Beoordelingen over Bellevue Club 3-sterren

• Betaald WiFi

3,5

Slecht
    • Studio

De service en de kamer zelf. Slecht behandeld door het personeel. Er is geen een keer gevraagd hoe wij het verblijf vonden en er werden ook geen nieuwe handdoeken en beddem verschoond terwijl er was aangegeven dat dit elke dag zou gebeuren

Om weg te gaan, de hygiëne was erg slecht. Er zaten zelfs haren op de kussens

• Plus Studio

Restaurant diner viel erg tegen, blij dat we geen al inclusieve hadden geboekt

Uitzicht op het meer, dichtbij strand, heerlijk vakantiegevoel in het mooie park.

Heerlijk genieten!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Jammer dat je voor alle extra voorzieningen moest betalen. Tennisbaan, midgetgolf. Ze maken reclame met 9 zwembaden, maar eigenlijk zwem je alleen bij de eigen appartementencomplex. Alle zwembaden zien er hetzelfde uit. Was leuk geweest als er in een van de zwembaden wat meer vermaak voor kinderen wad geweest. Naast ons zat de red Lion. Daar mocht je officieel niet naar toe, maar voor de kids was dat erg mooi. Zoiets zou bij Bellevue ook mooi zijn in de toekomst. Onze kamer was zonder uitzicht en aan de kant van de weg, dat was ook jammer.

De kamer was lekker ruim. Het was erg schoon. De schoonmaakster kwam om de dag. Het zwembad zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima tijd gehad!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De matrassen op de bedden De kussens in de stoelen/bank Stoelen aan de eettafel waren aan vervanging toe: Gammel Bij aankomst bij receptie was onze betaling bij hun niet bekend. (rekeningafschrift moeten tonen, en paspoort achter moeten laten)

Vriendelijkheid personeel!!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

aangenaam verblijf in een goed maar verouderd complex
    • Plus Studio

Het gebouw waar wij verbleven is verouderd en is toe aan renovatie. Lift werkte de helft van de tijd niet. Blijkbaar is drank niet in begrepen in half pension, wat we niet op voorhand wisten. 's nachts hoor je soms lawaai en muziek van andere hotelgasten.

Verschillende activiteiten mogelijk binnen het complex, veel groene zones, geschikt voor gezinnen en groepen van vrienden, veel ruime zwembaden, 24 uur receptie, goed gelegen, 10 minuten lopen van een mooi zandstrand, veel winkels en restaurants in de buurt.

Prettig
    • Plus Studio

Bij aankomst hebben we een uur moeten wachten bij de incheckbalie. Dat was erg vervelend.

Het zwembad en de grootte van het appartement met een lekker bed.

Prima om een paar dagen te verblijven
    • Plus Studio

Jammer dat we bij de trap een appartement hadden en er een aantal keer mensen waren die niet snapte dat je om 3 uur in de nacht beter niet kan schreeuwen daar

De prijs. Leuke plaatsjes in de buurt hiervoor heb je wel een auto nodig of openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

prima voor weinig geld
    • Plus Studio

liften waren slecht, voelde niet veilig.

goed bed pas gerenoveerd, maar zal niet lang mooi blijven, was erg goedkoop opgeknapt. voor ons geen probleem, maar ik wil niet weten hoe het er over een jaar uitziet. wij hadden alleen logies, dus prima voor ons.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Voldoende, maar kan beter.
    • Plus Studio

De storende aanwezigheid van ongezond levende en luidruchtige engelsen was minder. Ook moest er betaald worden voor Wifi. In 2016!!!

Het appartement was prettig en ruim, op een rustige plaats gelegen. De schoonmaak was in orde. Gelukkig geen middagzon op het terras.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Mijd deze accommodatie en ga voor een van de vele alternatieven in Alcudia
    • Plus Studio

Zelden in zo'n slecht hotel verbleven. Van check-in tot check-out, dit houdt echt niet over. Hier wil je niet zijn. Desolaat 'vakantie-resort', matig onderhouden.

Dat ik na één nacht kon uitchecken en ergens ander heen kon. I.v.m. de triatlon was vrijwel alles in Alcudia bezet en was er last-minute geen alternatief, daarom hier geboekt. Als ik dan toch iets positiefs benoemen kan is dat de schone (maar gedateerde) kamer.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Voor zon en strand ideaal. Voor rust is dit geen geschikte locatie.
    • Plus Studio

Geluidsoverlast. Veel geluid van de weg en werkzaamheden. Helaas geen airco. Summier keukengerei.

