Beoordelingen over Apartamentos Habitat 3-sterren

Calle Cap Roig, 1, 07470 Port de Pollença, Spanje

#35 van de 58 hotels in Port de Pollença

Gebaseerd op 313 beoordelingen over dit appartement

gunstig gelegen, fijne, zuivere appartementen
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer

de wifi werkte niet optimaal in de kamer, wel in de centrale ruimtes

fijne, zuivere kamer. 2 mooie zwembaden gelegen aan doorgaande weg, 10 lopen van centrum

Leuke gezinsvakantieplek
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers

Het lawaai van de animatie van de buren s avonds. Met 2 kleine kindjes was dit niet altijd even praktisch om ze te laten slapen . Soms ook de bovenburen die met het meubilair heen en weer schoven wat hoorbaar was.

Comfort was prima n orde. Hadden gelijkvloersappartement met directe toegang tot het zwembad. Alles wat er nodig is voor een vakantie is ter plaatse. Verder werden de kamers steeds goed gepoetst , handdoeken bijna dagelijks ververst, en de bedden werden opgemaakt Niettegenstaande deze door ons verplaatst werden en het opmaken geen makkelijke klus wa op die manier, alle respect hiervoor!

Aangenaam verblijf met mooie zwembaden en goed appartement ,
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers

- ontbijt s'morgens was sober voor ons als Belgen, er was wel Engels ontbijt maar daar zijn we niet zo voor - wij waren met 5 en 1 persoon moest in de woonkamer slapen op de zetel

Rustige accommodatie vlakbij strand,winkels , ... , goed werkende airco in het appartement , mooi uitgerust keukentje

Net verzorgde accommodatie.
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen + 1 Kind)

2e slaapkamer heeft geen kast en is erg klein. Toch wel veel geluid van de weg waar je dicht op zit. Een parasol op het balkon zou fijn zijn. Tot de boulevard is het wel een eindje lopen langs de drukke weg. (20 min)

Net verzorgde accommodatie. Appartementen met 2 slaapkamers zijn schaars in Port de Pollenca maar Habitat heeft ze. Keuken goed uitgerust met voldoende servies, pannen en bestek. Lekker ruim balkon met uitzicht op zwembad.

Goede ligging t.
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen + 1 Kind)

Dicht bij een doorgaande weg, gehorig, slecht onderhoud, badkamerdeur liep aan, wc-bril zat los, zonnewering ontbrak deels en werkte slecht, WiFi was erg slecht.

Goede ligging t.o.v. mooie natuurgebieden in omgeving. Zwembad was prima. Leuk havenstadje op loopafstand. Vriendelijk personeel.

Prima verblijf in half pension voor goede prijs.
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers

De badkamer was klein en gedateerd. Het douchegordijn was nieuw maar te kort dus stond telkens de badkamer onder water. Enkel 's morgens zon op het balkon.

Het avondeten werd aan tafel geserveerd en je had steeds voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

wij zijn 4sterren gewend, dus alles was zeer eenvoudig.
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers

Het is heel erg gehorig. Ik zal deze accommodatie niet meer boeken.

wij zijn 4sterren gewend, dus alles was zeer eenvoudig. Maar er was wel alles. 2 banken, heerlijk groot balkon, goed bed, warme douche. Verwarming in november.

Teleurstellend
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers

bij aankomst gesloten receptie waar je voor moest bellen, na een half uur kwam er iemand om te kunnen inchecken. Receptie was altijd gesloten. Er staat schoonmaakdienst, er is in 5 dagen niemand geweest, geen schone handdoeken gekregen. Toen we er om vroegen was het in de winter hebben we geen schoonmaakdienst. We hebben geboekt voor 5 volwassenen we hadden 4 linnengoeden, te weinig wc papier, dus moesten we weer bellen naar een mobiele nummer. Er was geen receptie. Indien je ging bellen naar een mobiele nummer kwamen ze het brengen na een half uur. Hele slechte service. Locatie heel slecht te bereiken indien je geen auto hebt. Wij hebben een auto gehuurd dus was het ongeveer 50 minuten om naar palma centrum te rijden anders duurt het 1 uur en 50 min om met de bus naar het vliegveld te reizen. In Pollenca zelf was er weinig te beleven.

Bedden lagen wel lekker. Supermarkt in de buurt.

Prima appartement voor deze prijs
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers

Onvriendelijk personeel. Appartementen liggen aan doorgaande weg. Slechts 2 kookpitten.

Prima appartement, schoon, goede zwembaden, niet ver van het strand. Porte Pollenca maar ook Pollenca erg leuk.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

fijne schone appartementen met grote balkons
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer

Je hoort de doorgaande weg wel iets, maar voor ons geen probleem

Mooie appartementen met grote balkons op loopafstand van het centrum. Iedere dag schoonmaak en bijna dagelijks 2 schone handdoeken per persoon. Zwembaden werden goed schoongehouden. Voldoende ligbedden. Kleine supermarkt aan de overkant, een grote op 5 min lopen en een Lidl op 3km. Heerlijk breed zandstrand zonder rotsen/kiezels. Toen wij er begin juni waren was het gezellig druk, veel oudere Engelsen.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

In mei zeker geschikt voor rustzoekers,wandelaars,fietsers. Overdag zon, in avond (zeer) fris
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

'binnen een minuutje' van het zwembad naar de zee lopen is niet mogelijk dus het is kiezen. Zeer rustig dorp, in onze periode maand mei geen drukte van jewelste (kan ook als een pluspunt gezien worden).

Periode mei 2017 Het complex heeft 2 zwembaden. Het is er heel rustig. Geen drukke groepen. Afstand naar centrum max 15 minuten lopen, idem naar de zee. Animatie was er (gelukkig) in deze periode niet. Supermarkt Spar aan overkant is om 8uur geopend: heerlijke verse warme broodjes, stokbrood, chocolade croissant.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

De lokatie en omgeving.
    • Premium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het restaurant was pas om 7 uur open wat voor ons niet handig was ivm dochter van 1 jaar.

De lokatie en omgeving. Het complex en appartement was heel netjes, goed verzorgd.

Omgeving

Omgeving

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Habitat is aan te betalen.
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk niets

Het appartement was prima. Alle dagen schone handdoeken. Prullenbakken geleegd. We hebben het geweldig gehad.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

Prijs kwaliteit is super en rustig, supermarkt dichtbij en...

Omgeving gewoontjes, maar dat kan je verwachten.

Prijs kwaliteit is super en rustig, supermarkt dichtbij en fietsen huren is een goede tip. Fietsen kan je mooi langs de zee bijvoorbeeld.