Beoordelingen over Laguna Park 2 2-sterren

País Vasco, 1, 38660 Adeje, Spanje

#148 van de 228 vakantiewoningen in Adeje

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het eten viel tegen, ontbijt viel nog een beetje mee maar avondeten was echt een tegenvaller. Ook de minimale uitrusting van de keuken, zoals geen koffiezet. De keuken zelf was nogal bouwvallig, evenals de kast in de slaapkamer. Ook geen wifi in de kamers was een tegenvaller.

Dat er 5 keer per dag een bus reed naar het strand. Rustige ligging van de bungalows.

We hebben genoten van de accommodatie en de vriendelijkheid van het personeel.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

In de keuken is het handig om iets meer pannen en bestek te hebben dan precies 4. Een koffiezetapparaat voor een kop koffie is ook prettig. Een afsluitbare pedaalemmer is hygiënischer!

Fijn zwembad,lekker eten,vriendelijk personeel,hygiëne.

Dit is voor mij de eerste keer een negatieve reactie. Dit voor ons nooit meer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eten zag er goed uit maar kok had blijkbaar geen goed inzicht in gluten en lactosevrij. Wij zijn iedere avond naar Hotel Fanabé gaan eten. Aanrader! Bedden hard, stond al bij recensies. Slaapkamer konden wij niet luchten. iedere morgen niesten en mijn man een hoest. Geen uitzicht keken op andere appartementen. Heel koud appartement kwam geen zon aan. Weer viel toevallig tegen nu. Bij inchecken moesten wij tot half drie wachten ivm poetsen kamers. Poetsdames stonden bij ons telkens om half 10 voor de deur. Iedere keer later laten komen. Door koud weer stonden we later op dan douchen en rustig ontbijten vanwege mijn allergie. (bij hun kon ik alleen gebakken ei hebben.) TV was slecht en een duitse zender paar engels. Stoorde op veel zenders. Wifi alleen in hal. Voor mij geen probleem, maar ter info. Wij hadden gelukkig een auto, maar voor allen was het erg ver lopen naar het strand. Taxi werd er veel gebruikt.

Wij sliepen hier alleen maar, en de bedden waren hard. De deur van slaapkamer kon niet open. Misschien moeten mensen dit beoordelen die er veel waren. O ja; het was rustig. Geen last van geluid gehad. hadden we ook om gevraagd.

Contrasten in bezienswaardigheden, afwissellende omgeving met heel aangename temperaturen
    • Studio

Zitbad ipv ligbad / wc bleef altijd lopen/ kouder water in zwembad dan in de zee. Eten minder kwalitatief/ kans op parkeerplaats parking hotel is klein/ geen be-nl tv-zender / harde matrassen / zicht vanuit kamer bepetkt / waterkoker werkt niet/ geen afwasmiddel/ geen douchegel voorzien

Niet te ver van het zandstrand. Flexibel om wel of niet te ontbojten en avondeten ter plaatse

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Veel te duur voor wat het is. Is zelf de helft van de prijs niet waard.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen wifi, elke dag hetzelfde excuus. Daardoor extra kosten op gsm... :( Harde bedden, zetels niet confortable Geen uitzicht vanuit de kamer Elke dag bijna hetzelfde eten en meer lauw dan warm. Warm water max 3 min. Weinig keukenmateriaal. toilet was totaal niet schoon! Kamers waren heel stoffig (veel hoesten daardoor), qua hygiene niet goed. Zwembad ijskoud, en ziet er niet uit. happen uit in de bodem 2 x kleine kakkerlakken in de kamer gezien! In recreatie ruimte werkt de helft niet. HEEL WEINIG PARKING EN IN DE STRAAT RONDOM OOK NIET!!!! ver wandelen hierdoor.

Mooi uitzicht vanuit het restaurant is het enigste, blij dat we auto hadden en elke dag weg waren!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Schandalig slecht!!! Vakantie verpest!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Onsympathiek ontvangst, zeer kaal ongezellig appartement, gedateerd meubilair, kasten stinken, iedere dag kakkerlakken grote en kleine, keiharde bedden met plastic matrashoezen, erg gehorig, geen WiFi, bijna geen parkeerplaatsen en nog geen goede dag bij vertrek.

Het vertrek!

Prima voor elkaar, we komen hier zeer zeker nog een keer terug.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bedden waren echt erg hard. Er was jeugd aanwezig die meerdere keren luidruchtig waren, daar heb je als gezin last van.