Locatie tov winkels, restaurants en strand. Handdoeken worden gewisseld.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Zeer slecht, nooit meer naar toe!!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hotel was veel te groot. Oud en in vergane glorie. Zwembad zijn we uitgehaald omdat het water niet goed was en eten was zeer, zeer slecht😡 Wat warm moest zijn was koud en toetjes warm. We hebben al veel hotels gezien en zijn echt niet veel eisent maar dit was in en in slecht!!! Zeker geen aanrader!!! Zonde van het geld!!!

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Zeer druk
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Er zijn enorm veel luidruchtige gasten. Voornamelijk 's avonds en 's nachts was er veel lawaai. We hebben geen enkele nacht goed geslapen. Bovendien werkte de airco niet. Het eten in gans Port d' Alcudia is gericht op de Britse gasten. Genieten van het echte Spanje kan je alleen door uitstapjes te maken.

Heel goed gelegen om uitstapjes te maken in het noorden van Mallorca

Helemaal prima

Badkamer

Kamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Waarom hier niet boeken.

Het was vies.

Kosten en kwaliteit van internet, 20 Euro per week en...
    • Studio

Kosten en kwaliteit van internet, 20 Euro per week en waardeloos!

prima verblijf op een prima locatie

De inschecktijd op vrijdag was niet goed; 2,5 uur om in te checken is te lang

Kamers waren prima

Sober maar ok

Niets echt viel tegen

Geen ontbijt genomen

slaapkamer waren netjes
    • Appartement met 2 Slaapkamers

badkamer was vies, heel veel schiemel

slaapkamer waren netjes

Leuk
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer

Aninatieteam was dit jaar zeer matig. Vorige jaren beter.

Kamers zijn gerenoveerd bij premiem. Aanrader om die te boeken. Prijs kwaliteit is goed.

Mooie vakantie gehad
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Liften

Zeer gevarieerd ontbijt en avondeten

Mallorca was prachtig, maar in dit hotel komen we niet meer
    • Plus Studio

lawaai van dronken mensen, niet schoon,de beloofde verschoning en schoonmaken van 3x per week bleef uit.

ruime kamer.

Heel leuk een heel leuk

Heb ik niet

Dramatisch verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het was een dramatische accommodatie die we kregen, hygiene was slecht, Geen airco aanwezig. Zo iets zou men in 2017 niet meer mogen verhuren!!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

groot familie park

Geen gratis wifi,

veel keuze bij het ontbijt, ruime kamer

Goedkoop
    • Plus Studio

Hygiene sterk verouderd liften kapot

Goedkoop

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Personeel was aardig en behulpzaam met alles
    • Plus Studio

Handdoeken op de bedden leggen 's morgens vroeg, daar werd niet aan gedaan.

Personeel was aardig en behulpzaam met alles

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Kamer is prima voor deze prijs, sober maar schoon en prima...

Studio staat in de folder met een keuken naar er staat enkel een klein mobiel koelkastje. Geen airco. Het eten in de all-inclusive "vreetschuur" is verschrikkelijk. Weinig variatie en gewoon slecht en te weinig plek tussen heel veel getatoeëerde Engelsen.

Kamer is prima voor deze prijs, sober maar schoon en prima bedden en badkamer.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Kamers waren prima maar gehorig.

locatie was een beetje afgelegen maar omdat we een auto hadden voor ons prima. Personeel achter de receptie is behoorlijk traag zeker als je een kluisje wil huren of de sleutel wil terugbrengen daar is er namelijk maar 1 toe bevoegd terwijl de andere 2 niks te doen hadden.

Kamers waren prima maar gehorig. Voor de prijs een prima hotel maar verwacht niet voor een dubbeltje op de 1e rij te zitten

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Het eten (ontbijt en lunch)waren goed verzorgt en lekker.

Veroudert meubilair/TV op de kamer.

Het eten (ontbijt en lunch)waren goed verzorgt en lekker. Erg vriendelijke bediening. Lekker warme douch met goede straal.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

NIETS

Oud,muf,onhygiënisch,oude bedden niet op te slapen grond beter je voelt de krakende veringen tegen je lijf onbeschrijflijk slecht. Weinig tot geen meubels en oud. Het is er verlaten en alles gesloten alsof je in een kraakpand bevindt en koud en geen isolatie....enz..op foto's ziet het er mooi uit,laat u niet vangen. ÉÉN RAAD,BLIJF DAAR WEG!!!

NIETS

• Beoordeeld op: 27 september 2015

grote van de kamen

het raam van mijn slaapkamer was geforceerd en kreeg ik niet toe. heb tot 2x moeten bellen om het te komen laten maken. personeel lachte het weg als ik zei dat ik me niet veilig voelde. achter het gebouw was een verlaten parking en struiken.

grote van de kamen

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Gezien kosten prima, ruime studio die 30 jaar geleden er wrs...

