Beoordelingen over Stylish City Apartamentos 3-sterren

Luis Cabrera, 37, Chamartín, 28002 Madrid, Spanje

#753 van de 1.034 vakantiewoningen in Madrid

Niks voor veel geld
    • Studio (2 Volwassenen)

De studio was echt goor! Onder het bed lagen stukken wc papier en kleding. Het bestek en servies was te vies voor woorden. Niks was schoongemaakt, dat hebben we zelf moeten doen. Koelkast ook zeer ranzig

Niks...viel zwaar tegen

Tevreden voor de prijs, maar niet tevreden over de badkamer
    • Studio (3 Volwassenen)

De badkamer viel sterk tegen. In de eerste plaats hing er heel vaak een soort rioleringsgeur, vermoedelijk komende va' het toilet. Goed schrobben en vaak doorspoelen hielp niet. De boiler was niet zo groot, dus er was geen mogelijkheid om een lange douche te nemen (de eerste nacht had mijn partner koud water, daarna hebben we altijd snel en kort gedoucht en hadden we ook geen last meer van koud water). De deur van de badkamer ging niet dicht of op slot (ik moest mijn toiletzak ervoor zetten om ervoor te zorgen dat de deur niet open viel), al stoorde dit mij niet zo hard. Jammer dat er geen wijnglazen aanwezig waren (wel gewone glazen en koffie mokken)

Grote kamer, 3 bedden voor 2 personen, grote spiegel op de kast, airco werkte goed.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

• Studio (2 Volwassenen)

2 aparte bedden Niet elke dag zuivere handdoeken krijgen Zout, peper, ... ontbrak in de keuken Meer gereedschap in de keuken De kamer tijdens het verblijf niet poetsen Opzich was alles proper tenzij je in kastjes gaat kijken of op andere plaatsen waar niet snel gepoetst word

Leuke kamer Kort bij de stad (20 min met de metro) Dicht bij supermarkt Niet ver van het metro station

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Tijd voor modernisering of in ieder geval reparaties van lekkages e.d..
    • Studio (2 Volwassenen)

Nu 4x daar geweest en hadden verwacht dat het nu eindelijk wel eens gemoderniseerd en gerepareerd zou zijn...niets is minder waar. Volgende keer gaan we op zoek naar iets anders. Ook niemand gezien...voor 4 nachten 1 badlaken pp.

We kennen daar de weg

• Studio (2 Volwassenen)

Verwarming stond erg warm!

Prijs kwaliteit

Vriendelijk personeel, makkelijk bereikbaar.

Was aan onderhoud toe.

Vriendelijk personeel, makkelijk bereikbaar. Alles was schoon.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Kamer was erg ruim en gezellig ingericht.

Enige minpunt is de wifi die niet erg stabiel was. Dat is dus goed om te weten, mocht je internet nodog hebben voor meer dan af en toe een berichtje sturen, want dat ging goed. Maar goed, voor de prijs die ze vragen moet je ook niet 5 sterren verwachten. Wij vonden het een uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Kamer was erg ruim en gezellig ingericht. Keuken heeft de basale benodigdheden. Heel dichtbij metro en bus. Schoon, netjes en comfortabel.

• Beoordeeld op: 20 november 2015

Keurig appartement en goede locatie voor mij en mijn dochter.

Keurig appartement en goede locatie voor mij en mijn dochter. Personeel was vriendelijk met de ontvangst en voor het overige zie je ze niet. Moesten de eerste avond wel zoeken naar een restaurant. Vlak in de buurt is een bakker waar je ook kunt ontbijten met een hele vrolijke en gastvrije ober en dat is een aanrader voor ontbijt. De naam van de bakker ben ik ff kwijt.... Bij het vertrek werd er door de gastvrouw keurig een taxi geregeld. Wij hebben het er goed Nasr de zin gehad voor 4 dagen...

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Rustige buurt en dicht bij degene die we gingen bezoeken.

De bovenbuur maakte 's morgens vroeg nogal lawaai.

Rustige buurt en dicht bij degene die we gingen bezoeken.

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

Verblijf was netjes, en alles aanwezig