Beoordelingen over Apartamentos Plaza Picasso

Góngora, 6, Campanar, 46015 Valencia, Spanje

#118 van de 592 vakantiewoningen in Valencia

Gebaseerd op 2726 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima maar niet voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het was extreem gehorig (slechte isolatie) en lawaaierige buren. 10 min. lopen naar de metro

Er was iemand aanwezig bij de receptie en het appartement had 2 slaapkamers.

Top appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Afzuigkap was defect

Het is een heerlijk appartement voor een steden trip Valencia. Wat ons betreft van alle gemakken voorzien en het personeel zeer behulpzaam. Airco was ook een verademing bij binnenkomst. De locatie is op 25min (loopafstand) van het oude centrum.

Fijn, ruim en schoon appartement in Valencia !
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ik kan hier niks bedenken.

Fijn, ruim en schoon appartement in Valencia ! De service van het personeel was geweldig. Bij het boeken van tickets in de stad mochten we zelfs de computer van de receptie gebruiken ! Bus en park zeer dichtbij. Het centrum is te voet te bereiken maar dat is dan wel een redelijke wandeltocht. Overall geweldig appartement met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Om eerlijk te zijn heeft het bovenstaande incident ons erg
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

-Teleurstellend: we betalen een bewaakte (!) privéparking (9€ per dag) en toch werden de logo's en schroefdoppen van onze autobanden gepikt... Hotel neemt niets verantwoordelijkheid op, integendeel ze negeren het gewoonweg! Personeel probeert contact te leggen met de eigenaar/manager maar je merkt dat deze hier niets om geeft. Personeel heeft duidelijk schrik om transparant met hem (en ons)te communiceren. Schuiven al onze vragen weg, komen niet tot voorstel voor een compensatie. Na dit incident niets meer van gehoord ondanks ze dit beloofd hebben! - locatie= niet ok, precies in een sociale woonwijk.zeer (!)gehorig! - douche: verstopt - geen basisproducten in de keuken zoals zout,suiker,olie, flessenopener,...

Om eerlijk te zijn heeft het bovenstaande incident ons erg teleurgesteld! We hebben een afkeer van ons verblijf en raden Plaza Picasso niet aan! Kans bestaat dat je net als ons wordt afgeript! Schandalig! Shame on you!

Half uur lopen naar het centrum. Bussen rijden maar tot 22.20. Heel vreemd.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Schoonmaak 1x per 3 dagen is te weinig. Ook geen handdoeken dus. Gewoon zelf meenemen, probleem opgelost. Er is wel een wasserette

Personeel is vriendelijk

Lekker ruim appartement en zeer schoon.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Lawaai van het verkeer. De appartementen zijn wel gehorig.

Lekker ruim appartement en zeer schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima locatie, leuk om door het park naar het strand of de oude stad te fietsen. Dichtbij bus, metro, supermarkt en de fietsverhuur. Zeker een locatie om terug te komen. Prima bed en lekkere koffie. Ontbijt viel ons ook erg mee gezien de eerdere recensies , voor €7 een super ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Checkin verliep snel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

In de keukengootsteen afvoer liep een kleine kakkerlak. Onder het bed was niet goed schoongemaakt. Bed is te hard. De bedieningsknoppen van de afzuigkap waren niet aanwezig.

Checkin verliep snel. Appartement is ruim. Airco deed het uitstekend. Locatie net buiten het centrum. Gratis parkeren in de wijk. Via de receptie kan je eten en drinken kopen.

prijs-kwaliteit top
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Nette appartementen, alles wat je nodig hebt, receptie 24u permanentie, mogelijkheid om fietsen in de garage te zetten 's nachts (2€/fiets), zeer behulpzaam personeel. Even stappen, maar goed te doen zeker als je een fiets huurt, wat je volgens ons zeker moet doen om Valencia te verkennen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De ruime inrichting en de goede badkamer
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De schoonmaak kwam niet op de derde dag, maar pas aan het eind van de vierde dag, vlak voordat wij op de vijfde dag vertrokken. En helaas gebruiken zij chloor om de koelkast schoon te maken.

