Beoordelingen over Apartamentos Cordial Mogán Valle 3-sterren

#14 van de 25 hotels in Puerto de Mogán

Gebaseerd op 1909 beoordelingen over dit hotel

geweldig

de kattenoverlast.

kamers ruim, slaapkamer ruim, wij hadden een gerenoveerde appartement met inloopdouche. Prachtig. Mooi afgewerkt, modern. 2 flatscreens, 1 in de living, 1 in de slaapkamer. Keuken compleet met waterkoker, koffiezetapparaat en broodroosters. Bestek pannen.

Helemaal tof, wij gaan zeker een keer op herhaling
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Je moet even wennen aan routing in het gebouw. Gebruik van de lift / trappen moet je even uitvogelen

Als appartement benut, ontbijt en diner extern gedaan. Supermarkt tegenover. Geweldig. Goede outillage om zelfredzaam te zijn.

Gouden tip voor gezinnen met jonge kinderen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Veel trappen en liften waardoor de kinderen lastig zelf naar speeltuin etc kunnen lopen. Maar juist wel mooi uitzicht!

Fijne verwarmde zwembaden en mooi splashpark. Comfortabele kamer met goede bedden groot zonnig balkon. Leuke kidsclub.

Paradijs voor onze 3 jarige dochter!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Helaas geen handdoekservice voor handdoeken zwembad/strand.

Zeer kindvriendelijk, echt een paradijs voor onze 3 jarige dochter. Mooie ruime appartementen met heel groot balkon (ligbedden op eigen balkon!) Prima keukentje om eenvoudige maaltijden zelf te maken, koelkast, waterkoker, magnetron aanwezig. 'Splash' is heel leuk voor de kinderen, emt verschillende waterpartijen om doorheen te lopen, afwisselend naast het gewone zwembar. Groot ondiep gedeelte goed voor de kleintjes zonder zwemdiploma. Strand, 'stadje', haventje op zo'n 10 minuten wandelen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ruim appartement met prachtig balkon.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

- WiFi werkte niet, maar hebben hierover een contact gehad met het hotel - kamers zijn redelijk gedateerd . Hadden een bedank die helemaal was doorgezakt en 1 van de 2 bedden kraakte heel erg. Prijs kwaliteit vond ik daarom wat uit verhouding.

Ruim appartement met prachtig balkon. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Wandeling van 10 minuten naar het strand. Supermarkt om de hoek.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ruim appartement op wandelafstand van het strand/centrum van Puerto Mogan
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De lunch in de bar met terras en de hele vieze koffie, geen espresso apparaat maar poeder koffie. En de bar is pas laat in de ochtend open. De tijden van de Spa zijn tussen 10 en 18 uur, terwijl je dan naar het strand wilt en pas in de avond een behandeling wilt doen.

Appartement was zeer ruim

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Betalen voor kinderstoel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Betalen voor kinderstoel. Groot complex dus lange afstanden lopen om bij uitgang te komen. Moesten 3 verschillende liften nemen om vanaf ingang bij ons appartement te komen.

Volgende keer ergens anders heen

Diner en ontbijt. Er wordt weinig rekening gehouden met voedsel allergieen, kwaliteit koffie, thee en sap was matig. Personeel lijkt het erg druk te hebben. Systeem ontbijt is irritant.

Ligging en faciliteiten

• Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De nederlandse zenders op satelliet TV waren zeer slecht oftewel niet te bekijken.

Ik ben er al 9 maal geweest en het is iedere keer voortreffelijk, mooi appartement, schoon, goed ontbijt en iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor mij een topper.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heerlijk!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Iets gedateeed, scheurtje in bad bijvoorbeeld ....Ook werd er vlakbij appartement gewerkt aan pad van complex, beetje herrie....

De ruimte van het appartement en het ruime balkon.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Heerlijk uitgerust
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Slechte pannen en geen regelmatige ruil van vaatdoek en theedoek in appartement. Heel groot complex waarbij je vaak meerdere liften moet nemen om naar zwembad of uitgang te komen. Je moet veel trappen lopen.

