Beoordelingen over Aparthotel Playasol Jabeque Soul 3-sterren

Carlos Román Ferrer, 25, 07800 Ibiza-stad, Spanje

#19 van de 51 vakantiewoningen in Ibiza-stad

nare en pijnlijke ervaring door gladde stenen bij zwembad
    • Appartement met 1 Slaapkamer

de opstapje rond om het zwembad waren spekglad. Daardoor is mijn vrouw op dag 1 heftig ten val gekomen en heeft ernstige rugklachten. We hebben geen enkele aandacht gekregen van de badmeester. We hebben bij de receptie aangegeven dat dit heeft plaatsgevonden. Mijn vrouw ondervindt nu nog ernstige klachten in haar onderrug en is bij een arts geweest en gaat nu naar Fisio. Bij verder klachten en schade zullen wij u natuurlijk op de hoogte brengen van de situatie. De man achter de balie waar de melding is gedaan heet Levie, Nederlandse jongeman. Ongeval plaatsgevonden op 4 september 2018 rond 15.30 Horen wij hier nog iets van terug?

Leuk modern hotel om Ibiza eiland en stad te verkennen, vooral voor twintigers/dertigers.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Veel lawaai van gasten in de nacht. Handhaving van nachtrust door hotel is nihil.

Ligging van hotel tov stad Ibiza: centraal. Relaxte sfeer. Dichtbij voorzieningen.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Personeel van de receptie is top.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We waren we hier ook geweest in 2017 en toen was de kamer uitstekend vandaar dat we terugkeerden maar nu viel de kamer ( een andere dan vorig jaar ) die we nu kregen behoorlijk tegen. Schimmel in de badkamer , badkamer artikelen werden matig bijgevuld, wasbak hing scheef en het was allemaal wat slordiger. Jammer want de locatie is top.

Personeel van de receptie is top. Doen er alles aan om je te helpen. Locatie plus uitzicht op zee is fantastisch. Airco apart in de slaapkamer is perfect.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Fantastische accommodatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Goede locatie en met een gezellige sfeer. Het uitzicht was prachtig. Het hotel ligt dicht bij diverse uitgaansgelegenheden. Ook pinnen en boodschappen doen is geen enkel probleem. kortom een uitstekende locatie voor een vakantie met vrienden!

Goed verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Kamers waren vrij primitief, voedsel bij het zwembad niet best.

Ontbijt was heerlijk. Locatie was top, lekker zwembad met zicht op zee. DJ die muziek draaide door de dag heen.

Afschuwelijk.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Voor 2 nachten geboekt, 600 euro per nacht. Kamer werd niet schoongemaakt. ‘Moesten om schone handdoeken bedelen. WC bril gebroken. Shampoo-houder bij bad leeg. Ondergoed vorige gasten onder bed. Ergste: Slaapkamer zonder airco: 40 graden!!

Fantastisch hotel, uitstekende ligging naar Ibiza stad (ca 20 min lopen), mooi en ruim zwembad (2x)
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Buffet avondeten was wat "eenvoudig" kwaliteit goed maar niet echt bijzonder.

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet en mooie ruime schone en nette kamer.

Perfecte locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Weinig bedjes bij het zwembad, trage lift

Perfecte locatie tussen Ibiza stad en Playa den Bossa in, fijn zwembad met muziek, vriendelijk personeel en iedere dag de kamer heel netjes schoongemaakt.

Prima hotel, netjes en goede ligging
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamers ruim en schoon, balkon met prachtig uitzicht. Locatie is ideaal, binnen 5 minuten op het strand, en ongeveer 10 minuten lopen naar de boulevard.

ZALIG
    • Appartement met 2 Slaapkamers

-Buffet was zeer beperkt en niet altijd even lekker -Kamer werd niet iedere dag schoongemaakt terwijl dit wel zou moeten -Tweepersoonskamer was héél klein ten opzichte van de kamer met twee aparte bedden

-Prachtig zeezicht vanuit de kamer -Zeer goede ligging -Vriendelijk personeel -Lekker eten aan het zwembad (tegen betaling) -Leuke sfeer aan het zwembad met muziek op de achtergrond, maar ook een tweede zwembad waar het stil is