De ruime inrichting en de goede badkamer

Heerlijke dagen gehad
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het bed was aardig hard en vrij smal, de deur naar de douche klemde en een kastdeurtje viel bijna uit de scharnieren. Mooie grote stortdouche, maar daarboven een zwarte plek aan het plafond, leek me schimmel maar weet dat niet zeker.

Vriendelijk personeel, goede ontvangst met fles wijn omdat ik een Genius klant ben 😀. Mooie ruim appartement met airco. Goed uitgeruste kitchenette. Royale douche met mooie stortdouche. Genoeg opbergruimte in het appartement. Alles was goed schoon. Lekker ontbijt met genoeg keus. Koffie was ook prima. Aan de andere zijde van het complex zit een niet te duur cafetaria, wat ook prima is. Het geheel oogt gewoon super netjes.

We waren niet ontevreden, maar voor de prijs die we betaalden hadden we beter verwacht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het appartement viel een beetje tegen. In de badkamer was er geen plek waaraan je de douche kon ophangen dus die moest je in je hand houden. Ook was er geen stop om het bad vol te kunnen laten lopen. Het servies in de keuken was niet schoon en er werd ook niet goed schoongemaakt in de appartementen. In ons 10 daagse verblijf is ons bed 1 keer verschoond, handdoeken werden wel steeds vervangen. Daarnaast is de badkamer 1 keer schoongemaakt, en de vloer 1 keer. In andere ruimtes werd dus niks afgestoft o.i.d. Ook zat er op 1 plek een beetje schimmel aan het plafond.

Wat fijn was aan het hotel is dat het personeel er zeer vriendelijk is, er waren ook een aantal Nederlandse stagiaires. Daarnaast is er een bushalte bijna naast het hotel die je zo naar het centrum brengt. De wifi was ook redelijk goed voor een hotel en het appartement was ruim.

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Eigenlijk was alles meer dan prima.

Een zeer ruim appartement, heel erg schoon en vriendelijke mensen. Parkeren onder het hotel . Het hotel ligt op loopafstand van Baja Bikes. Een aanrader om met de fiets te gaan een begeleide tour te maken.

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

We hadden pech, daar we vrij lang moesten wachten. Er was maar een persoon achter de receptie en er waren personen dik voor ons, die problemen hadden met de kamers.

Kamers zagen er goed uit

Een goed app/hotel voor een prima prijs! Aanrader!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

het ontbijt had wat afwisselender gekund maar het was er prima te doen en maar voor 7 euro pp een uitgebreid ontbijtje! bedden waren wat aan de harde kant en de bank juist weer wat uitgezakt. Hier zou wat vernieuwing op z'n plaats zijn.

Ruime woonkamer met aparte slaapkamer (veel opbergruimte voor kleding en koffers) en badkamer. Keukenfaciliteiten in woongedeelte. Veel electrische apparaten beschikbaar zoals magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, citruspers. Voor deze prijs is dit hotel zeker aan te bevelen. Het ligt 20 minuten lopen van het oude centrum af. Fietsen huren is daar een must. Het is er heerlijk fietsen door het park of op de vele fietspaden die Valencia heeft. De stad ademt rust uit.

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ontbijt is zeer eenvoudig en geen variatie, dit kun je ook weglaten en in de stad ontbijten of in je appartement. Appartement was niet compleet qua servies/dekens/handdoeken, werd wel goed opgelost door personeel.

Ruim en schoon appartement, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Lekker ruim.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Kleine mankementen. Bv afzuigkap keuken deed t niet. Ontbijt op zich prima qua assortiment maar warme producten aan de lauwe kant.

Lekker ruim. Heel vriendelijk personeel. Prima te lopen naar het centrum en ontsluiting met openbaar vervoer goed

Heerlijk.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het apartementencomplex ligt wel ver van het centrum. Lopend kost dat wel een half uur. Maar naar wat wij begrepen hebben, stopt de bus vlakbij en als je fietsen huurt, is het heerlijk om door het park, wat er vlakbij ligt, naar het centrum of het strand te fietsen. Wat we wel misten, was een balkon(netje)

Het apartement is ruim opgezet, modern en schoon. Ruime badkamer alsook de slaapkamer.