Heerlijke boxspring bedden in appartement met groot balkon! Fantastisch geslapen!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Verwarmd zwembad voor de kleine.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De badkamers kunnen een renovatie goed gebruiken. De kamers zelf zijn ook toe aan een restyling; nieuw likje verf, nieuwe gordijnen, een nieuwe frisse look. Keuken is niet "equiped" voor meer dan 2 personen.

Verwarmd zwembad voor de kleine. Een mini-monkeytown. Het personeel is supervriendelijk. De appartementen hebben een grote buitenruimte. Degelijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

fantastisch
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Voornamelijk de badkamer was wat gedateerd, maar geen reden om hier niet te komen. Al de rest van het plaatje klopt

Kindvriendelijke appartementencomplex, op tiental minuten van het strand, via mooie boulevard te bereiken. Ruim terras. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad, leuk spelmateriaal aan bar. Basisset handdoeken inbegrepen, wordt driemaal per week vervangen. Keuken basic met microgolf en twee kookplaten. Afwasmiddel en sponsje reeds aanwezig. Supermarkt dichtbij. Restaurantjes ook, ook allemaal kindvriendelijk.

Fantastisch appartementencomplex in zeer mooi stadje!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Buitenspeeltoestel voor de kinderen was niet in gebruik. Moest gerepareerd worden. Erg jammer in de herfstvakantie en dat dat de hele week duurde!

Mooi appartement met een groot balkon met prachtig uitzicht!

Ruime accommodatie met mooie zwembaden op loopafstand van zee.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen ventilatie in de badkamer.

Mooi ruim en heel schoon appartement met groot balkon. Vriendelijk personeel en mooie zwembaden. Op loopafstand van zee via autovrije boulevard. Toplocatie voor gezinnen met (jonge) kinderen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Goede ruime appartementen en veel faciliteiten
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Speeltuin voor de kinderen is niet erg uitgebreid. Erg ver lopen en liften binnen het complex om ergens te komen

Goed verzorgde appartementen, enorm ruim terras, op 15 minuten lopen van de haven van puerto mogan. Vriendelijk personeel en goed buffet

Goede zwembaden, fijn een "stilte" zwembad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Vanwege de bouw en ligging (berg-op) erg veel verschillende trappen en liften.

Goede zwembaden, fijn een "stilte" zwembad. Veel buitenruimte. Alles op loopafstand. Behulpzaam personeel

Prettig.

Geen airco. Erg warm appartement. Geen geschikt appartement om met oudere kinderen heen te gaan.

Appartement goed, groot terras, grote badkamer. Supermarkt aan de overkant.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Prachtige lokatie met vriendelijk en attent personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Schoonmaak was ok, basis dingen worden goed gedaan maar door het snelle afwerken van alle kamers worden soms wat hoekjes vergeten wat eventueel wat ongedierte aan kan trekken (mieren voornamelijk)

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Kindvriendelijk complex op een toplocatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kamers waren vrij warm, enkel ventilator aan het plafond.

Appartement met fantastisch groot terras met ligzetels en buitendouche. Alles in het complex is er om gedaan om ouders met kindjes een aangenaam verblijf te bezorgen. Bij het ontbijt, overal kinderstoeltjes, plastieke bordjes/kommetjes, toasten zonder korst...Het splashpark is geweldig voor kleine kindjes. Locatie ideaal, op 5 min wandelen van de haven met vele winkeltjes en restaurantjes.

Apartementencomplex zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen

Appt zijn wel zeer gehorig. Veel Engelsen aanwezig. Deze mensen zijn zeer luidruchtig en nemen het niet zo nauw met de rust en slaaptijden van andere bewoners oo het complex. Zelf meegenomen muziek luidruchtig spelen op de balkons zodat overige bewoners daar last van hebben. Heel vervelend. Zou het complex zeker niet aanraden voor oudere stellen. Tenzij je van rumoer en herrie houd. In de gangen heel veel tegels kapot wat resulteerde in loszittende scherven. Loop daar niet of laat daar geen kleine kinderen lopen op blote voetjes i.v.m. Deze scherven want zijn zeer scherp. De prijzen v.w.b. Bier, frisdrank en ijsjes zijn relatief duur. € 3,60 voor een klein biertje. € 3,60 voor een Magnum ijsje vindt ik buiten proporties. Even met een koeltasje naar de overkant, de supermarkt en datzelfde ijsje kost daar ongeveer de helft. Evenals de biertjes ( blikje € 0,60 ).

