Beoordelingen over Apartamentos Oasis Sa Tanca

Carretera Cala Llonga , s/n, 07840 Cala Llonga, Spanje

#2 van de 10 hotels in Cala Llonga

Gebaseerd op 549 beoordelingen over dit appartement

super vakantie gehad mooie locatie en schoon appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

incheck gaat erg langzaam. eten in restaurant kan beter. redelijk klein zwembad

vriendelijk en behulpzaam personeel en schone kamers. super douche en goede bedden!! goede service van personeel

Top locatie en een ruim, modern en fris appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alleen jammer dat ons balkon boven de ballenbak was waar tot laat gillende kinderen speelden.

De ruime kamer met groot balkon was geweldig. Alles was aanwezig en de locatie was heerlijk.

De volgende keer zal ik een ander appartement boeken als ik weer naar Cala Llonga ga!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamer 106 heeft geen gunstige ligging; aan de straatkant met een T-splitsing en tegenover de parkeerplaats. Tegenover waren een aantal kermisattracties opgebouwd. Het was savonds op straat heel rumoerig; met verkeer en mensen. De airco werkte niet; is pas de laatste dag gerepareerd. Jammer dat niet elke dag de handdoeken werden verwisseld (was om de dag). Bij aankomst en vertrek was de hostess niet echt vriendelijk; haar collega die er in de avonduren was, daarentegen wel. Het ontbijt was magertjes; de andere dagen hebben we boodschappen in een supermarkt gehaald. Personeel van de bar was prima; aardig en attent. We hebben ons wel vermaakt op Ibiza!!

De ruimte/indeling van het appartement.

Fantastische appartementen in een gezellige plaats met perfect strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Eigenlijk niets maar ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen rumoerig kan zijn in de omgeving van het appartement.

Mooie ruime appartementen, net gerenoveerd, mooie badkamer, alles was fris. Groot balkon en uitstekende ligging in Cala Llonga vlakbij het strand en restaurants. Mooie uitzicht op de bergen.

Geweldig verblijf! Als ik nog een keer een Ibiza bezoek, ,ga ik weer daar boeken
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dacht op een foto gezien te hebben dat zwembad bij/aan zee lag, dat was niet zo.

De grote schone appartement, meer dan genoeg ruimte. Behulpzame dames aan de receptie. Aanrader !

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Heerlijk verzorgd verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bij aankomst nog tig formulieren invullen en 3 keer je naam en adres moeten spellen vind ik storend. Deze info krijgen ze met de boeking al. zal wel Spaans zijn....

Het was allemaal keurig en brandschoon

Heeft bijgedragen aan een geslaagde vakanatieweek.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het verkeerslawaai. Gebruik van balkon werd daardoor beperkt, soms moesten we binnen zitten met de deuren gesloten om een gesprek te kunnen voeren.

Schoon zwembad, goede ligstoelen, lekker rustig.

Echt een aanrader met een gezin
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Mooi licht appartement, om de dag wordt er schoongemaakt en een handdoekwissel. Ook zeer vriendelijk personeel. Ligging tov strand en winkels helemaal prima.

Zeer mooi en net appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Sommige medewerkers waren niet echt klantvriendelijk!

Ze hebben aangepaste appartementen voor rolstoelgebruikers! Mooie kamers! Mooi nette badkamers Altijd warm water!

Fijn verblijf en goed personeel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vrij gehorig op de gang/trap/lift. Inchecken kan sneller.

Fijn personeel. Prima appartement met slaapkamer, woonkamer met eethoek, bank en keukenblok met koelkast, badkamer met ruime douche en een groot balkon

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Heerlijk en rustgevend
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De vloer in het appartement en op het balkon mocht wel iets schoner. Er lagen vieze plakken stof, haar wat niet van ons was en ander soorten troep op de vloer.

Een prima locatie om van daaruit Ibiza te gaan bezoeken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Keukeninrichting. Er was geen fatsoenlijk mes om groenten of vlees te snijden. Geen afwasborstel of sponsje en geen sopdoek.

Mooi modern ingericht appartement met balkon.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Leuk voor paar dagen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Harde spiraal bedden. Vriendelijkheid receptie. Balkons aan drukke straat gelegen.soms nachtelijke overlast van cafeetjes om de hoek.

Gerenoveerde appartementen. Om de dag schone handdoeken. Schoonmaak goed. Goede wifi verbinding. Voldoende supermarkten vlakbij.op de dag van vertrek mogelijkheid om koffers afgesloten neer te zetten in aparte ruimte. En mogelijkheid om nog te douchen voor vertrek. Sleutel verkrijgbaar bij receptie.

