Beoordelingen over Apartamentos Playazul 2-sterren

3,4

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Oud maar goed verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen lift aanwezig om de studio te bereiken. Ik moest om de studio te bereiken 94 trappen maken. Playazull moet dringend werk maken om liften te installeren. Te weinig paraplu's bij het zwembad. Geen redder meer aanwezig na 18:00 uur 's avonds.

Het dagelijks verwisselen van handdoeken.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

De kamers werden bijna elke dag schoongemaakt!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Met onze baby van 6 maanden, moesten we elke keer de trappen oplopen met buggy, dat was iets minder. En helaas was het water in het zwembad nog te koud. :(

De kamers werden bijna elke dag schoongemaakt! Vriendelijk personeel & mooie locatie dicht bij het centrum/ de zee.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Dagelijks propere handdoeken
    • Studio

Geluid van discotheken (maar weet je op voorhand via de recenties) Basis zoals peper, zout, suiker, niet altijd even praktisch om dit te kopen voor een kort verblijf Niet altijd even proper (in badkamer haren achtergelaten, nooit gepoetst achter de deur, ...)

Dagelijks propere handdoeken Opmaken van de bedden

Simpel eenvoudig appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Verlichting in het appartement is op tl-niveau. Deed soms zeer aan je ogen. Appartement is wat verouderd en gedateerd maar dit is geen must als je niet vraagt om luxe. De herrie 's nachts van stappende jongeren was minder. Ook met bovenburen die dagelijks met meubilair sjouwden. In dat opzicht is het een heel gehorig complex, ook voor de buren!

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Je boekt eenvoud, je krijgt eenvoud. Simpel maar goed complex.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Vreselijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We werden vreselijk ontvangen. Totaal geen vriendelijkheid zat in die man. Ik had gevraagd om een zeezicht kamer, nou dat was niet gelukt aangezien ik redelijk van te voren had geboekt dacht ik. We kwamen aan bij ons appartement en het kinderbed stond midden in de kamer, nou sorry maar moeten wij wachten op het balkon als mijn dochter aan het slapen is? Nou toen ik dat toch beneden aan gaf werd die man nog onvriendelijker. Uiteindelijk na 3 x beneden te zijn geweest hebben ze geprobeerd het bed in onze slaapkamer te zetten. Dat lukte niet. Hebben ze het kinderbed uit elkaar gehaald. Dus uiteindelijk gelukt! Het zou een 4 persoons slaapkamer zijn dus mijn vriend en ik gingen op de (slaap)bank wat gewoon een bank is met een bed die je er naast moet zetten. Mijn dochter slaapt thuis ook altijd alleen op een kamer dus na 1 nacht samen geprobeerd te hebben. Bleek dat geen succes. Maargoed. Het scheelt dat ik nog jong was maar oudere mensen zouden dat bed niet meer uit kunnen komen. Had de na de 1e nacht ontzettende rugpijn. Gelukkig was de dame die ons spulletjes bracht zoals handdoeken enz. Wel heel lief. Maar wij komen hier nooit meer terug!

Dat het wel allemaal erg schoon was

Wederom een zonnige en zalige vakantie gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Een paar maal wakker geworden van mensen die van het uitgaansleven terug kwamen.

Was de 2de maal dat we er kwamen en bij navraag dezelfde kamer gekregen. Voor ons een goede ligging van de kamer.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Oude, maar mooi verzorgde kamers voor een goede prijs, maar ook niets meer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen uitzicht op de kamer, die eigenlijk op niveau -2 lag tegenover de straat en uitkeek op de terrassen van het vlak tegenoverliggende gebouw. Bij onze vraag voor een andere kamer, kort antwoord : alles volzet. Ik heb de indruk dat deze kamers vooral voor Booking.com klanten voorzien zijn, wat dan weer met de goedkope prijs zou kunnen te maken hebben.

Ruime, nette kamer, om de 2 dagen gepoetst en handdoeken vervangen. Mooi zwembad. Veel trappen, niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

slapeloos
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Enorm veel herrie van medebewoners elke nacht en de gehele nacht door en de aanwezige receptionist doet er niets aan, maant niet eens tot stilte, het heeft onze vakantie enorm verziekt

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Geweldig verblijf in toffe accomodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ruime kamers, goed ingerichte keuken (handdoek en afwasmiddel aanwezig).. koffiezet (hmmm koffie), zowat dagelijks gepoetst en verse handdoeken, supervriendelijke baliemedewerkers

Prima ruim appartement in een levendige omgeving.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ligt vlakbij het uitgaansgebied, dus in een levendige en druke omgeving, appartement zelf was wel rustig en geen overlast van dronken mensen snachts. De inboedel is wel verouderd. Wel wordt je gek van de engelse "proppers" die je overal aanspreken om binnen te komen eten of drinken.

