Beoordelingen over Hesperia Bristol Playa 3-sterren

Urbanización Lago de Bristol, 1, 35660 Corralejo, Spanje

#85 van de 174 vakantiewoningen in Corralejo

Gebaseerd op 905 beoordelingen over dit appartement

Mooie ligging van het hotel op loopafstand van het centrum..
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

Zwembadwater was te koud om te kunnen zwemmen. Niet elke dag werden handdoeken verwisseld en de bedden werden in 1 week geen 1 keer verschoond. Ook zou het fijn zijn dat elke dag de kamers schoongemaakt zouden worden. Door de wind veel vuil op de paden en trappen. Dit werd niet opgeruimd.. Jammer dat tijdens ons verblijf een verbouwing plaatsvonden bij de hotelkamers. Hierdoor veel geluidsoverlast bij het zwembad.

Het ontbijt was goed en voldoende keus. Wel werd elke dag hetzelfde aangeboden. Voldoende bedden bij het zwembad. Mooie rustige ligging van het hotel. Bij vroeg vertrek naar huis kregen wij een uitgebreid lunchpakket mee. Top!! Mooie ligging van het hotel op loopafstand van het centrum..

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Veel waar voor je geld
    • Appartement

Appartementen hebben door de situering niet of nauwelijks zon op hun balkon. De zitmeubelen, zowel binnen als buiten, zijn wat Spartaans.

Goede, ruim opgezette accommodatie. Personeel was heel aardig en attent. Eigen kleine supermarkt en een poolbar. Prijs kwaliteitverhouding uitstekend.

Heerlijke vakantieweek met wat minpuntjes
    • Superior Appartement met Uitzicht op de Oceaan

Tijdens heftige regenbui stroomde er water de huiskamer binnen...slechte constructie. Handdoeken werden onvoldoende gewisseld...ook de beddenlakens werden de hele week niet verschoond!

3 balkons, uitzicht op zee en de locaties.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Uitstekend, top

Jammer dat we pas vanaf 17 u in konden inchecken

Accomodatie was precies zoals op de site weergegeven. Super schoon ook! Goede locatie! Alles was top! .

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Goed hotel
    • Appartement Nieuwe Stijl met Uitzicht

Tijd om in te checken is 17 uur, best wel laat, we konden er om 15.45 uur in, kamer was niet echt schoon , maar bij melding hiervan werd dit meteen opgelost.

Mooie kamer, aparte slaapkamer, mooi uitzicht over de zee! Lekker zwembad. Rustig gelegen, en toch in de buurt van de winkels. Personeel zeer vriendelijk, en behulpzaam. Ontbijt en diner was prima.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Top vakantie gehad!!
    • Appartement

Eigenlijk zijn we zeer tevreden. Het enige wat op te noemen valt was de kakkerlak die in onze badkamer zat. We hebben in 2 weken tijd er 1 gezien.

Hotel was erg schoon, iedere dag werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Locatie was voor ons ideaal. Rustig gelegen en met 10 min in Corralejo. Bij het hotel zit een zwembad, winkeltje, restaurants en sportschool. Wat wij vooral lekker vonden waren de verse broodjes bij het winkeltje!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Zwembad en ligplaatsen prima, bar bij het zwembad ook...
    • Appartement met Uitzicht op het Zwembad

Eten matig en was koud, stond magnetron om eten van het buffet zelf op te warmen.

Zwembad en ligplaatsen prima, bar bij het zwembad ook gezellig.

Comfort kamers

• Appartement met Uitzicht op het Zwembad

Keukeninrichting, terrasmeubilair, douche

De bedden

Ontbijt en bar

Geweldige accomodatie, de appartementen zijn heel mooi geworden!
    • Superior Appartement met Uitzicht op de Oceaan

Wij kunnen eigenlijk niets bedenken wat ons tegen gevallen is.

De service en het gemak waarmee alles ging.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Fijn gehad.
    • Superior Appartement met Uitzicht op de Oceaan

keuken en bijbehoren matig!

mooi zwembad

Zeer goed hotel
    • Appartement Nieuwe Stijl met Uitzicht

Prachtig uitzicht, op wandelafstand van het gezellige centrum van Corralejo. Zeer vriendelijk personeel, we hebben een fijne tijd gehad.

Heerlijke accommodatie op leuke plek op Fuerteventura
    • Appartement (4 Personen)

Top locatie op Fuerteventura met leuk dorp en restaurantjes etc

• Beoordeeld op: 5 december 2016

pool barman was top
    • New Style Appartement

renovatie was aan gekondigd ,maar was een totale verbouwing

pool barman was top

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Erg vriendelijk personeel!