We waren met onze gezinnen met kinderen. De watersplash is fantasties voor kleine kinderen. Ook een stilte zwembad. Hier wordt zeer goede controle op gehouden dat het ook idd een stilte zwembad is en blijft. Overige zwembaden zeer goed. Apartementen zijn zeer ruim. Onze kinderen met gezinnen hadden een 3 kamerappt. Met 2 badkamers elk. Alles werd netjes onderhouden. Kunstgras op de balkons. Zeer goede zonwering op de balkons voor de kamers. Zeer goed. Supermarkt Hiper Dino op een 100 meter afstand. Restaurants / strand op loopafstand.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Mooie ruime accommodatie met prachtig balkon en fijne zwembaden.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Jammer dat er bij een kleine renovatie geld is gestopt in het grastapijt op het balkon en een tweede grote tv op de slaapkamer. De wifi blijft matig op de negende verdieping.

De zeer royale balkons geven een gevoel van ruimte en privacy, echt top! De bedden liggen heeerlijk, nieuwe koelkast werkt ook prima. De keuken is sowieso goed uitgerust. Het is er 's nachts lekker rustig, na 12 uur geen geluidsoverlast. Diverse zwembaden voor verschillende doelgroepen, zo is er een quiet pool, maar ook een kindersplashpark. Veel jonge gezinnen en ouderen.

Heerlijk genoten, mooi complex in leuk dorp.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Redelijk lange wachttijden bij de receptie. Aan het einde van ons verblijf waren er werkzaamheden bij 1 van de zwembaden waardoor deze dicht was. Dat was nog niet zo'n ramp maar de stank van de chemicaliën die ze gebruikten hing door het hele complex en was vermoedelijk de bron van ernstige hoofdpijn bij mij.

Mooi complex in leuk dorp. Op loopafstand van het strand behalve met kleine kinderen, dan net te ver. Mooie zwembaden met voldoende ligbedden. Ontbijtbuffet en dinerbuffet zeer uitgebreid.

Het eten is super!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Een kinderbed wordt niet geplaatst, al vraag je het al aan bij je reservatie. De communicatie intern verloopt echt niet goed. De deuren en ramen van de kamers kunnen niet op slot, mijn peuter kon dus altijd ontsnappen. Groooot minpunt: geen airco!

Het eten is super!!!!

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Vriendelijk en erg behulpzaam personeel en een zeer uit...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Vriendelijk en erg behulpzaam personeel en een zeer uit gebreid ontbijt. Het diner hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat wij van afwisseling houden diverse restaurants.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Volgend voorjaar huren we weer een auto. Mogan en omgeving is mooier dan je verwacht!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Dit was de 4e keer dat we er kwamen in de maand april. Mooie tijd qua natuur!

Fijn appartement met heerlijk groot terras met 4 ligbedden en buitendouche. Heel rustig.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Mooie locatie, fijn appartement en mooie voorzieningen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Mooie locatie, fijn appartement en mooie voorzieningen. Vooral heel goed voor kleine kinderen (en dus ook voor de ouders) maar ook heel goed voor (jonge of oudere) stellen.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Supervakantie gehad! Heerlijk eten maar wat ons vooral opviel de zéér kindvriendelijkheid! Top!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Met plannetje in de hand op zoek naar ons appartement!Was de eerste keer een doolhof!We zaten op de hoogste verdieping en dit in het uiterste appartement! Eens gevonden was de ligging super! Na 2 dagen waren we de weg gewoon!

Zeer kindvriendelijk!!! Personeel behulpzaam en vriendelijk! Ontbijt en avondeten waren super!