Onderhoud, Engelsen 'reserveerden' de paar bedjes die niet kapot waren. Te weinig personeel.

Gezien kosten prima, ruime studio die 30 jaar geleden er wrs netjes bij lag.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

- Prima grote kamers,

- belachelijk lange wachttijd bij inchecken (1 uur). - In geen enkele kamer was er airco, dit is gewoon niet te doen. Zal er voorlopig ook niet komen want ze verhuren ventilators (deze heb je echt nodig), dus dat is een goede inkomstenbron. - het eten was prima maar tijdens topdrukte kon het personeel het niet bijbenen om alles op tijd aan te vullen. Af en toe eentonig. Er was op het hele complex ook maar een restaurant voor all inclusive gasten, maar dit restaurant was ook voor half pension gasten. Dit is echt te weinig voor het aantal gasten. - Vreemd dat niet alle barretjes op het complex all inclusive waren

- Prima grote kamers, - elke dag animatie voor groot en klein - prima locatie aan een mooi meer - als je het complex uitloopt loop je meteen een grote straat in met vele winkeltjes en restaurants. - Strand is op loopafstand, ongeveer 800 meter. mogelijkheden om met treintje, koets of boot naar het strand te gaan, of met treintje naar Alcudia markt of Port d'Alcudia (haven) te gaan

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Alles was netjes schoon

Vervallen appartement, zonder airco. Daarnaast is het brandalarm een aantal keer in de vroege ochtend afgegaan. + iedere ochtend met bladblazers waren ze al heel vroeg aan het werk (lees 6/7 uur)

Alles was netjes schoon

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

leuk zwembad(en) volop ligruimte erom heen

was veel verouderd, sinds de afgelopen 10 jaar is er weinig tot niets hersteld of verbeterd in zowel de appartementen , als op het terrein buiten. in de Maroccobar waren de toiletten erg vies, de stank kon je in de bar ruiken.

leuk zwembad(en) volop ligruimte erom heen

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Weinig !

Bij de receptie slordig voor hulpzaam, veel stank overlast !! Geen airco's aanwezig ventilatie kon je huren borg betalen maar te weinig ventilatie aanwezig ! Kinderopvang op deze lokatie worden gebruikt van zwembaden dus met andere woorden geen plaats om te zemmen ! Tijdens vakantie op deze lokatie worden werkzaamheden gedaan bijvoorbeeld grasmaaien midden op de dag dus last van opstuiven van gras! mensen met hooikoorts pas op?? Zeer slecht lokatie nooit eerder meegemaakt !!

Weinig !!

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De inzet van het personeel in de eetzaal (all inn) en voor...

de accomodatie, de (oudere) man aan de balie, de toegangsbadges die regelmatig opnieuw moesten opgeladen worden, het gebrek aan airco, de verhouding prijs-kwaliteit, de ongemanierdheid van een groot deel van het Engelse publiek in het restaurant (steeds veel eten en drinken afhalen, maar ook heel veel laten staan en de tafel als een 'slagveld' achterlaten) het rumoer tijdens de nacht van de Engelse gasten, geen controle op rust tijdens de nacht, te weinig drankvoorziening tijdens de avond (of elke keer een kwartier in de rij moeten gaan staan) Onregelmatige poets, slechte matrassen, de zetelbank was totaal niet voorzien om op te slapen, terwijl je er wel voor betaalt.....

De inzet van het personeel in de eetzaal (all inn) en voor het onderhoud.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

De locatie is fantastisch, vlak bij het strand, leuke...

Het resort is wat verouderd. Het bestaat uit zo'n 16 flatgebouwen. Elke 2 gebouwen hebben eigen zwembad (prima). Staat van de gebouwen is verouderd. Ons appartement was achterstallig onderhoud aan keuken, badkamer, muren, verf werk, plafond. Alles zo'n beetje. Geen airco (wisten we wel). Veel kleinigheden die reparatie nodig hebben, zoals losse gordijnrails, losse kraan in keuken, enz. enz.

De locatie is fantastisch, vlak bij het strand, leuke winkelstraat richting strand. erg goed. Ook de prijs is goed. Dit is het enige betaalbare hotel resort in heel Mallorca. We hadden Halfpension geboekt. Het eten smorgens en savonds was prima. Goed op smaak, meestal en veel keuze. Ook niet bijzonder lange rijen. Bovendien ruime openingstijden restaurants. Erg fijn.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Locatie is dichtbij restaurants en dichtbij het strand.

