Beoordelingen over Aparthotel Costa Encantada 4-sterren

Cami Les Alegries-Sta Cristina,S/N, 17310 Lloret de Mar, Spanje

• Betaald WiFi

4,4

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Al met Al , een slaagt verblijft , lekker eten en zwemmen.
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

WiFi was bij een vol hotel niet geschikt om te streamen , bv ziggo Go App , dit heb ik via de hotspot van mijn telefoon gedaan. All-Inclusief dranken zoals koffie en frisdrank komen gratis uit de zelfbedienings automaten. Wil je verse koffie of A merken frisdrank, moet je 50% van de originele prijs bij betalen. B.v. Koffie kost dan 1 euro i.p.v. 2 euro. Sommige cocktails zijn niet gratis maar moet je bij betalen ! Animatie s,avonds was aardig maar soms amateuristisch en rommelig georginaseerd.

Prima eten 3x per dag , ruimte keus en dagelijks variatie , ondanks dat het soms gebakken werd waar je bij stond , konden gerechten toch weleens koud zijn. Waarschijnlijk door de airco in de eetzaal.

Te prijzig voor hetgeen je bekimt
    • Appartement met Balkon (4 Volwassenen + 1 Kind)

Het eten viel tegen. Veel hetzelfde en niet erg lekker. De tafels in het all-in buffet waren vaak vuil. Na 23 uur betalen terwijl je all-in hebt vind ik niet kunnen. Het is ook belachelijk dat je geen cocktails kunt verkrijgen aan het zwembad en dat het zwembad om 18:30 Al sluit. Het leidingwater het een sterke chloor geur en smaak!

Zeker geen 4*!!
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Kamer oud, wel schoon. Ontzettend gehorig, slechte bedden. Weinig keuze bij het ontbijt. Dame werkend bij de bar bij het zwembad super onbeschoft!! Had een pizza besteld, GOOIDE die letterlijk mijn kant op. (En nee was niet druk!) €200 voor 1 nacht, was het zeker niet waard!

Openbare ruimtes, lobby, restaurant prima schoon! Dame bij de receptie erg vriendelijk!

Heel leuk voor de kinderen , eten was uitstekend en veel...
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Familiekamer was heel vuil, overal beestjes, mieren waren baas van de vloer. Kamer was totaal niet zoals op de foto, hadden kamer met balkon gereserveerd maar kreeg geen , airco werkte niet ,gemeld aan de receptie en kreeg enkel een sorry, geen andere kamer beschikbaar . Sorry maar dit kan niet, zeker niet met 4 kinderen en gemiddeld temperatuur van 39 graden buiten!

Heel leuk voor de kinderen , eten was uitstekend en veel keuze, speelhal en zwembaden zijn verwenning voor de kinderen

Ideale plek voor een aantal dagen strandvakantie
    • Appartement met een Balkon (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het restaurant was sfeerloos en erg rumoerig, waardoor binnen eten niet echt als gezellig en prettig werd ervaren.

De plek, het ontbijtbuffet was uitgebreid en avondeten was beperkt in keuze, maar wel variërend per avond.

Super vakantie gehad. Gaan zeker nog een keer terug
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

70% van de drankjes op de kaart moest bijbetaald worden, tevens voor het verpakt ijs, ondanks all inclusive formule. De eindtijd van het ontbijt had van mij iets later gemogen dus tot 10.30 of 11.00u ipv 10.00u maar dat is persoonlijk. Bad/douche vrij klein.

Super familiehotel. Veel gezinnen met kinderen. Door de ligging daar ook uitstekend voor. Je wilt niet met je gezin en jonge kinderen midden in het centrum tussen alle (lawaaierige) jongeren zitten. Ontbijt was super gevarieerd, lunch en diner ook genoeg keuze, warm en werd meteen aangevuld. Zwembad super voor kinderen. Overzichtelijk voor de ouders. Vriendelijk personeel. Je wordt meteen geholpen.

Super !
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

Het uitgebreide aanbod bij het ontbijt, en diner. De gezellige sfeer overal op het prachtige domein, het appartement, zwembad, lunapark, het grote balkon, de grote GRATIS parking. De uitgaansbuurt ligt op 500m van het hotel, niets van overlast dus, maar toch op wandelafstand voor de liefhebbers.

we hebben genoten

geen

hoewel we in een appartement zaten hadden we toch de complete service van het hotel. Eten was gevarieerd en iedere dag veel versproducten. mooie locatie

Perfect

Geen negatieve dingen

Alles was eigenlijk gewoon helemaal goed en netjes. Eten lekker en divers. Constante bijvullend. Kamers netjes. Zwembad schoon, helaas buitenbad niet veel kunnen gebruiken doordat de temp begin mei te laag was. Entertainment leuk voor jong en ouder.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Onze verwachtingen enorm overtroffen....
    • Appartement met een Balkon (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het schoonmaken had beter gekund. In alle hoeken lag veel stof. De waterkoker was zelfs van binnen aan het roesten en onder de bedden wou je niet kijken.