Prima hotel om vanuit hier het eiland te verkennen en 's avonds te lopen naar
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. De ligging is prachtig. Super locatie om vanuit het hotel eiland te verkennen en 's avonds lopen vanuit hotel naar de terrassen en restaurants van Ibiza stad

ruim appartement maar door veel geluidsoverlast slecht kunnen slapen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

veel geluidsoverlast. men zou meer rekening moeten houden met het feit dat hotelgasten/ vakantiegangers goed willen slapen en als het kan tot minstens 9 uur in de ochtend rust rond het zwembad

ontbijt niet meegemaakt te duur: 13 euro Pp kamers erg gehorig, vaak dichtklappen van deuren door mensen die vroeg in de ochtend terugkomen van het uitgaan een prive feest bij de bar en het zwembad met band, waardoor er heftige geluidsoverlast was tot 2 uur in de nacht er werd erg goed schoongemaakt overal , zelfs op zondagochtend vanaf half 8 konden we genieten van schoonmakers die met hoge druk spuit bezig waren. dit maakte zeer veel lawaai, uitslapen was er niet bij, mijn dochter heeft alle 4 nachten dat we er waren zeer slecht geslapen

Aan te raden hotel voor bezoek aan Ibiza Stad / Playa D'en Bossa met mooie zwembaden en uitzicht

De kamer werd niet zo grondig gepoetst. ontbijt op terras zou pluspunt zijn.

De zwembaden en de poolbar met het mooie uitzicht, prijs/kwaliteit verhouding, goede ligging en zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is heel erg goed, enkel jammer dat het enkel binnen kon.

Helemaal goed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De informatie ove de prijs van het ontbijt klopt niet. Jammer dat de 2 pers Ibiza ligbedden alleen voor gasten zijn die meer dan 50,- uitgeven aan het zwembad.

De vriendelijkheid van het personeel en de locatie. Prima loopafstand naar het strand, boulevard en Ibizastad.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Balkon, uitzicht, zwembad & locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

hygiëne kan beter. Dagelijks schone handdoeken maar verder weinig tot geen schoonmaak. En inrichting appartementen is wel héél standaard

Balkon, uitzicht, zwembad & locatie

Goed hotel met centrale ligging
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamers zagen er wat verouderd uit. Eetzaal zag er niet uitnodigend uit. Er zijn in de omgeving voor het zelfde geld betere restaurants te vinden voor het ontbijt.

Alles zag er schoon uit, vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi zwembad gedeelte met elke dag andere entertainment. Voldoende ligbedden. Ligt zeer centraal, 15 minuten lopen naar Ibiza stad. Playa d'en Bossa 20 minuten.

Fijn verblijf, voor herhaling vatbaar!
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Goede ligging, mooi complex, kamers ietwat oubollig (wel schoon) maar de rest van complex is al of wordt opgeknapt (waar je overigens niets van merkt). Bedden liggen heerlijk! Dichtbij boulevard Ibiza Stad, parking (tegen betaling) is pluspunt. Uitzicht heel erg mooi! Prijs-kwaliteit is echt goed.

Voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontbijt is geweldig, maar de ontbijtzaal is erg functioneel. Hier zou wat Spaanse gezelligheid in passen. Ook de bar zou anders kunnen. Is nu meer een afhaalpunt. Maar de bar bij het zwembad is geweldig

Heerlijk verblijf. Geweldig ontbijt met heel veel keuze. Zeer behulpzame receptie, die zelfs NL spreken. Locatie is vlak bij de boulevard van Ibiza-stad, dus een perfect uitval punt om de stad te verkennen.

Geweldige ligging hotel en goede prijs en kwaliteit
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zijn wat dingen aan T veranderen was volgens ons nog niet helemaal klaar. Geen churros dit jaar. En hadden geen cappuccino bij zwembad deze x.

De ligging is perfect je loopt zo naar Ibiza stad als naar Playa Dn Bossa. Dichtbij vliegveld. En prijs is erg goed. Mooie zwembaden met genoeg bedjes. Garage onder hotel. Een fijne kamer om voor vertrek nog te douchen en om tekleden.

Op loopafstand van het oude stadscentrum.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ouderwets en wat wiebelig meubilair kamers. Niet erg schoon.

Op loopafstand van het oude stadscentrum. Prachtig zwembad. Hele goede service (arts en huurauto geregeld). Prettige bejegening personeel.

Ruime woon en slaap gedeelte.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Op de site staat dat er geen mogelijkheid is voor een kinderbed. Dit was na een mail gewoon mogelijk. Staat ook dat er geen parkeerplek is. Er is een parkeergarage. Alleen wel 20 euro per dag. Luide muziek tot laat. Keuken heeft maar 2 pitjes en bijna geen bestek.