Prima. Zeker dat je oversteekt om de hoek bij het appartement en in het park bent.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Helaas is er geen WiFi op de kamer en is de luchthaven shuffle ook niet aanwezig. Wel bellen ze een taxi bij de receptie maar dat kun je zelf ook. Deze minpunten wel belangrijk voor het boeken van deze accommodatie.

Appartement was ruim voor twee personen.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima appartement voor een kort verblijf in Valencia
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Koelkast maakte lawaai en het aanrecht was heel klein, lastig met afwas neerleggen.

Appartement zag er netjes uit. Was goed schoon. Prima bedden en een ligbad.

Kamer was prachtig, wel wat verder van het centrum, maar lag...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Kamer was prachtig, wel wat verder van het centrum, maar lag prachtig aan de Turia tuinen. Metro station was niet al te ver. Vlak in de buurt waren een paar goedkope ontbijttentjes.

Prima uitvalsbasis om Valencia te ontdekken!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Geen 4 afzonderlijke bedden in het appartement. Nogal gehorig bij momenten. Verder perfect in orde.

De ontvangst en service waren top. Net appartement ook.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Het appartement was enorm naar ons zin. Heel aardige mensen bij de balie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Vriezer be-ijst dus onbruikbaar. De zitbank was voor mij niet op te zitten omdat hij zo enorm inzakte. Schaar zou fijn zijn en een kartelmes om vers / ongesneden brood af te snijden. Beetje gehorig was het wel.

Bedden super. Het Kussen ook. Douche stort-douche. koffer opslag.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

heerlijke ontspannen 5 dagen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Prettige ontvangst door receptie personeel. fijn appartement. lekker schoon en ruim. prima uitvalsbasis t.o.v. het centrum, op 10 minuten loopafstand.

Een prima appartement gunstig gelegen voor bezoek Valencia met een prima prijs/kwalteitsverhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het appartement zelf, de kleine markt in het complex voor drank etc., 24 uurs bezetting, de plek van het appartement vlakbij de historische stad en de fietsenhuur, gratis parkeren voor de deur (mits er natuurlijk plaats is)

• Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het vuilnis van de vorige gasten stond er nog en het vuilnisbakje in de badkamer was ook vol. De kookplaten worden niet goed heet . Geen theedoek en vaatdoeken of afwasborstel aanwezig.

Het was een prima verblijf in Valencia, mede dankzij het appartement

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima voor gezin, net buiten de drukte van de stad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ontbijtruimte was beetje kil, maar wel prima.

Ruimtelijk, schoon, aardig personeel, prima beperkt ontbijt. Locatie iets verder van de stad, maar fietsen gehuurd en je zat meteen in het park.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Omdat het een appartement is, kan je zelf kiezen wat je doet...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De temperatuur van de douche was lasting in te stellen en de verwarming, verwarmde alle kamers, dus het werd ook erg warm in de slaapkamer.

Omdat het een appartement is, kan je zelf kiezen wat je doet met eten. Het was netjes verzorgt qua interieur.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Valencia is een prachtige stad. we hebben een heerlijke week gehad.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

De wifi was slecht. Het appartement was niet echt schoon. Er stonden vieze pannen in de keuken. We zijn begonnen met afwassen.

De ligging aan het park. Ruim appartement.

Gerieflijk en ruim appartement geschikt voor langer verblijf met grotere kinderen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Sommige bedden zijn vrij hard, ontbijt is karig voor laatkomers, kinderkamer met twijfelaar, aparte bedden was beter geweest voor onze tieners. Aparte douche zou ook handiger zijn. De ramen maken lawaai bij wind. Geen eigen terras.