Lekker ruim appartement. Goede centrale ligging. 8 minuten lopen van het strand.

Prijs/kwaliteit is goed. Prima locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De schoonmaak had wat beter gekund. Om bij het appartement te komen zijn er trappen. Niet geschikt voor mensen slecht ter been.

Dichtbij de nodige vertier. Vooral voor de jeugd is het de perfecte locatie.

Gemengde gevoelens
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Oud appartement, geen luxe en ook geen lage prijs. Er zijn voor hetzelfde tarief betere aparthotels. Maar dan moet je niet op het laatste moment boeken (zoals wij)

Ruim appartement, voorzien van alle benodigdheden.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Na wisseling claustrofobische kamer een prima verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De initiele kamer was begane grond, entree vanuit donker gangetje en het voor-uitzicht was 3 @ 4 meter op de blinde muur van de appartementen voor ons. Alle ramen hadden tralies. Ik kreeg het idee van een kooi en ik was niet van plan hier te overnachten met mijn kind. Het is dicht bij de bierstrip en ik wist niet wat hier s nachts rond zou hangen. Na aandringen kregen we met bijbetaling een appartement op de bovenste verdieping waar het wel netjes was en het mij een gerust gevoel gaf De foto's op de website gaven de situatie van de eerste kamer niet goed weer.

De eerste kamer die we eigenlijk geboekt hadden was verschrikkelijk, het voelde als een hol met tralies, maar kon helaas na aandringen wel omgeruild worden.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Eens te meer een geslaagde vakantie, het heerlijke weer heeft daar ook zijn bijdrage aan toegedragen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De accommodatie is een beetje verouderd, maar dat geldt zowel voor alle appartementen in Playa de las America. Soms ook wat burengeluid; vooral 's nachts bij aankomst van nieuwe klanten of bij terugkeer van (meestal zwaar dronken) bewoners

De kamers waren in orde. Iedere dag werd er gekuist en werden de handdoeken ververst. Vriendelijk personeel, een uitstekende ligging op wandelafstand van de Playa

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Voor de grote van appartement goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Meubilair, kamer en keuken wat verouderd. Douche idem maar we zijn tevreden omdat je toch de tijd buiten door brengt

Groot appartement. Dicht bij uitgaansgebieden maar daar niet veel lawaaioverlast van gehad.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Bedden heel slecht matras moeten omdraaien!Wifi duur en dan nog geen verbinding.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

WiFi!Meubelen aan vervang toe!Bedden slechte matrassen!

Wij hebben de sleutels laat gekregen!Zijn eerst nog wat moeten gaan drinken!Was 16 u dus veel te laat!En wij hadden een vroege check in normaal tussen 9 en 10 !De WiFi was ook een ramp voor elk toestel betalen!En dan viel de WiFi regelmatig uit!6 euro per dag!Zwembad heel lawaaierig!Werd niet gezegd door de redder!Gaan er zeker niet meer naar toe!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima voor een kort verblijf zonder al teveel eisen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ik had om een appartement gevraagd met zonnig balkon. We kregen een appt met balkon dat gehele dag in de schaduw lag, niet fijn in februari. Appt was wel erg basic. Zwembadbar sloot 5 uur...huh..... dat is pubtime! Dat was echt superjammer want de temperatuur was nog steeds aangenaam.

Locatie! Je bent snel in de gezellige drukte van Playa de las Americas Appt met ligbad, heerlijk!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Tenerife Maart 2017
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Meubels zijn verouderd en hierdoor niet meer comfortabel - poetsen kan beter

Zeer vriendelijk personeel - zeer ruim appartement voor 2 volwassenen - veel lichtinval door de grote ramen in de woonkamer - groot terras - afwasmiddel, spons & handdoek waren voorzien in de keuken

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Tevreden over de ligging van ons appartemement en de uitkijk op zee.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kussens waren te laag en te zacht, het matras was te hard. Stof onder de bedden waar waarschijnlijk weinig gepoetst wordt.