Zeer vriendelijk personeel, mooi zwembad, relaxte sfeer, goede ligging tov plaatsjes, entertainment strand winkelcentra enz.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Top vakantie en heeft zeker aan ons verwachtingen voldaan :)-
    • Familie Appartement met Uitzicht op de Oceaan

Geen WiFi in ons appartement, te kleine TV met slechte verbinding. Er worden niet de juiste kanalen ontvangen waardoor wij bijvoorbeeld belangrijke voetbalwedstrijden hebben gemist afgelopen week.

Ontbijt was goed geregeld en divers aan lekkernijen. Familiekamer met grote balkon was natuurlijk helemaal top! En Laguna Park 2 is centraal gelegen waardoor alles op loopafstand is (winkels, restaurants, boulevard, strand etc..) en openbaar vervoer is ook goed geregeld.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding (Uitgezonderd de staat van het meubilair).
    • Studio

Staat van het meubilair ((Slaap-)bank en bedden) waren totaal uitgeleefd, versleten en vies. Temperatuur van het buitenbad.

Temperatuur. Algemene staat van de accumutatie. Gratis kluis.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prijs kwaliteit was goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden waren kei hard. En er is blijbaar blijkbaar een allinclusief concept waar veel jonge Engelse gebruik van maken. We hebben hierdoor snachts veel geluidshinder van ondervonden.

Locatie en uitzicht was top

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Geweldig!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Misschien een zeepje in de badkamer. Tv en wifi niet of weinig beschikbaar maar daarvoor waren we niet op vakantie dus stoorde ons eigenlijk totaal niet.

Het eten was er geweldig. Zeer uitgebreid buffet! Ook de kamers waren zeer ruim en heel verzorgd. Het personeel was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Lastig ressort veel trappen en klimwerk.Zeer slechte wifi .

Ligging en wifi .

Zwembad en All-in formule.voor 22 / pers. Zeer vriendelijk personeel. Appartement was oké voor die lage prijs. De gratis bus van / naar het strand rijdt stip om het uur.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Vakantie en beweging
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er stond vermeld dat er in alle openbare ruimtes wifi zou zijn. Dit bleek alleen bij de receptie te zijn. En deze verbinding was ook zwak. Wij hadden kakkerlakken in ons huisje toen wij s avonds terugkwamen. Wij zijn laat in de avond verhuisd naar een ander huisje. Ook hier waren kakkerlakken, maar een stuk minder. Het kwam waarschijnlijk door de scheuren en openingen bij de huisjes. Wij hebben het opgelost door s avonds steeds insectenpray bij de openingen te spuiten. De afstand naar Playa de las Americas voelde erg ver vanwege de enorme heuvel die je bij terugkomst bij je huisje moest beklimmen.

Het zwembad was groot. Het balkon was lekker groot. Er was een shuttle bus aanwezig om naar een van de stranden (Fanabe beach) te gaan. Deze reed 5 keer op een dag.

Het was mooi vacantie
    • Superior Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er is geen Wi-Fi in de kamer.

Was heel prachtig, mooi zwembad, roestige omgeving, privé parking,

geen gebruik van gemaakt

dagelijks nieuwe handdoeken

hard bed harde bank

dagelijks nieuwe handdoeken

Waardeloos

Kakkerlakken, ordinaire mensen

Het weggaan uit dit ordinaire oord.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Zwembad, personeel schoonmaak netheid park

ontbijt nergens wifi

Zwembad, personeel schoonmaak netheid park

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Mooi weer, dus fijne vakantie met zo' n mooi zwembad

Veel trappen lopen

Het zwembad

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

?

WiFi

?

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

• Studio

Het klimmen en dalen dus de ligging

Prijs-kwaliteit. Aardig en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

We hebben genoten van twee weken prachtig weer op een goede locatie.
    • Studio

De bedden waren slecht. Ook is er geen goede stoel voorhanden.

De locatie is goed. Eten is redelijk

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

alles

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

wij hebben er van genoten!

koud water in zwembad

eten was top!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

aan te raden

bedden,wifi op domein

heel proper,goed eten

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prima locatie voor een goede prijs

uitrusting bv handdoek, theedoek

locatie en prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Mooi uitzicht.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het zwembad was erg koud. Appartement erg gehorig.

