Beoordelingen over Hotel Apartamentos Pyr Fuengirola 3-sterren

Lamo De Espinosa, 10, 29640 Fuengirola, Spanje

#36 van de 77 vakantiewoningen in Fuengirola

Gebaseerd op 2908 beoordelingen over dit appartement

• Studio

Alles was goed alleen de grote van de parkeerplaats viel tegen ook kwa hoogte voor een kofferdrager,gelukkig kregen we aan de overkant een ondergrondse parkeerplaats en alles was ok

Fijne vakantie gehad, aan de verwachtingen voldaan,
    • Studio

Ligging is aan de voorzijde niet zo goed ivm de herrie aan de straat met s’nachts het ophalen van de vuilnis en het schoonspuiten van de straten, en in het hotel is verder niets te doen,

Hotel ligt centraal dicht bij openbaar vervoer, en alles wat ze te bieden hebben is op loopafstand, en in het hotel is het lekker rustig,

matig hotel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Geen ontbijt gehad elders geregeld, kamer (2 x kakkerlak in kamer) en keuken was sober, ondanks dat ik bij de boeking had aangegeven dat ik tussen 11 en 12 uur zou arriveren kon ik niet inchecken. bij vertrek wilde ik nog een paar 2 uurtjes in de garage blijven staan (deze had ik voor een hele week betaald) maar moest dan toch nog voor een hele dag betalen. zwembad zit in een tochtsluis en bij het kleinste windje wordt dit een lichte storm, zwembad heeft maar plaats voor 110 personen en dat is aan de krappe kant, gelukkig heel dicht bij strand en boulevard.

Prima hotel maar graag wat meer aandacht voor het onderhoud
    • Studio

De keuken was klein en slecht onderhouden. Deurtjes waren uitgezet door vocht net zoals de badkamerdeur die slecht sloot doordat hij verrot was

De schoonnmaakservice. Elke dag werd er schoongemaakt en handdoeken en beddengoed werd bijna dagelijks vervangen.

prima. centraal gelegen en voldoende facaliteiten.

Gehorig. kookplaatjes elektrisch.

Prachtig zwembad. Zeer goed ontbijt. Locatie is goed maar gehorig. ( ook buitengeluid ). Studio's zijn ruim. Schoonmaak was prima. handdoekenwissel en bedlinnen meerdere malen bij een verblijf van 9 dagen.

Het ontbijt was uitgebreid.
    • Studio

De geur in de kamer was verschrikkelijk! Gelukkig konden de geurparels die we zelf kochten een beetje goed maken.

Het ontbijt was uitgebreid. Mooi uitzicht van op het terras. Grote troef is het verwarmd zwembad.

Heel goed.
    • Studio

Dat we een ontbijt hebben moeten betalen waar we niet van hebben kunnen genieten omdat we op de middag zijn aangekomen en op de laatste dag moesten we om 7 uur vertrekken naar de luchthaven dat heeft ons 21 euro gekost waar we niets aan hebben gehad.

Het uitzicht en properheid van onze kamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

alles oke behalve zeer verouderd
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee (2-6 Volwassenen)

de kamer was ruim maar de meubelen waren aan vernieuwing toe alles is verouderd en heeel slechte bedden het sanitair is hoogdringend aan vervanging toe want het is zelfs niet meer proper te kuisen zwarte randen aan douche en toilet.

als je later gaat ontbijten is het spek keihard en niet meer te vreten anders geen opmerkingen

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima, maar volgende keer zoeken we wat rustigers.
    • Studio

Wat erg tegen viel was de herrie van de discotheek - onder het zwembad - Niet de muziek, die hoorde je niet, maar wel de mensen die tussen 3 en 6 uur 's morgens eruit kwamen (meestal dronken) waardoor we geen nacht door hebben kunnen slapen.

Geweldige schoonmaak! Elke dag schone handdoeken, er werd gestofzuigd en in de 16 dagen hebben we wel 3 x schone lakens gehad. Prima appartement! Er was een verwarmd zwembad dus in de winter lekker poedelen buiten.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Super locatie, geweldige service, schoon, verwarmd zwembad, zonnig balkon, Wifi op de kamer gratis

nvt

Geweldig appartementen hotel! Groot appartement. Uitstekende bedden. Balkon op het zuiden. Verwarmd zwembad. Elke dag schone kamer en opgemaakte bedden. Elke dag schone handdoeken. In één woord: TOP

• Beoordeeld op: 9 november 2017

compleet - aangenaam - gezellig - alles bij de hand.
    • Studio

Persoonlijk zijn de matrassen te hard voor mij.

zeer goed ontbijt - uitgebreid - hygiënisch - meer dan voldoende. Zwembad - proper - verwarmd. Ondergrondse parking. Trein en bussen op 400m. Afstand tot malaga 25 km - reistijd met trein 34min. Geen auto nodig om naar hotel te gaan. Er zijn al een groot deel van de kamers gerenoveerd. De inkom en de ontbijtruimte hebben een grondige facelift ondergaan - heel gezellig.

