Beoordelingen over Apartamentos Elena 2-sterren

• Betaald WiFi

4,8

Veel Engelse gasten
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-3 Volwassenen)

Veel geluidsoverlast tot diep in de nacht. Als je van Engelsen en voetbal houd zit je daar goed.

Netjes gerenoveerd, alleen geen ventilatie in de badkamer. De zitbank was gedateerd.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prima plek dichtbij het dorp en het strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-3 Volwassenen)

Alle bedjes bij het zwembad werden s morgens al bezet met handdoeken. Raar gedrag. Veel last gehad van luidruchtige Engelsen in de avond nacht. De bar bij het zwembad bleef lang open. En de gasten hielden ons uit de slaap tot ver na middernacht

Prima plek dichtbij het dorp en het strand. Klein zwembadje. We zijn zelf niet bij de accomodatie gebleven maar op bedjes bij het strand. Schone nette accomodatie met aparte slaapkamer. Racefietsen konden we binnen plaatsen.

goed appartement voor het geld wat je ervoor betaalt.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Er werd iedere dag schoongemaakt maar je kreeg maar 1x in de 3 dagen schonen handdoeken dat is wel een beetje weinig. Zwembad is minder mooi en groot dan het op de foto lijkt. Het is een goedkoop appartement dus ja..... prijs/kwaliteit is goed. De hele nacht hoor je wel de harde muziek van de uitgaansgelegenheden.

Het appartement ligt heel centraal. Net iets achter de boulevard. Strand is 5 minuten lopen. Het is allemaal redelijk basic maar daar is de prijs ook naar. Wij zaten in het hoofdgebouw op de 2e verdieping. Let op als je met een klein kind op vakantie bent en je zit beneden kan je zo het zwembad in lopen. Er is geen hekje en je terras is niet afgesloten.

Perfecte locatie, heerlijk schoon ruim appartement tegen prima prijs.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Ruimte om het zwembad is wat kleiner dan we gewend waren.

Locatie is perfect, dichtbij strand, winkels, restaurants uitgaansgebied. Lekker zwembad voor de kinderen keurig schoongehouden.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Helaas te veel last van de aangrenzende clubs en disco's. Niet weer.
    • Studio (1-2 Volwassenen)

Badkamer was niet schoon, bruine randen om de wc en schaamhaar van de vorige bezoekers. Bedden bikkelhard met plastic onderlaken welke harde scherpe plooien vormde. Het ergste probleem is echter de ligging van het geheel, ten opzichte van de zeer luidruchtige disco's/clubs. Deze clubs grenzen werkelijk direct aan Elena en draaien allemaal hun eigen muziek. Je kunt de hele nacht volop genieten van een kermis aan luide muziek en gesprekken van de bezoekers volgen. Wij zijn goede slapers en hebben niet snel last van wat mer geluid maar bij Elena moesten de ramen en deuren echt dicht voor de herrie. De clubs gaan door tot 06:00uur, dus de gehele nacht. Geen airco of waaiers aanwezig. Met dichte ramen dus benauwde nachten. Ramen open betekend veel herrie en muggen, er zijn geen horren.

Appartementen zijn vrij recentelijk gerenoveerd, badkamer en keuken hebben een moderne uitstraling. Ligging t.o.v. het strand, winkels en restaurants is ideaal. Mensen aan de receptie zijn erg aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

"Rustig" gelegen en toch overal vlakbij (supermarkt , bushalte enz...)
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-3 Volwassenen)

Er waren verbouwingen met het nodige lawaai , maar dat moet gebeuren omdat het complex het hele jaar open is , wij hadden de pech dat we er vlak maast lagen . maar we hebben toch het beste er van gemaakt .

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Alles prima in orde
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-3 Volwassenen)

De appartementen waren erg gehorig Er waren luidruchtige gasten

Alles prima in orde

was zeer goed, voor februarie 2019 is ons vakantie bestemming zeker bij Elena appartementen.
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers

de appartementen waren geheel gerenoveerd, was zeer netjes alles.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Disco geluid buiten de accomodatie

Disco geluid buiten de accomodatie

Ideale ligging maar echt te veel geluidshinder. Zelfs met ramen dicht en oordopjes kon je niet slape
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers

Geluidsoverlast van discotheek en poolbar. Hitte op de kamer. Geen werkend stopcontact dus ook geen ventilatie.

De omgeving is fantastisch.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

De ligging en het appartenent zag er nieuw uit en was heel...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2-3 Volwassenen)

Het lawaai van de dancing aan de overkant.

De ligging en het appartenent zag er nieuw uit en was heel schoon.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Schone kamers
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers

Alleen WiFi tegen betaling en wat geluidsoverlast van het nachtleven op de boulevard

Schone kamers

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Gerenoveerd appartement zeiden ze.