Mooi uitzicht. Service overlast mieren.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

het uitzicht was mooi!

wanneer kamers niet voorzien zijn voor 4 pers. bied ze dan ook niet zo aan. Kinderen hadden harde bedden (maar wel bedden!) wij (als ouders) sliepen op de grond!! na aankomst dadelijk aan de receptie doorgegeven dat dit niet kon,maar blijkbaar zijn alle kamers hetzelfde. Scheuren in lakens en handdoeken, als verlichting waren er enkel witte spaarlampen aan het plafond (gezellig is iets anders). All in is niet all in, eten in restaurant is koud, vooral blik groenten en in zijn variatie weinig gevarieerd (vb. 1 dag pasta met tomatensaus, dag 2 dezelfde pasta met dezelfde tomatensaus en vlees). Aan de luidruchtige nachtelijke klanten kan het hotel weinig doen maar ze zijn er talrijk aanwezig.

het uitzicht was mooi!

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

3,0
    de ligging van de huisjes ten opzichte van elkaar.

vuil en niks van huisgerief. of je dronk water of wijn want er waren maar 2 glazen voor 2 personen.. veel beloven maar niks nakomen.

de ligging van de huisjes ten opzichte van elkaar. geen in kijk

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Er waren prima bedden en een groot balkon.

De uitrusting van de keuken was slecht bv. geen koffiezet mogelijkheid. Geen bezem of stoffer en blik. Internet verbinding was een ramp zeer slecht tot geen verbinding.

Er waren prima bedden en een groot balkon.

• Beoordeeld op: 12 februari 2016

Dat de suppermarkt zo uitgebreid was

Warm water was vrij snel op.Twee personen konden niet direct na mekaar in bad.En de muziek aan het zwembad was elke dag het zelfde.

Dat de suppermarkt zo uitgebreid was

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Vriendelijke hardwerkende mensen op een mooie locatie met...

Zwembad is ijskoud, de zee is warmer. Bedden zijn veel te hard. Keuken in appartement is een lachertje.

Vriendelijke hardwerkende mensen op een mooie locatie met natuurlijk prachtig weer

• Beoordeeld op: 11 december 2015

Mooi uitzicht en prettige woningpark.

Afstand naar zee, centrum. Is eindje lopen naar om dingen te zien zoals winkels etc. (is wel een kleine supermarkt vlakbij de receptie.)

Mooi uitzicht en prettige woningpark. Bus naar strand.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Appartement (kamer) werd om de twee dagen keurig opgeruimd...

De omschreven woonruimte/salon bestond uit een klein laag terrastafeltje met twee tuinstoelen van de meest rudimentaire soort. Geen enkele zetel of tafel binnen. Keuken bestond uit twee vuurplaten, een microgolf, een waterkoker en een frigo. Oven uitgebroken. Bestek en servies, alles in slechts 2 exemplaren, geen twee dezelfde, 1 pan 1 kookpot. Geen verlichting.

Appartement (kamer) werd om de twee dagen keurig opgeruimd en van vers linnen voorzien

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Het ontbijt was lekker en het zwembad was mooi en goed...

De diner was niet echt goed en de ligging was zeer mooi maar het was lastig om 's avonds langs de helling van de kust naar het hotel te gaan. Verder vond mijn vriendin het jammer dat wifi niet zo goed werkte.

Het ontbijt was lekker en het zwembad was mooi en goed onderhouden. Vanuit het restaurant heb je een mooi panorama op de kust.

• Beoordeeld op: 18 november 2015

Het uitzicht op zee en de aanwezigheid van een supermarkt...

Wij zijn vaker op diverse Canarische eilanden geweest in soortgelijke complexen en prijsniveau. Altijd uitstekend bevallen. Ben van nature geen klager, maar Laguna Park bleek een flinke tegenvaller, omdat: - Bij inchecken (laat in de avond) was het erg druk. in de snelheid van handelen werd getracht om mij 50 euro meer afhandig te maken dan wat er afgesproken was. - Bij aankomst bij het apt, werkte het toegangspasje niet. Met een huilende baby weer heel stuk terug moeten naar de drukke receptie om het te laten fixen. - Bedden keihard. - Geen wifi in apt. Wél in de lobby en bar, maar verschrikkelijk trage, niet stabiele verbinding. - Enorm veel mieren in het apt. Schoonmaak werd niet gedaan op de vermelde dagen. - Er dient extra betaald te worden als je TV wilt kijken. - Water in de douche snel koud. - Beschikbare keukengerei is in Spanje vaker ondermaats, maar dit was wel zeer karig. - Onvriendelijk personeel - Veel luidruchtige (zatte) Engelsen, Russen. - De bar adverteert dat ze de pizza's verkopen. Op 1 dag besloten om dat te proberen. Blijken het diepvriespizza's te zijn die ze wel in een pizzadoos doen om het meer te doen laten lijken dan het is. - Locatie: Eigenlijk altijd de auto pakken als je ergens naar toe wilt.