Het eten erg uitgebreid, de mensen erg aardig en het binnenzwembad heerlijk warm. Kortom we hebben genoten.

We hebben het 8 dagen naar onze zin gehad en gekregen wat we verwachtten.
    • Appartement met Balkon (4 Volwassenen)

Veel rumoer in het restaurant. Een nachtwaker mocht er wel zijn om de late (5 uur) luidruchtige uitgaanders in te tomen.

Lekker eten (halfpension). Mooi appartement.

Fantastisch hotel. Zeer goed prijs en heerlijk ontbijt.
    • Familieappartement met Balkon (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Uitstekend hotel en de mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is een waar speel paradijs met glijbanen die zelf voor volwassenen leuk zijn. Het parkeren van van de wagen was super goed geregeld met een afgesloten parkeer terrein en een eigen parkeer plaats met sleutel.

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

We reisden samen met onze dochter, schoonzoon en kleindochtertje van 3 jaar. Voor haar was het fantastisch, heel kindvriendelijk met veel entertainment. Wij als grootouders hebben evenzeer genoten. Het appartement was echt heel aangenaam, mèt airco, het eten was heel gevarieerd, lekker en verzorgd; het hotel proper onderhouden, het personeel heel vriendelijk. Volgend jaar gaan we terug samen met onze dochter, zoon en hun familie. Een echte aanrader.

Prachtig
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

het feit dat sommigen eten halen en volledige borden laten liggen. Hier zou het personeel moeten ingrijpen. Dit jaagt de prijzen de hoogte in voor de mensen die correct handelen.

Catering was heel goed.

Een perfect hotel voor families die zonder zorgen willen genieten van een deugdoende vakantie.
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

Misschien had het appartement nog iets beter kunnen worden gekuist, hoewel de hygiëne zeker geen probleem vormde. Een glijbaan in het zwembad zou een enorme meerwaarde betekenen en voor veel extra vakantieplezier zorgen.

Heel leuk all in hotel met lekkere, uitgebreide buffetten, ruime appartementen, mooi groot zwembad, toffe dag- en avondanimatie, parkeergelegenheid, prima ligging. Op een gegeven moment hadden kinderen eten in het kinderbadje gegooid. Onmiddellijk kwam er iemand van de medewerkers verzoeken om het zwembad te verlaten, zodat ze het zouden kunnen opkuisen. Een aanrader voor gezinnen.

Goed, ruim appartement
    • Appartement met Balkon (3 Volwassenen + 1 Kind)

Wij waren maar één nachtje, vroege uitcheck v 10.00 omgunstig. Er werd overigens niet moeilijk gedaan dat we half uurtje later waren.

Fijn ruim appartement, centrale ligging

Muy bien
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eten: vaak lauw, vettig, calorie vol, niet vol smaak. Fitness: 4 cardio apparaten, niet mogelijk om kracht te trainen, terwijl hier wel de ruimte voor is als je dumbells en bankjes plaats (gemiste kans)

Kamer was fantastisch, groot, schoon en luxe.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Geweldig, leuk en zeker voor herhaling vatbaar

NIKS

Prima appartement, goed ontbijt, heerlijk zwembad, en leuke animatie. We zijn hier 4 dagen gebleven maar hadden wel langer willen blijven, superleuk hotel en geweldig personeel, bij de receptie zijn Gail en Sheila echte toppers, zeer behulpzaam en superaardig, en bij de animatie was onze dochter Yasmine (8jaar) helemaal weg van Fiamma en Raisha van de mini club. Zeer zeker een aanrader. Ook Barcelona is van hieruit prima te bezoeken met een dagtour of eigen vervoer.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Het buffet was superlekker.
    • Appartement met een Balkon (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het buffet was superlekker. Elke dag een aantal basisgerechten, met altijd wel nieuwe gerechtjes erbij. Locatie was goed. De kamers waren verouderd, het zou wat moderner mogen. Kamers waren allemaal heel basic ingericht. Het jammere vond ik dat er geen animaties of dergelijke waren voor 's avonds met de kids te gaan kijken. Het zou super geweest zijn als er nog iets van shows of animaties ter beschikking werd gesteld in het hotel. Door afwezigheid entertainment was de sfeer in het hotel een beetje saai.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Genoeg faciliteiten voor gezinnen met kinderen maar geen 4 sterren waard
    • Appartement met Balkon (3 Volwassenen + 2 Kinderen)