Locatie uitstekend, attributen in keukentje matig, de badkamer verouderd!
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

het ontbijt was goed, maar de badkamer is erg verouderd, geen afzuiging, klein badje,waar je de douchegordijn nauwelijks open kon schuiven. Voor gezette mensen is dat een probleem. Ook weinig ruimte om iets op te zetten.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Tevreden , goede plek om te verblijven als je niet veel op de kamer bent.

voor de oudere mens is het lastig om te douchen staande in het bad hadden een drie persoonskamer geboekt, slecht derde 'bed". Matrassen van de andere bedden zijn erg hard! te weinig serviesgoed en bestek in het appartement voor drie personen. Erg onvriendelijke gastvrouw achter de bar.

Hele schone kamers. heel erg ruim.

Ik mocht in eerste instantie niet zwemmen met een burkini.
    • Studio

Ik mocht in eerste instantie niet zwemmen met een burkini. Na een gesprek met de manager mocht het uiteindelijk wel, maar toen was de schade al geschied. Iedereen zou Mogen zwemmen met wat hij of zij wilt. Zolang het maar badstof is. Voor ons is het zeker niet voor herhaling vatbaar!!!

Heerlijk weekend in Fuengirola!
    • Studio

Lange wachttijden voor de lift. Badkamer was toe aan vervanging. In de studio was een keukentje aanwezig, maar daar ontbrak het een en ander, waaronder een afzuigkap en afwasborstel.

Goede locatie. Kamers verouderd, maar schoon. Verder een prima ontbijt. Wat betreft hotel Pyr: prima voor een verblijf in Fuengirola. Tips in omgeving: fietstour door Malaga (via Bayabikes) en bezoek aan het witte stadje Mijas. Vooral niet doen (!) paraseiling.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Strand aan de overkant, prima hotelkamer, geen overlast...
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Strand aan de overkant, prima hotelkamer, geen overlast miste alleen een waterkoker. Schoonmaak was prima. Garage voor de huurauto beneden het complex € 10 per dag en € 50 borg. Bewaar je borg bon goed voor de teruggaaf ervan. Prima locatie ook om een dagje naar Marbella, Malaga, Benamaldena of Torremolinos te gaan. Wij hebben ons prima vermaakt.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Redelijk tot goed voor de kamerprijs.
    • Studio met Zijzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Ietjse te harde bedden. Jammer dat de Engelse de laatste avond zich beschamend hebben gedragen met hun geschreeuw, gebonk op de gang. Misschien plezierig service strand-lakens tegen n hoge borg!!!!

Gewoon goed ontbijt niets verkeerd aan. We hadden n mooi uitzicht vanuit kamer 525. Fijn dat hier gehoor werd aangegeven. Goede prijs voor garage voor 10 euro aan de overkant 15 euro. Kamer is gewoon aan vernieuwing toe, maar voor de prijs mag je niet klagen. Elke dag schone handdoeken en 2x p.w de bedden Ligging prima ten opzichte van strand en centrum. Veel keren gegeten bij de buren ( hotel uit en schuin aan de overkant) Zijn Indier maar zo goed gegeten voor n redelijke prijs en het is netjes.

Uitstekend verblijf voor een korte vakantie.
    • Studio

Keuken in het appartement is niet geschikt om zelf uitgebreid te gaan koken. Voordeel is dat er genoeg restaurants in de omgeving zijn.

Ruime kamers, ideaal voor een verblijf met logies en ontbijt

fantastisch verblijf met zeer ruime kamer en terras met zicht op de jachthaven
    • Studio met Zijzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

nogal rumoerige omgeving wegens veel uitgangsleven in de buurt, vooral rond 5 uur 's morgens tot 6 uur. Kitchenette is nogal gedateerd en hebben we weinig of niet gebruikt.

