Beoordelingen over Apartamentos Tisalaya

Gebaseerd op 971 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

We hebben genoten.
    • Appartement met Eigen Terras

Er was in onze vakantie veel wind (kracht 5 tot 6). Het complex ligt nogal onbeschut op de wind, waardoor het soms vrij fris was. Het water in het zwembad was koud, jammer want prachtig zwembad lonkte gewoon om baantjes te trekken. De kantine/bar werd eigenlijk niet gebruikt en had geen terras. We misten een gezellig zitje waar in de namiddag of avond wat kan worden gedronken en wat contact gelegd met andere gasten. We hebben na 4 dagen de matrassen gedraaid om de kuilvorming wat te beperken.

Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardige medewerkers. We mochten de gehuurde motoren achter het hek stallen. Een gebroken glas werd zonder enig probleem vervangen. Desgevraagd kregen we meer kledinghangers. Personeel is meertalig. Service met een smile! Super schoon appartement en complex. Om de dag schone handdoeken en opgemaakte bedden; zelfs op zondag! Rustige ligging, 10 minuten wandelen en we zaten aan de gezellige en levendige boulevard.

voor 1 0f 2 nachten goed en te voet dichtbij centraal punt en strand

2 eenvoudige bedden, verder alles schoon

Wij hebben 1 nacht geboekt voor 54 euro Bovendien vertrokken we vroeg al (ca half 5) met taxi naar vliegveld dat de receptie prima geregeld had. Sleutels van kamer en poort in brievenbus gedaan.

prima, rustige locatie als je niet al te veel comfort verwacht.
    • Appartement met Uitzicht op het Zwembad en Eigen Balkon

weinig huishoudspullen voorradig oa geen flessenopener, kurkentrekker, blikopener,... aparte huur voor oa broodrooster, waterkoker, ...

vriendelijk personeel, alles kraaknet.

Rustig apparement
    • Appartement met Uitzicht op het Zwembad en Eigen Balkon

De bedden waren niet geweldig, de inrichting was erg sober en eigenlijk karig. Alles was er wel , maar net dat extra beetje luxe was er niet bijvoorbeeld tuinmeubelkussens, de waterkoker die je moest huren, geen kopje teveel. Het zwembad ziet er mooi uit maar doordat het water erg koud is werd er door een dappere gast een enkel baantje in gezwommen. Niet mijn verwachting. Daarnaast was het uiterlijk gedateerd.

De rustige ligging

Voldeed aan onze verwachtingen.
    • Appartement met Eigen Terras

De standaarduitrusting van de keuken was erg minimaal.

De kamers waren zuiver en werden ook geregeld schoon gemaakt. Voldoende wisseling van lakens en handdoeken.

Aangenaam verblijf in rustige omgeving, maar toch dichbij zee, boulevard en winkels
    • Appartement met Eigen Terras

Het uitzicht van het appartement viel wat tegen. We hadden pool view, maar zagen alleen de trap naar het zwembad en de voorraadkamer van de dienstmeisjes. In het appartement lag wel een droogdoek, maar geen afwaskwast of sponsje en afwasmiddel voor de vaat.

Zeer goede locatie ten opzichte van het vliegveld en in Puerto del Carmen zelf. Op loopafstand van de boulevard met een grote keus aan eetgelegenheden en een korte wandeling naar de Lidl voor boodschappen. Er is een kleine supermarkt op 5 minuten lopen voor de verse broodjes 's ochtends bij het ontbijt. De bedden waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het appartement was erg schoon en dat we om de dag schone...
    • Appartement met Eigen Balkon

De inrichting van het appartement was erg sober. Het water in het zwembad koud.

Het appartement was erg schoon en dat we om de dag schone handdoeken kregen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima naar onze zin gehad, echt een aanrader!
    • Appartement met Eigen Balkon

Alleen van toepassing wanneer je wilt koken en geen idee of dit ook geldt voor andere appartementen. Er misten een aantal huishoudelijke attributen, zoals een schaar, spatel, schilmesje, koffiezetapparaat. Verder was er geen afwasteil/afwasborstel/afwasmiddel of een stop zodat je zou kunnen afwassen in de wasbak zelf (bij andere appartementen op de Canarische eilanden was dit wel aanwezig). Maar dit heeft ons er niet van weerhouden lekker te koken! En is echt een heel klein smetje op een verder prima verblijf. Wat ik zelf wel opmerkelijk vond, is dat je tegen een eenmalige betaling allerlei zaken kon huren waarvan ik niet beter weet dat die 'standaard' aanwezig zijn in een appartement zoals bijvoorbeeld een broodrooster, een föhn en een waterkoker. Maar nogmaals, dit mag niets afdoen aan een verder prima verblijf!

