Beoordelingen over Aparthotel Duva & Spa 4-sterren

Carretera de Pollensa a Puerto de Pollensa, Km 58, 07470 Port de Pollença, Spanje

#41 van de 58 hotels in Port de Pollença

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Goed bevallen maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (1-4 Volwassenen)

Het complex ligt aan een doorgaande weg. Gelukkig hoorde je hier weinig van. Geen droogrekje oid om badlakens, was enz op te drogen

Wij zaten met 2 personen in een 4 persoonsappartement. Dit beviel prima maar voor 4 personen zou het erg klein zijn. Naar het strand 20 minuten lopen; naar het centrum en haven 15 minuten.

Prima familie hotel, gelukkig geen hoogbouw hotel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (1-4 Volwassenen)

Aangezien we vorig jaar ook waren geweest, hadden we in mei een email verstuurd met de vraag of we weer kamer met rustig uitzicht konden krijgen, toen we arriveerden hadden we een kamer met uitzicht op druk zwembad, boven restaurant en uitzicht savonds op animatie :-(( Na wat gesteggel konden we de email laten zien en toen kregen we gelukkig een andere kamer !! Heel blij mee, want we baalden best. Enige minpunt wifi .... Voor 19 dagen en dik 3200 euro mag er wel een goedwerkende wifi zijn.

Prima familie hotel, gelukkig geen hoogbouw hotel. Ligt mooi rustig aan de rand van Pollensa. Mooie omgeving en stranden en genoeg te doen en te bekijken. Kamers zijn prima, bedden lagen ook goed. En zeer goed werkende airco !! Zeer fijne Gym aanwezig met ook nog diverse klasjes, heel fijn !! House keeping ook zeer vaak en netjes. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Niet super Lux het hotel, maar wel netjes en relaxed met kinderen. Een Spar lekker dichtbij voor de boodschapjes en genoeg parkeerplaatsen bij hotel. Verder drie zwembaden, dus kun je kiezen voor een drukker groot zwembad met muziek en animatie of twee kleinere rustige zwembaden.

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-4 Volwassenen)

Slechte of geen internet verbinding Alleen bij opembare ruimtes zoals in de receptie. Daar werkte het goed. Zwembad bij de receptie veel te druk !

Locatie Wel 15 lopen naar het centrum van Puerto de Pollensa of naar het strand ( amdere route) Dichtbij leuke plekken zoals Alcudia, Pollença, cabo de Fomentor en verschillende Calas

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

In 2016 WIFI niet gratis?
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

omzet van reservering voor 4 personen (onze fout) naar 2 personen zonder financieel gevolg. ontbijt was niet goed. voor veel zaken aparte betaling: bv WIFI

mooie ruimte

Dagelijkse schoonmaak van appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (1-4 Volwassenen)

De vijver was niet schoon , geen vissen

Dagelijkse schoonmaak van appartement

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

prachtige natuur en veel variatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (1-4 Volwassenen)

het diner was elke dag uitstekend en veelzijdig. Voor sporters en wandelaars een aanrader

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Veel ruimte tussen de verblijfplaatsen een rustige omgeving...

Veel ruimte tussen de verblijfplaatsen een rustige omgeving en een prachtig uitzicht op de bergen. Het personeel was heel hulpvaardig en beleefd. Ook een goede uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Accomodatie en ligging

Ontbijt wasniet in lijn met (**** hotel); eerste dagen geen vers fruit. tijdens het ontbijt is er geen verse koffie of verse fruitsappen beschikbaar. De kwaliteit van de alternatieven was ondermaats.

Accomodatie en ligging

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

- vriendelijk personeel

- betalen voor Wi-Fi die niet werkte

- vriendelijk personeel - locatie

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Ligging in buitenwijk van Port de Pollensa

Vriendelijk personeel Ruim appartement Veel voorzieningen Geschikt voor fietsers