De ligging, vlak aan het strand, de boulevard en de jachthaven, en het openbaar vervoer waaronder de trein net achter de hoek. Ook het oude centrum ligt vlakbij met vele restaurants, pleintjes en bars. Groot winkelcentrum op wandelafstand. Studio is zeer ruim, maar probeer de kant van het zwembad te boeken.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Viel tegen !
    • Studio

De ontvangst van de heer achter de balie. We hadden ze een bericht gestuurd dat wij tussen 11 en 12 uur er zouden zijn. Ze innen eerst je geld en dan zeggen ze alleen maar dat je om half 4 je sleutel kan halen, Je krijg niet eens te horen op welke kamer je wacht, want dat wisten ze nog niet ??? Omdat om 2 uur mensen binnen kwamen die wel gelijk een kamer kregen ??? En ik er wat van zei, kreeg ik van die vervelende meneer (die later wijselijk zijn naamplaatje niet droeg) een kamer toegewezen, die al een tijd leeg stond. De koelkast was uit en warm en we moesten zelf uitzoeken dat het stroom uitgezet was, Het hele balkon zat onder de duivenpoep omdat waarschijnlijk beneden al heel lang niemand was, hebben de duiven een nest gemaakt met 2 jonge erin, kwamen de duiven heel vaak op ons balkon vooral 's-nachts sliepen ze er. Totaal geen zon op het balkon. Toen we de dag erna ging klagen, heeft Roccio een hele vriendelijke dame, er alles aangedaan om ons op dinsdag een andere kamer te bezorgen. En daar ga je weer alles inpakken, om 12 uur moesten wij uit de kamer, en weer om half 4 kregen wij pas de sleutel van de andere kadus 2 verloren dagen. Roccio vond het raar dat die vriendelijke meneer pfff, ons niet gelijk de sleutel had gegeven. De kamer was hetzelfde oud bollig ingericht met weer een bed waar niet op te slapen viel. De matrassen waren nieuw, alleen waar ze op lagen dat was een ramp !een houten plank op pootjes. De Bedbank kon je ook niet op slapen, want die was zo oud dat de veren van het matras in je ribben stak. Het enigste goede was dat we zon hadden en geen duiven. Het bidet was stoffig en er was geen toiletborstel op de wc. Ook de dames van de schoonmaak hadden die schijnbaar niet. Er werd alleen maar spul in het toilet gegooid en dat was het dan. Voor mij geen Pyr meer op deze manier. Denk je dat je goed doet om gelijk bij hun via Booking.com te doen. wordt je nog als stront behandeld.

ontbijt wat je ook buiten op het terras kon nuttigen. En bij de receptie was slechts 1 dame Roccio die ook echt notitie nam van haar klanten. En elke dag even vriendelijk was. De receptiebalie was zeer modern

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Mooie ruime kamer met zijdelings zeezicht.

Het inchecken en er is veel herrie.

Mooie ruime kamer met zijdelings zeezicht. ( mooi uitzicht) goeie bedden en prima badkamer. De bar die er bij zit is prima.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Goed schoon hotel ontbijt zeer goed, maar het lawaai s'nachts heeft veel verpruts.
    • Studio

Verschrikkelijk veel lawaai in de nacht tot 5uur aan toe, we zaten op de 1ste verdieping met een hoeren tent en een disco onder ons balkon. was gewoon niet om te slapen zeer slecht.

Ontbijt was top, kamers elke dag schoon gemaakt.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Gelukkig kort.
    • Studio

Kamer op eerste juist boven horecazaken,lawaai en sigarettenrook. 3 keer gevraagd om schuifdeur van kleerkast te repareren,niemand gezien. Vorige keren hadden we een ruimere kamer met 2 enkele bedden nu kleinere kamer met dubbel bed. Bedcanape midden in de kamer.Verplicht wiebelende tafel te verplaatsen om in keukenlade te geraken. Voor verbetering vatbaar.

Ontbijt ok maar heel veel lawaai,

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Ondanks mankementen, toch een leuke (zon)week gehad.
    • Studio

Na een lange reis werden we door een ongeïnteresseerde 'mevrouw Carmen' aan de receptie 'opgevangen'. Zonder vooraf betaling kon er geen kamersleutel worden afgegeven. Ook een 'meneer Luis' kon geen mededeling doen voor een eventuele kamerwissel. Er wordt niet goed gecontroleerd of alles werkelijk functioneert. Zoals een doorlopend en suizend toilet, geen waterkoker, slecht deurslot i.v.m. inbrekers, niet werkend stopcontact.

De locatie is goed, trein en busstation dichtbij. De vele horecagelegenheden, de supermarkten, de +/- 7 km lange boulevard.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Prachtig,spotgoedkoop en schitterend hotel,doe zo verder!

Nieks over te zeggen!!!