Een zeer ruim appartement, zeker voor twee personen. Om de dag werd er schoongemaakt (de vloeren geveegd en gedweild), de handdoeken vervangen en de bedden opgemaakt en/of verschoond. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wifi zat bij de prijs inbegrepen zodat je hiervoor niet naar een centrale ruimte hoefde te gaan. Bij aankomst en een dag voor vertrek een kleine attentie in de vorm van twee flesjes water bij aankomst en twee chocolade bonbonnetjes bij vertrek. In- en uitchecken verliep uiterst soepel; je haalt de sleutel op en laat jouw gegevens achter en bij het uitchecken lever je de sleutel in en ben je klaar voor vertrek. Ook de mogelijkheid om op de privéparkeerplaats je auto te parkeren, wat ruimte biedt voor zes auto's. 's Avonds gaat het toegangshek van het appartementencomplex op slot en kun je jezelf binnen laten door middel van de meegeleverde sleutel. Wanneer je een appartement hebt op de tweede verdieping heb je een mooi uitzicht over Puerto del Carmen en een gedeelte van de oceaan. Verder zijn er volop ligbedden aanwezig en een ruim zwembad. De oceaan is op loopafstand van het appartement net als meerder supermarkten en een ruim aanbod van restaurants, winkeltjes en baretjes (aan de boulevard).

Heerlijk rustige zonnige vakantie.
    • Appartement met Eigen Balkon

Wat kleine dingetjes die ontbraken in de keuken van het appartement. Hebben dit besproken met de eigenaar. Gaan er wat meedoen.

Appartement en Zwembad

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Heerlijk kunnen relaxen van onze vakantie in Lanzarote
    • Appartement met Eigen Balkon

Er ontbraken een aantal spulletjes zoals een stop in het bad en in de gootsteen. Ook is er geen airco aanwezig. Wifi is gratis maar werkt matig, vaak maar een paar minuten. Er is keukengerei aanwezig maar enkele handige dingen zoals een spatel of garde niet.

Ruime appartement voor 2 personen, bedden waren prima. Zwembad was groot genoeg en lekker fris, helaas wel erg zout water. Er werkt erg vriendelijk personeel die veel aanwezig zijn. Kamer word regelmatig schoongemaakt.

Goede accomodatie, qua prijs/kwaliteit is het een budget-topper!
    • Appartement met Eigen Balkon

Parasols ontbreken aan het zwembad, dit zou een serieuze meerwaarde zijn voor deze accomodatie (brandende zon). Wijnglazen of champagneglazen ontbraken.

Het was er zéér proper. De bedden waren geweldig. De goede bedden en de grote stevige kussens maakten dat wij er héél goed geslapen hebben. Zonder dat wij het wisten was er een fitnessruimte aanwezig, klein maar fijn: Bankdrukken, allround gewichten-toestel, crossfit en een fiets, meer moest dit niet zijn! Er heerst geen ligbedden-reserveren-cultuur, dus er was altijd plaats aan het zwembad! Het water was lekker verfrissend, maar zeker niet "te koud"! Rustige ligging!

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Rust en ruimte.
    • Appartement met Eigen Balkon

Het is heel persoonlijk - ik vond de 1 persoons bedden niet erg gezellig. Het lag overigens prima. Het water in het zwembad was bitterkoud. Het is wel even lopen naar het oude gedeelte en Playa Chica waar je heerlijk kunt snorkelen.

Ruime kamers, lekker basic, rustige plek. Prima luierstoelen bij het zwembad en goede schoonmaak.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

leuk voor een keer
    • Appartement met Eigen Balkon

Wij dachten als je in november gaat zal het NIET verwarmde zwembad wel zijn opgewarmd door de zon maar helaas, hier was dus echt niet in te zwemmen, vreselijk koud. Ook de keuken inventaris is zeer mager nog niet eens een koffieapparaat. 2 kurketrekkers maar nergens een wijnglas te bespeuren. het appartement is niet heel modern ingericht maar wel netjes, niet iedere dag handdoeken wissel maar je kreeg wel nieuwe als je ze zelf ging vragen.

De locatie is goed, het is ook een ruim appartement en kleinschalig complex.

Prijs / kwaliteit

Douche deed het nieet

Prijs / kwaliteit

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

rustig maar gezellig verblijf met behulpzame personeelsleden
    • Appartement met Uitzicht op het Zwembad en Eigen Balkon

rustige ligging. Ligt wel op een heuvel en te voet wordt wel iets van je conditie verwacht

Heerlijk gehad wel ver weg van t centrum

Geen haardroger!