We hadden geen ontbijt in onze reservering

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Tenerife een prachtig eiland, Las Amerikaans rondom de Veronicas rampzalig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Entree alleen via zeer lange trap te bereiken. Ontoegankelijk voor gehandicapten. Receptiemedewerker (fors postuur, krullend haar, donkere bril) uiterterst onvriendelijk! Geen free Wi-Fi. Niet meer van deze tijd. Zelfs met betaling werkt Wi-Fi niet in alle kamers. Zeer gedateerd meubilair. Geen comfortabel zitje. Deuren en ramen sluiten niet. Enige renovatie is nodig. Slechts 2 kookpunten.

Zeer ruim appartement. Prima bal on met zicht op de Teide. Hoewel zeer gehorig prima nachtrust. Personeel (receptie en schoonmaak) vriendelijk en behulpzaam op 1 na. Regelmatig schone lakens en handdoeken. Dagelijkse schoonmaak.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Ideaal verblijf voor een stapvakantie op slechts 300m van het stapgebied Veronicas

De hoofdingang van het hotel is enkel met trappen te bereiken, in het hotel wel liften aanwezig, afhankelijk in welk gebouw je boekt. Het zwembad ligt weer 40 treden lager van het hotel. Kamers aan voorzijde (straatkant) kunnen tot 4uur s ochtends last hebben van de Irish pub eronder :( Dit hotel is niet de basis van je luiervakantie; enkel om te slapen en om er veel op uit te gaan. Faciliteiten zijn er amper, wel prima zwembad, maar niet echt paradijselijk te noemen.

De prijs voor de grootte van het appartement is helemaal goed; ofwel heel goedkoop voor een degelijk, beetje gedateerd, maar compleet appartement. Groot zwembad met een basic maar prima bar-snackbar.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

4,0
    Komen hier niet meer terug
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Niet aangegeven dat de receptie met heel veel trappen te bereiken is. Op de eerste etage heb je geen uitzicht. Je kijkt tegen een muur aan. En heel veel harde muziek en geschreeuw van jongeren.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

goede locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Appartement was erg verouderd en niet helemaal schoon. Er liepen regelmatig kleine kakkerlakken r ond. Het 5e bed was slecht om op te liggen voor een volwassenne.

Er werd snel gereageerd op aanmerkingen en dingen die niet goed waren. Ander matras, een 5e stoel e.d. werd gelijk geregeld. Service en schone handdoeken was goed geregeld.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Voor het geld per persoon per nacht echt een koopje!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dit appartementencomplex heeft veel trappen, allereerst om bij de hoofdingang/receptie te komen, en ook weer om naar beneden bij het zwembad te komen. Ofwel niet toegankelijk voor mindervaliden.

Appartementen vrij eenvoudig, maar wel compleet. Zo krijg je meteen al afwasmiddel, spons en theedoek, en is het keukengerei compleet. Bijna dagelijkse schoonmaak, prima in orde!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Zwembad en goede schoonmaak
    • Studio

Koffiezetapparaat werkte niet en de keukenkastjes roken erg muf! Bedden uitstekend, maar zitje was niet te gebruiken.... tafeltje viel bijna uit elkaar, stoelen pijnlijk om op te zitten. Dus daar de stoelen van het balkon voor gebruikt.

Zwembad en goede schoonmaak

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Vriendelijke mensen , een aardige vakantieplek
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Last van insecten in het appartement Na aandringen gespoten en schoon gemaakt. Toen nog af en toe insecten (een soort kleine kakkerlak die heel snel rennen ) Het hele complex is outdated

Rustig ,dichtbij strand en boulevard

• Beoordeeld op: 21 december 2016

fijne plek, rustig ondanks de dichtbij gelegen uitgaansgelegenheden
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Jammer dat het zwembad nog steeds niet verwarmt is.

locatie ten opzichte van uitgaan, wandelen, supermarkt, taxistandplaats en ook openbaar vervoer is prima!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Een mooi gebied( eiland) om op vakantie te gaan voor jong en oud
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Gehorig, doorspoelen van wc, 's nachts hoorde je vaak op de gang luidruchtige personen en veel lawaai op straat door dronken mensen. Of mannen die lastig gevallen werden door hoertjes

Met 2 personen op een 4 persoons appartement dus heel veel ruimte, ruim balkon en niet ver van zee en winkels

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ruim appartement, onaardige receptioniste
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Receptioniste was erg onvriendelijk, een hoge trap naar de receptie (onhandig met koffers) en wij hadden een balkon in de schaduw (kamer 112).