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

door het eten,het weer en de omgeving hebben wij ons vermaakt maar keren nooit meer terug naar dit h
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De medewerkers hadden weinig aandacht voor oudere gasten .Niet een keer is aan ons gevraagd hoe wij de maaltijd ervaarden .In de gangen werd niet gegroet.Weinig hospetality en gastvrijheid.Een hotel voor kinderen met ouders en niet voor andere doelgroepen .Een gast in een rolstoel werd niet eens door medewerkers geholpen.Dit werd door medegasten gedaan.Na 8 keren in andere hotels op Tenerife en Las Palmas moeten wij constateren dat wij nog nooit zoiets hebben meegemaakt.

Het eten was van goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Net appartement, slijtage door de jaren heen zichtbaar maar ondanks dat netjes
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Eten was niet onze smaak, bedden zijn vrij hard, hotel raakt wat gedateerd......

Geweldige manager!!! Doet er echt alles aan om je verblijf aangenaam te maken!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Super!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

We hadden in februari persoonlijk gevraagd of we zoveel mogelijk bij elkaar konden zitten. Bleek dat we gespreid over de accommodatie zaten. Vonden dit echt heel jammer, want de kleine kinderen konden zo niet alleen van de een naar de ander lopen. Ze zeiden dat het heel moeilijk was om dat te regelen, maar in andere hotels is het wel altijd gelukt. Schoonmaak was in 3 kamers van de 5 goed, in 2 kamers zijn ze nauwelijks geweest. Ik had op de eerste dag een bad bruisbal opengemaakt, de verpakking lag op het einde van de week nog op de rand van het bad! Maar al met al een geweldige vakantie geweest.

We waren met 10 volwassenen en 4 kinderen onder de 10. In 5 appartementen. Animatieteam maakte er alle dagen een feest van, eerst voor de kleintjes, daarna voor de groten. Zwembad en de Splash zone bevielen goed! Het was een super vakantie, en de verbinding met Maspalomas en Playa del Ingles is zo verbeterd sinds een paar jaar Via een wandelboulevard ben je in 10 minuten op het strand. Wij komen zeker terug!!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

prettig
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Spa echt te eenvoudig. Betalen voor fitness.

Zeer groot app complex. Ontbijt goed, ruim en schoon app met balkon en ligbedden. Stilte zwembad heerlijk. Goed bereikbaar met openbaar vervoer. Bus 91 vanaf vliegveld, sneldienst 1 uur rijden. Leuke route.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Goede prijs kwaliteit
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Groot complex dus je loopt veel. Bar bij zwembad niet heel de dag open.

Kamers lekker ruim, lekker groot balkon erbij. Bedden goed voor een hotel. Buffet geprobeerd en was prima. Veel voorzieningen voor kinderen en voor degene die daar geen last van willen is er een stilte zwembad. Goede schoonmaak. Verder is strand goed aan te lopen en is de supermarkt lekker dichtbij.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het appartement is zeer vuil. Ook al werd er dagelijks 'geveegd' het bleef vettig aanvoelen. In de douche zat schimmel. Iedere avond kreeg je op t terras bezoek van kakkerlakken. Kamer heeft geen airco, wat met temperaturen van boven de 35 gr toch wel nodig is. Door de kakkerlakken op t terras kan je de ramen niet openzetten s nachts. Frigo werkte niet goed, alles wat er in lag, werd telkens nat door het lekken van de diepvries. In bed kropen witte mieren. Na klachten is er iemand een product komen spuiten en hebben we ze niet meer gezien. Op het keukenaanrecht zat het ook dagelijks vol met mieren. De ligbedjes aan het zwembad zijn evenzeer heel vuil. Worden niet afgespoten. Sommige hangen helemaal onder de uitwerpselen van vogels. Als je een ligbedje aan het zwembad wou hebben moest je er al vroeg je handdoek gaan leggen.

De appartementen zijn goed gelegen. Tegenover supermarkt, op wandelafstand van haven en strand. Het is een ruim appartement met een groot terras. Merendeel van personeel is vriendelijk.

Fijne accomodatie voor een relaxte vakantie
    • Superior Appartement (3 Volwassenen)

Geen opmerkingen

Goede accomodatie, geweldige service

Geweldig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Aparte slaapkamer was erg handig. Het splash park was ideaal, kind kan helemaal zijn gang gaan.