Mooi en modern interieur, ruim appartement met grote living en badkamer met ligbad, prima wifi! Compacte keukenhoek met alle nodige voorzieningen, tafel met 6 stoelen, sofa kan omgevormd worden tot ruim dubbel bed, vriendelijke receptie 24u open, goeie cafetaria met terras. Goede ligging nabij Turiapark en toch afgeschermd van drukke verkeer.

Prima verblijf buiten centrum van Valencia
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ruim appartement, goede bedden, goed uitgeruste badkamer, eigen keuken met voldoende servies, pannen e.d. met kookplaat, magnetron, oven en koelkast. complex is voorzien van lift. Kamer met bank, stoel, eettafel en KTV.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

aangenaam adres om Valencia te ontdekken
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De afzuigkap in het keukentje werkte niet, de badkamer is schoon maar maakt (tegels, hoeken) een onverzorgde indruk.

Het appartement is ruim, de ligging prettig, de cafeteria in het pand is een leuke plek waar ook veel buurtbewoners komen, er zijn diverse bushaltes in de directe omgeving.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Voor het verblijf een superroyaal appartement.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het appartementengebouw is tamelijk gehorig.

Behulpzaam bij het regelen van het printen van de boarding-passen bij het online inchecken van de thuisreis

Super locatie bij een verblijf in Valencia
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Verlichting in woonkamer was onvoldoende.

Locatie op loopafstand van Nuevo Centro en 'de oude stad'. Hop-on-hop-off bus halte op 10 loop minuten afstand. Geen verkeerslawaai (op de 11e verdieping). Alle kamers keurig op orde, WIFI, TV perfect.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ruim appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Slechte douche. Appartement wat verder van het centrum. Centrum wel goed bereikbaar met openbaar vervoer. Slechte WIFI. 2 euro per dag voor het stallen van de fiets in de parkeergarage

Ruim appartement

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Fijn ruim appartement, niet ver van het centrum.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Tip : Een extra leeslamp en een kurkentrekker zou gewaardeerd worden.

- Fijn ruim appartement in flatgebouw even buiten het centrum van een mooie veelzijdige stad. Receptie 24 uur geopend. Vriendelijke ontvangst. - Diverse bushaltes op loopafstand : Bijv. lijn 95 die langs de Turia o.a. naar Ciutad Arts y Ciences en naar Malva-Rossa-strand gaat stopt vlakbij. Halte voor buslijn 150 vanaf de luchthaven iets verder maar wel te doen. Taxi voor zéér schappelijke prijs door receptie geregeld.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Genoten van de stad en de accommodatie; aan te bevelen!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ruimer aanvechtbaar en verlichting boven aanrecht. Zoals veel appartementen en hotels in Spanje dag en nacht gehorig.

Het appartement was heel ruim en voldoende ingericht. Goede Wi-Fi en parkeergarage tegen betaling.Hoede bereikbaarheid met auto. In de buurt van winkels en op loopafstand van bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Valencia is perfect om naar toe te gaan, veel te zien. Appartement/Hotel is maar zo zo.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt en vriendelijkheid van receptie m.u.v. de vrouw die er zat toen we uitcheckten. De rest van de tijd zaten er mannen die niet meer deden dan het hoogst noodzakelijke en daar zat uit zichzelf groeten niet bij.

Zoals al eerder aangegeven, 6 euro voor ontbijt is uiteraard niet veel maar meer is het ook niet waard.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Valencia is ronduit geweldig, het appartement/hotel is zo zo
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ontbijt is maar 6 euro en meer is het ook niet waard. Er wordt slecht aangevuld, dat is vooral een vervelend nadeel. De koffie is ook erg slecht. Je moest het elke keer vragen om dat ene kannetje koffie bij te laten vullen.

