Beoordelingen over Hotel Apartments Deya 3-sterren

Ramón de Montcada, 27, 07180 Santa Ponsa, Spanje

5,6

4,5

Prima verblijf in een ruim appartement!
    • Appartement

Appartement was aan opknapbeurt toe. De Sigaretten brandvlekken in tafel en het gat in badkamer deur kwamen niet heel representatief over.

Heel ruim uitgerust, leuke receptionist bij incheck. midden in het centrum/uitgaansgedeelte. Prima verblijf om 4 dagen een vriendin op te zoeken

Ruimte en het uitzicht
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het appartement was echt vies, vuil op de grond, servies stuk voor stuk smerig. Schoonmakers komen niet elke dag. Als ze komen word alleen de prullebak en de handdoeken verwisseld. That's it. Personeel was onvriendelijk.

Ruimte en het uitzicht

• Beoordeeld op: 28 september 2016

SLECHT EN GOOR
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De hotelkamer was kort samengevat SLECHT EN GOOR! Hieronder zal ik een paar punten noemen: - schimmel in de koelkast - opgehoopte stof en schimmel in de airco - de airco was kapot en werd niet gerepareerd (wel voor betaald) - de handdoeken zijn in een periode van 7 dagen 2 keer vernieuwd. In daadwerkelijk alle handdoeken zat schimmel en vlekken. soms overduidelijk rode (bloed)vlekken. Dit geldt ook voor het beddengoed - veel keukenapparatuur werkt niet. - afvoer van de wc zat los - de wc borstel staat er volgens mij al vanaf de opening van het hotel. Zo zag deze er dus ook uit - daadwerkelijk iedere avond was er zoveel geluidsoverlast in het hotel dat mijn vriendin en ik iedere nacht met oordoppen hebben moeten slapen (vooral dronken Engelse gasten) - de temperatuur van het water viel niet te regelen. of extreem heet of heel erg koud. Ook zat er geen druk op het water. - ik had voor 1 groot bed gevraagd. Dit bleek bij aankomst niet mogelijk te zijn. In plaats daarvan kregen we twee aparte beden met twee verschillende matrassen. Bij de een lag je met je rug op de planken en bij de andere had je de ochtend erna de veren in je rug staan. Lijkt bovengenoemde te extreem om waar te zijn? Zie bijgevoegde foto's.

Het uitzicht.

Voor een lang weekend is het te doen.

De kamer was erg vies!

Voor een lang weekend is het te doen. Locatie is top.

Lawaai

Lawaai

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Mooi weer en daardoor uit te houden op het grote balkon.
    • Appartement

Inventaris, hygiene Aftandse koelkast, geen zeep, smerig beddengoed.

Ligging en zwembad

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

De eerste nacht was een hel, het appartement was totaal onderkomen en veel geluidsoverlast jongeren
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De appartementen vielen tegen. Erg sober ingericht

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Het uitzicht was fenomenaal.

De hygiëne. Het was niet erg schoon. En daarnaast hadden we in het begin letterlijk 3 kleine waterstralen uit de douche en de douche werd alleen of heel heet of ijskoud, geen middenweg. Na 2 dagen er toch maar iets van gezegd. Er werd direct een nieuwe kraan op gezet. Echter bleef het probleem met de temperatuur aanhouden alleen nu werd het niet meer ijskoud maar bleef het water lauw.

Het uitzicht was fenomenaal. Wij hadden kamer 180 op de bovenste verdieping en keken uit op de zee en strand.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Voor de prijs mag je niet klagen.

Wij hadden veel last van zeer luidruchtige Engelsen. Als jong stel is het prima toeven, maar met kinderen niet doen en ouderen ook niet doen

Voor de prijs mag je niet klagen. Vriendelijke mensen. Appartement redelijk. Maar heeft te maken met prijs /kwaliteit. Dus een ruime voldoende

• Beoordeeld op: 14 april 2016

Mooi ruim appartement die nadat we verhuisd waren naar de 7e...

Een wel erg sober ingericht keukentje. Er waren bijvoorbeeld geen schalen of bakjes om voedsel in te doen.Geen wijnglazen en alleen het hoognodige bestek voor 3 personen. Luidruchtige dronken buren die zelfs tijdens dit nog rustige voorseizoen behoorlijk storend aanwezig waren. Dit is natuurlijk niet de schuld van het hotel.

Mooi ruim appartement die nadat we verhuisd waren naar de 7e verdieping een prachtig uitzicht had op de zee. Goede service van het personeel wanneer er problemen waren. Goeie kwaliteit/prijs verhouding

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

De locatie.

De hygiene. Vooral de badkamer was niet schoon. De foto s op de website zagen er stukken beter uit! Waar ze zeker iets aan kunnen doen voor de kamers bij de liften is het geluidsoverlast, er zijn veel uitgaanders die in de nacht schreeuwen bij de liften. Tevens moeten zij ook melden dat het een jongeren hotel is.

De locatie. Het strand en de boulevard waren in de buurt. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Lawaai van de straat.

Lawaai van de straat. En wel hele sobere inrichting.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Dichtbij strand, prijs

Geluidsoverlast, slechte bedden

Dichtbij strand, prijs

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

Dichtbij het strand.

Ik vond niet iedereen aan de receptie even hulpvaardig! Het was ook de laatste week dat het hotel open was.

Dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

het zwembad

het lawaai van de aanwezige jongeren en het vuil da ze overal achterlaten

het zwembad