Beoordelingen over Aparthotel Fleming 50 - Adults Only 3-sterren

Avenida Doctor Fleming, 48 - 50, 07820 San Antonio, Spanje

#5 van de 27 vakantiewoningen in San Antonio

* gezond ontbijt mogelijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

* bar gesloten om 17u * bij aankomst: 3 lampen stuk en terrasdeur niet afsluitbaar, diepvriesvak afgebroken. Onmiddellijk gaan melden, ze gingen het komen maken, 4 dagen lang niemand gezien. Bovendien ook nog extra te betalen voor de kluis dus ons appartement stond letterlijk open voor iedereen. * super hard zetelbed (en randen ogen ook zeer vuil) * keukeninhoud zeer beperkt

* gezond ontbijt mogelijk * ruim appartement * proper; voldoende zeepjes, handdoeken etc * elke dag nieuwe lakens en gepoetst * frisse indruk * leuk zwembad

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Alles bij ellaar prima verblijf!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Appartement werd niet goed schoongemaakt voordat je arriveerde, onder het bed lagen de vlokken stof en als je de ventilator aam zette op de slaapkamer begon het te sneeuwen van de stof.

Ruim balkon, ruim appartement, parkeerplaats bij appartement.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

• Appartement met 1 Slaapkamer

- meer uitleg over ibiza had leuk geweest. Dit was erg beknopt - vuile ijskast ( schimmel) - duffe geur in appartement - super harde bedden

+ vernieuwd hotel + vriendelijk personeel + lekkere keuken + over het algemeen proper

Aangenaam verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zwembad aan de straatkant, zwembad al in schaduw rond 15u30.

Aangenaam verblijf. Mooi, net en ruim appartement. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging, dichtbij mooie strandjes die je per bus / scooter kan bereiken. Busstop op 100 meter.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Super vriendelijk personeel, propere, ruime kamers die net...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Super vriendelijk personeel, propere, ruime kamers die net opgeknapt waren. Niet al te veel lawaaioverlast, desondanks je toch dicht tegen grotere hotels met clubs ligt. Op wandelafstand van het centrum van San Antonio met in de buurt allerlei winkels, geldautomaten,...

Heerlijk ontspannen in een ruime etage-woning.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Drukke straat met veel verkeer. Als de ramen dicht waren hoorde je praktisch niets meer.

Prachtige ruime etage-woning (C). We kregen een kamer extra. Gratis parkeren en een prima wifi-ontvangst. Professioneel personeel en bovendien zeer vriendelijk. Bedden waren goed. Winkels in de buurt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Top appartement!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ruim, schoon, fijn balkon en goede locatie. Goede parkeerplek. Mooi zwembad. Zaten in voorseizoen, was nog rustig.

Goed appartement

Gehorig

Modern en schoon. Goeie bedden.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prima low budget
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bar, restaurant annex moest nog worden ge-update

Kamers goed, recente update. Eenvoudige inrichting maar adekwaat.

Gehorige appartement

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Goed verzorgt

Helemaal niks

Goed verzorgt

De kamer was splinternieuw en echt heel mooi afgewerkt.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer was splinternieuw en echt heel mooi afgewerkt. Leuke ingericht en super schoon.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Helaas kan ik weinig positiefs vermelden over mijn verblijf...

Ik heb samen met een vriend 7 nachten overnacht bij Fleming50. Tijdens ons verblijf hebben we verschillende vervelende dingen ervaren. Als 1ste is de WIFI erg slecht, hoewel pagina's openen en lezen nog wel kan is er met Video's echt niks aan te vangen. Ook heeft de kamer een zeer kleine flat-screen tv en hoewel er geadverteerd wordt met satelliet tv zijn er enkel (+- 35) Spaanse zenders beschikbaar. Ook hebben we meegemaakt dat er tot 3 keer toe geen warm water in de douche beschikbaar was. Bij navraag hierna blijkt dat ze werken met zonne-energie en omdat tijdens ons verblijf de zon niet voldoende doorgekomen is er onvoldoende energie opgewerkt kon worden om warm water te hebben (goed concept, maar als het niet werkt vrij vervelend). Ook zijn de bedden vrij hard en smal. Absoluut niet aan te raden, de ligging is ook niet top.

Helaas kan ik weinig positiefs vermelden over mijn verblijf bij Aparthotel Fleming50. Als ik iets positiefs zou moeten benoemen is het dat de appartementen in principe ruim genoeg zijn.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Ruimte van het appartement was groot en het personeel was...

Zwembad ligt aan drukke weg en niet alle faciliteiten waren aanwezig zoals in omschrijving stond

Ruimte van het appartement was groot en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Receptioniste, Nederlands sprekend.

Kamer aan straatzijde zeer rumoerig.

Receptioniste, Nederlands sprekend. Ze gaf veel nuttige informatie en was erg behulpzaam. Supermarkt in buurt.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Everything