Comfortabel appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Comfortabel appartement Koffiezetapparaat en broodrooster voor het ontbijt aanwezig Dichtbij grote supermarkt Vlakbij de Turia. oude stad goed te belopen Neem bus 150 vanaf het vliegveld

Heel fijn appartement, prettige ruimte.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Heel fijn appartement, prettige ruimte. Alles goed onderhouden. Alles ( inkl koffiezetapparaat, snelkoker, broodrooster) aanwezig wat nodig was. Het enige dat miste was afwaskwast/- sponsje

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima accomodatie voor stedentrip
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ligt in rustige straat, maar wel achter drukke doorgaande weg. Daar moest ik aanvankelijk aan wennen. Maar met oordoppen in goed geslapen. Laken en deken ipv dekbed, dat had ik liever anders gezien.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bagageruimte laatste dag. Fiets mocht in parkeergarage. Ruim appartement. Degelijk en schoon. Geluiddicht Dicht bij park en oude centrum.

volledig naar de verwachtingen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Misschien een beetje info over restaurantjes in de buurt.

Het onthaal was spontaan en vriendelijk. De ligging ; niet in hartje Valencia, maar dicht bij het grote park dat tot aan de zee leidt, fiets gehuurd en zo gesport en genoten terzelfder tijd. Het appartementje : proper, en heel praktisch en gezellig.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Rustig en afgelegen basic appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Algemene netheid. Kamer was niet zo proper, zeer oppervlakkig gereiningd. tafel en bijzettafels waren nog vol met kringen van glazen. De badkamer was ook niet heel proper (kap in het bad en schimmel aan afvoer in wasbak). Ramen waren echt vuil. Geen comfortabel bed.

24 uur receptie. Ondanks de drukte vd stad had je amper last van het lawaai.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Niet om terug te gaan...locatie minder ..
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Chemische geur in badkamer....geen oplossing voor gekregen...sommige personeel niet echt vriendelijk...andere wel...terraslicht stuk

Goede ruimten...mooi terras

Prima lokatie met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen feiten die ons zijn tegengevallen.

-Personeel aan receptie was vriendelijk en behulpzaam. -Appartement was proper en verzorgd. -Bedden waren prima. (hard, maar is persoonlijk) -Bereikbaarheid van appartement met metro en/of bus (lijn 67/95) is goed.

Goed appartement, maar de ligging was slecht door het vele lawaai.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Enorm veel lawaai.De ramen hielden het lawaai niet tegen. Wc bleef doorlopen. Handdoeken en vuilniszak werden niet vervangen. Geen vriendelijke receptionisten.

Het terras. Moderne inrichting.

Net appartement en airco bij de prijs in.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen welkomstdrankje wat wel is beloofd. Werd ook niet echt iets mee gedaan, terwijl er een koeling stond met frisdrank. Gevraagd om wake up call om 06.15 uur zijn niet gebeld. Kleine kopjes voor koffie en thee. ook hier naar gevraagd maar konden ze ook niks mee. Dan hadden ze er te weinig voor bij het ontbijt

Net appartement en airco bij de prijs in.

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Niets. Iets verder van het centrum maar wel gemakkelijk bereikbaar via openbaar vervoer.

Mooi appartement en het ontbijt! Openbaar vervoer en standplaats fietsen vlakbij!

Lang weekend Valencia. Prima zo.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

We zaten op de eerste etage, vlak boven het cafetaria. Bij sluiting (laat) werd er veel en luid met stoelen geschoven. Dat was heel duidelijk te horen!!

Heel dicht bij het centrale park, waar je lekker kunt fietsen en een leuk cafetaria voor het ontbijt een een drankje.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima plek voor een verblijf in Valencia.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Als je zelf zou willen koken, dan is er wat weinig kookgerei.

Prettig modern appartement. Goed ontbijt. Het appartement ligt ligt buiten het centrum, maar dichtbij het prachtige Turia-park. Goede busverbinding met centrum en strand. Parkeergarage onder het gebouw.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Rudimentair
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De onmogelijk om op voorhand duidelijkheid te krijgen over het soort bed, dubbel of niet en de al dan niet aanwezigheid van een kinderbed. Keukengerief is véél te rudimentair om te kunnen koken, enkel koude of microgolfgerechten zijn mogelijk. Beperkt aantal parkeerplaatsen en toegankelijkheid van de parking, erg smalle garage. Wel veel goede wil maar weinig kennis van Engels, Frans of Duits.

