Beoordelingen over Suites Aragó 565 - Abapart

#502 van de 1.300 vakantiewoningen in Barcelona

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Voor verbetering vatbaar.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Service van personeel. Er was zelfs geen personeel aanwezig. Wij hebben veel storingen gehad met de sleutelcard van het appartement. Moesten steeds zelf bellen en lang wachten. Ook de stroom viel herhaaldelijk uit door de storing op de card. Vieze schimmel in de badkamer.

Grootte van het appartement

Voldoende
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Keuken iets meer 'vulling' weinig kopjes en zo. Je kunt zelf niet afwassen omdat er geen afwasblokjes zijn. Kleine tip: doe wat viltjes onder de stoelen dan maakt het schuiven niet zo een kabaal. Ik heb relatief veel moeten betalen maar dat is altijd wanneer het MWC is, dan verdubbelen de prijzen

Ruim en netjes. Douche is prima.

Het is een mooi appartement dicht bij de Sagrada Familia.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het appartement is vrij gehorig. Dit is vooral 's nachts soms vervelend

Het is een mooi appartement dicht bij de Sagrada Familia. Metro en bus zijn dichtbij.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goed voor één week.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Totaal gebrek aan isolatie in het gebouw. We konden alles horen van de flat boven ons en de lift die zeer luid was. Ook het inchecksysteem en een deur die amper opende vielen dik tegen. De zgn. &Quot;rustige" flat bood meer lawaai dan die aan de straatkant, omdat men dicht bij omliggende gebouwen zat en alles zich in de tuinen en op de balkons afspeelt tot diep in de nacht.

Grootte en properheid van het appartement. Alles was voorhanden, echter niet voor uitgebreid koken!

Wel goed appartement voor goede prijs; maar geen personeel en slecht bereikbaar tel.no.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De uitrusting in de keuken was zeer matig. Hoofdzakelijk alleen wat bestek, borden, glazen en bekers. Ook is een schoonmaak eens per 5 dagen (alsmede 1 handdoek per persoon) wel erg mager. Harde bedden. Oja een kaartje om appartement te openen deed het niet; het beloofde 24-uurs nummer nam niet op ondanks meerdere telefoontjes en sms. Maar in appartement gebleven om te voorkomen dat ik buitengesloten werd - er is immers geen personeel. Schande!

Relatief goede locatie. Relatief modern interieur. En gelukkig een fijn balkon met tafeltje en stoeltjes.

Perfecte accommodatie met een garage, ideaal in onze favoriete stad Barcelona!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Wat een super mooie accommodatie middenin Barcelona. Zeker als je met de auto bent!! De garage onder het appartementencomplex is echt ideaal! Ruime, schone kamers. Handig ingedeelde keuken met alles er op en er aan (niet gekookt). Om de hoek een bakkerij '7 Dias' waar je 's ochtends kan ontbijten met verse jus. Metrostation 'Encants' is lopend binnen 10 minuten te bereiken. Ideaal!! Zijn lopend naar Sagrada Familia gegaan, binnen 20 minuten waren we er. Het inchecken met behulp van de machine was prima te doen! Wij zaten op de 6e verdieping, met de lift prima bereikbaar. Geen last gehad van buren, geluiden van buiten of andere zaken.

goede ruimtes voor borrelen en dineren
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Balkon aan de straatkant van een drukke straat Alleen Spaanstalige zenders op de televisie

goede ruimtes voor borrelen en dineren Ook goede bedden en voldoende kastruimte

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Verblijf in de stad barcelona is Top! accomedatie komen wij niet weer!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De communicatie met de beheerder was ronduit slecht. Inchecken of koffers even daar neerzetten ging met veel moeite. We waren anderhalf uur eerder, we mochten niet inchecken. We konden bellen en dan was hij redelijk snel ter plekke! Dat was erg fijn. De service was gewoon ver te zoeken. Dan moesten we naar een ander deel van de groep appartementen. Daarnaast de wifi deed het slecht. En de inhoud van de keukengerei was ook middelmatig. niet eens een koffie zetter. Bedden erg hard. wel te doen. Wij zaten ook nog aan de kant van de weg 3.1 appartement. het lawaai van de weg en trilling was duidelijk hoor en voelbaar. (zelfs met herriestoppers in de oren! )Na het melden ervan hebben we een ander appartement gekregen, wat gelukkig stiller was. Bij het weggaan had hij er niet zoveel zin in geloof ik om de koffers te bewaren.

Het appartement zelf zag er goed uit!

• Beoordeeld op: 30 november 2016

prima appartement maar slechte info
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

een ramp om je aan te melden bij een computer beneden in de hal om het nr. van je kamer op te vragen. reservecode klopt totaal niet wat op onze reservering staat daar moet je voor bellen heel erg slecht dus. er was maar 1 extra deken en geen extra hoofdkussens. keukengerei was te weinig zoals braadpan, geen lepeltjes om te roeren, snijplank(en), te weinig handdoeken om te douchen, veel te klein koffiezetapp., geen uitleg over de oven en vaatwasser, geen enkele toeristische info over barcelona, geen metrokaart en evt. huisarts, tandarts, noodnr. etc., geen info over de bus die voor app stopt. over dit alles waren wij zeker niet tevreden

erg mooi appartement en schoon. bedden waren prima, genoeg kastruimte en ongeveer 10 minuutjes lopen naar de metro dus je bent zo in het centrum

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Ruim appartement op wandelafstand van het centrum, maar ook dichtbij metro El Clot & Encants
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Niet grondig gepoetst + 2 nog vuile pannen in vaatwas. Gelegen aan erg drukke straat, zodat je niet kon genieten van het terras.

