Beoordelingen over Apartamentos Ses Dalies 3-sterren

Gebaseerd op 345 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De douche had voor een bepaalde tijd heet water, (4 a 5 minuten) daarna moest de boiler opnieuw opwarmen.

Mooi gerenoveerd appartement dichtbij het strand van port de Alcúdia.

Rustig app complex.

Transfer was verschrikkelijk.

Rustig app complex. Dicht bij het strand. Schoon app. Vriendelijk personeel. Puerto Alcudia is erg touristisch. Dat wij wat minder vonden. Maar als je daar van houdt en een rustig appartementje zoekt. Is dat en prima verblijf

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Ideaal gelegen vlakbij het strand en supermarktjes.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Te harde bedden voor ons. Er is geen enkel toezicht bij het zwembad, de eerste week rustig, maar daarna allemaal lui met onopgevoede kinderen die alles bij elkaar krijsten. Enorme grote opblaasbare objecten in het kleine zwembad, echt belachelijk. De wifi is zeer onstabiel, vooral s avonds. De grote complexen pikken je wifi in en je moet continu opnieuw inloggen. Na een opmerking hierover bij de eigenaar een ? of hij het nog nooit had gehoord, terwijl ik het zowat in iedere review lees. Een locatie waar je vooral moet zijn buiten het hoogseizoen.

Ideaal gelegen vlakbij het strand en supermarktjes. Om de dag schoonmaak en handdoeken. De gezinnen met kinderen (veel) worden altijd in de benedenappartementen geplaatst tenzij het daar natuurlijk vol is. Goede ligbedden bij het zwembad.Prachtig strand met volop ligbedden a 6,50 p.p.per dg. Altijd wel ergens parkeerplaats vlakbij te vinden. Aan de overkant van de weg ligt het ROC hotel waar je voor 10,00 pp een lunch buffet hebt incl drank en s avonds voor 15,00 incl. Goeie kwaliteit, veel verse groenten. Goede tv met veel Duitse en Engelse netten. Verder waterkoker en ouderwets koffiezetapparaat.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

De locatie is perfect!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er is ons niks tegengevallen. Het was een heerlijk verblijf.

De locatie is perfect! Het appartement is erg schoon. Niet groot, maar eenvoudig en uitstekend passend bij onze wensen. Wij (mijn man en ik) waren er met ons zoontje van 4 jaar. We hadden een huurauto vanaf airport dus we zijn zelf naar het appartement gereden. Parkeren is gratis in de straat, het is veilig en er is altijd plek. Als ons zoontje ging slapen, legde we hem in ons bed (aparte slaapkamer). Dan konden wij nog op het terras zitten of tv kijken in de woonkamer. Zodra we zelf gingen slapen, verplaatsten we onze slapende zoon naar de slaapbank in de woonkamer. De gordijnen in zowel de woonkamer als slaapkamer zijn zeer verduisterend, dus we sliepen soms wel tot half 10 door, ook ons zoontje! Ook is er in beide ruimte airco aanwezig. De supermarkt met vers brood en alle soorten beleg en vers fruit is op 2 minuten lopen, dus we ontbeten op ons terras bij het zwembad. Het zwembad mag pas vanaf half 10 gebruikt worden, dus je hebt geen geluidsoverlast van vroege zwemmers. Je loopt letterlijk in 3 minuten naar het strand. We hebben heel wat gezien van Mallorca dankzij de huurauto, maar 'ons strandje' was toch echt het meest relaxt en mooi: een breed, schoon zandstrand met beachbar 'Playero' waar je heerlijke koffie kunt drinken, maar ook kunt borrelen en lunchen/dineren. Je kunt er beachvolleyen en waterfietsen huren. Ook ben je in een wandeling van 20 minuten in Port Alcudia, waar je leuke restaurantjes en winkeltjes hebt. Vanaf het appartement Ses Dalies kun je binnen 2 minuten lopen in de winkelstraat staan, maar dat vonden wij iets te toeristisch: allemaal dezelfde winkels en veel Engelsen en Duitsers waar de bars ook op gericht zjin. Overigens heb je daar ook wel wat leuke restaurants zitten, ook voor lunch. Het stadje Alcudia zelf ligt wat meer in het binnenland, 8 minuten met de auto vanaf Ses Dalies. Een mooi oud stadje met veel geschiedenis, een oude stadsmuur waar je overheen kunt lopen en kleine Spaanse restaurantjes.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Modern appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Als ouder echtpaar is het belangrijk om te weten dat er veel gezinnen met jonge kinderen in deze appartementen verblijven. Weinig vrij uitzicht vanuit appartement.

De inrichting en hygiene van het appartement. Ligging is ook dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Locatie wat minder

Schoon

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

handig en goed ingerichte en super schone appartementen,
    • Appartement met 1 Slaapkamer

locatie lastig te vinden als je er de eerste maal naar toe rijdt, de gps helpt niet helemaal

Ontspannen de dag beginnen op je balkon in de zon,

Net en rustig appartementencomplex

Schone kamer, zeer goede locatie.

Kamers zijn erg gehorig.

Schone kamer, zeer goede locatie.

we hadden achteraf liever bij palma in de buurt gezeten

we hadden achteraf liever bij palma in de buurt gezeten

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima, modern appartement in rustiger stadsdeel, dicht bij prachtig strand en voorzieningen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vriendelijke eigenaar, zeer behulpzaam. Mooi complex, strak gerenoveerd. Mooi zwembad aanwezig. Zee op loopafstand.

Nice
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Eigenlijk niets. Voldeed aan onze verwachtingen

Dicht bij zee

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Vlakbij strand, mooi zwembad, goede bedden.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Erg gehorige kamers. Vlakbij drukke weg.

Vlakbij strand, mooi zwembad, goede bedden. Zeer nette uitstraling.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Aangename ontvangst.

Geen

Aangename ontvangst. Appartementen zijn in de winter van 2016 vernieuwd. Prachtige kamers, zeer goede bedden, elke 2 dagen opkuis van het appartement, dichtbij het strand, dichtbij winkeltjes, mogelijkheid om zelf te koken. Voor ons een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 4 november 2015

De eigenaars zijn zeer hartelijk, betrokken, en doen echt...

Kan ik niet bedenken. Geweldig daar.

De eigenaars zijn zeer hartelijk, betrokken, en doen echt alles om je naar de zin te maken. Tis ieder jaar weer thuiskomen!

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

locatie, mogelijkheid om zelf te kunnen koken, supermarkt...

locatie, mogelijkheid om zelf te kunnen koken, supermarkt dichtbij, strand dichtbij, bushalte dichtbij.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Apartamentos Ses Dalies