Het uitzicht op zee en de aanwezigheid van een supermarkt met dagelijks vers brood

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

- mooi groot zwembad

- slechte bedden - animatie - achtergelaten spullen na vertrek werden niet teruggevonden !!??

- mooi groot zwembad - veel parkeergelegenheid (soms op openbare weg) - goed onderhouden

• Beoordeeld op: 12 april 2015

De studio zat enigzins van de drukkere lobby vandaan (rij G).

De studio oogde niet heel erg fris. Ook was er geen wifi in het huisje. Voor internet kan je in de lobby plaatsnemen. Er zitten doorgaans veel mensen voor de wifi, waardoor het verbinding maken moeilijker is door het drukke verkeer met de modem. (Maar goed, wij zaten er natuurlijk niet voor de wifi!) Daarnaast zijn de huisje vlak naast elkaar geplaatst. Soms was er muziek te horen van de nabije gasten. Geen complete stilte dus.

De studio zat enigzins van de drukkere lobby vandaan (rij G). Het was er rustig genoeg met in de verte uitzicht op Adeje en de zee. Met een balkonnetje en keukentje. Ontbijt inbegrepen.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Het uitzicht.

Geprobeerd andere kamer te krijgen, maar moest 4x terug om te vragen en toen moesten we opeens 200 bijbetalen.

Het uitzicht. het winkeltje gezien de locatie een dikke plus.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

de prijs, de ruimte, de fles wijn.

matras te hard beddengoed met scheuren. geen nachtkastjes met lampjes. geen tafel met stoelen of zithoekje. Verlichting zeer ongezellig. Geen wifi in de kamer. Geen kurkentrekker om de wijn te openen!

de prijs, de ruimte, de fles wijn.

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

Luis was altijd bereid om ons te helpen met bv taxiiprijzen...

WIFI is alleen in de hal. Als daar teveel mensen waren had je geen verbinding.

Luis was altijd bereid om ons te helpen met bv taxiiprijzen of leuke eettentjes

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

opzet park en appartementen

inchecken, geen elektriciteit op 1e avond, warm water voor 1 persoon voor douchen, geen zeep, handdoeken etc in keuken, lawaai/muziek zwembad

opzet park en appartementen

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Vriendelijke mensen en grappige opzet van het park.

Wel erg basic. Echt niets bijzonders en ze doen er ook weinig aan om het bijzonder te maken. Doorsnee, maar soms is dat goed genoeg en zeker als al het andere al volzat.

Vriendelijke mensen en grappige opzet van het park.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

ontbijt niet gebruikt.

kamers te donker, oud tv toestel waar je nog geld moest insteken, kasten versleten enz...

ontbijt niet gebruikt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Groot zwembad, wel koud.

Douche werkte niet.

Groot zwembad, wel koud.

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Kamers

Steile loop paden lastig voor oudere mensen en harde bedden maar 2 buitenstoelen zonder kussen. Bezem en stoffer en blik.

Kamers

Geen internet, te harde matrassen

Geen internet, te harde matrassen

• Beoordeeld op: 21 december 2015

grote comfortabele kamers

de hoogte, de afstand naar het strand. het ontbijt viel tegen.

grote comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Alles goed

Alles goed

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Aan onze voorkeur wat ligging betreft is helemaal voldaan.

Verkeersgeluid.

Aan onze voorkeur wat ligging betreft is helemaal voldaan.Kleine problemen werden binnen 10 minuten opgelost

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Uitstraling en schoonmaak

Gehorigheid en het bed was aan de harde kant Maar verder prima park om weekje te vertoeven tegen heel aannemelijke prijs!

Uitstraling en schoonmaak

• Beoordeeld op: 20 februari 2015

rondom zwembad

terrasgedeelte altijd schaduw (in zomer natuurlijk prima)

rondom zwembad

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.