Beoordelingen over Apartamentos Turisticos Aureus Bahia Sur

#6 van de 10 hotels in La Línea de la Concepción

Gebaseerd op 334 beoordelingen over dit appartement

Gibraltar!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kwaliteits-/prijsverhouding is niet in evenwicht. Geen gezellige accommodatie. De keuken zit verstopt achter een deur. Alles afgepast op 4 personen. Niets extra's als een schaar of droogrekje buiten op het balkon. Totaal geen gezellig appartement. De bedden zijn redelijk, maar dat is eigenlijk alles. Alles draait om de publiekstrekker Gibraltar. Dat is wel een aanrader !!

Gibraltar!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Heel ruim appartement met mooi zicht op de rots van...

Tweepersoonsbed waardeloos! Te smal en een deinende springverenmassa bij iedere beweging, Een van ons beiden is op de grond gaan slapen, op een stel bankkussens! Kolossale bedkussen-repen. Omgeving sfeerloos met grote gebouwen en bedrijfsterreinen.

Heel ruim appartement met mooi zicht op de rots van Gibraltar. Ook goede locatie om Gibraltar te gaan bezoeken. Het strand is dichtbij maar totaal verlaten. Geen goede wegwijzers.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Ik heb heerlijk genoten in me eentje van de studio, prachtig...

Receptie is wat lastig en moet je vaak bellen. Helaas was ook mijn vriezer deurtje in de ijskast weg dus deze was slecht te gebruiken.

Ik heb heerlijk genoten in me eentje van de studio, prachtig terras en ruime studio. Kon mijn Eigen eten maken en had zowel oven als magnetron. Voor waar ik hier was heb ik mij uitstekend vermaakt.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Nette kamer, jacuzzi in badkamer,

Geen scheiding tussen slaapgedeelte en woongedeelte. Hadden studio, die voor 1 nacht zeker voldeed

Nette kamer, jacuzzi in badkamer, Cafe/restaurant Bubba op 100 mtr alsmede bakker en kleine supermarkt

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

het uitzicht was erg mooi, we keken uit op de rots gibraltar

service was ver te zoeken. handoeken zouden om de 3 dagen gewisseld worden echter in 8 dagen maar 1 keer gebeurt. ook was het bed erg slecht en klein. het bubbelbad werkte niet, de afstandbediening werkte niet en na ontvangst van een nieuwe deed deze het nog steeds niet.

het uitzicht was erg mooi, we keken uit op de rots gibraltar

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015