er was te weinig keuze aan kipgerechten. de hygiene van de badkamer was niet helemaal OK. Er was geen airconditioning aanwezig zoals wel vermeld was tijdens de boeking. Er werd verteld dat die pas na 4-5 dagen aan gezet zou worden, en aangezien wij maar voor 4 nachten daar zijn gebleven, moesten wij maar in de warmte slapen. Ook de slaapbanken kunnen een nieuwe bekleding gebruiken, want hij zag er oud en vies uit.

ontbijt was goed, faciliteiten voor kinderen waren aanwezig

• Familieappartement met Balkon (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Geen wifi op de kamers was jammer Erg druk tijdens avondeten zijn kleine minpuntjes maar verder zou ik dit hotel zeer zeker aanraden

Veel keus bij ontbijt en avond buffet Zeer ruime appartementen met prima balkon Elke dag schoonmaak en handoekenwissel Fijn dat er een binnenzwembad is want zelfs in mei was het buiten te koud om te zwemmen. We hebben een heerlijke vakantie gehad zou dit hotel zeker aanraden aan gezinnen

• Beoordeeld op: 16 april 2017

fantastisch
    • Appartement met Balkon (3 Volwassenen + 2 Kinderen)

eventueel chocomelkpoeder bij het ontbijt voor kinderen die enkel koude chocomelk drinken

Enorme variatie van de gerechten in alle buffetten, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van al het personeel, zowel binnen- als buitenzwembad is goed Dit is een hotel waar we zeker nog gaan verblijven

Een mooie rustgevende vakantie.
    • Appartement met Balkon (4 Volwassenen + 1 Kind)

Het zwembadwater buiten misschien iets verwarmd?

Zowel de kamers als het restaurant vonden we goed. Ook de "bibliotheek" bracht 's avonds rust voor ons.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeer lawaaierig hotel, buffetten met weinig smaak.
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Zeer veel geluidshinder, zowel van buitenuit (nachtelijke buitenactiviteiten) als van binnen (aangrenzende kamers en gangen). Uitgebreid maar smakeloos diner- en ontbuffet. Doordringende botergeur tijdens het ontbijt doorheen het ganse gebouw. Eigenlijk geen 4 sterren waard. Weinig comfort in verouderde badkamer (geen bekertjes, geen doekjes, kapotte wc-bril,...).

Mooie inkomhal. Mooi buitenzwembad. Vlot en vriendelijk receptiepersoneel. Gratis parking.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

We wilden er nog een dag bijboeken Op internet bleek de...
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

We wilden er nog een dag bijboeken Op internet bleek de kamer gewoon te boeken. Maar helaas volgens Dhr. Jesus van de receptie kon dit niet.. Helaas eerste slechte ervaring met Costa encantada

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Niet aangeraden hotel

* wifi betalend * overblijfsel van vorig avond werd gebruikt voor ontbijt dag erna. * 3 dagen moeten wachten voor een strijkijzer.. er waren blijkbaar maar 3 of 4 toestellen voor heel het hotel * personeel aan receptie heel onvriendelijk ! Je wordt zelfs uitgelachen als je te veel vraagt ! * servive in eet ruimte was alles behalve goed * helemaal geen animatie gezien ! * niet aangeraden hotel voor gezinnen

Eten was goed maar meestal hetzelfde

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Heel leuk ,goed personneel
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het eten was lekker ,het strand was niet ver.

Zwembad

Wi-Fi betalend

Zwembad

Niks viel tegen

Voor 6e maal op rij en op naar volgend jaar

Avondeten viel tegen, het lopend buffet was veelal hetzelfde...
    • Familieappartement met Balkon (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Avondeten viel tegen, het lopend buffet was veelal hetzelfde en niet echt lekker, het ontbijt daarentegen was super

alles was goed met kinderen aan te raden studio was groot...
    • Studio met Balkon (2 Volwassenen)

alles was goed met kinderen aan te raden studio was groot genoeg en maar 67 euro betaald voor 1 nacht half pension voor twee

10 euro extra betaald voor WiFi die de helft van de tijd...
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

10 euro extra betaald voor WiFi die de helft van de tijd verbreekt Ontbijt was niet zo denderend

Supermarktje in het hotel
    • Appartement met Balkon (3 Volwassenen + 1 Kind)

Geen gratis WiFi op de kamer

Supermarktje in het hotel

Niets Om aan te geven

Lekkere vakantie gehad.
    • Appartement met Balkon (3 Volwassenen + 1 Kind)

Comfortabel en schoon complex.

Heerlijke prettige vakantie in een mooi hotel
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

het avondeten in het hotel. Vlees was erg vet en niet lekker. Weinig variatie.

Goed bereikbare schone locatie. Mooi appartement met goede bedden.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

voor herhaling vatbaar

alles was uitstekened, het was de 2 keer dat we naar dit hotel gingen

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Het uitzicht
    • Appartement met Balkon (3 Volwassenen)

Zwembad water is veelste koud, waardoor het kleine binnenbad veelste druk word.

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 9 november 2017

aanrader ook met kleine kinderen
    • Studio met Balkon (2 Volwassenen)

De kwaliteit van het vlees is niet wat wij ervan verwachten maar dat kom je veel tegen op reis .

Goed ontbijt alles keurig schoon

Alle dranken bij halfpension betalen tijdens het avondeten.
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Alle dranken bij halfpension betalen tijdens het avondeten. Dat we niet later konden uitcheck ondanks door booking.com toegezegd.

Eten gevarieerd en goed
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

Personeel van restaurant loopt scharerijen

Eten gevarieerd en goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Leuk voor gezinnen
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het uitzicht vanuit het appartementop het zwembad.

In September ideaal hotel voor 50 plussen en stellen met peuters en kleuters

Goed zwembad

Lekker ruime kamer

Zeer leuk hotel. Goede prijs-kwaliteit.
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Gedateerde inrichting van de kamers.

Fantastisch zwembad. Goed restaurant.

Middag en avond buffet waren vrij eentonig weinig dagelijkse...
    • Appartement met een Balkon (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Middag en avond buffet waren vrij eentonig weinig dagelijkse variatie, opstelling warm buffet is ook niet echt logisch.

Prijs / kwaliteit Ok met mooi proper zwembad en kamers !

Eten

Zwembad en kamers

Prachtig hotel, iets te druk in restaurant.
    • Studio met Balkon (2 Volwassenen)

Zeer druk in het restaurant. Echt een mierennest.

Het zwembad en de vele ligzetels en parasols

Teveel lawaai van de andere gasten

Teveel lawaai van de andere gasten

Hele fijne hotel. Wij komen er graag terug
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Te weinig activiteiten bij het zwembad

Hygiëne en de comfort

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Uitstekend hotel met zeer uitgebreide buffetten
    • Appartement met een Balkon (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het zou fijn zijn als er in de keuken een vatendoekje en wat afwasmiddel aanwezig was

Geweldige ruimte en een fantastische inloopdouche

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Het ontbijt was heerlijk, de kamer elke dag weer op en top...
    • Studio met Balkon (2 Volwassenen)

Het ontbijt was heerlijk, de kamer elke dag weer op en top schoon

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Beste prijs/kwaliteits-verhouding aan de Costa Brava
    • Appartement met Balkon (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

De wifi had sneller gekund.

Ruime kamers met mooi terras. Het ontbijt- en avondbuffet was zeer goed. Mooi buiten- en binnenzwembad.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Rampzalig apparthotel . niet voor herhaling vatbaar

Hygiene een ramp , luidruchtig hotel , koud eten , armzalig ontbijt

alles zeer goed

• Beoordeeld op: 7 november 2016

leuke gezinsvakantie gehad
    • Appartement met Balkon (4 Volwassenen + 1 Kind)

de ligging van het hotel en gratis parking

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Hotel wat gedateerd.
    • Studio met Balkon (2 Volwassenen)

Eten niet echt warm, soms koud. Badkamer niet echt schoon.

Ligging gunstig

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Voldeed aan de verwachtingen
    • Studio met Balkon (2 Volwassenen)

Personeel in de eetzaal was niet echt vriendelijk.

Het eten was goed. Kamers waren goed schoon.

schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel

eten is prima maar soms niet warm genoeg als het even staat. je moet ff opletten wanneer er bijgevuld wordt.

schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

fijne kamer, eten prima voor 9 dagen, binnenzwembad OK,...

Fitness ruimte is 3 fietsen en 1 fitness station en bedden zijn wat hard

fijne kamer, eten prima voor 9 dagen, binnenzwembad OK, voetbal veld leuk voor ontmoeten van vriendjes voor kinderen. Leuke plaatsjes als Pals in de buurt.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

De sfeer, het was erg schoon, alles op loopafstand,...

Het eten was vaak koud, maar van de grill iedere avond vlees en vis, vers bereid door de kok.

De sfeer, het was erg schoon, alles op loopafstand, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Prima Hotel, we hadden halfpension.

Het water in het buitenbad was erg koud. Gelukkig was het binnenbad wel heerlijk.

Prima Hotel, we hadden halfpension. Ontbijt en diner waren uitstekend. Heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

zwembad gedeelte in zijn totaliteit, dit kan niet beter

de "varkens" in het restaurant, die een gans buffet onder hun tafel achterlaten en er plezier in hebben als ze doorgaan dat de kuisploeg al klaar staat om hun afval van onder de tafel te vegen, het personeel in het restaurant die rondlopen als herkauwend rund met een draaiende kauwgum in hun mond. onze dochter van 19 jaar die op een canape moet slapen, dit was voor ons geen vakantie

zwembad gedeelte in zijn totaliteit, dit kan niet beter

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Veel keuze bij het diner alsook bij het ontbijt, mooi...

Wij vonden het spijtig dat het zwembad al om 19u gesloten werd...

Veel keuze bij het diner alsook bij het ontbijt, mooi appartement met zicht op zwembad.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Hier bijna twee weken verbleven met 3 jonge kinderen op...

Hier bijna twee weken verbleven met 3 jonge kinderen op basis van all inclusive. We hebben echt een super vakantie gehad. Was voor ons de derde keer dat we hier waren en zeker niet de laatste keer. Goede animatie, goed eten en super locatie. Op kleine 20 minuten lopen van Lloret.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

3e jaar op rij naar daar, volgend jaar terug dus héél...

niks, alleengratis wifi mss

3e jaar op rij naar daar, volgend jaar terug dus héél tevreden over alles. vriendelijk,behulpzaam en niks teveel gevraagd!!!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

het zwembad was heel mooi en er waren altijd genoeg...

het personeel, op 2 personen na was zeer maar zeer onbeleefd, niet alles was all inclusive en wat er bij hoorde van eten was altijd koud zelfs als het vers werd bijgevuld, op de kamers bleef het vuil vaak liggen en moesten we zelfs de keukenvuilbak zelf leeg maken...wij gaan er nooit meer heen

het zwembad was heel mooi en er waren altijd genoeg ligstoelen

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Oud hotel, echt vergane glorie.

Oud hotel, echt vergane glorie. Alles is oud van de bedden tot de slaapbanken etc etc. Slechte prijs kwaliteit verhouding. Ontbijt is echt te massaal. Graaien, graaien en graaien. Kwaliteit van het eten ook slecht. Kortom armoede. Snap ook niet waar de 4-sterren of 8,1 van booking vandaan komt...?

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Mooie zwembaden

onvriendelijk personeel op de receptie na Wifi werkte niet of nauwelijks In het hoogseizoen te druk

Mooie zwembaden Gelegen op rustige locatie en ruime kamers Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Uitstekend van eten , prima ligging ongeveer 10 min naar het...

Alleen het personeel viel tegen , totaal niet vriendelijk aan de bar , restaurant , maar anders heb ik geen negatieve punten over het hotel

Uitstekend van eten , prima ligging ongeveer 10 min naar het gezellige strand , ook altijd plaats aan het zwembad dus moet je niet vroeg opstaan

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

aparthotel met kookgelegenheid zeer ruime apartementen.

soms te weinig parkeerplaats op waardoor je op de grote straat moet parkeren.

aparthotel met kookgelegenheid zeer ruime apartementen. prima airco. elke dag nieuwe lakens en handdoeken indien gewenst. vriendelijk personeel. uitstekend buffet met steeds vlees/vis/gevogelte alsook rijst/pasta aardappelen. geen opmerkingen over het eten. ligging op 1 km van de disco's/drukke winkelstraat. ideaal voor rustig verlof en indien gewenst ben je snel in de drukte.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Ligging was prima

Ontzettend gehorig en slechte WiFi

Ligging was prima

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Ontbijt - en dinerbuffetten waren super!

Temperatuur van het (buiten) zwembadwater (1e week mei).

Ontbijt - en dinerbuffetten waren super!

Het ontbijt en diner was eeg goed

Appartementen waren wel gehorig

Het ontbijt en diner was eeg goed

Hygiene was erg goed

Koud eten

Hygiene was erg goed

Er zijn ook 27 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.