Ruime woon en slaap gedeelte. In onze periode genoeg plek aan het zwembad. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Door de ligging van onze kamer hoorde wij bijna geen muziek in de late uurtjes. Kamer elke dag netjes schoon en schone handdoeken. Elke dag zorgde het personeel er voor dat het eten voor onze baby opgewarmd werd. Mooi uitzicht op zee. Boulevard en strand lekker dichtbij. Ibiza stad is 15 min lopen

We hebben een heerlijke vakantie gehad met 8 vriendinnen.

De locatie was perfect, precies tussen playa d’en Bossa en Ibiza-stad in. De kamers waren erg schoon. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hebben via het hotel makkelijk 2 auto’s kunnen huren en de auto daardoor gratis kunnen parkeren.

prima accomodatie, mooie ligging, mooi uitzicht op zee.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

zwembad zou verwarmd kunnen zijn (voorseizoen wel lekker) apparaat om zelf koffie te maken karige uitrusting om eten te kunnen maken

prima accomodatie, mooie ligging, mooi uitzicht op zee. zwembaden waren schoon

Een zeer prettig verblijf op een prachtige locatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De liften zijn aan de kleine kant en werken vaak niet. Geen toegang tot het strand omdat de hekken op slot zitten. Je mag pas gebruik maken van de “Ibiza-bedden” aan het zwembad wanneer je voor €50 consumptie af neemt van de bar. Dit terwijl we de eerste dagen gratis op de bedden mochten liggen. Verder werkt de WiFi niet. Ook na het instellen van medewerkers van het hotel, heeft WiFi nooit gewerkt op mijn telefoon. Meerdere gasten hadden hier last van. Verder kan je parkeren onder het hotel voor €20,- per dag. Dit vonden wij vrij prijzig.

Ik ging er van uit dat de kamers zeer gedateerd zouden zijn. Dit was echter niet het geval. Het appartement heeft een goede ligging en een prachtig uitzicht. (700m van Lidl, twee supermarkten binnen een loopafstand van 200 meter). Het personeel is enorm vriendelijk. Toen wij er waren (1-10mei) was de beneden verdieping (lobby etc) net gerenoveerd. Dit was erg mooi. Elke dag kregen we schone handdoeken en werd het bed opgemaakt. Er werd ons verteld dat de kamers binnenkort gerenoveerd worden.

Mooi eiland en een goed appartement.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Locatie. Strand. Sfeer. Jammer dat je Eur 50 moet betalen voor de hemelbedden ( of verplicht drankjes bestellen bij de bar )

Goed appartement. Netjes. Goed ontbijt.

Toppie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De bar bij het zwembad. Slecht personeel. Langzaam en weinig drinken. Er was niets aan frisdrank alleen water.

Liggen van het hotel. Genoeg ligbedden voor iedereen

• Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt had ik toegevoegd via booking.com maar was niet doorgegeven ook niet na rechtstreekse mail aan hotel hierover. daardoor extra kosten

Netjes en schoon

• Beoordeeld op: 10 november 2017

we hebben het goed naar onze zin gehad, en app was uitstekend.
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer

Het complex beschikt over een parkeerkelder, maar aangezien iedereen met het vliegtuig komt, is het een domper als je merkt dat de prijzen voor parkeren in de kelder in mijn ogen exorbitant hoog is.

de ontspannen sfeer

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

We verbleven er in de periode v 18t/m 23 oktober. Bij aankomst hoorden we dat op 23 okt het hotel om 11 u 's-ochtends zou sluiten. Het ontbijt was de laatste 3 dagen helaas slecht te noemen: geen jam meer, geen honing meer, geen chocoladepasta meer, geen bruin brood meer enz. Dat was erg jammer. Verder alles meer dan prima en mooie vakantie gehad!!

Prima prijs kwaliteit verhouding!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Bedden zijn niet super luxe maar prima. Sanitair is oud, maar niet vies.

Ligging is prima, een van de betere hotels in de omgeving. Wij kregen een kamer op de vierde verdieping achteraan in het hotel. Een van de beste kamers, met zeezicht!!

Heerlijk verblijf voor redelijke prijs!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het keukentje had ik me meer van voorgesteld stond niet echt veel keukengerei in . Een koffiezetapparaat had wel fijn geweest.

Wij waren er met twee gezinnen met kinderen tussen de 10 en 20 jaar. Ontbijt was prima! Ze hebben ook een glutenvrij ontbijt als je er om vraagt! Kamers waren ook goed lekker schoon en ruim genoeg en een super uitzicht op zee!. Een heerlijk zwembad en vriendelijk personeel. Ligging is vrij centraal en supermarkt om de hoek. Aan de overkant een snackbar waar je lekker kunt eten.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

- Toplocatie tussen playa d'en bossa en Ibiza stad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

- Het schoonmaken van de kamer was ondermaats. De volledige vloer, douche en wc werden 10 dagen niet gepoetst, ondanks onze opmerking hierover op dag 3. We hadden gemeld dat de lakens vuil waren (gelige vlekken) en vroegen om deze te vervangen. Dit is nooit gebeurd. - Men verwacht dat de afwas en het poetsen van de keuken door de gasten zelf wordt gedaan maar er zijn zelfs geen sponsjes of keukenhanddoeken. Dit hebben we nog zelf moeten gaan kopen. - Er was veel te weinig keukengerei om een deftige maaltijd (zelfs ontbijt) te maken. Bijvoorbeeld: maar 2 lepels, geen spatels voor de pan,...

- Toplocatie tussen playa d'en bossa en Ibiza stad. Alles vlot bereikbaar met de scooter of taxi. - Prachtig uitzicht over de zee - Goedkope acccomadatie

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Stonk erg naar riool in de kamer .kamer gedateerd. ontbijt alleen binnen, in een vreselijk saaie ruimte.

ontbijt was prima ! locatie goed ! aardig personeel. kamers ruim en schoon , zwembad mooi! mooi uitzicht. bedden goed.

Jammer van het verouderde gebouw, terwijl het zwembad helemaal top en van deze tijd is!
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer

De accomodatie is sterk verouderd, is nodig aan vervanging toe. Het ontbijt is eenvoudig. Tijdens ons verblijf was telkens 1 lift stuk. Tot overmaat van ramp ging natuurlijk ook de 2e stuk. Dit vind ik echt niet kunnen, wat slecht. Elke dag naar de 3e verdieping per trap, pffff! Stel dat je slecht ter been bent? Wat dan?

Het zwembad en het uitzicht is echt prachtig! De lokatie is ook prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Volop genoten
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Keukentje met voorzieningen. Beter bestek, borden e.d.

Het kookgedeelte stelt niet zoveel voor. Het uitzicht was wel geweldig, vooral de zonsondergang en opkomst. Nu hadden we ook geweldig weer. Wij hadden ons balkon aan zwembadzijde en nu waren er niet veel jongeren. Kan me wel voorstellen dat het er lawaaierig aan toe gaat in het hoogseizoen. Voor- en naseizoen is het complex echt een aanrader. Vlakbij de boulevard, supermarkt, pinautomaat. ik zou hier niet naartoe gaan met kleine kinderen. Ontbijt was prima, heerlijke broodjes (volkoren en wit), Engels ontbijt als je daar fan van bent. Koffie, sapjes, kaas was erg lekker. Fruit in overvloed. Wel gehorig, maar omdat wij wat later in het seizoen zaten viel dit erg mee. Wij hebben genoten.

Heerlijk hotel dicht bij Ibiza stad.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

2 eenspersoonsbedden ook in de andere slaapkamer maar geen twijfelaar bed van 1,35 breed.

Prima hotel met uitkijk over de zee. Lekker zwembad en ook het ontbijt was prima. Je loopt zo de boulevard op met gezellige restaurantjes. Wij hadden een 3 kamperappartement geboekt en de 2e slaapkamer stond een twijfelaar bed. Dit bleek bij alle 3 tweekamerappartementen zo te zijn. Dit is dan even wat minder omdat je dit niet verwacht bij de boeking en ga je uit van een "normaal" 2 persoonsbed of 2 1 persoon bedden. Maar goed wij waren met 4 vriendinnen en hebben er een grote slaapkamer van gemaakt wat ook gezellig was door twijfelaar bed bij de 2 1 persoon bedden te schuiven. Verder heerlijk verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Voor een paar dagen met vriendinnen goed te doen, je bent er alleen om te slapen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer netjes maar gedateerd, oubollig, Het ruikt er muf bij binnenkomst. Alleen een klein prullenmandje in badkamer. Vrij gehorig aan straatkant.

De bedden zijn comfortabel, een grote badkamer met prima douche. prima terras om even te zitten. Iedere dag schone handdoeken en bedden opgemaakt.

Fijn zwembad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Zeer matig ontbijt. Kamer niet hygiënisch schoon en er werd nauwelijks gepoetst. Dagelijks van 16u-18u te harde muziek bij het zwembad door een DJ. Niet gezinsvriendelijk, echt een jongere hotel!

Fijn zwembad.

Aantrekkelijke locatie, compleet apartement, jammer van alle handdoeken bij t zwembad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Dat reserveren van zwembad bedden met handdoeken, boekjes of kleren. Zou verboden moeten worden. 1 bedbank doorgezakt, lag in kuil.

Compleet appartement balkon uitzicht zee, keukentje, schoon beddegoed voldoende handdoeken. Zelfs de fleece deken schoon. Loopafstand bossa en ibiza stad. Aqua bus om de hoek.

Geweldig verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kookstel elektrisch was niet goed/veilig om mee te koken, dus hebben we na 1x niet meer gebruikt.

Kamers waren ruim, mooi uitzicht op zee, met airco. Ontbijt goed, voldoende keus. Locatie veelal op loopafstand strand of naar watertaxi die naar Ibiza-stad vaart om half uur supermarkt in de straat

De loungeplekken bij het zwembad zijn comfortabel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De kamers zijn gedateerd, maar schoon. De extra bedden waren uitermate slecht!

De loungeplekken bij het zwembad zijn comfortabel. Vreemd dat voor bepaalde plekken (bali-bedden) een minimum afname van de bar vereist is.

Goed gelegen hotel. Maakt hoge prijs in hoofdseizoen niet waar.
    • Aanbieding - Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Bijgeplaatste bedden waren drama. Personeel bij de poolbar weinig vriendelijk. Schoonmaak appartement matig.

Ligging is prima, zwemfaciliteiten goed. Eten bij zwembad smakelijk

Was best leuk maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

We dachten dat het in het centrum van de stad lag en er was geen strand bij het hotel. De auto moesten we een eind weg parkeren of 20 euro per dag betalen om bij het hotel te kunnen parkeren.

Het zwembad.

Jongeren hotel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Heel veel jeugd, daardoor veel herrie 's-nachts wanneer iedereen terugkomt van het uitgaansleven. Te ver lopen van het centrum, maar wel dichtbij de aqua-bus die je in 10 minuten naar het centrum brengt. Slecht doorgezakt bed, en de slaapbank is alleen geschikt indien je kleiner dan 1.80m bent.

Ontbijt was prima Vriendelijk en behulpzaam personeel Zeezicht kamer met schitterend uitzicht

10!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Hotel is heel mooi gelegen aan de zee, hellaas geen strand maar toip uitzicht, vlakbij het uitgaansleven en de hoofdstad, perefect centraal gelegen om heel het eiland rond te gaan.

Wisselende ervaring te duur hotel
    • Aanbieding - Appartement met 2 Slaapkamers

Het ontbijt (brood vaak oud, te lang geleden afgebakken, slechts 2 soorten vleeswaren, kaas smaakloos, vooral gericht op Engelsen). Kinderen sloegen na 2 dagen ontbijt over wegens kwaliteit terwijl we anders altijd met z'n allen ontbijten. Wij hadden 2 slaapkamers. Kamer 1 ruim met twee goede bedden. Kamer 2 krap. Via voeteneind in wiebelig bed (1.40). Airco doet het niet altijd. Als je dat meldt, zeggen ze dat monteur komt en is het steeds in 10 minuten geregeld. Vermoeden dat het dan gewoon wordt aangezet.

Het zwembad (ruim, heerlijk water, sfeer, deejay), ruim opgezet hotel, complete kitchenette, zwembadbar, restaurants in omgeving

De locatie!

Dat je moest betalen voor de luxe 2 persons ligbedden

De locatie!! Het is 15/20 minutes Lopen van de oud stad Ibiza. Als je voor stranden naar Ibiza gaat moet je niet hier naartoe gaan. Want de mooiste stranden van Ibiza zitten aan de andere Kant van het eiland. Maar voor mensen die meet van het zwembad houden is dit een top accommodatie.

Heerlijk voor een kleine week.
    • Aanbieding - Appartement met 2 Slaapkamers

Weinig parkeerplaatsen

Goeie bedden, prima ontbijt, heerlijke zwembaden. Leuke bar met goed eten. Op redelijke loopafstand van oude stad en Playa den Bossa.

Geweldig m.n. vanwege locatie maar ook prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wifi verbinding werkt niet (4 jr geleden dito) slechts 2 liften tevens erg klein, geen verkleedruimte wanneer je eerder aankomt of uitcheckt. Wel grote luggage ruimte.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel. Fijne kamers/balkon, ruim genoeg en goede bedden. Wel gehorig zeker aan straatzijde.

Ontbijt was o.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het balkon is heel erg klein en vreselijke plastic stoelen!

Ontbijt was o.k. Ligging van accommodatie prima. Geen accommodatie voor gezinnen. Veel geluidsoverlast.

superlocatie, waar je eigenlijk veel kan doen zonder een auto te hebben.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Omdat de muziek duidelijk aanwezig is vd jeugd zou dit een min punt kunnen zijn. voor kleine kids lijkt het ons dan niks ivm de aanwezigheid van mensen en geluid vanaf het balkon en het zwembad.( men lost dit bij de receptie graag vj op)

Twee kamer appartement, 4e etage(ruim balkon). Super uitzicht op zee het zwembad en op onze 2 meiden(18-21). airco werkte goed, zwembad met gratis voldoende ligstoelen. super parkeer garage. En een Aldi om de hoek om verse broodjes te halen. Boottaxie op 400m lopen, om naar Ibizastad te gaan of het witte strand van cala den Bossa. prijs 5 euro heen en terug. Gratis strandhanddoeken (borg) en gratis kluisje(borg). dagelijkse schoonmaak.

Aangenaam verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het is jammer dat er geen fitnessruimte beschikbaar is.

De ligging van het hotel spreekt ons aan. Dichtbij het vliegveld,op loopafstand naar Ibiza stad en playa den Bossa.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Geweldige ligging en mooie ruime kamers met uitzicht op zee
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geweldige ligging en mooie ruime kamers met uitzicht op zee Aardig personeel en iedere dag schone handdoeken Ontbijt elders gedaan omdat we de afwisseling van eten belangrijk vinden 15 minuten lopen naar oude stad Ibiza en 5 minuten lopen naar Playa d'bossa

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Ligging was goed !!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer was echt belabberd en oud, hele muffe geur deze was er niet uit te krijgen, badkamer was zeer oud en afgetakeld.

Het uitzicht over de zee was geweldig, het ontbijt was goed, personeel super vriendelijk.

super geslaagde vakantie, prijs/kwaliteit verhouding is in orde
    • Appartement met 2 Slaapkamers

4 personenappartement is te beperkt qua slaapruimte: tweede dubbel bed is te smal voor 2 personen, dus één persoon moest op de zetel slapen

heel lekker ontbijtbuffet met veel variatie buitenzwembaden en bar waren top!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Het uitzicht en de ligging maakt veel goed.

Geen druk op water in douche. Kraan lavabo stuk. Geen verluchting in badkamer, waardoor altijd onaangename geur in badkamer. De 2de kamer was veel te klein en het bed was onvoldoende groot voor 2 personen.

Het uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer

De schoonmaak van de kamers en de tijden ervan. Er stond dat ze van 8 tot 3 kwamen schoonmaken op de kamers en meeste van de dagen waren ze er pas om 5 uur

Ontbijt: was prima maar wel het zelfde elke dag. Dat elke dag mooi weer was!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Genoten van ons verblijf!

Handdoeken en lakens kunnen schoner.

Kamers waren prettig, ruim, fijne bedden en lakens, en alle kamers hebben prachtig uitzicht op de zee. Zwembad en muziek heel relaxed.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Mooie ruime appartementen met een uniek uitzicht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Jammer dat de vloer niet nat gepoetst wordt. Ook geen handdoeken om de afwas af te drogen. Niet iedere dag verse handdoeken.

Een goede locatie en overal dichtbij. Er kan veel te voet bezocht worden :).

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Fijn hotel op een centraal gelegen plek.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De schoonmaak van de badkamer liet wat te wensen over. Geen stopcontact bij spiegel in de hal. Als je met 4 meiden bent die ieder een föhn of steiltang willen gebruiken is dat niet handig.

Ontbijt is prima, voor ieder wat wils. Goede bedden en kussens. Goede locatie, Ibiza stad en Playa de Bossa waar alle clubs zijn, zijn op loopafstand. Personeel is druk maar heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie zwembaden waar met regelmaat een "show" wordt gegeven. Prijs/kwaliteit voor dit hotel is prima.

Mooie locatie met uitzicht op zee nabij Ibiza stad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Tussen beide zwembaden is een buitenbar aanwezig. Een minpunt naast de vele pluspunten, vindt ik dat er overdag rondom de buitenbar en de zwembaden erg harde muziek wordt gedraaid. Om de paar meter staan er grote boxen tussen de ligbedden. Vorig jaar ook gebruik gemaakt van deze locatie en toen werd er rustige muziek gedraaid als achtergrondmuziek. Dit jaar heb ik de muziek [DJ achtige deunen] als erg storend ervaren. Voor jonge lui begrijp dat dit prachtig is, maar de wat oudere generatie, die veelal in het voorseizoen Ibiza bezoeken, zullen dit als erg storend ervaren. Mocht je een dagje willen relaxen op de ligbedden, dan zijn een paar oordoppen niet overbodig. Omdat de muziek zo luidt staat, is dit ook duidelijk op de kamers te horen. Mocht je op de namiddag nog even met een wijntje op het balkon van het uitzicht willen genieten, dan blijft de muziek storend. Nu zaten wij gelukkig op de bovenste etage, zodat het als iets minder luidt ervaren werd. Tevens is het Hotel voorzien van prachtige hemelbedden bij het zwembad met uitzicht op zee. Echter wat schetste mijn verbazing dat, toen wij hier gebruik van wilden maken, wij minimaal € 50,- aan consumpties per dag moesten besteden aan de buitenbar, wilden wij gaan relaxen op de hemelbedden. Tijdens ons verblijf van 7 dagen zijn alle hemelbedden nooit een keer bezet geweest. Gemiste kans voor het Hotel, dan worden er toch juist minder drankjes afgenomen zou je zeggen...

Het uitzicht vanuit onze kamer was geweldig. Prachtig zicht over zee en Ibizastad. De bedden zorgen voor een goede nachtrust. Eenmaal opgestaan, is de mogelijkheid aanwezig om een kopje koffie te zetten en te genieten van de zonsopgang vanaf het balkon. Een beter begin van de dag kan je niet wensen. Ontbijt is prima. Personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam. Er is aan alles gedacht om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. 2 heerlijke zwembaden en super schoon. Voldoende ligbedden om een dagje aan het zwembad te vertoeven.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Kamer zeer sober en enkel te gebruiken voor het slapen; gezellige pool area.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De receptie is voor 2 complexen en daardoor structureel onderbezet. Na 7 uur savonds telefonisch nauwelijks bereikbaar. De medewerkers zijn vriendelijk en bieden keer op keer excuses aan. Zij kunnen er niets aan doen. Het management zou het ze aan moeten trekken . Verder is de kamer functioneel doch uiterst sober. Mocht je een snelle warme hap willen maken op je kamer dan heb je heeeeeel veel geduld nodig; de kookplaats is na 15 minuten op temperatuur. Eitje koken kan, maar dan wel in de waterkoker.

De pool area: de bar en loungers waren uitstekend ; uitstekende service en goede muziek.

Fijn appartement, goede ligging!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Nette kamers, alle dagen nieuwe handdoeken, fijn zwembad, vriendelijk personeel. Fijn appartement, heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Gunstige ligging!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het zwembad met uitzicht op zee,de kamers zijn goed met...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het zwembad met uitzicht op zee,de kamers zijn goed met uitzicht op zee, bedden zijn goed; dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Vriendelijk personeel en binnen 1 minuut een taxi voor het hotel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Locatie is prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Hotel kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken. Vooral de liften zijn klein en komen niet heel betrouwbaar over. Reiniging kan ook iets beter.

Locatie is prima. Redelijke loopafstand naar Ibiza-stad in ongeveer 20-25 minuten. Strand (zand), restaurants en boulevard op 200 meter. Kamers zijn sober ingericht, bedden zijn goed. Zwembad was prima, ligbedden erg goed! Ontbijt goed verzorgt voor redelijke prijs (€9).