Mooie gerenoveerde kamers in centrum gelegen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Met 4 personen, slapen er 2 in de woonkamer. Met 2 personen heerlijke ruimte. In oktober is het erg rustig in de omgeving. Dat viel ons niet tegen...

Omgeving. De zon s morgens op terras. Best ever douche!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima uitvalsbasis voor tripjes over het eiland. Heerlijk strand aan de overzijde van de straat.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bedden zijn aan de harde kant.

Het appartement was erg schoon. Om de dag worden de handdoeken en het beddengoed verwisseld. Nieuwe badkamer met een heerlijke stortdouche.

Superlokatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Gelukkig is er airco zodat het raam niet open hoeft want het is 's nachts behoorlijk gezellig tot een uur of 5...

Schone kamers. Goede ligging, dichtbij ibizastad maar net uit de drukte. Supermarkt, pin, winkeltjes en restaurantjes en natuurlijk de zee op zeer korte afstand!

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het matras van de slaapbank was erg zacht en niet comfortabel.

Wij hebben een appartement geboekt voor vier personen. We hadden één slaapkamer en een slaapbank in de woonkamer. Het appartement zag er erg netjes uit, schoon en goed onderhouden. Wij waren erg enthousiast over de badkamer. Een mooie inloopdouche met regendouche!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Groot appartement van alle gemakken voorzien en prima als uitvalsbasis.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het was jammer dat het balkon aan de voorkant was. Veel hinder van verkeer en de TV voor de engelse gasten 's avonds. Ook veel lawaai van de kroegjes bij het slapen want die lagen net zoals de slaapkamer aan de achterkant. Ontbijt was redelijk wel heerlijke koffie.

De kamers waren super en de dame bij de receptie erg vriendelijk. Alles was heel schoon, ruim en nieuw. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Onbezorgde strandvakantie. Lekker in het voorseizoen!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamers pas gerenoveerd; heel smaakvol. Erg schoon, vriendelijk personeel, niets was teveel. 3x schone handdoeken, schoon beddegoed. Helemaal in de watten gelegd.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Perfect vakantie verblijf verdient 4,5 ster!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

ik miste een schaar en een aardappelschilmesje, een vaatdoek, theedoek, afwasborstel en afwasmiddel, dus dit hebben we zelf aangeschaft. En het water van het zwembad en zee was nog aan de koude kant, maar dat komt doordat het nog niet goed genoeg is opgewarmd door de zon. dus we gaan in sept nog een keertje :)

Het is een wat kleinschaliger appartementen complex maar voor ons heerlijk!! Wij houden niet van al die drukte. De kamers zijn wel iets gehooriger, maar niet storend. Het strand was om de hoek! omdat wij in mei waren was het water nog iets te koud, maar de buiten temperatuur lag tussen de 21 en 25 graden, heerlijk om uit te rusten maar ook ook iets te gaan doen. We hebben 2 dagen gescootert, dit was geweldig!! Wat een prachtig eiland en de prijzen zijn normaal (voor een vakantie eiland dan) Ga je feesten in de duurdere dance clubs trekt dan je portemonnee maar open. (maar dit was niets voor ons). Oasis verdient wat ons betreft 4,5 ster, maar wij weten toevallig dat de eigenaar niet bereid is om voor de extra ster belasting te betalen. Heel schoon en netjes in 7 dagen tijd 3x schone handdoeken gekregen, 3x schoongemaakt en 1x het bed verschoond!! echt top :) Een echte aanraden voor wie van rust en netheid houd (ik weet natuurlijk niet hoe het in het hoogseizoen is)

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Niet bijzonder
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De 2 aparte bedden waren erg hard, appartement was erg gehorig. Je hoorde iedereen thuis komen. Veel lawaai van buiten.

Schone handdoeken om de dag. WiFi was prima, goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

We komen graag terug!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er is geen föhn in de badkamer maar die kan je wel, tegen 10 euro borg, beneden lenen. Ook is daar een strijkplank en strijkijzer te leen zagen wij. Kussens op de bedjes bij 't zwembad zou heerlijk zijn. Mensen die slecht ter been zijn moeten wel even melden dat ze bij de lift willen zitten met hun appartement want er kunnen veel treetjes zitten in de galerij naar je appartement. Verder niets negatiefs te melden hoor!