Zeer ruim appartement met smaakvolle inrichting en hulpvaardige conciërge die bovendien ook voldoende Engels kon spreken. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, want ook lakens en badhanddoeken in begrepen!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Goede verzorgde rustplaats

Onpersoonlijk

Geen personeel en alles zelf in en put checken was voor mij nieuw Neem normaal b&b,maar de centrale lokatie was ok,ontbijt was niet aangeboden maar mogelijkheden zat in de buurt

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Super leuke driedaagse!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Alles was Ok, automatische check in en check out werkte goed

Leuke ligging dicht bij Metro El Clot.

Behulpzaam personeel.

Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Prima accommodatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Prima kamer! La Sagrada Familia op loopafstand, net als het metrostation. Ik raad daarnaast '7 Dias' aan voor ontbijt/lunch om de hoek.

Een aanrader!

Koffiezetmachine ontbrak.

Locatie dicht bij metro. Ruim appartement met terras.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Het verblijf was fantastisch
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De badkamer zat best veel schimmel in

De kamer was prachtig

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

De ruimte die we hadden.

De bedden waren veel te hard. Geprobeerd op de bank te slapen, is ook geen aanrader. De inventaris van de keuken was behoorlijk uitgedund en niet aangevuld.

De ruimte die we hadden. Ruim voldoende, keuken was voorzien van allerlei apparatuur.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Rustig appartement aan de achterkant met fijn balkon.

De pannen in de verder prima uitgeruste keuken waren zeer matig. Water aan de kook krijgen was al een uitdaging.

Rustig appartement aan de achterkant met fijn balkon. Prima meubilair. Heerlijk dichtbij station en metro.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Ruim en schoon appartement;

Ik neem uit mezelf altijd van alles mee maar voor diegene die dat niet weten; er is weinig aanwezig aan schoonmaakartikelen; geen afwasmiddel, geen schoonmaakdoekjes, geen vaatwasserblokjes (wel een vaatwasser), geen droogdoeken enz. wel een schuursponsje....genoeg bestek maar 1 houten lepel en 1 grote opscheplepel en weinig kookgerei.

Ruim en schoon appartement; goede ligging qua metro en bushalte (nr. 62 iedere 20 minuten in 15 min. naar Placa Catalunya),altijd een redelijke prijs. 10 minuten lopen van centro commercial Glories.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Gunstige ligging

Appartement was niet schoon En weinig keukeninventaris

Gunstige ligging 10 min lopen naar sagrada familia 3 min lopen naar treinstation voor de luchthaven

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Zeer ruim en vrij nieuw appartement.

Keuken is slecht uitgerust (ontbrekend bestek, slechte kookpotten, geen keukenhanddoek, geen snijplank,...). Matige WiFi ontvangst.

Zeer ruim en vrij nieuw appartement. Ligging in minder interessante buurt maar dicht bij metro.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Het balkon en een zeer goede matras.

Beetje mankementen in de keuken zoals een kapotte ovendeur en oven die niet proper was. Een verstopte wastafel in de badkamer maar dit werd verholpen na het weekend.

Het balkon en een zeer goede matras. De conciërge was altijd bereikbaar en heel vriendelijk. Het tussenin kuisen van de kamer ( het zou misschien beter zijn als je bvb 7 nachten verblijft dat er halfweg het verblijf gekuist zou worden ipv na 5 dagen)

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Het complex beviel me beter dan op de foto's.

Jammer dat de wifi alleen in de woonkamer beschikbaar was. Hier zou misschien wat aan verbeterd kunnen worden.

Het complex beviel me beter dan op de foto's. Het zag er goed en luxe uit naar prijs/kwaliteitsverhouding. Je moet wel met de metro willen reizen om alle bezienswaardigheden te willen zien. Prima te bereiken.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Weinig geluid van buiten, lekker schoon, ruim en comfortabel.

De locatie was niet geweldig, weinig leuke restaurantjes ed in de buurt. Metro wel redelijk e afstand. Wifi alleen bij de voordeur. Geen receptie, alleen een soort conciërge op oproep. Aardige en behulpzame jongen maar was steeds aan het rennen, al met al een beetje onhandig.

Weinig geluid van buiten, lekker schoon, ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Het totale woonoppervlak is ruim.

Ondanks dat het een selfcatering appartement is, was er toch te weinig aan huishoudspullen aanwezig. Wel genoeg borden en glazen en bestek. Hebben met een mes en vork een wijnfles moeten openmaken: helaas geen kurketrekker en koekepan aanwezig: wel 3 kookpannen. Alles wat je in de keuken nodig hebt om af te wassen enz. moet je zelf aanschaffen zoals vaatwastabletten, schoonmaakdoekjes en afwasmiddel enz. Heb bij mijn vorige verblijf in dit appartement al aangegeven, dat de stoelen héél gehorig waren (simpele oplossing: stoelviltjes onder de poten).Verder qua inrichting een beetje sober.

Het totale woonoppervlak is ruim. De ligging is prima: dichtbij een metro en treinstation en een aantal busverbindingen.Nog geen 10 minuten lopen van Glories winkelcentrum en Torre Agbar. De bedden lagen prima. Veel kastruimte. Snelle internetverbinding.Ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Bijna geen bestek of glazen aanwezig