Beoordelingen over Coral Los Alisios 4-sterren

Carretera Vieja a Guaza, 38650 Los Cristianos, Spanje

#25 van de 120 hotels in Los Cristianos

• Betaald WiFi

4,1

Een rustgevende, zonnige vakantie in prima accomodatie.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Bazige, onvriendelijke dame die als supervisor van het ontbijt soms tot 3 keer na elkaar ons kamernummer kwam checken om te zien of we wel recht hadden op het ontbijtbuffet - gaf het gevoel dat we als criminal suspects in de plaats van als gasten werden behandeld. Bedden te zacht. Prijs aan de hoge kant.

Heel mooi ingericht, ruim en proper appartement met een gezellig terrasje. Mooi hotel en fijn zwembad. Rustige sfeer ondanks de grootte van het hotel. In- en uitchecken verliep vlot. Bijzonder vriendelijke en behulpzame dame aan het onthaal. Poetspersoneel levert prima werk. Lekker ontbijtbuffet met voldoende afwisseling.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Wij hadden alleen logies, dus geen ervaring betreft het eten.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen).

Geen airco, wel plafond ventilator in de woon kamer en slaapkamer maar die gaven niet heel veel verkoeling. Dus de kamer is dag en nacht erg warm.

Wij hadden alleen logies, dus geen ervaring betreft het eten. Je kunt heerlijk eten in Los Cristianos voor weinig. Er zit een supermarkt Dino om de hoek als je rechts loopt bij de rotonde maar deze is duur en ziet er ook niet erg fris uit. Ga je links bij de rotonde naast hotel Paradise zit de supermarkt Dialprix deze heeft een zeer ruim assortiment en is ook stuk goedkoper, heerlijke broodjes.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Wij zouden er zeker nog eens terug naar toe willen. maar dan eerst beter uitkijken naar de prijs.
    • Superior Appartement met 1 slaapkamer (2 volwassenen)

Diner buffet , slechts eenmaal gedaan , genoeg betere restaurantjes in de buurt

het ontbijt was goed zonder meer.

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

mooi gelegen en verzorgd complex

gezien de ligging dienden we wel wat intensief klimmend te wandelen maar dit wordt je na een paar dagen wel gewoon

mooi gelegen en verzorgd complex geen drukke of luidruchtige bedoeningen keitof personeel prima kamer 406 dagelijks onderhoud

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Dagelijkse schoonmaak en goede hygiëne.

Parkeergelegenheid is er wel, maar beperkt en krappe plaatsen.

Dagelijkse schoonmaak en goede hygiëne. Zelfs de vaat werd gedaan! (Zeer) weinig kleine kinderen, vandaar alle rust in het complex.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Hygiene ,rust en vriendelijk personeel

Bar met frieten??? In Spanje verwacht ik Spaanse tapas

Hygiene ,rust en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Vriendelijk personeel en goede reiniging kamer.

Ons appartement lag aan een redelijk drukke verkeersweg.

Vriendelijk personeel en goede reiniging kamer.