De grootte van de kamers,in het midden van de stad en ook juist aan het strand!En ook een zeer groot terras met een zeer prachtig uitzicht!We waren zo tevreden dat we straks om 6u30 terug een vlucht geboekt hebben en vanaf deze namiddag terug in hotel Pyr gaan verblijven tot zondag!Zodus moeten we zeer tevreden zijn over jullie hotel.....tot straks. MVG,Danielle P.S.als je de foto's bekijkt van ons dan besef je dat we zeer gelukkig en ons schitterend voelden tijdens ons verblijf bij jullie!!!Is het wel mogelijk om de foto's niet openbaar op het internet te zetten maar wel alle andere vragen met antwoord mag je met zeer veel plezier publiceren dat iedereen onze mening kan lezen over jullie schitterend hotel.....

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Luxe hotel met veel faciliteiten, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede locatie.
    • Studio

Elke dag schone kamer en weer schone handdoeken en 2 x per week een schoon bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Was er een klein probleempje of een vraag dan werd dit meteen opgelost.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Pyr is een prima keuze.
    • Studio

Wij sliepen met 3 volwassenen in een studio. Achteraf bleek dit toch wat te klein te zijn en iemand moest op de sofa slapen. Een soort ledikant op de grond. Voor 2 personen prima. Wij dachten ook een keer te koken maar dat gaat niet echt lukken in dat kleine keukentje. Een eitje of pannenkoek bakken prima maar geen echte maaltijd.

De ligging is perfect!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

• Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

In de steeg naast het hotel bevindt zich een rock club en een "gentlemans"-club. De eerste nacht geen oog dichtgedaan vanwege muziek en geschreeuw tot 7 uur s`ochtends. Na klacht bij de receptie de volgende dag een andere kamer gekregen op de 10e en hoogste etage. s Ávonds lastige hoeren op de boulevard. In Fuengirola is zelf niets anders te doen dan zon, zee en zuipen. Aangeraden wordt om een auto te huren en de omgeving te verkennen. (Rhonda, Gibraltar)

Kamer was schoon maar wat sleets. Het hele hotel kan wel een update gebruiken.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Prettig verblijf in Fuengirola
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee (2-6 Volwassenen)

Met meerdere personen zijn meerdere sleutels wel zo prettig .en een waterkoker is ook geen overbodige luxe.

Mooi ruim appartement met twee slaapkamers.. ieder voorzien van eigen douche/ wc. En heel ruim balcon .Alles wel stevig gedateerd.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Het ontbijt was super.
    • Studio

Bedden zijn enorm slecht en al jaren oud ... en de herrie vanaf buiten van de omliggende cafe's is niet normaal zelfs op de 8e etage lijkt het wel alsof ze naast je staan tot 03:00/04:00

Het ontbijt was super....

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Fijne vakantie op een goede locatie.

Wij hadden twee kamers. De ene kamer aan de kant van het zwembad was goed. De andere kamer had geen bad en bidet (wel geboekt). Bleek een invalide kamer te zijn. Hang- en sluitwerk van de kasten kan verbeterd worden.

Ontbijt was goed. Voldoende keus. Heerlijk zwembad en kinderbad. Kamers en het linnengoed waren erg schoon. Ook het piepkleine keukentje is prettig om iets op te warmen. Het is te klein om te koken, maar een extra service van het hotel. Balkon is ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Zonvakantie
    • Studio

Het ontbijt is zeer goed, voor de prijs heb je veel keus. Kamers ruim en schoon. Beoordelingen van gedateerd en dergelijke, dan moet je een 5 sterren hotel boeken. Prijs/kwalitiet verhouding zeer goed.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Voldoende , geweldig uitzichr
    • Penthouse Appartement

Keuken kast hing les, geen theedoeken, handdoeken . Beetje vaat werd nooit afgewassen

Mooie locatie centraal gelegen. Aardig personeel, balkon en uitzicht viel na eerdere ervaringen tege
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Indeling kamer balkon hokkerig ingedeeld mooi

Familiestudio geschikt voor 2 personen i.p.v. 4 personen
    • Familiestudio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedbank is net een plank niet op te slapen

Locatie is oké

Bedden

was goed
    • Studio

ontbijt was goed en dicht bij het strand

Niets eigenlijk
    • Studio

Slechte bedden en verwarmd zwembad was niet verwarmd

Niets eigenlijk

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Pyrprima
    • Familiestudio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Balkon aan koude kant

Met een kamer aan de zwembadkant waren we 100 % tevreden geweest

8 hoog, veel wind weinig zon

kamer ruimte en kookgelegenheid

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Jammer van het slechte weer maar het hotel was zeer goed

Alles was oke

Goede kamers en nette verzorging

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

• Studio met Zijzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

WiFi op de kamer heel slecht , das jammer

5,5

Kamer en restaurant.