Sa Tanca ligt midden in het kleine plaatsje Cala Llonga. Je loopt zo naar het fijne en gezellige strand waar je bedjes en parasols kan huren a 5 euro per stuk. Het strand loopt langzaam af dus ook voor kids ideaal. De app zijn prima. Goede airco, ruim balkon, veel opbergruimte, waterkoker, magnetron, 2 pits kookstel. Grote koelkast met diepvriesvak . Douchen doe je in bad, badkamer netjes schoon en compleet. Slaapkamer 2 aparte bedden, die heerlijk slapen. Ruim kastruimte en kaptafel met bergruimte. In de huiskamer een onderschuifbed wat wij niet gebruikt hebben. Ruim balkon met klein tafeltje en 2 plastic stoeltjes. Wij zaten boven het restaurant aan de voorkant en hadden geen inkijk. Heerlijk! De auto kan je kwijt onder het appartement, daar zijn 4/5 plekken voor gasten die haast niemand gebruikt. Ook tegenover Sa Tanca zat parkeerruimte. De schoonmaak is meer dan ze aangeven. Om de dag schone handdoeken en schoonmaken. De keer erop ook schone lakens. Super dus!! Zwembad is klein met meer dan voldoende harde ligbedjes zonder kussen. Maar prima voor als je 'even' wilt zonnen of zwemmen. Broodjes, sangria en salades in 't restaurant waren heerlijk voor nette prijs. Bij de fontein op de rotonde prima supermarkt die hele dag door vers brood bakt, verdere spullen daar ook te krijgen voor prima prijzen.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Prima appartementen complex vlakbij strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Goed gelegen appartementen complex met zwembad. Gratis ligbedjes. Ruime slaapkamer, woonkamer en balkon. Schoonmaak en nieuwe handdoeken om de 2 dagen. Prima airco. Vlak bij strand en goede restauranten. Parkeren op eigen terrein of op parkeerterrein aan de overzijde. Voor een rustige vakantie prima locatie. Ook een prima vertrek punt voor dagtripjes.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Geen aanrader!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het is een erg oud appartement. Het oud daardoor niet schoon. Echt een complex dat zeer grondig aangepakt moet worden. Daardoor echt niet de moeite waard. Op de dag van check out 07:00 uur afgesproken om de sleutel bij de nachtportier af te geven. Nergens iemand te bekennen. WiFi werkt niet. Teveel om op te noemen. Geen aanrader!

De locatie. Personeel bij de bar was aardig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Heerlijk verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, omdat we het niet zo leuk vonden. Keukentje was niet om uitgebreid te koken, maar dat waren we ook niet van plan dus prima.

Fijn appartement, schoon en om de dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Oasis se tanca Ibiza is aanrader
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kermis voor de deur! Als je op je balkon zit S'avonds,was dit erg lawaaierig en slechte muziek!! Niet echt fijn om nog even na te borrelen dus...

Goede airco, knus appartementen complex, klein overzichtelijk zwembad! Ideaal voor een fris duikje, goed gelegen! Dicht bij supermarkt en strand!!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Op loopafstand van restaurants, strand en winkels.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen aparte douche maar douchen in een badkuip.

Op loopafstand van restaurants, strand en winkels. Goede busverbinding naar bv Santa Eulalia. Ook leuk maar wel prijzig is een boottocht naar Formentera. Deze duurt wel lang (ongeveer anderhalf uur).

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer

De Italiaanse receptioniste was erg bot en onvriendelijk. Degene die er in de middag was ( jonger) was heel erg aardig. Fijn appartement, mooi zwembad en terras

Goeie airco, zeer schoon

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Vriendelijk personeel en prima verblijf

Aan de voorkant is het overdag bijna niet mogelijk om op het balkon te zitten wegens de zon/hitte. Een zonnescherm zou een goed/fijn alternatief zijn.

Prima (schoon) appartement met airco. Vriendelijk personeel. Centraal en vlakbij het strand, winkeltjes, restaurants en een kleine supermarkt. Tegenover het complex genoeg parkeerruimte voor de auto (wel zanderig/kiezelstenen) maar prima te doen.

Super locatie

Iets kleine woonkamer

De hygiëne en inrichting

Mooie, moderne, zeer schone, kleinschalige appartementen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Mooie, moderne, zeer schone, kleinschalige appartementen. Altijd ligstoelen beschikbaar bij het zwembad. Aanrader.

Mordern

Vrij rumoerig

Mordern

Kwaliteit inrichting, met name badkamer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geluid achterliggende bar tot diep in de nacht.

Kwaliteit inrichting, met name badkamer. Mooi groot balkon.

Geweldig!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Airco viel soms uit maar werd direct opgelost

De schone en frisse uitstraling van de appartementen

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Hygiënisch, rustig, kortbij het strand, .
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Airco werkte maar de helft van de tijd. Personeel behulpzaam maar begrijpt het soms niet altijd goed.

Hygiënisch, rustig, kortbij het strand, ..