Heerlijk!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Vriendelijke personeel, kindvriendelijk voor jonge en oudere kinderen. Ondanks de vele gezinnen toch rustig, enorm balkon.

Ruime appartement en ruime balkon

Verouderd

Ruime appartement en ruime balkon

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Goed geslaagd
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Zeezicht en vroeg zon op het terras ontbraken

Goede kamers, goed bed, groot terras. Genoeg zitjes (zeker met z’n tweeën). Redelijk rustig.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

fantastisch
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

S morgens geen zon vanwege berg

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Voor de 3 de keer een supervakantie met zoontje van 3 en vrienden.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Lekkende wc maar werd direct hersteld.

Groot terras met schitterend uitzicht! Mogan is een leuke stad met veel restaurantjes.

Heerlijke week

Gedateerde badkamer

Groot balkon met kunstgras

Prima locatie in Puerto de Mogan
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Om bij de kamer te komen moesten we vier keer met een lift en vervolgens nog een hele lange gang doorlopen.

Mooie ruime kamers

Prima locatie. Heerlijke temperatuur.

Kakkerlakken

Ontbijt+diner prima, Balkon prima. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Fantastisch, wij komen hier de volgende keer absoluut terug
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Super ruime en zeer schone appartement met een even zo groot balkon

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

een erco

een erco

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Appartement met het ruime terras.

Keukeninventaris

Appartement met het ruime terras.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Mooi appartementencomplex! Vooral de quiet pool!

Comfortabele appartementen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Ideale plek voor de kids
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Hier en daar zijn er zaken zichtbaar verouderd in de kamers.

De verschillende soorten zwembaden zijn ideaal voor verschillende leeftijden.

Prijs-kwaliteit een dikke 10, feest voor de kids volgende keer weer
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eten! Zowel buffet als bij de snackbar niet lekker

Zwembad, ballenbak, kunstgras, mini-disco, terras, ruim appartement

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Helemaal perfect alleen de eetzaal is ongezellig

Sfeer in de eetzaal

Helemaal perfect alleen de eetzaal is ongezellig

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Rustgevoel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Keukenfaciliteiten en het balkon. Daarnaast goed bed en geen lawaai 'snachts.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Zeer ruime kamers met groot terras.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zeer ruime kamers met groot terras. En 2 apparte slaapkamers. Splashpark is ideaal met kleinere kinderen.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Leuk dorpje en prima verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Veel katten, stank vd kattenpies

3 zwembaden, wij zaten op de begane grond aan het zwembad

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heerlijk genoten!

Eigenlijk niks.

Schoon, ruim, goede bedden,10 min v strand, supermarkt overkant, groot balkon,goed personeel

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het splash park was niet verwarmt dus te koud om in te...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen + 1 Kind)

Het splash park was niet verwarmt dus te koud om in te spelen voor de kinderen in deze periode van het jaar.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Het terras
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Geen zon 's morgens op het terras

Het terras Het ontbijt en avondbuffet

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Goed bevallen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bovenste verdieping was vervelend met veel liften

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Uitzicht, ontbijt
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Raamsluiting stuk, overgordijn stuk. Twee schiften om te eten.

Uitzicht, ontbijt

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

uitstekende bedden
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Wij zaten op de hoek naast waar de vuilnis van het complex werd opgehaald. Elke ochtend rond 6:30 werden we daar wakker van.

uitstekende bedden

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Het was echt een hele leuke en relaxte sfeer daar
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Heel vriendelijk personeel mooie ruime appartementen met groot balkon. Ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Harde eenpersoons bedden. Wij zouden voorkeur geven aan tweepersoons en minder plastic eronder

Ligging ,omgeving

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Diner uitstekend

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima hotel, ietswat aan de prijzige kant
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De kamers zijn erg donker en gedateerd.

De locatie is geweldig

Groot terras met douche

Animatie

Groot terras met douche

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Voor de 2de maal een supervakantie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De 2de maal hier verbleven en weer fantastisch voor onze 2,5 jaar oude zoon!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

infinity pool

infinity pool

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Heerlijke ruime, lichte appartementen met een zeer ruim...