De ligging aan de Turia.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Mooi appartement in een prachtige stad

Eigenlijk niets De WiFi kon je alleen bij de voordeur oppakken Soms wat gehorig

Mooi appartement dichtbij de Turia en op 25 minuten loop afstand van het oude centrum. Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Fijn appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Eenvoudig, doch prima ontbijtbuffet voor €6 p.p. Prima appartement, riante woonkamer, klein keukentje, grote badkamer met handdoeken en toiletartikelen. Airco! Slaapkamer met grote kasten en twee losse bedden. Na 2 dagen schoon beddengoed en handdoeken. Er zijn ook grotere appartementen te huur. 15 min van metro Turia en 9 octobre. Vlakbij Turia park. Vergeet je hardloopschoenen niet! 😁

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Fijn appartement voor een stedentrip Valencia
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ontbijt werd niet regelmatig aangevuld waardoor je er om moest vragen.

Mooie locatie aan de Turia, vriendelijk personeel dat goed engels sprak. Het appartement was ruim met alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Fantasties stad voor een city trip
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was matig maar het apartement had een eigen keuken

De kamers waren uitstekend en de ligging erg gunstig ook voor het gebruik van openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Mooi appartement in prettige buurt
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

In de boeking aangegeven dat we een laag appartement wilden, stond in de boeking dat we juist hoog willen zitten? Goed opgelost door receptioniste

Mooi ruim appartement, rustige omgeving, goed bereikbaar met openbaar vervoer, restaurant beneden zeer goed

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Groot appartement, vriendelijk personeel jammergenoeg lawaaierige buren en niet altijd even netjes
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niet altijd netjes gepoetst, lawaaierige buren, ramen sluiten niet behoorlijk waardoor je veel lawaai hebt van de straat.

Vriendelijk personeel, goeie ontvangst, ruim appartement.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Kan eenvoudigweg veel beter
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

slechte wifi-ontvangst, afzuigkap (incl. lampje) defect, intern lawaai van schuivende stoelen (geen glijders er onder), geen passende pannen op kookplaat

lokatie

• Beoordeeld op: 14 november 2016

prima vertoefen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Schoonmaken badkamer onder het kastje lag allerlei viezigheid, verder netjes. jammer dat de prijs enorm stijgt als er een evenement in de buurt is Motogp!

Prima verzorgd mooie kamers ontbijt was ook goed verzorgd

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Betaalbaar stadsverblijf met bepaalde manco's
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Muren lijken wel van karton gemaakt te zijn want je kan rustig meeluisteren naar wat de buren te vertellen hebben. Uitzicht naar buiten is een lelijke woontoren dus verwacht hier geen stadszicht. Garage heeft claustrofobische afmetingen dus ga eerst kijken af je auto er wel in past. Voordat je binnenrijdt laad je best de bagage af op het gelijkvloers want in de garage is er geen lift, er zijn enkel betonnen trappen. Let ook op wanneer je buiten rijdt want de exit is namelijk ook de inrit dus je zou een tegenligger kunnen tegenkomen en dan is de vraag wie er achteruit gaat rijden. Meubilair in jaren 70 stijl. Badkamer zonder luchtafvoer. Studio is te klein voor 4 personen. Achteraf bekeken zou ik hier niet terugkomen

Kleine maar gerieflijke studio met afzonderlijke slaapkamer en gecombineerde woonkamer/keuken voor een redelijke prijs. Inpandige gratis garage is handig want de omliggende straten staan vol met geparkeerde auto's. Turia park is dichtbij, ideaal om te wandelen of te joggen. Oude centrum met de metro te bereiken. 24 uur receptie.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Keuken had iets uitgebreider gemogen. Er was geen stop in het bad en in de afwasbak. Wij hebben het ook niet gevraagd. Was waarschijnlijk dan wel opgelost.

Locatie. Dicht bij het centrum en het Turia-park. Ruim appartement. Netjes. Personeel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Zeer goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De locatie ligt n beetje op afstand vh centrum. Dat is het enig nadeel van deze appartementen.