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goed appartement op een prima locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Gratis wifi vind ik meer van deze tijd, daarbij is het jammer dat er geen airco is, maar dat wisten we wel van tevoren. Dus verder geen probleem.

locatie erg goed, kamers zijn ruim. Beetje ouderwets ingericht maar verder goed. Vriendelijke receptie, zwembad was goed. Prijs kwaliteit is goed!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Studio

Vanwege de lage prijzen en locatie dichtbij groot uitgaanscentrum (CC Veronica's) is er veel lawaai van thuiskomende (dronken) mensen heel de nacht tot de ochtend toe. Ik had zelf een mooi uitzicht vanaf balkon, maar heb wel gezien dat dit echt niet altijd geldt.

Ik had een studio. Deze was erg ruim en netjes. Alles was nog redelijk nieuw en schoon. Aan de receptie werd ik goed en vriendelijk geholpen. Er is een fijn zwembad met voldoende bedjes en enkele parasols.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Goede appartementen, fijne omgeving.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De WiFi gewoon goedkoper of gratis maken. De badmeester bij het zwembad kon alleen maar Spaans spreken en dat vind ik niet kunnen hij moet op z'n minst ook Engels kunnen praten

Het poetspersoneel was super, kamers netjes schoon, altijd op tijd schone bedden en handdoeken

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Studio

Geen airco Zwerf katten op het balkon waardoor de deur niet open kon Voor mensen die voor hun rust op vakantie gaan is dit niet de meest geschikte plek. Zoek dan iets meer richting los cristianos

Locatie super voor jongeren, dicht bij het strand en op steenworp afstand van uitgaansgelegenheden. Prijs-kwaliteit verhouding goed

Goede prijs/kwaliteit.

Douche

Netheid

Heel fijn!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

1 man die er werkte heeft ons uitgescholden en hij was een racist.

De ligging en het zwembad

Aardig personeel , kamers zijn schoon
    • Studio

Bij een drukke periode kan er wel wat geluids overlast zijn. Veel trappen niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Uitstekende lokatie

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

6,0
    Eenvoudig appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Erg oud en achterstallig onderhoud

Niets in het byzonder

heerlijk weekje
    • Appartement met 1 Slaapkamer

mensen bij de receptie niet aardig, ander personeel wel.

Mooie plek, ruim en schoon appartement. Mooi uitzicht, ruim zwembad

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Als je er achtereenvolgens voor de vijfde keer komt,wil dat toch wat zeggen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Trappen lopen naar de ingang

Properheid kamers

Centrale ligging, verouderd maar proper

Verouderd interieur

Perfecte hygiëne , handdoeken en bedlinnen service

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Onthaal zeer vriendelijk.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen liften voor bepaalde delen van het gebouw en voor naar receptie te gaan met bagage.

Onthaal zeer vriendelijk. Dagelijks propere handdoeken.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ligstoelen bij zwembad
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bedden waren niet geweldig. Plastic om matras. Oude matrassen.

Ligstoelen bij zwembad

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Perfect
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alles was top. Kamer aan de straatkant.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Heel erg goed bevallen 👍🏼
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Veel trappen lopen, maar daar is weinig aan te doen.

Appartementen lekker ruim. Schoonmaak zeer goed, schone handdoeken iedere dag.

Goed en schoon appartement voor leuke prijs

Veel trappen Slecht uitzicht

Prijs Netjes en rustige locatie Fijn zwembad

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Tevreden,uiteindelijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dat ik trappen moest lopen,geen lieft naar de kamer,en om straatniveau te komen.

Gedateerd,stoelen,bank niet comfortabel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima gelegen mooi rustig.
    • Studio

Prima gelegen mooi rustig. Basic was goed

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Vriendelijk personeel en faciliteiten
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Hoge trap ni et te geschikt voor mensen slecht ter been boven wel liften naar appartementen

Vriendelijk personeel en faciliteiten

super

Trappen

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Ruim en schoon appartement. Eenvoudig ingericht , maar in overeenstemming met de prijs.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Schoon appartement. handdoeken en beddengoed werd regelmatig ververst. Ruim. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Was eigenlijk niet wat we hadden verwacht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Heel gehorige kamers geen airco en alleen maar Spaanse zenders op de tv

De hulpzame host

mooie locatie, dichtbij centrum en strand maar toch rustige ligging
    • Appartement met 2 Slaapkamers

bed is zeer hard, kamer interieur oud maar wel schoon

goed ontbijt, mooi zwembad met zeer goede kiosk

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Hele mooie lokatie en goede prijs

Het was prima

Goede lokatie

• Beoordeeld op: 9 april 2017

zeer goed maar te toeristisch

harde bedden

heel proper

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Voor de prijs die we betaald hebben was het oké'

Hygiene, oud interieur.