Af en toe een ontmoeting met een kakkerlak, maar die wonen hier nu eenmaal. Zij houden ook van dit klimaat, helaas.

Heerlijke ruime, lichte appartementen met een zeer ruim balkon. De verschillende zwembaden zijn onderverdeeld in familiebaden en een quietpool. Prima oplossing, voor ieder wat wils. Keukenuitrusting is prima. Puerto de Mogán is een rustig plaatsje, niet geschikt voor mensen die houden van het nachtleven, uitgaansgelegenheden zijn er niet. Bloemrijke omgeving.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

- ruim terras

- zetelbed was niet comfortabel

- ruim terras - locatie excellent (dichtbij gratis parking, vlakbij supermarkt, op wandelafstand van de haven en het strand) - aangename en propere zwembaden

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Een waar zwemparadijs voor jonge kinderen.

Eerste keren is het écht zoeken naar de kamer. Bij aankomst krijg je wel een plannetje mee, maar het complex is echt een doolhof in het begin.

Een waar zwemparadijs voor jonge kinderen. Voldoende en zeer comfortabele ligstoelen aan het zwembad. XXXXL terras!

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Appartement rechtstreeks geboekt en losse vlucht met...

Appartement rechtstreeks geboekt en losse vlucht met huurauto. Complex is een half uurtje rijden vanaf de luchthaven. Aanbeveling Sixt Cars.  Zij waren het goedkoopst. In eerste instantie kregen we een appartement in blok 'Noord' op de begane grond. Onder het mom van lekker rustig en dichtbij het zwembad. Het was erg donker, ontzettend klein buitenzitje en enorme rokende buren. De goedkoopste variant. Terug bij receptie gevraagd om wat we hadden geboekt : ruim appartement met groot zonneterras, eettafel onder het zonnescherm, ligbedden en een buitendouche. Met tegenzin kregen we het na veel draaien en moeilijk kijken. Dat was gelijk het enige minpuntje van ons verblijf. We hadden nummer H517: rustig en hele dag zon op het terras. Het is een prachtig complex. 3 grote gebouwen met 3 zwembaden en een splash park voor de kleintjes. Deze laatste is afgezonderd en voor gebouw 'zuid'. Tevens een stiltebad bij het middelste gebouw dus voor jong en oud keuze. Baden zijn een beetje verwarmd. Voor een vakantie in maart toch wel eventjes fris bij de eerste duik. Zoutwaterbaden maar dat is absoluut niet hinderlijk. Meer dan genoeg ligbedden en handdoek leggen wordt niet geaccepteerd. Speelplekken voor de kinderen en ook een miniclub met animatie. Leuke bar voor een drankje of een broodje. Met zitjes buiten. Om op de juiste verdiepingen te komen met de lift is even puzzelen. Maar als je daar een half uurtje voor uittrekt om het complex te leren kennen is het daarna geen probleem meer. Wij kozen voor een ontbijt inclusief. Dat was heerlijk. Uitgebreid en voor ieder wat wils. De entourage is misschien niet zoals je in een restaurant gewend bent maar het is prima. Alles wordt continue opgeruimd en gepoetst en het personeel is ontzettend aardig. Ons appartement was heel fijn. Groot, schoon en kindvriendelijkheid. Onze dochter van 1 kon vrij rond stappen en kruipen. Ook op het balkon. De badkamer is prima en schoon. Heerlijke douche (in bad) maar geen afzuiging.

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Ruim appartement bij zwembad.

Bouw activiteiten nabij maar dat is binnenkort klaar. Bankbed ligt hard.

Ruim appartement bij zwembad. 10 min lopen van baai, strand, boulevard met prima eetgelegenheden.. Geen massa toerisme.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Prettig appartement, ruim terras.

Helaas wordt er op het ogenblik (febr. 2016) tegenover het complex een groot gebouw neergezet. Dit zorgt voor heel veel bouwlawaai door de dag heen. Voor rust zoekende thuisblijvers in het appartement, geen aanrader.

Prettig appartement, ruim terras. Dichtbij dorp en voorzieningen. Goed bed. Zeer goede en adequate service van het personeel bij kapotte computer.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.