Netjes

Basic maar goede hygiene

Matrassen Comfort bank en fautuils

Het weet

Goed betaalbaar appartement
    • Appartement met Eigen Balkon

Schone kamers en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

• Appartement met Eigen Terras

Het ontvangst was super hartelijk,het appartement was verrassend schoon en de service was uitmuntend!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Heerlijk genoten!
    • Appartement met Eigen Terras

De ontvangst is zeer aangenaam, en vriendelijk. Appartement zeer schoon. Alles aanwezig wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Accomodatie voldeed aan de verwachtingen, prijs-kwaliteit...
    • Appartement met Eigen Terras

In ons geval (winter) geen probleem maar er was geen airco.

Accomodatie voldeed aan de verwachtingen, prijs-kwaliteit een aanrader.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ruim appartement
    • Appartement met Eigen Terras

Gehorig, weinig keuken inventaris en slechte matrassen

Ruim appartement

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Heerlijke ontspannen vakanntie.
    • Appartement met Eigen Balkon

Appartementen waren erg gehorig.

Mooie eenvoudige maar super schone locatie. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

• Appartement met Eigen Balkon

de wegen er naar toe, zeker om te lopen was dat niet plezierig

schone en ruime kamer zag er keurig uit

Keuken inrichting

Rust en ontspannen sfeer

Het was prima zo!
    • Appartement met Eigen Balkon

Matras van bed bezorgde me pijn in de rug, voor mij dus niet heel goed. Water van het zwembad had een apart 'smaakje'.

Rustig complex

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

basic app,schoon ,alles aanloopbaar,parking ,rustig

WiFi Slecht in de avond uren vanaf 5uur geen verbinding

Schoonmaak om de dag geen probleem

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Kleinschaligheid en hygiëne

Beperkte keukeninventaris

Kleinschaligheid en hygiëne

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Prima tijd gehad.
    • Appartement met Eigen Balkon

Internet had iets beter gekunt

Zeer vriendelijk, mooie locatie

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

rustig

Zwembad koud in jan.

Rustige locatie, 10 min lopen naar de boulevard. Schoon app.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goede ontvangst,prachtig zwembad

Soms lawaaierige buren

Goede ontvangst,prachtig zwembad Vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 december 2016

voor de prijs een goede keuze

zwembad was erg koud.

Locatie op een rustig plek, vlakbij een bushalte.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Heerlijk vakantie

Helemaal niks.

Heerlijk rustige omgeving. Zeer vriendelijk en hardwerkend personeel. Al twee x geweest maar zeker weer voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 18 april 2016

balkon met uitzicht , ruimte in de kamers en de...

broodrooster en waterkoker inclusief maken

balkon met uitzicht , ruimte in de kamers en de appartementen lagen erg rustig en toch maar 5 min lopen naar t strand en de winkels.Jolanda poetste goed en was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Top locatie, binnen no time ben je bij het strand en de...

De wifiverbinding:

Top locatie, binnen no time ben je bij het strand en de boulevard. Schone kamers, vriendelijk personeel, heerlijke rustige ligging op een heuvel (voor mensen die slecht ter been zijn minder praktisch)

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

De ligging is perfect de appartementen zijn proper en van...

Dat ik naar huis moest

De ligging is perfect de appartementen zijn proper en van alles voorzien;vriendelijke mensen die er werken en eigenaars zijn ook altijd vriendelijk en hulpvaardig;we hebben hier het 4 weken perfect naar onze zin gehad en als we voor Lanzarote kiezen zou ik zeker deze locatie terug nemen en zeker aan bevelen

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Prima appartement op een toplocatie, op loopafstand van de...

Bij het douchen duurde het soms erg lang (5 minuten) voordat het water warm werd.

Prima appartement op een toplocatie, op loopafstand van de boulevard met veel (goede) eetgelegenheden. Het zwembad ligt verdiept, waardoor je er goed uit de wind kunt liggen. Het appartement wordt goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

de ligbedjes bij elk appartement waren erg prettig, en het...

de appartementen waren erg gehorig, en de bedden waren aan vervanging toe.

de ligbedjes bij elk appartement waren erg prettig, en het appartement was ruim van opzet.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

Het is achterin gelegen en daardoor erg stil zodat je kan...

2 kleine puntjes .... Punt 1. iedereen daar was het er over eens dat het zwembadwater wat warmer zou kunnen ( ik was er in juni en het water was hooguit 18 graden , dus net even te koud om lekker te relaxen , rond de 22 zou prima zijn ) tegenwoordig kunnen ze dat op een goedkope manier doen doormiddel van zonneboilers , aangezien er bijna altijd zon is . Punt 2. Geen beschuwde plekken , als je in de schaduw wilt zitten ben je eigenlijk verplicht om in je appartement te gaan zitten omdat er nergens schaduw is. dus een paar parasols achterin bij het zwembad zou erg fijn zijn ! daar is ruimte genoeg !