.....

op het app. niets op aan te merken

veel lawaai/uitgaansbuurt voor jongeren

prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Prijs-kwaliteit in verhouding.
    • Studio

Alles is een beetje verouderd en de toegankelijkheid was een minpunt, veel trappen.

De ligging.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Goede plek. Alles in de buurt

Prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Veel trappen lopen.

Veel trappen lopen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Schoon
    • Appartement met 2 Slaapkamers

WiFi erg duur voor wat er geboden werd

Schoon

Ruim appartement op goed locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Meubilair(krakend bed) en Nederlandse televisie en uitzicht vanaf balkon

Ruime appartement ligging en het zwembad

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Wij hebben een zalige vakantie gehad in Playazul
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Een haardroger aanwezig zou fijn geweest zijn.

Een leuk, ruim appartement en een fijn zwembad met de mogelijkheid om iets te nuttigen.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement was zeer ruim. Schoon houden van appartement en vervangen handdoeken. Snelle service na kapotte boiler.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Ideale locatie.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Te smal terras voor 4 personen. Kakkerlakken in de badkamer.

Ideale locatie. Mooi proper zwembad. Grote kamers.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Royale kamer Ligging Zwembad + bar Goedkoop

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Qua prijs was het prima,misschien ook een waaier boven 3e bed in huiskamer

Zwembad was mooi en goed

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Gratis wifi

• Beoordeeld op: 28 september 2016

niet geschikt voor oudere en mensen die slecht ter been zijn
    • Studio

bereikbaarheid kamers enorm veel trappen geen ander keuze (minsten 98 trappen eer je aan kamer was )

orde en netheid perfect

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Alleszins redelijke accomodatie met waardeloze WiFi en ligging bij uitgaanscentrum met overlast

Zeer slechte WiFi Lawaai buiten op straat in de nacht

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Voor de prijs was het oké.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

WiFi verbinding en de badkamer was verouderd en klein

De hygiëne was erg goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

fraai en helder zwembad met voldoende ligbedden, schone...

Inrichting wat gedateerd, druk (muziek) uitgaansleven in directe omgeving tot 06.00 uur. Veel trappen lopen naar de appartementen/studio's.

fraai en helder zwembad met voldoende ligbedden, schone appartementen, tussentijds voldoende schoonmaak en nieuwe handdoeken, flatscreen TV (maar alleen Spaanse zenders), wifi 25 euro voor 2 weken. Professioneel en behulpzaam receptiepersoneel. Centrale ligging op loopafstand van boulevard en strand.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Ruime kamer, werd goed schoongemaakt .

Geen uitzicht, keken tegen de andere appartementen aan ( etage hoger was goed geweest)

Ruime kamer, werd goed schoongemaakt . Zon op het balkon van 10.00 tot 18.30 uur

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Prima ligging

Personeel aan de receptie niet klantgericht (groeten geen enkele keer en niet bereid te helpen. Personeel bij het zwembadterras en de schoonmakers erg vriendelijk.

Prima ligging

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Lokatie redelijk dichtbij zee en boulevard.

De bedden waren zo hard als beton. Heel slecht geslapen. Dat is nr 1 wat je niet wilt als je vakantie hebt. Verder zat het balkon de hele dag op de schaduwzijde. Ondanks rustige kamer gevraagd, een kamer boven disco Den glade Viking gekregen. Bas bonkt door het hele gebouw tot 4u s nachts. Schreeuwende Engelse jongeren houden je uit de slaap. Appartement is gehorig, van beton. Je hoort alles. Ondanks de dagelijkse schoonmaak, waren er veel naden waar kakkerlakjes in- en uitkropen. Douche heeft onvermijdelijke boiler, dus met twee personen erg kort douchen. De tweede heeft dan lauw water...

Lokatie redelijk dichtbij zee en boulevard. Appartement werd dagelijks schoongemaakt en bed opgemaakt. Erg netjes. Op zich wel ruim appartement. Keuken was ingericht met veel voorzieningen.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Je zit midden in het centrum

het was ontzettend gehorig, s' nachts erg veel lawaai. 1x kwam het voor dat de nacht portier in greep.Het geluid komt allemaal vanuit de appertementen. Het is vooral gehorig door de bouw. Slaapkamers achter liggen tegen de galerij waar veel appertementen op uitkomen Personeel begroet maar dat is het dan. wifi tegen flinke betaling €6. per dag.

Je zit midden in het centrum

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.