Beoordelingen over Ona Surfing Playa 3-sterren

#22 van de 33 hotels in Santa Ponsa

• Betaald WiFi

mooi gerenoveerd kamers, vriendelijk personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

kamer wordt maar om de 5 dagen gepoetst, net als de vervanging van de handdoeken, deze gebeurt ook maar om de 5 dagen. Wens je deze vroeger te vervangen dan betaal je 2 euro per handdoek.

mooi gerenoveerd kamers, vriendelijk personeel

Leuke accommodatie nette appartementen mooie plek
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Super vakantie gehad. Enige jammer was dat het eten en drinken bij de bar iets te duur was, wat helemaal niet nodig zou zijn en ze veel meer kunnen verkopen als ze de prijzen iets vriendelijker maken.

Nette kamers mooie locatie

Zomervakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamers zijn gehorig, jeugd die terugkomt van de dagelijkse avond stappen en langsrijdend verkeer hoor je wel heel goed.

Kamers zijn ruim en netjes, zwembad is super!

De locatie, alhoewel je er het lawaai van de feestgangers...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Toen we incheckten kregen we een apartement dat maar half gekuist was. Stukken zeep lagen nog in de douche, vloer was zeer vuil. Toen ik dit ging melden kregen we een ander apartement, maar ook daar was het niet al te proper.

De locatie, alhoewel je er het lawaai van de feestgangers moet bijnemen.

We zijn er 2 jaar na elkaar geweest, maar telkens toch wel te veel nachtlawaai gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Het hotel wordt jammer genoeg ook veel door Engelse jeugd geboekt om van daaruit op stap te gaan naar het naburige Magaluf. Deze groepen zorgen voor overlast in het zwembad tijdens de dag, en vooral voor te veel nacht lawaai ! Spijtig, want anders is dit wel een goed hotel voor een korte vakantie. Zijn nu 2 jaar na elkaar enkele dagen geweest, en telkens te veel nachtlawaai gehad. Er zal geen derde keer meer volgen. Spijtig, want Santa Ponca is wel een mooie badplaats.

simpel hotel met basic comfort is wel goed gelegen in een leuke badplaats

teleurgesteld, dit was na vele jaren ons laatste verblijf in Surfing playa helaas
    • Appartement met 1 Slaapkamer

de keuken is niet veranderd, karig ingericht. Boiler hing scheef aan twee schroeven, koelkast oud. De hygiëne laat veel te wensen over. Tot vorig jaar was het keurig netjes, schoonmaak en schone handdoeken om de dag. Nu echter was het appartement al niet goed schoon bij aankomst, er werd na 5 dagen pas schoongemaakt, nou ja alleen de vloer geveegd, badkamer werd helemaal niet schoongemaakt ! We kregen op dag 5 één maal schone handdoeken. Voor extra handdoeken moet je betalen ! Verder zijn de appartementen zeer gehorig en werden jonge zeer lawaaiige gasten in ons blok geplaatst. Hierdoor hebben we twee nachten nauwelijks geslapen. De nachtportier ging er wel heen, maar het hielp niets. Gelukkig kregen we de laatste dag een appartement in een blok voor ons alleen en mochten we ter compensatie laat uitchecken

locatie is prachtig en de kamers zijn na de renovatie mooier. Het bed is veel beter dan vroeger

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Santa ponsa is geweldig, alleen bij een langer verblijf zou ik van hotel hebben gewisseld
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er was geen tweepersoonsbed aanwezig. Ik heb dus met mijn vriendin appart kunnen slapen. Verder werden de handdoeken de tweede dag opgevouwen en op het door iedereen gebruikte bidet gehangen(!) Dat gingen we dus niet meer gebruiken. Ik heb toen zelf naar nieuwe handdoeken moeten vragen en de dagen hieropvolgend hebben we de handdoeken niet 1 keer verschoond gekregen. Iedere keer ben ik zelf moeten gaan vragen ernaar. Bedden zijn verder 3 dagen opeenvolgend niet opgemaakt. Ook van het personeel niet echt te spreken. Van de steeds weer chagrijnige barvrouw kregen we maar liefst 4 mini suiker croissantjes waar je geen gevulde maag van kreeg! Ook kon je kiezen voor twee sneden brood die je dan kon roosteren. De truc hierachter was dat je een upgrade moest betalen van 5 euro pp pd, dan kreeg je een stuk fruit erbij. Betaalde je 7 euro pp pd, kreeg je IEDERE dag english breakfast. Wederom een aanfluiting dus. We hebben besloten buiten het hotel te gaan ontbijten. De combinatie van het personeel dat geirriteerd reageerde, de kamers en handdoeken die niet werden onderhouden en het waardeloze ontbijt, heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer hiernaar terug zou keren! Echt een leuk gebouw met leuke ligging, superzonde van alle dingen die ze laten liggen!

De locatie. Het was op loopafstand van het strand. Het gebouw zag er van de buitenkant echt leuk uit!

Okay
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Vreemde vorm van ontbijt, zeer minimaal. Voor een eitje moest je bijbetalen. Voor een extra broodje ook. Heel apart. Wifi was ook bijbetalen.

Het netjes onderhouden geheel.

Aanrader !

Kamers, meubilair verouderd . Engelse,jonge ,lawaaierige gasten

Service door personeel,onthaal,bar,poetsdienst Zwembad, bar,ligging Prachtig zicht van op terras !!! Rustig !

Heerlijke vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Bedden niet geweldig. Schoonmaak was ook niet super

Rustig , mooi zwembad,bar,vriendelijk personeel.supermarkt aan de overkant. Vlak bij strand en boulevard.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

(onderstaande gaat over 4-persoons appartement):
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Keukenuitrusting niet heel uitgebreid Weinig slaapruimte voor 4 personen Ietwat gehorig als je luide buren hebt

(onderstaande gaat over 4-persoons appartement): Mooi uitzicht Voldoende ruimte voor 3 personen (vader/moeder/kind) Twee strandjes dichtbij Voldoende restaurantjes dichtbij Heb 's nachts geen rumoer van buiten gehoord

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goede ligging , netjes en schoon.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Jammer dat het zwembad zo vroeg dicht gaat.

Goede ligging , netjes en schoon.

• Appartement met 1 Slaapkamer

Er waren altijd bedjes aan het zwembad

Er waren groepen jongeren die wel wat voor lawaai zorgden in...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er waren groepen jongeren die wel wat voor lawaai zorgden in het hotel.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

De locatie was centraal, dichtbij strand en centrum en...

De locatie was centraal, dichtbij strand en centrum en winkel voor de dagelijkse boodschappen. Ons appartement aan zwembadzijde lag rustig. In eerste instantie hadden we een appartement aan straatzijde - stuk drukker. Schoonmaak eens in de twee dagen was prima. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De keuken was niet groot, maar voldeed voor ons. De bedden kraakten maar sliepen wel oke, ook de bedbank en het onderschuifbed. Uitzicht met deels zeezicht was gezellig.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Prima locatie, Prima personeel, proper,veilig,vriendelijk,...

Er zijn 2 goede bedden, 1 minder en 1 zetel

Prima locatie, Prima personeel, proper,veilig,vriendelijk, in alles hulp,zwembad proper en verzorgd,..

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Appartement proper , goeie ligging,

Wake up call gevraagd en niet gekregen

Appartement proper , goeie ligging, Vriendelijkheid, zwembad !

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Gedateerd interieur Matige bedden Warm en relatief klein appartement