De banken zijn erg waardeloos. Geen probleem als je er geen gebruik van maakt maar vanwege ziek kind moesten we eerste 4 dagen in hotel blijven en de banken, en stoel, zijn dus echt veel te slecht om op te zitten! Ook konden wij niet twee uurtjes eerder in de kamer, ondanks dat onze dochter van 1 koorts had. Eten bij poolbar leuk als snack maar absoluut niet aan te raden als diner, lijken vieze magnetronmaaltijden. Eet dus gezellig in het stadje!

Erg vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Het zwembad.

We hadden nooit zon op het terras, ook best een winderige hoek, waardoor je niet s'avonds kon buiten zitten. Ook een minimale uitrusting in de keuken, niet geschikt om iets klaar te maken. Fuerteventura zelf viel ons erg tegen.

Het zwembad. Hele goede fiets verhuur. 👍👍 Corralejo is een leuk plaatsje, s'avonds erg gezellig.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

De locatie aan zee (geen strand), afstand tot centrum,...

Het onderhoud van ons appartement was slecht. Voor (onder) het balkon lag een gastank, daarnaast de rioolbehandelingsinstallatie die te ruiken was.

De locatie aan zee (geen strand), afstand tot centrum, binnenterrein met zwembad en bar. Van zeer vriendelijke receptionist kregen we kamer met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Alles was erg schoon.

Sanitair beneden in het hotel was super schoon maar wel kapotte kranen. Avondeten was wat magertjes. Weinig keus; 1 soort vlees 1 soort vis.

Alles was erg schoon. Ontbijt was goed en de bedden geweldig. Voor ons een prima locatie, vlak bij de duikschool.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Ligging en zwembad, alhoewel niet verwarmd.

Geen licht om bij te lezen! Weinig keukengerei en geen koffiezetapp. Slecht gerenoveerde meubels, slechte TV.

Ligging en zwembad, alhoewel niet verwarmd. Bij toeval 2 balkons, waardoor altijd zon.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Wij hadden een mooi uitzicht over zee en Lanzarote vanuit...

Veel trappen lopen. 's Nachts ging het licht uit en dan zijn de traptreden slecht zichtbaar. Gevaarlijk zelfs.

Wij hadden een mooi uitzicht over zee en Lanzarote vanuit ons appartement. Een voorrecht, want de meeste appartementen liggen aan de zwembadzijde.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Het is een wat ouder complex, maar over het algemeen prima...

We hebben met ontbijt geboekt, maar vonden we wat tegenvallen. Niet slecht, maar wij zullen bij een volgend bezoek dit niet weer boeken, maar in de supermarkt op het complex broodjes halen. Strand voor complex is geen zandstrand. We hadden echter een huurauto en reden dan ook elke dag naar Flagbeach (5km verderop) waar het strand schitterend is en ook verhuur watersportspullen aanwezig is

Het is een wat ouder complex, maar over het algemeen prima onderhouden. Elke dag werd het appartement schoongemaakt en gedweild. Geen ongedierte in appartement en complex gezien! Mooi zwembad en erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Extra gerenoveerde kamer gepakt bij aankomst.

Hotel zag er bouwvallig en slecht onderhouden uit.overal verf en hout los met hoge hekken als omheining.Lag erg afgelegen tussen ook slecht onderhouden gebouwen. airco op de kamer dus was er niet uit te houden.Gelukkig maar 1 nacht geboekt voor overtocht naar Lanzarote.Nooit meer terug daar!Ontbijt viel tegen miste normale dingen als jam koffiemelk etc.

Extra gerenoveerde kamer gepakt bij aankomst.Kamer was schoon en vernieuwd,maar 100 euro per nacht was veel te duur voor deze accomodatie!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

De vriendelijkheid vh personeel en de uitstraling vh resort.

Verbeterpunten: entertainment bij het resort. Dat zou de sfeer/ambiance zeker verbeteren, zeker met die hoeveelheid gasten die er verblijven.

De vriendelijkheid vh personeel en de uitstraling vh resort. Vooral de binnenplaats bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Het meest beviel ons de zwembad accommodatie.

Het feit dat alle hotelgasten via het plein waar ook het zwembad ligt naar de hotelkamer moesten. Storend. Ontbijt was goed maar kon beter.

Het meest beviel ons de zwembad accommodatie. De ligging van onze kamer was perfect.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

foto's op de site corresponderen niet met de kamers...

foto's op de site corresponderen niet met de kamers zoals wij die gehad hebben het hotel moet dringend eens wat algemeen opgeknapt worden (schilderen) keuken: absoluut niet lekker als het de bedoeling is het eiland volledig te verkennen dan is Corralejo niet ideaal. Het duurt anderhalf à 2 uur om tot in het zuiden naar de fantastische zandstranden te rijden

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Je kan er elke dag opnieuw zelf bepalen wat je wil of niet...

Je moest wel een tamelijk eindje stappen naar het centrum: het zandstrand en de restaurantjes en de winkels.