Het appartement had geen airco, maar ook slechts aan één zijde een raam, dus wind kon er niet doorwaaien. Hitte bleef enorm hangen. Ventilator was er ook niet!! Die moest je namelijk huren... Slechte service. Daarnaast was er een onderhoudsman elke ochtend om 7u met een bladblazer bezig, niet echt lekker wakker worden. Verder vonden wij het te massaal (het wemelde letterlijk van de mensen bij het ontbijt) en jammer dat er weinig bij de prijs was inbegrepen, maar dat je alles moest huren/betalen.

Locatie is dichtbij restaurants en dichtbij het strand. Ontbijt is goed verzorgd, personeel is vriendelijk. Zwembad is bij het appartement, zorgde voor veel plezier bij onze zoon.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Elk gebouw zijn eigen zwembad.

Geen hapjes bij de zwembaden (alleen bij 2 plekken op het megacomplex), megadruk bij lunch en diner (kwam ook door festivalgangers ??!). weinig variatie in lunch en avondeten

Elk gebouw zijn eigen zwembad. Zeker niet modern, maar gewoon netjes en goed genoeg

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Alle faciliteiten die het resort heeft zijn perfect met...

Wij hebben geen mindere ervaring gehad.

Alle faciliteiten die het resort heeft zijn perfect met kinderen alles is netjes en schoon zwembaden zijn top de omgeving is gezellig en strand op loop afstand leuke restaurantjes en winkeltjes. De kamer was schoon en de badkamer was heel netjes en schoon.mensen zeuren voor niks helemaal voor de prijs mag je echt je handen dichtknijpen hoe leuk en mooi het daar is.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

++maaltijden

-in restaurant werd te snel afgehaald -jammer genoeg deed boottaxi naar strand het niet -wifi niet bij all inclusive

++maaltijden ++zwembaden +rust +mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Locatie is helemaal prima maar verwacht er niet te veel van.

Gekozen voor een iets duurdere kamer met een tweepersoonsbed. Navraag leerde helaas dat er in het hele hotel complex geen enkel tweepersoons bed te vinden is. Opvallend veel "probleem" gezinnen met schreeuwende "sponge bob" kinderen. Je hebt genoeg om naar te kijken, we vielen van de ene in de andere verbazing. Het restaurant en de bar zijn niet speciaal gezellig (denk aan een kantine). Maar voor dit geld moet je niet zeuren en gewoon genieten van het heerlijke weer en de vakantie!

Locatie is helemaal prima maar verwacht er niet te veel van. Het paradijs van toen is niet meer maar het strand is vlak bij, personeel is vriendelijk, behulpzaam en het animatie team is super grappig en doet echt haar best. Het eten is prima, veel variatie en ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

De kamer was best ruim en goed ingericht;

De kamers werden niet elke dag gepoetst; op zich niet zo erg, aar je wist nooit op voorhand wanneer wel en wanneer niet (lastig voor bvb. de handdoeken), een paar keer geen warm water in de douche, gehorig hotel, luidruchtig publiek

De kamer was best ruim en goed ingericht; het personeel was heel attent bij problemen (nachtwaker kwam ordeverstoorders in de kamer onder ons tot de orde roepen; wij hadden een noodgeval en kregen naar aanleiding daarvan de nodige ondersteuning vanuit het hotel); het hotel was niet duur en dus toch een goede prijs-kwaliteit-verhouding: voor dit bedrag kan je geen 5-sterren-kwaliteit verwachten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Juiste kamer vragen is belangrijk voor goed zicht en rustige...

Juiste kamer vragen is belangrijk voor goed zicht en rustige ligging...

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

accommodatie is zeer verouderd, slechte service bij...

accommodatie is zeer verouderd, slechte service bij inchecken (duurde veel te lang)

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Het was koud en er was geen verwarming in de kamer. De drukte in de eetzaal was soms ook ergerlijk

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Midden in het centrum.

Kapotte koelkast .Niet al te nette keuken.

Midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

aardig personeel, behulpzaam.

Met name keukenvoorzieningen (kookplaten) ruim aan vervanging toe. Zorgde voor kortsluiting.

aardig personeel, behulpzaam. Alles netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Totaal on-Spaans, alles in teken van Britse toeristen.

Totaal on-Spaans, alles in teken van Britse toeristen. Veel lawaai, weinig respect, erbarmelijke keukenuitrusting, etc.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

weg van die terein

weg van die terein

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Locatie.

Airco op de kamer (was bekend).

Locatie. Zwembaden.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Prima kamers, heerlijke bedden, mooie zwembaden, leuke avond...

Prima kamers, heerlijke bedden, mooie zwembaden, leuke avond animatie.

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

Afstand naar strand

De mooie zwembaden en palmbomen

• Beoordeeld op: 26 april 2015

alles

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bellevue Club