Beoordelingen over Apartamentos Villa Nadine

Grua, 4, 07610 Playa de Palma, Spanje

#42 van de 65 hotels in Playa de Palma

Gebaseerd op 178 beoordelingen over dit appartement

5,1

Mooie omgeving, dicht bij strand, boulevard en openbaar vervoer
    • Studio met Terras

Francisca is heel behulpzaam en spreekt goed Nederlands. Huur een paar fietsen bij Charlies bikecentrum. Je kunt fijn langs de kust naar Palma fietsen

Stapweekend met een maatje.
    • Appartement met Terras

Afstand naar het Duitse en zeker Nederlandse deel van de Platja is aanzienlijk. Goed voor de beweging maar ruim een half uur lopen tot de gezellige barretjes en bierhallen. Hierdoor wel heerlijk rustig geslapen zonder geluidsoverlast.

Leuk en schoon appartement aan één van de mooiere stukken van het strand. Mooi groot zonnig balkon. Omdat het appartement de dag na ons niet meteen verhuurd was konden we gratis extra laat uitchecken wat goed uitkwam met onze late vlucht. Fransisca is een vriendelijke host die voor je klaarstaat. Met bus of taxi ben je snel bij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Appartementje met de perfecte ligging.
    • Kleine Studio

Helaas geen balkon of terras bij ons appartementje

Hulpvaardige eigenaresse die alles voor je doet om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. De ligging is echt perfect. Haast naast de bushalte en op het strand, ver genoeg van het feest gebied.

Heerlijk!
    • Classic Studio

De locatie!! Het appartement is eenvoudig maar compleet ingericht met heerlijke boxsprings :) Francisca, de eigenaresse is erg gastvrij en vriendelijk. Zij gaf ons tips om te gaan doen op Mallorca. Het strand, eethuisjes en terrassen, een supermarkt, de bushalte van en naar het vliegveld, alles ligt binnen een straal van 100 meter van het appartement. Het geheel is een aanrader!!! Prijs - Kwaliteit verhouding klopt gewoon :)

• Appartement met Uitzicht op Zee

Eigenaresse Francisca was enorm gastvrij en behulpzaam.

Locatie GEWELDIG, host GEWELDIG, meubilair terras kan veel beter.
    • Penthouse Appartement

geen goede terras set, plastic stoeltjes niet echt comfortable

Fantastische hostess Francisca, goede service

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het was erg matig.
    • Kleine Studio

Vochtig op de kamer. Het rook er ook vochtig. Kleine douche.

Een goede matras.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Zeer mooi appartement met genoeg ruimte voor 3 personen,...

Jet enige minpuntje vonden we dat we 6 dagen met 2 handdoekken door moesten.

Zeer mooi appartement met genoeg ruimte voor 3 personen, balkon is zeer groot en heeft een mooi uitzicht over de zee en de stad. Kookplaat werkt prima, personeel is vriendelijk en behulpzaam. 50m van het geweldige strand met een heerlijk warme zee. Winkel om de hoek en geen last van de jongeren die gaan stappen, dat zit er te ver weg voor!

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

We werden heel vriendelijk ontvangen, de locatie is super:...

het appartement is erg, erg sober. totaal geen luxe, geen plaats om te eten, gezellig te zitten. De douche was erg klein en de watertoevoer liet te wensen over, in het begin heeeel koud en weinig water, daarna heeeel erg heet, moeilijk te regelen. Uit de kraan aan de wastafel kwam nauwelijks water (ik kon er mijn tandenborstel niet uitgespoeld krijgen). Het was erg warm tijdens onze korte vakantie, maar er was een mobile airco aanwezig: we moesten het ding zelf monteren en de slang naar buiten afvoeren via de toegangsdeur naar het terras, niet handig dus!! Er stonden twee hardplastic ligstoelen op het terras, maar helaas ontbraken de kussens dus lekker liggen was ook uitgesloten. Voor 110 euro! per nacht verwacht ik toch echt wat meer!!

We werden heel vriendelijk ontvangen, de locatie is super: heel dicht aan zee en aan de mooie boulevard. Supermarktjes en fietsenverhuur vlakbij.

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Geen werkende wifi Weinig licht Zeer beperkte keukenfaciliteiten