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

• Appartement met 1 Slaapkamer

Jammer dat er geen afwas spullen aanwezig waren

Groot ruim balkon

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Mooie kamers/appartement

De airco werkte pas na 3 dagen

Mooie kamers/appartement Goede locatie

zeer goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer

jammer van de straat aan de voorkant erg lawaaierig

het compleet gerenoveerde verblijf en een lekker groot balkon

Dat bij aankomst bleek dat de toeristenbelasting dubbel...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dat bij aankomst bleek dat de toeristenbelasting dubbel zoveel was als aangegeven in de reservering en op de site

Alles aanwezig voor een heerlijk (kort) verblijf in een gezellig Cala Lluna

Eigenlijk niets

Uitstekende ontvangst, vriendelijk personeel, prima accomodatie en zwembad, leuk barretje met af en toe live optreden

Geluid

Geluid

De schoonmaak, get appartement zelf was top, personeel heel...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De schoonmaak, get appartement zelf was top, personeel heel vriendelijk

Alles de ligging het personeel super vriendelijk en alles...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Alles de ligging het personeel super vriendelijk en alles goed schoon

Locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Locatie. Mooi strand dichtbij. Mooie kamers.

We zijn een week geweest de kamer is 3 keer schoongemaakt +...

Geen slechte dingen

We zijn een week geweest de kamer is 3 keer schoongemaakt + schoon beddengoed en handdoeken

Ik zou deze locatie zo weer opnieuw boeken, erg fijn!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De receptie was wat traag, maar heeft ons verder goed gelopen.

Kamers zijn modern en ruim, badkamer met erg fijne regendouche!

Mooie locatie, restaurantjes om de hoek

Bedbank

Alles was peima

leuk vernieuwd appartement, op 100 mtr van strand en restaurants

het weer

leuke lokatie, was nog wel rustig eind april.

Heerlijke plek en hele vriendelijke mensen

Zwembad was heel koud.

Het vriendelijke personeel en de locatie. Ook is Cala Llonga lekker rustig.

Rustig en kindvriendelijk

super appartement

koud zwembad water

super appartement

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima voor een paar nachten
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Afwasmiddel en theedoek waren handig geweest.

Net appartement. Groot balkon. Heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima hotel op een relatief rustige locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prima hotel op een relatief rustige locatie.

Heerlijke vakantie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Mooie gerenoveerde kamers. Netjes en schoon. Alles aanwezig voor een heerlijk verblijf.

Het verblijf was uitstekend.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er zat een kuil in het matras.

De grootte. Het was schoon. De locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Gewoon goed

Gewoon goede accomodatie

Goede locatie, rustig, aangenaam

WiFi signaal niet sterk.

Goede locatie, rustig, aangenaam

Het appartement biedt meer dan service dan slechts 2 sterren!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prijs-kwaliteit verhouding. Het appartement heeft 2 sterren, maar ze bieden zeker 3 sterren. Heerlijke , ruime douche.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Net en modern appartementje.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Net en modern appartementje. Heel handig met baby door de aparte slaapkamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Airco was matig

Airco was matig

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goed verblijf

Iets minder comfortabele bedden

Schoon, leuk zwembad, aardig personeel, fijne appartementen

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prima appartementen, die recentelijk vernieuwd zijn! Mooie kamers en goede badkamer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Mooie nieuwe kamers, goede badkamer met heerlijke douche!

zoals ik al aangaf was heerlijk prima prijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Eigenlijk niets was prima weekje

Berijkbaarheid, appartement/badkamer, vriendelijkheid. Alles in de buurt

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Aanrader!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

super mooie ruime kamer en heerlijk dicht bij de zee

• Beoordeeld op: 22 september 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer

Geen welkomstpakket met bijv. afwasmiddel, -borstel en theedoek.

Nette ruime kamers

prima prijs-kwaliteit verhouding.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

kamer was heel stijlvol en praktisch gerenoveerd

Zeer fijne accommodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Fijne modern ingerichte appartementen met een mooi zwembad en ligbedden in overvloed

Lekker dichtbij het prachtige strand

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Wifi

Wifi

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goede prijs/ kwaliteit verhouding voor een weekje Ibiza

Gehorige kamers

De service eromheen van goed parkeren tot gebruik maken van de showerroom op dag van vertrek

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Locatie, kamer, airco, .
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Eigenlijk niets, behalve de WiFi die iets sterker mag

Locatie, kamer, airco, ... kortom ALLES!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Netjes, schoon, vriendelijk en mooi ingericht

Netjes, schoon, vriendelijk en mooi ingericht

Prima appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het was redelijk gehorig!!

Prima accommodatie met moderne uitstraling en bijzonder schoon eigen zwembad en strand op loop afstand met winkels.