Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

8,4

• Prisvärt

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 16

• Recenserades: 10 oktober 2018

9,2
    Närheten till stranden och att det fanns både inomhuspool...
    • Vistelsen var 7 nätter

Lite dåligt städat.

Närheten till stranden och att det fanns både inomhuspool och utomhuspool. Fantastisk fin personal som höll i kvällsunderhållningen för barnen.

Bodde här Oktober 2018

• Recenserades: 25 juli 2018

Fantastisk resa
    • Par
    • Lägenhet med poolutsikt (4 vuxna)
    • Inlämnad på mobil

Lite dåligt att deras drinkar var färdigblandade i maskiner då de inte smaka så gott, däremot gick de bra att beställa andra drinkar som de gjorde utan maskinen. De var mycket bättre!

Allt var verkligen bra, överträffade alla förväntningar och kommer absolut komma tillbaka nästa sommar! Vill tippas om deras goda drink ”green frogg”, extremt god.

• Recenserades: 26 juni 2018

5,8
    Helt ok...
    • Familj med yngre barn
    • Lägenhet med balkong och havsutsikt (4 vuxna)
    • Vistelsen var 7 nätter

* Sängarna var fruktansvärt osköna * Kylan i rummet kunde inte styras via termostaten * Ytterdörrarna till kareoke-lokalen stod på vid gavel hela kvällarna, vilket sannolikt störde alla med balkong mot poolen. Ljudet från falsksångare funkar endast korta perioder. * Bristfällig köksutrustning t.ex. inga vinglas, 2st teskedar etc. * Köksskåpen höll på falla isär. Finishen i rummen överlag var bristfällig. * Eluttagen i köket var för få. * Möjligheten att ladda tex ipads och telefoner går inte då strömmen bryts när man lämnar rummen... * Badvakts-waffe var en surkart.

Läget, poolen, närheten till bussförbindelse och restauranger.

• Recenserades: 25 juni 2018

Perfekt läge
    • Inlämnad på mobil

Priset om vi skulle ha bott en vecka.

Vi bodde fyra vuxna i en lgh och betalade 108 € perfekt läge på lägenheten (rum 121) utan trappor. Nära supermarket, busshållplats och stranden.

• Recenserades: 22 juni 2018

Bra läge.
    • Reser med vänner
    • Vistelsen var 9 nätter
    • Inlämnad på mobil

Bra läge. Lugnt. Rent o fräscht. Bra poolområde.

Bodde här Maj 2018

• Recenserades: 4 november 2017

9,6
    Väldigt nöjda med vår vistelse!
    • Vistelsen var 8 nätter
    • Inlämnad på mobil

Det var kallt i lägenhet från början. Sen blev det mycket bättre.

Stor lägenhet. Sängar var sköna. Havsutsikt från balkongen var fantastisk.

Bodde här November 2017

• Följande recensioner skrevs för mer än 24 månader sedan. De påverkar inte längre boendets total poängbetyg, men kan ändå vara till hjälp när du ska välja det perfekta boendet.

• Recenserades: 3 november 2015

Kanonläge!
    • Familj med äldre barn

Den utdragbara sängen i bäddsoffan är OK för mindre barn, dock inte för en 15-åring. Fungerande Wifi och uppvärmd pool saknades (men vanligt i Spanien överlag). Hade önskat att baren vid poolen lagade bättre mat, då hade vi lunchat där oftare.

Kanonläge! Ett stenkast från stranden och restaurangerna till en mycket prisvärd peng (i oktober)! Fräsch reception. Vi åkte 2 vuxna med 2 st 15-åriga tonårskillar och har då inte jättestora krav. Passade oss med rymligt boende med 1 sovrum och bäddsoffa i "köket" och en balkong med plats för 4. Vi bokade balkong med havsutsikt, det var det värt. Kokplattorna dög för enklare saker som att koka ägg och pasta. Trevligt poolområde. Mest barnen som badade i inomhuspoolen. Utomhuspoolen var iskall. Motsvarade typiskt 3-stjärnigt i Spanien. Fick vad vi förväntade oss utifrån recensionerna och är mycket nöjda.

• Recenserades: 11 oktober 2015

5,8
    Personalen i hotellbaren var väldigt trevliga.
    • Par

Ingen kaffebryggare. Dålig och dyr Wifi. Dålig uppkoppling så man kom sällan ut på nätet. Personalen i receptionen var oengagerade. Såg uttråkade ut. Hade varit trevligt med ett leende då och då.

Personalen i hotellbaren var väldigt trevliga.

• Recenserades: 11 oktober 2015

4,6
    Läget, poolområdet
    • Par

Saker som stod som gratis var inte alltid det. Köksutensierna var ytterst povra. Den fria wifin var otroligt dålig och snävt tidsbergränsad (halvtimme). Värdelös o irriterande. Den wifi man betalde för var helt kass, gällde dessutom bara en telfon. En kaffekokare kostade 250:- för 14 dagar.. Personalen var nonchalant och ointresserad. Sa aldrig godmorgon etc Borde skickas på charmkurs alliohopa, utom städpersonalen. De enda vänliga mänskorna på hotellet. >Allt andandes att dra in så många € från gästerna som de bara kunde.

Läget, poolområdet

• Recenserades: 28 september 2015

7,1
    Perfekt läge, rent och snyggt, vänlig personal.
    • Familj med äldre barn

Safetybox måste betalas separat, det framgick inte av booking.com:s hemsida. Vi hade betalt extra för havsutsikt men vi såg bara en pytteliten del av havet.

Perfekt läge, rent och snyggt, vänlig personal.

• Recenserades: 24 juli 2015

5,4
    Läget är toppen.
    • Familj med äldre barn

Varje kväll hade de utställning med högt ljud tills 24;00. Dålig funktioner WiFi och luft/AC. Extra säng bäddsoffa är så små för äldre barn.

Läget är toppen.

• Recenserades: 22 juni 2015

Lugnt.
    • Grupp

Den sk gratis WiFin! 30 min gratis WiFi/dag sa dom, men så var det inte. Om man loggade in en gång så gick det inte att gå in något mer den dagen. "Er tid är förbrukad". Talade med en sur man i receptionen som påstod att det var mitt fel och att jag var uppkopplad hela tiden!!!!!!!!

Lugnt. Bra pool-område även om det skulle behövas fler solstolar (bekväma).

• Recenserades: 8 maj 2016

7,1
    Stora rum och välutrustade med micro,vattenkokare och stort...
    • Familj med äldre barn

Det var kallt i rummen, ingen värme alls. Hårda sängar.

Stora rum och välutrustade med micro,vattenkokare och stort kylskåp.

• Recenserades: 18 oktober 2015

7,9
    Personalen i receptionen hälsar inte, okej eller inte?
    • Par

Personalen i receptionen hälsar inte, okej eller inte?

• Recenserades: 30 juli 2015

Personalen var toppen.
    • Familj med äldre barn

Den gratis Wi-fi som skulle ingå var dålig.

Personalen var toppen. Rent och fint hotell. Nära till havet ,jättefin strant och klart vatten.

Det finns också 5 recensioner utan text. Dessa påverkar det genomsnittliga betyget.

Visar 1 – 16

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!

Gäster har även recenserat dessa boenden: