3 Volwassenen)

Het was lawaaiig 's nachts in de gang en andere kamers, maar de erg vriendelijke nachtportier lost dit voor je op!

Super goede locatie, dichtbij het busstation, restaurants en uitgaansgelegenheden. Casa Maria is eenvoudig te bereiken met de bus vanaf het vliegveld (lijn 9). Het personeel is vriendelijk en wil je overal mee helpen. Ook kun je er prima eten, zowel beneden als bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Voor 5 nachten prima onderkomen. Stoor je niet aan midden in de nacht thuis komende mensen!
    • Studio (3 Volwassenen)

Behulpzaam en aardig personeel. Overal dichtbij, strand, taxi,bus, boot, winkeltjes, eet/drink/feest gelegenheid! Ook via Casa Maria een chauffeur (Martin) te krijgen en is voordeliger dan met een taxi. Mogelijkheid bij een late vlucht je koffers in een locker te doen. En nog te kunnen douchen!

De kamers waren simpel, maar prima (zeker voor de prijs die je betaald). Locatie echt top
    • Studio Appartement (3 Volwassenen)

We kwamen vroeg aan (9.30) en ze hadden geregeld dat onze kamer al beschikbaar was. Zo fijn!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

om alleen maar te slapen en douchen voor ons een goede keuze
    • Studio (3 Volwassenen)

Geen balkon en keek tegen blinde muur maar we hadden er ook niet veel van verwacht

Zwembad boven op dak was heel relaxed en personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Eigenlijk niet zoveel.

Er was bijna alleen maar jeugd (vooral Engelse) in het appartement.heel luidruchtig herrie veel roken,drank, niet plezierig.De entree naar de kamers was Heeel gehorig.je kon alles horen dag en nacht door. Balkon heel klein.

Eigenlijk niet zoveel.Er waren ruim voldoende ligbedjes bij het zwembad. Bij het zwembad (klein)mocht je niks meenemen Je moest drinken en eten daar kopen. best prijzig ook nog.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Gastvrij personeel.

Geluidsoverlast van sommige gasten.

Gastvrij personeel. Hebben goede informatie. Fijn om van een zwembad gebruik te kunnen maken wel veel chloor en luidde muziek. Centraal binnen de stad. Busstation in 3 minuten lopen. Schoonmaken om de 2/3 dagen prima. Veel luidruchtige Engelse gasten tijdens Nacht uren. Oordoppen aanrader. Basic appartement met goede airco. aan de overkant restaurant. Met goed Spaans eten.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Apartamentos Casa Maria