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Prima verblijf op loopafstand, 20 minuten , van Ibiza stad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

1x in hotel ontbeten, dit viel ons wat tegen. Geen verse jus d' oranje, koffie uit automaat, niet lekker. Dit is niet te vergelijken met het ontbijt bij restaurantjes aan de zee ( dezajuno) die zijn heerlijk.

Prachtig uitzicht over zee, mooie schone kamers, 2 mooie zwembaden, late uitcheck tot 17.00 uur, elke dag schone handdoeken,opgemaakte bedden. Badhanddoek voor strand of zwembad elke dag omwisselen voor schone. Heel vriendelijk personeel,

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

verblijf jabaque
    • Appartement met 1 Slaapkamer

te weinig stopcontacten, stopcontacten die er waren zaten op onhandige plaatsen, onhandig met parkeren, personeel was niet erg behulpzaam

uitzicht, hygiene, zwembad

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Mooi uitzicht maar jammer van het geluidsoverlast
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Helaas hebben we te maken gehad met een hotel gelijk naast ons ons hotel die volledig verbouwd werd. Dit was ons niet eerder kenbaar gemaakt. Geluid en video opnames ervan gemaakt als bewijs. Om 7.00 uur gingen de drilboren aan en was er van uitslapen geen sprake meer. De drilboren gingen tot zeker 19.00 of soms later door. Ook hadden we de tweede dag urenlang geen water en konden we niet douchen om vervolgens uit eten te gaan. Midden in de derde nacht schijnbaar weer water problemen want toen gingen de leidingen vreselijk te keer minuten lang. Helaas ook 2 keer geen schone handdoeken en moeste we erom gaan vragen. Kortom we hebben een heerlijke korte vakantie gehad doordat we erop uit trokken. Receptioniste die we hadden was lief en begripvol, ze deed haar best in haar eentje. Klacht is ingediend helaas.

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Prima locatie voor een scherpe prijs
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De muziek bij het zwembad is dramatisch. Wij hebben daarom lekker aan het strand gelegen. De locatie is vrij gehorig dus vergeet de oordopjes niet.

Dagelijkse schoonmaak van de kamers inclusief nieuwe handdoeken.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Fijne accommodatie op een super plek
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het werd vrij nat als we gedoucht hadden. Iets van een water ballet.

De ligging was echt super. Mooi uitzicht en een fijne kamer waarbij de slaapkamer apart van de huiskamer is. Grote badkamer. Elke dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Voor de aanbiedingsprijs een goed hotel
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Had beter schoongemaakt gemoeten bij aankomst, lagen nog lange zwarte haren op de vloer.

Prachtig zwembad, jammer dat er van die mooie lounge bedden zijn waar je alleen op mag liggen als je voor 50 euro pp besteld bij het restaurant bij het zwembad. Het is een prima hotel alleen meubilair/ inrichting oud bollig. Elke dag werd het bed opgemaakt en kregen wij schone handdoeken heerlijk maar onder de bedden allemaal stof, ik vond het niet fris. Prima bedden

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Lekker genieten op loopafstand van Ibiza-stad
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Verwarmd zwembad in de maand mei was prettiger geweest.

Een prachtig uitgebreid ontbijt buffet! Badlakens zijn te leen, voor 20 Euro borg. Late check out voor 20 Euro, super? Je kan dan tot 17u van je kamer gebruik blijven maken. Heerlijk verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Het uitzicht vanuit onze kamer was top.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Keuken inventaris mag wel iets uitgebreider (bv een theedoekje, wat meer bestek). Het inchecken duurde iets te lang.

Het uitzicht vanuit onze kamer was top. Ruime kamer (appartement met 1 slaapkamer). Elke dag schone handdoeken en onze kamer werd elke dag schoongemaakt. Het zwembad en de ligbedjes waren heel fijn!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Gewedlig!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Niks, het was voortreffelijk!

Heerlijk hotel, fantastisch uitzicht, prima ontbijt en heel aardige mensen. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed.Prima tapas eten op 100 meter van het hotel bij Prince. We hebben genoten van een paar prachtige dagen!!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima locatie voor Ibiza-stad te bezoeken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Muziek erg hard bij het zwembad, boxen staan tussen de ligbedden op sommige plaatsen.

Fijn appartement, uitzicht op zee. Bedden zijn goed, kitchenette voldoende. Genoeg ruimte voor 4 personen. Supermarkt om de hoek. Personeel uitermate vriendelijk. Mooi zwembad en terras aan zee.