Het is achterin gelegen en daardoor erg stil zodat je kan genieten van je rust . Schoon en mooi appartement . Matras ligt fijn , had wat langer gekunt , ik ben 1,89 en me voeten staken iets uit , maar niet storend ! kussen kan beter maar dat is overal in spanje zo ( zijn van die smalle ) ik heb gewoon een extra kussen gevraagd . De vriendelijke receptionist ( OSCAR ) staat altijd voor je klaar en helpt je waarmee hij kan ! en spreekt goed Engels ! Mooi , groot en schoon zwembad . Al met al ben ik zeer tevreden !!! GRATIS en goede wifi ! keuken heeft ook een magnetron/oven combi !

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Vooral de rust in het complex en ook de behulpzaamheid van...

Vanaf 17u geen zon meer op ons terras (in de maand maart). We konden dan aan het zwembad van de laatste zon genieten... Bijna geen buitenlandse tv-kanalen.

Vooral de rust in het complex en ook de behulpzaamheid van de eigenaars. Om de 2 dagen poetsbeurt en propere badhanddoeken en keukenhanddoek. Ruim app. met een groot terras en droogrek. Net genoeg keukengerei. Op 5 minuten van de dijk.

• Beoordeeld op: 11 maart 2015

Zeker de app.

De keukeninventaris was heel erg beperkt.

Zeker de app. op de eerste verdieping hadden een mooi uitzicht. Eenvoudig appartement (studio) maar gezellig.

• Beoordeeld op: 2 februari 2015

Het was rustig en het appartement had de nodige faciliteiten...

Het personeel was weinig communicatief, overleg niet mogelijk. Het was niet goed schoon. Handgrepen van deuren en kastjes plakken. Alles heel basic.

Het was rustig en het appartement had de nodige faciliteiten zoals nette douche en wc, redelijk keukentje en meubilair.

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Goede ontvangst en alles werd keurig netjes schoon gehouden...

We kunnen niets bedenken

Goede ontvangst en alles werd keurig netjes schoon gehouden en zeer rustig dicht bij boulevard en strand winkels en restaurants

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Aardig personeel.

Steile weg naar het strand.

Aardig personeel. Goede bedden. Echt Spaans en eenvoudig ingericht.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Mooie appartementen, rustig

Wij hadden liever beneden gezeten zodat je ligbedden hebt voor je appartement.

Mooie appartementen, rustig

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Locatie en personeel goed!

Badkamer stonk een beetje naar riool. Zwembad was niet verwarmd, maar niet echt een probleem.

Locatie en personeel goed!

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

De gastvrijheid

De keukenuitrusting

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Rustige ligging

Keukenuitrusting. Geen waterkoker of koffiezetapparaat.

Rustige ligging

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Goede schoonmaak, prima wifi, parkeerplaats,snel bij strand...

Wel gehorig, bank zit niet lekker

Goede schoonmaak, prima wifi, parkeerplaats,snel bij strand en zo op weg naar de rest van het eiland

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Rustig en toch relatief dicht bij het centrum

Rustig en toch relatief dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Ruim en schoon appartement.

Ruim en schoon appartement. Dicht bij het strand en centrum. Vriendelijk personeel en rustig complex.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Niet veel te melden, alleen geslapen.

Niet veel te melden, alleen geslapen. Bedden uitstekend, wel wat fris in de badkamer in deze tijd van het jaar.

• Beoordeeld op: 25 november 2015

Prima lokatie.

Wifi werkte niet goed in combinatie met mijn provider

Prima lokatie. Nieuwe bedden bij zwembad is vooruitgang

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Lokatie, prijs/kwaliteit.

Lokatie, prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Rustige en ruime appartement.

Uitrusting keuken zeer matig thee zetten in een pannetje bv.

Rustige en ruime appartement.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

De rust.

De bedden.

De rust.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Prijs kwaliteit.

Helemaal niets

Prijs kwaliteit. Ruim praktisch appartement met terras. Groot zwembad.

• Beoordeeld op: 25 april 2015

Ruim appartement met groot zwembad

Bedden zouden beter kunnen

Ruim appartement met groot zwembad

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Ligging.

Minimaal keukeninventaris

Ligging. service, schoonmaak, grootteminimaal keukeninventaris

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Goed balkon

Geen

Goed balkon

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

Mooi en schoon appartement, leuke ligging op n heuvel!

Eerlijk helemaal niets!

Mooi en schoon appartement, leuke ligging op n heuvel!

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

het appartement was keurig schoon

jammer dat het mooie zwembad niet wordt verwarmd

het appartement was keurig schoon

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Ruim en schoon appartement rustig gelegen voldoende bedjes...

ver van het centrum steile weg

Ruim en schoon appartement rustig gelegen voldoende bedjes bij zwembad

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.