Prima verblijf.
    • Studio

Prima kamer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Mooie locatie aan de boulevard aan het strand met vele leuke eetgelegenheden en andere horeca.
    • Studio met Zijzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Prima ontbijt en parkeermogelijkheid in de stalling.Daarnaast elke dag schone handdoeken en dergelijke.prima.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Hotel ligt gunstig en bij alle voorzieningen. Tevens zijn bus en treinstation op 10 minuten lopen.
    • Studio met Zijzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Kamer was niet tijdig gereed waardoor wij pas later dan beloofd van onze kamer gebruik konden maken.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima plek voor een paar dagen, maar niet voor een langer verblijf
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

De inrichting vd kamer en het uitzicht

Gebrek aan onderhoud

Heerlijke locatie

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

alles al vele malen geweest dus hoef niets toe te voegen

alles al vele malen geweest dus hoef niets toe te voegen

Prima accomodatie

Bedden iets te hard

Goede service mooie kamer met prachtig uitzicht

• Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

De comfort en de zeer oude interieur / inrichting van de kamer

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Totaal niet uitgerust!
    • Studio

Veel geluidsoverlast vanaf buiten. Ons appartement zat boven meerdere bars en aan een drukke weg.

De zon was heerlijk!

Het ontbijt was heerlijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Vieze badkamer en kitchenette

Het ontbijt was heerlijk

Locatie en uitzicht vanaf het balkon naar de zee
    • Studio met Zijzicht op Zee (3 volwassenen)

Stank van de badkamer De keukengerei was te mager

Locatie en uitzicht vanaf het balkon naar de zee

1 2 3e verdieping is slecht, te veel geluid

Goed maar voor kinderen van 13 jaar zou ik toch iets anders kiezen
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee (2-6 Volwassenen)

De lift was veel te weinig voor zoveel kamers. Lang wachten !

Groot ruim appartement

Leuke ervaring
    • Studio met Zijzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Beetje lawaai aan de kant van het zwembad door de uitgansbuurt

Netheid en vriendelijk

Geen overdreven luxe, maar alles wat nodig was, was aanwezig!
    • Studio met Zijzicht op Zee (3 volwassenen)

Bedden een beetje aan de harde kant!

Geen overdreven luxe, maar alles wat nodig was, was aanwezig! Ruimte van het app. was prima!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

voor herhaling vatbaar
    • Studio met Zijzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

nette kamer , ruim terras , zijzicht op zee , heel centraal gelegen , vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Ruime kamers goede locatie

Dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Heel veel geluid van de straat te horen, zelfs op de zevende...
    • Studio

Heel veel geluid van de straat te horen, zelfs op de zevende etage.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

• Penthouse Appartement

dakterras met zwembad en iedere dag schoon gemaakt

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Pyr hotel : heerlijk ontbijt - verwarmd zwembad - direct aan het strand en haven - leuke stad.

harde matras.

ontbijt - zwembad - locatie - trein/bus - grote kamers

Ligging perfect
    • Studio met Zijzicht op Zee (3 volwassenen)

Vergane glorie, hotel heeft een update nodig

Locatie aan boulevard

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Het koffie apparaat
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het koffie apparaat

Prima verblijf.

vrebouwingen

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

ruime kamer en mooi uitzicht
    • Studio met Zijzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

broodrooster werkte niet sommige prises uit de muur elektriciteit chasse van wc kapot

uitzicht vanop terras

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Centrale ligging , ontbijt , dagelijks schone handoekken en...
    • Studio

Centrale ligging , ontbijt , dagelijks schone handoekken en een opgemaakt bed👍

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

• Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Alles ouwe gebouw kakkerlakken gebouw de plafond valt er bijna vanaf

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Dramatisch
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Receptie medewerker was echt dramatisch we werden niet verwelkomt net of dat we niet welkom waren

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Is aan renovatie toe Pyr, is vanaf het vliegveld per trein goedkoop en goed tebereiken.
    • Studio met Zijzicht op Zee (3 volwassenen)

bedden en slaapbank kunnen beter

ontbijt is goed maar te duur

• Beoordeeld op: 30 december 2016

verder was alles oke
    • Studio

dat er geen verse yoghurt was of kwark.

ontbijt uitstekend.

Bed/matras
    • Studio

Geen mogelijkheid om te ontbijten om 07:00 uur. Ontbijt was vanaf 08:00 uur. Dit stond nergens vermeld. Ik had wel betaald.

Bed/matras

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Bar en ontbijtruimte zijn nogal kaal en ongezellig

Bar en ontbijtruimte zijn nogal kaal en ongezellig

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Het was een prettig en gezellig verblijf in een nette en schone omgeving
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamers waren erg goed en netjes. ook hadden we een mooi uitzicht