Beoordelingen over Apartamentos Teneguía 2-sterren

#202 van de 319 hotels in Puerto del Carmen

Gebaseerd op 230 beoordelingen over dit appartement

Prima prijs/kwaliteitverhouding;
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De waterdruk; die is niet altijd even constant...niet echt fijn, maar wij vinden dat niet opwegen tegen de pluspunten.

Prima prijs/kwaliteitverhouding; we konden meteen bij aankomst (11.00u) de kamer op; ruim appartement; ruim balkon met zitje; om de dag schoonmaak en schone handdoeken; rustig gelegen en toch op loopafstand van de boulevard en het strand; kleinschalig complex.

Locatie en de ligging van het appartement in een besloten (...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Badkamerkastje was kapot, slecht keukengerei. Geen vaatdoek of theedoek

Locatie en de ligging van het appartement in een besloten ( privé) omgeving.rustige omgeving en toch centraal

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Een fijn appartement op een heel interessant eiland.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Meubilering terras erg sober. Weinig zon op terras. Er was niets om koffie te zetten. Wijn drinken uit een waterglas is niet fijn. Geen afwasborstel, vaatdoekje en theedoek. Te weinig stopcontacten.

De afmetingen zijn goed, gezien de prijs. Meubilering binnen goed en comfortabel. De ligging heel dicht bij een kleine en prima supermarkt, en redelijk dicht bij de boulevard in het centrum. Altijd parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

In orde!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het appartement behoeft de nodige onderhoud/renovatie werkzaamheden. Het was ons 3de bezoek in 1 jaar tijd dus geen groot probleem wat ons betreft.. Wifi binnen slecht/afwezig, op het terras in orde.

De locatie is erg goed, rustig gelegen en je wandelt snel het centrum in.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

goedkoop, maar voor ons niet meer!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

wifi is zeer matig tot slecht (wel gratis),keuken inventaris nihil,pannen die er waren konden niet op het elektrische kookplaat omdat ze helemaal krom waren(waarschijnlijk eerst voor gasfornuis gebruikt),glaswerk en borden e.d. redelijk aanwezig,keukenkastjes vielen van rottigheid bijna uit elkaar, alles was echt oud en kapot,zelfs het aanrechtblad van marmer was door midden gebroken en daarna gekit,dekens i.p.v. dekbed,deuren en ramen die niet sluiten,tegels kapot in de badkamer,kranen zaten vol met kalkaanslag van jaren,lekkages na regenbui in de badkamer en daardoor daarna weer muffe lucht in de inbouwkast in de slaapkamer,meubels zijn denk ik uit 1971(bouw van appartement),receptie was idd beperkt open, zwembad was klein maar zoals verwacht ,aankomst was vriendelijk, bij vertrek niet,bij inlevering sleutel nog geen "tot ziens" of "goede vlucht" of "hoe was uw verblijf",helemaal niets,geen woord

erg groot appartement,bij kapotte koelkast binnen half uur een andere gebracht ( dat was dan weer verrassend, maar dat was door de tuinman die wij aanspraken en het meteen regelde, want de receptie was dicht),bedden waren oud maar sliepen wel goed,we waren zeer goedkoop uit. maar zou volgende keer meer uitgeven voor beter appartement.

herhaalbaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

moest bellen voor de receptie. lang leve goedkoop bellen nu.

kamer was zeer ruim.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima locatie, zeker voor de prijs, we hadden geluk met het mooie weer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Niet echt negatief, maar toch hadden we graag iets vaker nieuwe handoeken gehad

Prijs / kwaliteit / mooi weer / prima locatie

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Heerlijk appartement, dicht bij de boulevard.

Heerlijk appartement, dicht bij de boulevard. Bijna iedere dag wordt er schoongemaakt en de handdoeken vervangen. WiFi doet het goed. Om de hoek een gezellig supermarktje voor de verse broodjes in de ochtend. Een echte aanrader en we komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Huis werd zeer goed schoongemaakt.

Keukenuitrusting was wel erg basic. Lag aan vrij drukke straat.

Huis werd zeer goed schoongemaakt. Bedden werden iedere dag opgemaakt en handdoeken zeer regelmatig ververst. Prettig zwembad. Vanaf balkon zag je de zee.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

We zijn hier al eerder geweest.

Verwacht er geen grote luxe etc. Gewoon een fijne en centrale plek om te verblijven. Overdag erop uit trekken. Let erop dat je moet betalen voor TV en er geen airco is.

We zijn hier al eerder geweest. Een prima plek, lekker centraal en zeer gunstig qua prijs.

• Beoordeeld op: 7 december 2015

Goede prijs kwaliteit/verhouding.

Betalen (muntjes automaat naast TV) voor TV kijken vind ik erg opmerkelijk. Hier en daar wat verouderd. Voor ons echter geen probleem.. We gebruiken het appartement enkel om te slapen.

Goede prijs kwaliteit/verhouding. Je zit voor een gunstige prijs op loopafstand van het centrum. Ruim appartement. We gaan er binnenkort weer naar toe.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Groot appartement.

Geen koffiezetapparaat. T.V betalen geen nederlandse zenders.

Groot appartement. Wifi prima. Vlak bij de boulevard. Supermarkt om de hoek voor lekkere warme broodjes. Laatste dag gratis grote kamer voor de koffers.met douche..w.c..

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Ruime appartementen

De matrassen op de bedden waren erg hard, doorgelegen en waren aan vervanging toe. De ligbedden aan het zwembad hadden geen kussens en de rugleuningen waren niet verstelbaar.

Ruime appartementen Ruim balkon Prima locatie Hygiënisch Goede parkeer gelegenheid Vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Iedere dag werd het appartement en het zwembad schoongemaakt.

Iedere dag werd het appartement en het zwembad schoongemaakt. Om de hoek een kleine buurtsuper. en Max 10 minuten lopen naar de boulevard en het strand.

• Beoordeeld op: 8 april 2015

Mooi centraal gelegen!

Badkamer was in het begint niet altijd proper. Receptie was niet altijd aanwezig. Moeten betalen om tv te kunnen kijken, was verrassend!

Mooi centraal gelegen!

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

De ligging van het appartement juist aan het zwembad en ook...

De ligging van het appartement juist aan het zwembad en ook niet te druk.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

het internet was traag en viel vaak weg.

het internet was traag en viel vaak weg. is niet meer van deze tijd.

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Goede ligging, nette appartement, voldoende parkeerplaats,...

Goede ligging, nette appartement, voldoende parkeerplaats, twee kleine supermarkten in de buurt.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Goede ligging.

Goede ligging. Buiten de drukte. Leuke avondzon Vapona het terras.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Kapotte parasols, klein zwembad.