Gerenoveerd appartement zeiden ze. Plafond liet los en stonk naar schimmel. De kalk lag overal op de bedden, kasten en vloer. Schoonmaken gebeurt ook niet. Handoek moest je vier dagen mee doen. Vind ik zelf niet erg fijn. Zeker gezien wij elke dag naar het strand gingen en je daarna lekker wilt douche. Ook veel last van kakkerlakken. Wordt je 's morgens wakker ligt er één je aan te kijken brrrr. Hier melding van gemaakt en het enige wat ze doen is een spuitbus neerzetten. Had je een dagje geen kakkerlakken dan lag je 's nachts weer wakker van de muggen. Bewijs dat ze al eerder last gehad hadden zat op de muur, ook dat maken ze niet schoon. Badkamer muren zaten onder de insekten uitwerpselen. Ook werden er nog appartementen gerenoverrd waardoor je steeds in de herrie zat. Hier was van te voren bij ons niets over bekend. Hadden we dit geweten hadden we iets anders geboekt. Kom al 20 jaar op Lanzarote maar dit is tot nu toe het slechtste complex waar ik geweest ben.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Wij zaten in een appartement in het aparte deel, aan de...

Eigenlijk niets. Er zijn niet veel voorzieningen bij het complex (alleen een zwembad, biljart en bar). Maar als je die niet nodig hebt, is het prima.

Wij zaten in een appartement in het aparte deel, aan de overkant van een weg. Het was heel ruim, rustig en comfortabel. De badkamer en keuken hebben pas een opknapbeurt gehad. Schoonmaak was prima, om de dag nieuwe handdoeken. Het appartement was vlakbij de zee en de boulevard. Ook een winkel op korte afstand. Perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 19 februari 2016

Een uitstekende locatie!

Weinig kookmateriaal.

Een uitstekende locatie! Op wandelafstand van alle winkels en het strand. Heel vriendelijk personeel. Vernieuwde badkamer! Prijs/ kwaliteit een topper. Al 2 maal geweest en wij komen zeker terug!!!

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Er werd regelmatig schoongemaakt, en het zwembad.

We hadden een appartement voor 5 personen, maar het bleek een appartement voor 4 personen en een extra opklapbed te zijn. De bedden waren vrij hard.

Er werd regelmatig schoongemaakt, en het zwembad.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Goede ligging vlakbij de wandeldijk en de talrijke...

We verbleven in een gelijkvloersappartement. Wij kiezen op vakantie altijd voor een rustige locatie ... dit was het omgekeerde : drukbezette biljardtafel en bar vlak voor de deur ! Voor "ons" appartement : ook veel nachtlawaai van 21u tot 05.00u door dancing aan de overkant van de straat ... Verder, zeer basic inrichting, wel goede bedden.

Goede ligging vlakbij de wandeldijk en de talrijke restaurants ...

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De prijs van de kamers.

De Wifi was erg matig. Verder weinig Nederlanders in dit appartement, dus als je dat zoekt moet je hier niet zijn. Veel Ieren en Engelsen die om 8.00 uur 's morgens alle bedjes rond het zwembad al gereserveerd hebben. Dus wij zijn alleen op het strand geweest, wat onze kids van 14 en 12 ook het leukst vonden. Wij zaten in Elena 2, lekker rustig, Elena 1 heb je meer last van de discotheken en karaoke bar.

De prijs van de kamers.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Wij hebben zojuist een heerlijke vakantie achter de rug,...

De wifi werkt niet altijd even goed, de temperatuur van de douche was niet constant. De inrichting van de keuken was typisch spaans er was niets te veel;)

Wij hebben zojuist een heerlijke vakantie achter de rug, locatie ligt vlak bij het strand en ook uitgaansgelegenheden, die hoor je wel maar aangezien ik thuis ook met oordoppen slaap geen probleem en voor de kids super, de bedden zijn prima. Veel jongelui voor de kids ook erg leuk. Met met name barman Jimmy kom mijn zoon het prima vinden en een dikke 10 voor Dimo de receptieman, die voor iedereen klaar staat en waar je met al je vragen terecht kan. Een nieuwe boeking staat al in de planning!

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Ligging is uitstekend

wij zaten in een complex net iets achter het hoofdcomplex. Dat was jammer

Ligging is uitstekend

Ligging en het appartement

Ligging en het appartement

• Beoordeeld op: 4 december 2015

De ligging was ideaal

Slaapkamer en badkamer waren prima. De zitkamer was erg klein en erg summier ingericht.

De ligging was ideaal Het was kleinschalig

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Prijs kwaliteit prima.

De omliggende discotheken maken tot 05.00 uur in de ochtend veel lawaai. Erg storend

Prijs kwaliteit prima. Prima ligging op 50 meter van de boulevard

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Het appartement was ruim en schoon.

Ons appartement was apart van de rest van het complex, zat nog een weg tussen.

Het appartement was ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Ruimte, gastvrijheid en liggen tov de boulevard

Veel lawaai van de bar tot laat s'avonds en de harde bedden.

Ruimte, gastvrijheid en liggen tov de boulevard

• Beoordeeld op: 25 april 2015

appartement

alles aanwezig behalve fohn

appartement

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Appartement was schoon en zag er netjes uit.

Appartement was schoon en zag er netjes uit. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Ideale ligging dicht bij de boulevard.

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.