Je kan er elke dag opnieuw zelf bepalen wat je wil of niet wil doen: je kan bijvoorbeeld zelf koken of in het hotel eten of gaan uit eten.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Zwembad was wel mooi, ontbijt ook prima.

Overal erg winderig, op het balkon en aan het zwembad. Balkon aan de buitenkant van het complex, weinig zon en erg ongezellig, uitkijkend op een leegstaand gebouw. Meubulair in het appartement erg oud en doorgezakt.

Zwembad was wel mooi, ontbijt ook prima.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Ruim en schoon appartement met zeer groot balkon, mooi...

Wifi viel vaak uit en maar op heel beperkte lokatie bruikbaar, bedden en stoel in appartement minder comfortabel maar wel te doen voor een weekje;)

Ruim en schoon appartement met zeer groot balkon, mooi zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 18 februari 2015

het zwembad

internetverbinding was ontoereikend en faalde meestal de keukeninventaris was niet toereikend. Gelukkig kon ik met mijn zakmes het vlees snijden en de appels schillen

het zwembad

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

Het mannelijk personeel was heel vriendelijk.

Het was niet prettig om in je eentje alleen terug te lopen als vrouw. Soms arrogant, weinig behulpzaam vrouwelijk personeel aan de balie. Geen WIFI op de kamer

Het mannelijk personeel was heel vriendelijk. De kamermeisjes ook. Die waren heel behulpzaam toen ik iets kwijt was.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Gekregen wat we geboekt hadden, elke dag appartement...

Ontbijt is jammer, geheel op Engelsen gebasseerd, veel vettige gerechten dus, zelfs de gebakken eitjes dropen van het vet. Ook de broodjes zijn van bedenkelijke kwaliteit. Gelukkig wel veel variatie mogelijkheden zodat je toch een redelijk ontbijt kunt gebruiken.

Gekregen wat we geboekt hadden, elke dag appartement opgeruimd en voorzien van schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Loop afstand van centrum. Bus stopt op minuut lopen van Hotel. Zou wel wat duidelijker aangegeven kunnen worden, nu rijd je het hotel voorbij volgende stop is dik 10 minuten terug lopen. Voor de rest dik in orde.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Het aantal pannen.

Het aantal pannen. Er was 1 koekenpan en 1 grote kookpan. Een steelpan ontbrak.

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

lekker onbijt - mooi zwembad - rustig tot de vuilniswagen...

dringend enkele renovatie werken uit voeren en een laagje verf !!!

lekker onbijt - mooi zwembad - rustig tot de vuilniswagen kwam om 06.00u ????

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, niets op...

Lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Locatie en behulpzaam personeel

Algemeen onderhoud pand

Locatie en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Mooi gerenoveerde kamer.

Het hele resort kan wel een renovatie gebruiken, ondanks dat heeft het toch een leuke uitstraling.

Mooi gerenoveerde kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Service van het personeel aan de balie

Service van het personeel aan de balie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Net gerenoveerde inrichting van het appartement met een...

Veel te gladde vloer bij regen.

Net gerenoveerde inrichting van het appartement met een heerlijk tweepersoonsbed.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Locatie.

Gedateerd. Wel an het renoveren maar heb het idee dat het niets mag kosten

Locatie. Vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Zeer aardig personeel en het uitzicht op zee was geweldig .

De badkamer kan een opknapbeurt gebruiken .

Zeer aardig personeel en het uitzicht op zee was geweldig .

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Prachtig uitzicht op het zwembad.

Iets te weinig uitzet voor in de kitchenette.

Prachtig uitzicht op het zwembad.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

Mooi zwembad, vriendelijk personeel

Vieze oude koelkast

Mooi zwembad, vriendelijk personeel Evt. problemen worden direct opgelost

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Het complex heeft een opknapbeurt nodig, verouderd

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Het was lekker rustig

Hele slechte bedden

Het was lekker rustig

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

rustig geleden

het niet dweilen van de kamer en niet verversen van lakens

rustig geleden

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Vriendelijk personeel, mooi zwembad, rustig gelegen maar...

Vriendelijk personeel, mooi zwembad, rustig gelegen maar binnen 10 minuten midden in het centrum, altijd parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

het appartement, de mensen en de gehele accomodatie

Hygiene badkamer was beduidend minder

het appartement, de mensen en de gehele accomodatie

• Beoordeeld op: 8 april 2015

zwembad is netjes schoon en ziet er goed uit

drukke weg achter appartement met veel herrie, zeer minimaal ingericht keukentje, ontbijt zeer slecht

zwembad is netjes schoon en ziet er goed uit

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Prijs kwaliteit ok!

Prijs kwaliteit ok!

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

De ontzettend aardige receptioniste ,petje af !

De ontzettend aardige receptioniste ,petje af !!!Ze sprak haar talen en was zeer behulpzaam .

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

Servise