Beoordelingen over Coral Compostela Beach 3-sterren

Gebaseerd op 113 beoordelingen over dit appartement

• Betaald WiFi

3,5

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima hotel, geweldige locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen)

Het appartement was nieuw (4A) Echter ontbrak het aan gordijnen of ander soort van verduistering waardoor het al vroeg licht was op de kamer.

Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer, direct aan het strand. Balkon met zeezicht. Ontbijt was eenvoudig maar prima. Net zwembad met genoeg ligbedden. De locatie is geweldig! Direct aan het mooie strand van Las Vistas. Verder geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Genieten op een toplocatie !!!

Ons geduld werd getest bij de bar van het zwembad maar dat kan ook tijdens de siësta zijn geweest. Wij Hollanders houden niet van "wat vandaag niet kan, komt morgen wel" maar je bent nu eenmaal in Spanje en toch heeft dat wel zijn charme.

De locatie was perfect, dicht bij het strand, de winkels en de boulevard, het weer is super waardoor je gelijk het vakantiegevoel heb en de sfeer om je heen is levendig en gezellig. Het is heerlijk vertoeven aan het zwembad, genoeg bedjes en parasols. De supermarkt zit onder de accommodatie waar alles te verkrijgen is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima prijs kwaliteit verhouding. Niet meest luxe, maar voor een stel gewoon prima
    • Studio (2 Volwassenen)

De service. Zolang het goed is, is alles goed maar zodra je om service vraagt wordt het lastig tot onmogelijk. Kamer uurtje extra huren was onmogelijk terwijl er heel veel kamers vrij waren nog

Wij waren met zijn tweetjes en hadden dus genoeg ruimte in onze kamer, maar voor een gezin met kinderen vond ik het echt te klein

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Dat er geen airco is

Praktisch
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Te kleine en benauwde studio met enkel de voorkant als vluchtroute. Het stikt er van de kakkerlakken, wel na de melding direct verhuist

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Glutenvrij kunnen eten
    • Studio (2 Volwassenen)

Glutenvrij kunnen eten

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Na aandringen vanaf dag 1 duurde het 3 dagen voordat we een...

In 1e instantie een begane grond appartement met zicht op het zwembad. Omdat deze appartementen grenzen aan restaurants van buiten het complex kon je de ramen nooit open zetten. Ook op je terras zat je continue in de stank van de restaurants. Van gebakken eieren s'morgens via gebakken vis s'middags tot Indiaas en shoarma lucht s'nachts.hierdoor was de kamer zeer benauwend. Er was alleen een plafondventilator in de woonkamer. Warme benauwde slapeloze nachten.

Na aandringen vanaf dag 1 duurde het 3 dagen voordat we een andere appartement kregen. Deze bevond zich in het hoofdgebouw, had een groot balkon met uitzicht op het zwembad en was ruim, licht, stankvrij en koel.