Beoordelingen over Apartamentos Casablanca 3-sterren

Calzada de Martianez, 4, 38400 Puerto de la Cruz, Spanje

#5 van de 108 hotels in Puerto de la Cruz

Gebaseerd op 568 beoordelingen over dit appartement

Erg vriendelijk personeel en een mooie studio met prachtig...
    • Studio

Het viel ons niet tegen maar je moet er wel rekening mee houden dat je een aantal trappen moet betreden voordat je in het centrum bent.

Erg vriendelijk personeel en een mooie studio met prachtig balkon. Alle ruimte die je je kunt wensen.

geweldig met kleine kinderen!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De omgeving is erg bergachtig en het complex ligt op een heuvel waardoor je of heel steil naar boven of heel steil naar beneden moet voordat je een normale wandeling kan maken. Dat valt met een kinderwagen een beetje tegen.

Er was veel entertainment voor jong en oud. Mijn zoontje van 1,5 heeft erg genoten van de binnenspeelruimte. Live muziek in de avond op het terras is ook erg gezellig. Het personeel in het restaurant is super en achter de balie werkt een dame die Nederlands spreekt: hele lieve vrouw! Als je wil ontbijten in je eigen appartement kan je bij het restaurant lekker vers brood of croissants halen in de ochtend. In het appartement stond een babybedje (campingbedje) met een prima matras netjes gedekt en er was zelfs een eetstoel voor de kleine klaargezet terwijl ik dat niet eens gevraagd had. Dat was heel erg fijn!!

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Heerlijke plek en locatie.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Hadden een appartement op de begane grond naast de keuken van het restaurant. Veel lawaai en overlast van geuren! Waren overdag veel weg dan heb je er geen last van. Maar s'avonds nog even op het balkon zat je echt in de geurtjes.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Studio

Iets meer brood bij het ontbijt, had gemogen. (wij zijn grote eters)

Algemene uitstraling van de appartementen en de goede ontvangst van de wifi. De sfeer was heel prettig, leuk personeel. Ga zo door!

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Aangenaam verblijf, maar ontbijt was afknapper
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontbijt moest gekozen worden uit plaatjes. Je kreeg maximaal 2 toastjes of 1 croissant! De plaatjes stonden vol met bacon and eggs, worst enz. dus erg zwaar voor de ochtend. Een toastje of zo bijvragen ging gepaard met een bijkomende rekening. Daar ons ontbijt inbegrepen was en we het niet meer konden annuleren, hebben we elke morgen (met toestemming van het personeel) ons eigen brood meegenomen. Triestig dat je positieve ervaring van het hotel door zoiets (brood is basic material en goedkoop!) teniet wordt gedaan.

De kamers waren ruim en comfortabel. De badkamer was prachtig en nieuw, zeer goed, behalve het toilet: bleef regelmatig doorlopen.

Prima verblijf in Puerto de la Cruz

Parkeerplaats in parkeergarage

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Geen airco

Geen airco

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Uitstekend.

Alles.

Een relext en gezllige plaats , zeer proper en uitstekende ligging, een echte aanraader.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontbijt vroeger te beginnen , voordat men gereed is is het wat laat voor uitstappen te beginnen

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Mooi gelegen.

Ontbijt viel tegen. Achteraf liever zelf iets geregeld. Veel van hetzelfde

Mooi gelegen. Niet te ver lopen van het strand/ centrum. Ruim appartement.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Mooi complex met ruime appartementen, leuk zwembad gezellig...

Er mag wat meer variatie bij het ontbijt menu, dat heb je na een week of wel wat gehad. Het zou ideaal zijn als het terras rook-vrij is.

Mooi complex met ruime appartementen, leuk zwembad gezellig onthaal en mogelijkheid tot betaald parkeren.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

De klant vriendelijkheid.

Het ontbijt was goed , maar beperkt in keuze, geen buffet

De klant vriendelijkheid. Voorbeeld ; onze dochter werkt in een ander hotel in de buurt en mocht kosteloos een aantal nachten bij ons logeren

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

Er werd heel goed schoongemaakt , zowel in t appartement als...

Ons ontbijt was inclusief, dat zou ik niet meer doen. De vaste combikeuzes waren niet zo aan ons besteed.

Er werd heel goed schoongemaakt , zowel in t appartement als in de rest van het hotel.

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Comfortabel complex, zeer compleet uitgeruste appartementen.

geen zon op het balkon, dat zou in januari wel lekker geweest zijn

Comfortabel complex, zeer compleet uitgeruste appartementen., interieur ziet er wel gedateerd uit, maar alles is aanwezig.Vlak bij het centrum en de boulevard, maar let op: wel 125 traptreden! Goed voor de conditie!

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Aardig personeel

Bed wat hard Hotel zit vol bejaarden

Aardig personeel Goed onderhouden, mooi zwembad Uitstekend ontbijt (goed geprijsd) Kamer is groot, comfortabel en schoon Locatie is top Prima parkeergelegenheid (goed geprijsd)

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

goed hotel