De kamers waren ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden wAren prima. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Redelijk voor wat je ervoor betaald
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Bedden (lakens), geluidsoverlast, afstand naar metro, interieur viel uit elkaar

Prijs was redelijk. Fijn dat er geparkeerd kon worden in afgesloten garage.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima appartement op perfecte locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Bij aankomst in eerste instantie een kamer toegewezen gekregen waar duidelijk gerookt was (stonk). Begrijp niet dat er van die aso's zijn die roken in de mooie appartementen. Dat is natuurlijk verboden, maar de schoonmaakdienst hat dit op moeten merken. Het stonk echt. Geen dekens in het appartement (ook niet om gevraagd)

Mooi ruim appartement op perfecte locatie (aan het begin van het grote park). Mooi en luxieus ingericht met goede zitbank etc. Omdat we in eerste instantie een rookappartement hadden toegewezen gekregen na klacht direct een ander niet roken appartement gekregen.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Een ongenane verrassing
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Zeer onaangename ervaring met u delen en tevens een klacht neerleggen. Na onze boeking gevraagd om eerder in te checken ( 2 uur eerder). Dat werd gehonoreerd echter; 1/ bij aankomst bleek het app. niet gereed te zijn; on 2 uur wel: echter ba 2 uur terugkomend was deze nog niet klaar zou nog 2 uur duren 2/ daarom terstond ander app. Gevraagd die wel gereed was; die kregen we dan ook; echter bij binnenkomst app. stond daar nog spullen van een ander. Kamer was wel schoon. Andere koffer werd weg gehaald. 3/ Na een verblijf in de stad kwamen we terug in ons app.: zeer grote schrik / consternatie en hartkloppingen ( ik ben hartpatiënt en had eea anders kunnen lopen): all onze koffers / kleding / app. / pasporten etc waren weg ( verdwenen) zelfs de etenswaren uit koelkast. Met hartkloppingen en pijn naar beneden naar receptie en eea aangeven. Die schrokken ook hevig. 3/ Na telefonisch onderhoud / overleg kwam receptie er achter: de "handyman" had onze spullen zonder overleg en ons akkoord uit de kamer gehaald. Dacht dat deze spullen van de vorige eigenaar van de koffer onder punt 2/ genoemd was. Al onze spullen stonden samen met de koffer van andere "gast" in een ander app. Hoe kan het in hemelsnaam dat ongevraagd en zonder overleg aan spullen waaronder waardevolle zaken / diverse medicijnen / kleding en eten wordt gezeten: is onverteerbaar. Een zeer onaangename zaak en ervaring. Heb dit als een zeer drukkend gebeuren moeten ervaren als hartpatiënt en hoop dan ook op hoger niveau dat u met de eigenaar van app. complex contact wordt genomen en van booking.com na 3x mail nog niets vernomen. Wel excuses van App. complex: geen geniegdoening

Locatie en appartement indeling

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goed .
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Lawaai s'avonds en s'morgens vroeg !!!

Locatie , te veel lawaai van de 'buurt bewoners '

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Een redelijk fijne week
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Bed veel te hard. Veel lawaai ondervonden in de toilet mogelijk de waterleidingen.

Ontbijt simpel, maar voldoende.

De kamer was comfortabel en de airco werkte goed in het hele...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De kamer was comfortabel en de airco werkte goed in het hele appartement.

Proper, veel ruimte, airco, lekker ontbijt
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Moeilijk parkeren buiten, privé parking mits toeslag v 9€

Proper, veel ruimte, airco, lekker ontbijt

Prima voor 1 nacht als je op doorreis bent en er alleen hoeft te slapen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De parkeer garage was erg krap en de slaapbank was in eerste instantie kapot waardoor we van kamer moesten ruilen....

• Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Onderhoud appartement, bed van tweede slaapkamer kraakte enorm en viel bijna uiteen.

Attent personeel

Aangenaam

Compleet appartement

goed bevallen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

prima locatie en goed faciliteiten

Prettig verblijf net buiten drukke centrum

Ruim en schoon appartement

Comfortabele bedden