Beoordelingen over Aparthotel Puerto Cala Vadella 2-sterren

Playa de Cala Vadella, 07830 Cala Vadella, Spanje

#1 van de 5 hotels in Cala Vadella

Waren er echt niet

Fantastische ligging, goed ontbijt en meedenken met ons. Uitchecken om 10u maar wel kamer beschikbaar om later te douchen voor vertrek. Echt top

Prima appartement op een geweldige locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen airco in het appartement De aankleding is vrij sober 2 stoelen maar op het balkon Geen waterkoker Weinig keukengerei

De locatie direct aan het strand Het mooie uitzicht Het restaurant had heerlijk eten (Thais) Een gezellig appartement Slaapbank sliep prima en de bedden waren ook goed!

Zeer tevreden over de accomodatie en onze vakantie. We kunnen deze aanbevelen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het complex is kindvriendelijk en dus zijn er veel kinderen. We vroegen en kregen rustig appartement in het achterste gebouw en hadden het daardoor toch rustig. Het strand bij het hotel is druk en parkeren is daardoor overdag lastig.

We hadden een heel mooi recent gerenoveerd appartement (zou daarom vragen bij boeken). Het ontbijt is zeer gevarieerd en uitstekend. het personeel vriendelijk en de dagelijkse schoonmaak zeer goed.

Kamer mist misschien een beetje gezelligheid maar alles is...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamer mist misschien een beetje gezelligheid maar alles is zeer proper. Elke dag verse handdoekken. Fantastische ligging. Heel vriendelijke medewerkers. Na een dagje strand op de dag van vertrek kregen we nog een kamer om te douchen. Zeer prettig. Leuk dat het mogelijk was om strandhanddoeken te gebruiken.

Is een top locatie voor een mooie vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De schoonmaak van het appartement had beter gekund met name de badkamer, tegels van de douche

De locatie was echt top. Mooie grote kamer en fijn zwembad, Wij zaten wel in het gerenoveerde deel van de appartementen.

Prima accommodatie met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vanuit onze kamer keken we tegen de rotsen op, wat jammer is (omdat er een fantastisch uitzicht is op veel andere kamers), maar verder geen echt probleem. Wij lagen op de eerste verdieping en hadden elke ochtend en avond last van het geluid uit het restaurant beneden als er opgezet/opgeruimd ging worden (stoelen/tafels schuiven/stapelen, serviesgoed in kratten stoppen). Een volgende keer zou ik hier zeker rekening mee houden tijdens het boeken.

De ligging is fantastisch. Binnen 50 meter sta je op een van de leukste strandjes van Ibiza. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (vroegen bv voor een waterkoker en die werd meteen bezorgd) en de kamers basic, maar ruim en schoon.

Goed appartement op prachtige locatie
    • Budget Appartement

Prachtige locatie aan het strand met zwembad en strand aan de overkant van de weg. Vriendelijk personeel. Dagelijks schone handdoeken, bedden opgemaakt en appartement schoon gemaakt. Goede service: wij vlogen om 20.45 uur terug en konden om 16.00 gebruik maken van een schoon appartement om te douchen. Kregen voldoende handdoeken mee om ons af te drogen. Groot nadeel: zout water uit de kraan ( en dus ook om mee te douchen. Niet fijn als je uit zee komt) en in het zwembad. Geen airco op ons appartement. Wel een plafondventilator. Verder een goede prijs kwaliteit verhouding.

Prachtige locatie en goede service
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De nieuwbouwappartementen zijn aan de binnenzijde redelijk kaal. Een (nep)plantje, een schilderijtje en wellicht een kleed zou veel aan de sfeer van de kamer doen.

Prachtige locatie en goede service

Toplocatie, super vriendelijk personeel!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het appartement is redelijk kaal en sfeerloos. Daarentegen is het wel ruim en praktisch. Prima dus.

De locatie is top als je met kleine kids bent, die tussendoor nog moeten slapen. Op een steenworp afstand van het strand, waar we 's avonds lekker bleven hangen en borrelen, terwijl de kleine kon spelen in het zand. Het complex is prima. Niet mega luxe (hoeft van ons ook niet), maar alles is aanwezig, prima ontbijt (ook weer handig met kids!) en iedereen is super aardig.

Gedateerd interieur

Eenvoudig, tikkie gedateerd hotel, maar schoon appartement. Op een super locatie! Het ontbijt is super! Ideaal voor rustige vakantie. En voor gezinnen met kinderen.

Heerlijk!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement is wat verouderd maar gelukkig wel schoon!

Top locatie! Je loopt zo naar het strand met heerlijke restaurantjes. Ook bij de bar van het hotel kun je heerlijke koffie krijgen om de dag goed te beginnen! Zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Perfecte baai om met kindjes te verblijven.
    • Comfort Appartement

We hadden geen superdeluxe kamer, maar hij was groot en werd elke dag schoongemaakt.

Perfecte baai om met kindjes te verblijven. Ruime appartementen. Keurig onderhouden. Heerlijke badkamer.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Een van de mooiere baaien op Ibiza
    • Comfort Appartement

Niet elke dag is een perfecte stranddag in mei.

Cala Vadella is een wat knussere baai op Ibiza. Veel baaien op de Balearen zijn lelijk volgebouwd. Hier is het nog redelijk te doen. Als je kunt ga in het voorseizoen naar Ibiza en Formentera. Goedkoper, niet te warm (goed wandel weer) en niet te druk. Nadeel is dat het soms wat stil is en je soms een truitje nodig hebt. Als je voor de parties en bakken in de zon gaat is juli en augustus beter. Ook het zeewater was nog best koud.

Fijn vertoeven in cala vadella
    • Comfort Appartement

Erg gehorig door de tegels als vloerbedekking. Overlast van boven en zij buren (ivm verschuiven van de (slaap)banken, tafels en stoelen en kleine kinderen). Beetje een vroege check uit tijd.

Fijn hotel in leuk stadje. Erg sfeervol en in mooie baai. Niet groot, wel fijne uitvalsbasis voor dagtochten op Ibiza. Opzet van de kamer in appartement vorm erg fijn. Lekker ontbijt, veel keuze (wel elke dag hetzelfde). Een aantal leuke restaurants in de buurt op loopafstand en met mooi uitzicht op de baai.

De locatie is echt top!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Basic appartement aan achterkant, geen uitzicht vanaf balkon, lawaai van allerlei apparaten beneden ons, niet de meest mooie kamer dus! Gezien de prijs hebben we t zo gelaten, zijn veel weg dus dat is niet erg. Schoonmaakster kwam baak rond 2 uur, net als ons zoontje ging slapen, niet zo handig!

De locatie is echt top!! Aan het strand met leuke tentjes, zwembad is fijn met kids! Auto gehuurd op vliegveld (kunt vlakbij parkeren voor €3,5 per dag), mooie plekjes bezocht in de buurt!

Goede ligging mooie baai.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Erg gehorig we zaten in t midden gebouw op de 1 ste etage het gezin op de bovenste etage met 3 kinderen hoorde we smorgens al om 6.00 de marathon rennen

Goede ligging mooie baai. Genoeg bedjes voor nu zomer denk wel drukker.

Het perfecte familiehotel voor mensen die geen hoge eisen stellen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De accommodatie om te koken/eten is heel erg basic. Een eigen drankje nuttigen op de kamer wordt heel moeilijk als er zelfs geen bakje om ijsblokjes te maken aanwezig is... Het uitzicht op het terras aan de noordkant leent zich hier ook minder voor...

Het ontbijt was heel lekker en luxueus voor amper 10€ pp. De kamers zijn heel ruim, en een mooi zwembad maakt de setting af.

Een zalig, ontspannend en zonnig verblijf!!
    • Budget Appartement

Fruitsap was niet zo lekker. 😉

Een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Nette, ruime en frisse kamer/appartement. Zalige ligging!! Mooi zwembad!

Geweldig verblijf, direct aan het strand
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We mochten op de dag van vertrek onze kamer blijven gebruiken tot 18:00, zonder extra te hoeven betalen! De kamers werden elke dag goed schoongemaakt, handdoeken werden ook elke dag verwisseld. Vriendelijke personeel bij de receptie.

Een heerlijk, relaxed verblijf met een top uizticht in een kindvriendelijk hotel en omgeving.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Prachtig uitzicht, basic hotel, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Super kindvriendelijk, aardig personeel en aan de mooiste baai van Ibiza. De kamers worden elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken.

Fijn hotel met prefecte ligging aan het strand in mooie baai van Cala Vadella.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kinderfaciliteiten en kussens bij het zwembad zijn verouderd en aan vervanging toe.

De locatie aan de prachtige baai van Cala Vadella is perfect met een fijn zwembad.

Heerlijke plek in een prachtige baai.
    • Superior Appartement

Restaurant en bar zijn erg ongezellig qua uitstraling. Geen goede uitvalsbasis voor wandeling of hardlopen.

Heerlijke plek in een prachtige baai. Leuke restaurantjes op loopafstand.

Geweldig Cala Vadella
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Voor grote supermarkt en pinautomaat moet je wel echt de auto pakken

De geweldige ligging, grootte appartement, heerlijke bedden en groots ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De baai is mooi, maar locatie is erg afgelegen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De baai is mooi, maar locatie is erg afgelegen. Ligt echt in de bergen en je moet voor alle andere dorpjes een flink stukje rijden. Appartement was heel schoon : pluspunt. Bedden waren goed, alleen kussens heel dun en slecht. Grootste nadeel is dat we weggestopt werden in een appartement (nr 11) waar geen zon was. Erg koud in de ochtend en de avond en onze badlakens konden we hierdoor ook niet drogen buiten. Tweede minpunt was dat mijn oplader van mijn telefoon was gestolen door de housekeeping. Ik diende hier een klacht over in maar werd erg slecht behandelt. "Het was niet waar" was de reactie van de receptioniste. Ik voelde me niet geholpen en om deze reden en het feit dat er dus iets gestolen is, kom ik hier nooit meer terug.

Top!!!

4 persoons kamer, 2 personen op banken in huiskamer, moest op grond gelegd om naast elkaar te kunnen liggen. Verder top!!!

Prima personeel. Bij late aankomst werden er gratis sandwiches gebracht op kamer. Supervriendelijk, top locatie!

ontbijt is overvloedig, kwaliteit van fruitsappen is helaas...

---

ontbijt is overvloedig, kwaliteit van fruitsappen is helaas ondermaats : vers sap moet mogelijk zijn gezien de appelsienen in de buurt aan de bomen hangen.

Lekker ff bijgekomen, genoten van het gezellig, kleine dorpje en de vriendelijke mensen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Inrichting keukengerei is minimaal. Hadden geen terrasmeubels. Kregen op navraag 2 stoelen, tafel hebben we bij onze zoon zijn appartement weggehaald.

Mooi, ruim, gerenoveerd appartement. Uitzicht was geweldig

Heerlijk verblijf gehad!
    • Comfort Appartement

Je moet huet echt een auto hebben om iets vh eiland te zien. Dus hebben we een auto gehuurd. In het restaurant was het avonds regelmatig chaos. Het personeel was gegeneerd en vernotschuldigde zich ervoor!

Ons appartement was ruim, nieuw, modern en gezellig. Ontbijt is uitgebreid. Personeel enorm behulpzaam en vriendelijk.

Beetje oud aandoend familiehotel met nette kamers.
    • Comfort Appartement

De ligbedden aan het zwembad waren erg vuil. De matrassen en overtrekken bleven ‘s nachts liggen. Het leek de ochtend daarop chaos. Niet uitnodigend daar te gaan zitten.

Lekker ontbijt. Propere kamers.

Eigenlijk helemaal niks..!

Appartement was geweldig! Elke dag schone handdoeken en bedden opgemaakt! Bij aankomst stond er een fles cava ook nog klaar.. een fles water in de koelkast! We hebben 1 keer savonds in het restaurant gegeten, zalm echt heerlijk! Vriendelijk personeel! De baai is echt zooooo prachtig! Supermarkt om de hoek.. hele leuke restaurantjes in de baai.. Al met al zooo genoten hier, we komen zeker terug...! Ibiza stad is 25 min rijden

Mooie zonsondergang, onmogelijk parkeren
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Parkeren is onmogelijk en personeel waarschuwde gasten niet dat voor het hotel parkeren €100 boete is! Het hotel is gerenoveerd met een zeer slechte afwerking en goedkoop materiaal. Na dit seizoen zullen ze nogmaals moeten verbouwen want op deze manier is het niet blijvend.

Dichtbij het strand was een plus

Het uitzicht op zee!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamer was niet wat wij er van hadden verwacht, en zeer ongezellig. Erg klein, en niet wat de foto aangaf. Onze zoon sliep in de keuken!! Verder was het appartement erg donker. Wel was het net opgeknapt, waardoor er nog eea ontbrak. Oa een waterkoker, en was het gas nog niet aangesloten. Bij navraag wel direct in orde gemaakt. Overige faciliteiten waren top.

Het uitzicht op zee!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

het is een prima hotel, op een mooie locatie.
    • Comfort Appartement

Het hotel was bezig met renovatie werkzaamheden. restaurant was dicht. de matrassen van de bedden/slaapbank zijn slecht. we hebben 2 dagen geen warm water gehad, en de kamers waren koud.

De omgeving is perfect, strand is op loopafstand van het hotel. personeel is vriendelijk. Een auto is wel noodzakkelijk.

Super!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

WiFi in alle appartementen? Zou in de huidige tijd moeten kunnen.

Personeel is geweldig, al jaren dezelfde mensen op dezelfde plekken. Het is gewoon dik in orde hier.

Fijn verblijf!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Er is te weinig parkeergelegenheid en de matrasjes op de bedjes bij het zwembad zijn niet schoon.

Hele fijne locatie met kleine kinderen al moet je ze wel in de gaten houden, want er is bv geen hek om het zwembad. Vrijwel alleen maar aardig personeel, een leuk (kinder)zwembad en nette appartementen en heel dichtbij het strand met gezellige terrasjes en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ideaal verblijf voor gezinnen aan een mooi strand.
    • Comfort Appartement

Appartementen zijn erg gehorig, door tegelvloer en houten meubilair overal veel geluidsoverlast.Het maakt niet uit waar je appartement zich bevindt. In herfstvakantie veel gezinnen met kinderen,en door locatie en voorzieningen ideaal voor families. Echter daardoor ook al vroeg in de ochtend veel bedrijvigheid. Helaas geen schone theedoeken .

Locatie direct gelegen aan strand. Mooi, ruim appartement ;beschikt over fijne comfortabele badkamer met grote douchekop,erg fijn! Matras bed erg goed. Matrassen slaapbank breed genoeg om op te slapen. Als zitbank minder comfortabel. Iedere dag schone handdoeken.

Perfecte idyllische locatie voor gezinnen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, net opgeknapte, comfortkamer ipv de basic gekregen. Fijn zwembad en vlakbij strand. Alleen in het donker is de locatie vanaf de hoofdweg wat lastig te bereiken. Goede wegen, maar erg donker.

teleurstellend voor die prijs
    • Appartement met 1 Slaapkamer

kamer geboekt met balkon, eenmaal daar geen balkon. erg gehorig zeer oncomfortabele bedden receptie 's avonds onvriendelijk kinderspeelparadijs (zowel het gehele zwembadgedeelte als de gangen en liften), absoluut ongeschikt voor volwassenen die daar niet van houden en bijvoorbeeld simpelweg langer willen slapen dan tot 8:00 uur

locatie

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Heerlijke week gehad in een goede accomodatie.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Erg aardig personeel. Prima ontbijt. Goede service. We vertrokken pas 's avonds maar mochten die dag nog gewoon gebruik maken van de kamer en douchen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Een fantastische plaats om weer eens te bezoeken, maar dan wel in een beter appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bedden liggen naar een paar nachten echt slecht. We hadden allebei nek en rug klachten. Ook staan er luxueuze appartementen op de foto’s, maar wij zaten achteraf in een appartement welke erg oudbollig was. Wel was het erg schoon

De locatie is echt super. Aan de baai van Cala vadella, 1 van de mooiste stranden van Ibiza. Mensen bij de receptie erg gastvriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heerlijk genoten in een kindvriendelijk aparthotel op een perfecte locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er was in de studio geen koffiezetapparaat. Parkeren is een crime. Trapjes naar het zwembad waren onveilig voor (kleine) kinderen.

De locatie is geweldig. Zwembad en strand zijn vlakbij. Nette studio met alle voorzieningen en werd goed schoongehouden met regelmatige handdoekenwissel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Een geweldig verblijf aan een prachtige rustige baai in Cala Vadella
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De ligbedden bij het zwembad waren comfortabel maar de matrasjes met badstof hoezen die erop lagen vonden wij nogal smoezelig.

Fijne sfeer, mooi zwembad, direct aan het strand en zeer rustig gelegen. Een diversiteit aan kamers, groot, klein, met en zonder balkon, maar wij hadden een prachtige studio op de begane grond. Zeer vriendelijke kamermeisjes en bar personeel.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ons verblijf was helemaal super,ieder jaar wordt er weer iets gerenoveerd .een dikke 10
    • Comfort Appartement

Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat het gehoorig is wanneer boven of de zij buren met stoelen of tafels schuiven. Maar ik denk dat dat wel op meer plaatsen is,hoewel dit makkelijk op te lossen is mijn ziens.

Het is er zeer schoon,iedere dag nieuwe handdoeken. En het personeel is zeer vriendelijk,ook het ontbijt buffet is aan te raden

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heel erg relaxed en fantastisch
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bedden zijn niet goed, kraken heel erg als je er op draait, maar we hebben ze op de grond gelegd en toen was het oke

Accommodatie ligging en de kind vriendelijkheid, bereikbaarheid naar het strand is fantastisch.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Schitterende plek
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De inrichting van ons appartement was erg gedateerd. Maar de ligging maakte het ruimschoots goed.

De ligging is schitterend. Schoon appartement en dagelijks schone handdoeken.

kamer zeer belabberd, gehorig, locatie oké maar parkeren een dagelijks drama
    • Budget Appartement

budgetkamer, alles was budget, oude meubels, zéér gehorig, handdoeken klein en oud, toiletpot en badrand erg vies, onverzorgd, géén balkon, uitzicht op kale onverzorgde soort berg

Rampzalig
    • Comfort Appartement

Algehele accommodatie. Geluidsoverlast. Geen nachtrust, zeer gehorig. Vies zwembad, 1 bak chloor waar rond 04.00 uur in de nacht nog wat dronken Polen rondhingen. Nooit meer.

prima vakantie
    • Comfort Appartement

hotel/appartement/zwembad was wat smoezelig; karige invulling keuken; airco deed het niet optimaal; af en toe vieze rioolgeur in het appartement

appartement was mooi, netjes ingericht; hele mooie nieuwe badkamer

Master!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De temperatuur in het appartement. Helaas was er bij ons geen airco, snachts echt >25 graden.

Afstand zwembad versus strand. Inclusief de mogelijkheid om op het strand te lunchen of te dineren.

Het hotel is open toegankelijk voor iedereen van buitenaf. Kleine kinderen kunnen dus ook de weg op

Kamer is wat verouderd Elke dag moesten we bij de receptie om handdoeken vragen omdat de poetsvrouwen die vergaten .... elke avond bedekten we alle douche en wasbak afvoeren om de riool lucht tegen te gaan

Locatie is top en het appartement is ruim

Cala Vadella is een heerlijke plek, met een fijn hotel
    • Superior Studio

uitzicht viel beetje tegen vanuit de kamer parkeren kan bij het hotel als er plek is anders is dat betaald 3,50 per dag, dat zou voor hotelgasten gratis mogen zijn

Ruime kamer, schoon, mooie badkamers

Top locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De parkeergelegenheid. Het complex heeft nl. geen eigen parkeerplaatsen.

Locatie direct bij het strand en in de buurt zijn er diverse restaurants. Ontbijt is bij te boeken en is uitgebreid. Ook is er een kleine supermarkt in de buurt. Personeel is erg behulpzaam en het apparenent was schoon. Elke dag werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken.

• Budget Appartement

Er is een keuken maar deze was uitgerust voor 1 persoonsgerechten te maken. Ze moeten hier meer rekening mee houden. Verder vond ik dat we een beetje weggestopt waren qua uitzicht

De hygiene, de ligging en het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Mooiste hotelverblijf van Ibiza
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De ligging is perfect aan een prachtige baai met veel restaurants. Minder massaal dan bijv Playa d'en Bossa. Prima zwembad en animatie voor kinderen

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heerlijk verblijf aan een mooie baai
    • Appartement met 1 Slaapkamer

10 euro pp voor het ontbijt vonden we teveel. Dit hebben wij dan ook niet gedaan. Wij hebben lekker broodjes gekocht en voor het appartement gegeten. Wat ook geen enkel probleem was. Helaas geen waterkoker. Water gekookt voor de koffie in een pannetje. Of koffie to go gehaald bij 1 van de restaurantjes! (Ook prima) Bedjes op het strand erg duur. 12,50 pp! Neem je eigen parasol mee. Anders ook 10 eu. De weg naar Calavadella isss heftig, vooral in het donker. Maar zeker de moeite waard! We hadden nergens anders willen zitten! Je hebt zeker een auto nodig op Ibiza, anders kom je nergens. Let op! Veel oplichtingspraktijken. Boek de auto niet vooraf maar gewoon daar op het vliegveld.

Goede ligging aan een mooie baai!! Grote, ruime, schone kamer! We zaten op de begane grond bij het zwembad. We hadden een tuinset buiten waar wij smorgens lekker ontbeten!(supermarkt om de hoek) Als je op tijd weg was met de auto hoefde je de 3,50 parkeergeld niet te betalen.(er staat een mannetje vanaf 9:30, en die is na 18:00 weer weg) Mooiste strandje van Ibiza met zand(geen stenen) en heel mooi water! Leuk eettentje aan het water!(normale prijzen) We hadden een strijkbout met een strijkplank. Er is een pinautomaat voor de deur. En het strand zie je meteen vanaf het appartement! Heel erg blij dat we hier geboekt hebben!

Eenvoudig, ruimtelijk en direct aan het strand
    • Budget Appartement

De stank in het appartement van het verrote aanrecht

Plekje is heerlijk. Groot appartement met fijn balkon en schoon. Wij zaten in verouderd appartement met mankementen, niks romantisch aan maar dat interesseerde ons niet. De ruimte, het balkon en de plek van het appartement maakte alles goed. De supermarkt in het appartement vinden wij luxe, altijd eten en drinken bij de hand. Ook als je in de nacht aankomt. Dagelijks schone handdoeken. Verwacht geen luxe als waterkoker, koffiezetter, fohn of strijkijzer, schil mesjes ed...

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Kort verblijf aan rustige baai
    • Budget Appartement

Uitzicht op parkeerplaats. Sfeer rondom zwembad en restaurant niet uitnodigend. Geen gebruik van gemaakt. Badstof hoezen op bedjes bij zwembad lijken onhygiënisch. Geen gebruik van gemaakt.

Ligging is top, vlakbij het strandje. Super mooi baaitje. Zwembad voldoet. Appartement upgrade gekregen was ruim en naar verwachting. Moderne badkamer verder wat gedateerd. Half uur rijden naar Ibiza stad. Voldoende eetgelegenheden. Keuze betaald op bedje of vrij op strand liggen. Tip ga bij bedjes de zee in: minder stenen.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Prima: je loopt zo naar het strand met een puik strandrestaurant.

Het parkeren was wel eens erg lastig, zeker in het weekend. Er was wel een betaalde parking (€ 3,50 per dag): mogelijkheid voor hotel om daar plaatsen te reserveren voor de gasten?

Prijs/kwaliteit verhouding was prima. Goed ontbijt; prettige bediening; Thai gerechten waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

heerlijke locatie, fijn zwembad, dichtbij het restaurant,...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

het uitzicht aan de achterkant valt tegen, oud appartement, goed ontbijt maar wel duur

heerlijke locatie, fijn zwembad, dichtbij het restaurant, goed ontbijt

De locatie was fantastisch.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De spullen in het app waren erg beperkt. Paar borden, glazen en wat bestek. Zou wat meer mogen zijn maar kan me voorstellen dat men voornamelijk in het restaurant gaat eten of ergens anders. En misschien geldt dit vooral voor ons kleine app (1 slaapkamer en twee slaapbanken in woonkamer)

De locatie was fantastisch. Zo van het zwembad naar het strand. Erg kindvriendelijk allemaal. En iedere dag werd er schoongemaakt en schone handdoeken, top.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heerlijk verblijf in appartement op perfecte locatie!
    • Budget Appartement

In het algemeen er schoon maar paar keer stinkende lakens (nat in de kast gelegd vermoed ik) en pissebedden. Restaurant niet boeiend. Avond lasagne gehaald voor op de kamer; eerste ronde koud en tweede ronde keihard.

Tweede keer in dit hotel. Meer dan prima. Ruime appartementen en perfecte locatie aan het strand.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Hele goede prijs - kwaliteitverhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Cala Vedella is een fijne plek met zandstrand en genoeg eetgelegenheden. Persoonlijk houd ik net iets meer van de 'hippie' stranden, meer richting het noorden. Waar minder gezinnen komen, en de restaurantjes authentieker zijn. Ook is het een stukje rijden om naar de centraal gelegen restaurants en andere baaitjes te gaan. Dat was voor ons geen probleem; de route is mooi - vooral wanneer je de grotere wegen ontwijkt.

Ruim appartement en de baai is mooi. Vlakbij het appartement kun je betaald parkeren (€ 3,50 per dag). Al kan ik me voorstellen dat het tijdens de drukkere periodes vol is. Een dag voor vertrek gaf de receptioniste ons een extra late uitcheck. Omdat het appartement voor onze vertrekdatum niet was geboekt en onze vlucht pas laat ging. Heel fijn!

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Heerlijk appartement!!! 10 waard maar geen Airco :(
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen airco!!! Kamer heel heet ( 7 mei) hoe zal dit in de zomer zijn?!

Vriendelijk personeel, super mooie locatie, schoon appartement met mooie nieuwe badkamer, fijn zwembad. Zou ik terug gaan: JA!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima "standaard" hotel op toplocatie !
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen tegenvallers. Het ontbijt was niet super uitgebreid maar meer dan voldoende keus tegen zeer schappelijke prijs.

De ligging was top en het personeel super vriendelijk. Kamers (familiekamer 4 personen) waren groot genoeg met een leuk balkonnetje. Restaurants / beach bar op en naast het strand waren meer dan okay met ook zeer vriendelijk personeel. Kwaliteit van het eten was gezien de prijs ook meer dan goed. Bedjes op het strand voldoende aanwezig tegen normale prijs (€ 10,- voor de hele dag)

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Locatie aan mooie baai, nette appartementen voor een leuke...
    • Budget Appartement

Complex met alleen maar Nederlanders (in de meivakantie). Niet voldoende parkeerplaatsen voor de grootte van het complex waardoor je betaald moest parkeren op het openbare parkeerterrein. Maar zelfs daar was het soms vol en moest je wachten tot er mensen weggingen (en dan was het pas mei......)

Locatie aan mooie baai, nette appartementen voor een leuke prijs!

Zeer volledig top appartement!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kamers zijn net gerenoveerd, uitstekende badkamer, nette afwerking, schoon, mooie voorzieningen zoals een riante koelkast in het appartement, 24 uur geopende mini supermarkt bij het complex (ook in voorseizoen), pinautomaat tegenover complex, gratis ligbedjes bij het zwembad met kussens erop. Zeer compleet complex aan het strand. Heerlijk rustig, absolute aanrader.

