Beoordelingen over Apartamentos Turisticos Rio Marinas 2-sterren

Gebaseerd op 246 beoordelingen over dit appartement

6,4

6,4

4,1

We hebben er een fijne week gehad, maar er zijn nog punten waar ze moeten aan werken!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Geen bakker dichtbij. Behalve het winkeltje naast de deur, maar dat ging pas om 10u open. Geen WiFi op de kamer! We verbleven er een week en we kregen pas de laatste dag verse handdoeken! De receptie die veel te weinig open was!

Het domein was zeer goed onderhouden. Personeel was vriendelijk

Ruim appartement op prachtige locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Er zou WiFi zijn in het hele park. Was helaas alleen in en vlak rondom de gesloten receptie; de verwarming in dit appartement was een klein zesribs elektrisch kacheltje, was voor de wintermaand onvoldoende. Ik miste een waterkoker.

Het ruime appartement, met balcon, badkamer, huiskamer, slaapkamer met een goed bed in een mooi (wel erg compact) park met eigen zwembad en uitgang naar zee en ruime parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Pracht uitzicht. Ligging praktisch op strand. Rustig. Bus voor de deur.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De matrassen van de twee 1 persoons bedden. Kunt ze vergelijken met spijkerbedden. De vering stak in elke positie in je rug is zij. We hebben voor 1 bed de matras uit de slaapbank gelegt dat hielp een beetje, maar gezellig slapen was het niet. Verder waren er twee pannen waar de handvaten los van zaten. Keuken verder wel kompleet. Borden kopjes glazen dekschalen bestek. Nieuwe ijskast met vriezer en een boiler voor warm water. Deze verwarmde super snel het water weer op.

Het uitzicht, en het complex ligt bijna op het strand. Het is er heerlijk rustig. Wil je vertier dan pak je de bus en voor 1€ ben je in het centrum. Top tijd gehad!!

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

ondanks korte duur toch verschoning van bed en handdoeken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

het bestek was zeer weinig in aantal...dubbele poort sleutel was handig geweest...bankje bij de wifi spot was ook leuk geweest

ondanks korte duur toch verschoning van bed en handdoeken....receptie niet vaak open maar wel een telefoonnummer waar ze op te bereiken waren dus goed geregeld

Prima locatie, mooi zwembad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Wij waren er 11 dagen en hebben geen schone handdoeken en beddengoed gekregen. Er is geen airco. In een land dat zo warm is, vind ik dit niet hygiënisch. Gelukkig heb ik op de site al gelezen dat mensen geen schone handdoeken kregen. Dus ik had ze meegenomen. Zou niet nodig moeten zijn. Tevens is er groot verschil tussen de appartementen. Eerst kregen we appartement 4, op de begane grond. Het rook er muf, de mieren liepen overal in het appartement en de badkamer zat vreselijk onder de schimmel. Dusdanig erg, dat het slecht is voor de gezondheid. Het koffiezetapparaat deed het niet. Omdat ik al voor vertrek had gevraagd om een appartement op 1 hoog, konden wij de volgende dag verhuizen naar appartement 52. Deze was veel beter onderhouden. Geen schimmel, netjes en goede keukeninventaris.

Het zwembad en de ligging direct aan het strand.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Anders dan verwacht 😳
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De inrichting van het appartement, oude meuk. Komt ook niet overeen met afbeeldingen. Geen airco, echt wel nodig. Winkeltje op terrein is leeg.

Na 1 nacht snel weer vertrokken. De tuin en het zwembad zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prima plek voor dagtochten en om lekker bij te komen aan zee! Vriendelijk personeel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het uitzicht op zee vanuit ons terras was formidabel (ik had hier wel van te voren om gevraagd, sommige appartementen kijken uit op de binnentuin andere op de zee). De binnentuin is erg rustig en prettig en met fijn zwembad, De zee is op loopafstand en er is een kleine winkel om het broodnodige te kopen. Iets verderop de heuvel zit een prachtig gelegen restaurant met terras aan zeezijde, waar fantastisch klaargemaakte paella en andere gerechten tot ware kunstwerkjes worden geserveerd. Nerja is met de auto dichtbij en een leuke plaats om te bezoeken. Je kunt hier prachtige dagtochten maken in de bergen

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

-Voor een verblijf van een week is één keer schone handdoeken/lakens een beetje weinig

-Locatie (je loopt direct het strand op) -Rustig, maar op loopafstand (20 min)van het centrum -Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goedkoop en direct aan het strand
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Tv is alleen Spaans, geen internationale zenders.

Rustig gelegen aan het strand, een kwartier lopen vanaf het drukkere Nerja.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Niet doen

De rest . Hygiene nog nooit van gehoorr

• Beoordeeld op: 29 april 2017

WiFi alleen beschikbaar in en rondom receptie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

WiFi alleen beschikbaar in en rondom receptie.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

winterzon
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Heerlijk bij het srand

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Dicht bij zee.

De keuken van het appartement is zeer slecht geoutilleerd. De badkamer is een tikkie armoedig en het raam in de slaapkamer kan niet open.

Dicht bij zee.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Uitzicht op zee en zonsopgang, een heerlijk beschut balkon,...

Als je zonder WIFI kunt leven ben je hier op het goede adres.

Uitzicht op zee en zonsopgang, een heerlijk beschut balkon, 1 minuut lopen van het strand en een ruim appartement.