Eenvoudig, schoon ruim appartement op een toplocatie;1/2 uur rijden van Ibiza stad en vliegveld
    • Appartement met 1 Slaapkamer

(te) weinig keukengerei. Sommige dagen erg harde muziek bij het zwembad

fantastische locatie met restaurants, bars en winkeltje op loopafstand en goed zwembad. Prachtige baai voor de deur. Dagelijks schoonmaak en om de dag schone handdoeken. Goede bedden

De ligging is schitterend!
    • Budget Appartement

Netheid van de kamer. Neem een gerenoveerd appartement. Wij hadden een oud en voor het kleine prijsverschil denk ik dat het gerenoveerde een stuk aangenamer is. Kamers waren erg gehorig. Parkeergelegenheid. Eerder afgelegen, auto nodig, hoewel er veel in de baai is (wij zaten er begin april tijdens de opstart van het seizoen en toen was er nog weinig open).

De ligging is schitterend! 1 van de mooiste baaien die ik al gezien heb! Vriendelijk personeel! Top voor kinderen!

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Een hotel wat een zeer charmante uitstraling en ligging heeft.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Parkeergelegenheid moet echt beter. Onze huurauto had schade opgelopen omdat er geen correcte parkeerplaatsen waren.

De moderne uitstraling. Het zwembad en zonnenbedden. De service. De bediening. De ligging. Het eten was maar tevredenheid. Komen graag nog eens terug.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

We kijken nu al weer uit naar de meivakantie!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De locatie is fantastisch. we zijn nu al 4 keer geweest en het is de mooiste cala van het eiland. Gezellige restaurantjes en een mooi strand. De accomodatie is qua prijs-kwaliteit verhouding dik in orde. Aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Vakantie met 2 kinderen en een baby.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De hygiëne in ons appartement.

De locatie! Prachtig, ontzettend dichtbij het strand. Kindvriendelijk, behulpzaam personeel. We hadden een ontzettend groot appartement, 3 slaapkamers. Aparte keuken, badkamer en woonkamer. We keken direct op het zwembad en de zee. Ideaal voor een vakantie met 2 kinderen en een baby.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Goede prijs-kwaliteit en op toplocatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De locatie is top! Je loopt zo het heerlijke strand op. Veel kinderen om mee te spelen voor onze dochter. Bij de receptie verkopen ze ook vers brood, dus een auto heb je eigenlijk niet nodig. Van te voren goed boodschappen gedaan bij een grote supermarkt.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goede service, hulpvaardig en vriendelijk personeel! Zeer lekker ontbijt!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dat er een beperkte sportaccomodatie was (bv tennisveld) en dat het huren van een auto in eerste instantie nog zeer moeilijk was tijdens het seizoeneinde, maar dit door de tussenkomst van het hotel toch nog mogelijk was (wel risico genomen van geen verzekering)

De bereidbaarheid van het personeel en het heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 5 november 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer

Geen echte supermarkt op loopafstand. Bussen rijden maar 3 x per dag in okt en na 15 okt helemaal niet meer.

Super schoon...heel ruim appartement. Heel mooi strand! Heel aardig personeel. In oktober geweest en het was heerlijk rustig. Overdag 27 graden en om 19.00 uur was de zon onder en toch wel een stuk frisser. Topvakantie. Tip...huur een scooter of een auto. Anders kom je bijna nergens.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Eenvoudig hotel met ideale ligging in mooie baai.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Je merkt echt dat (laatste week oktober) het einde seizoen is, personeel vermoeid, hygiëne stuk minder, zwembadbedjes werden niet goed meer bijgehouden. Rotzooi en gorigheid werd niet opgeruimd of lag dagen op zelfde plek. kamer werd wel 'gepoetst' maar meer dan bedden opmaken en schone handdoeken neerleggen zat er niet in.

Ligging is perfect. Personeel over algemeen vriendelijk. Ontbijt zeer goed voor de prijs. elke dag schone handdoeken.