Beoordelingen over AinB Picasso-Corders Apartments

Corders, 1, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spanje

#866 van de 1.300 vakantiewoningen in Barcelona

Gebaseerd op 137 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Uitstekende locatie, mooi en modern appartement in historisch gebouw.
    • Studio (2 Volwassenen)

Verlichting was deels niet in orde (kapotte lampen). Van één van de appartementen deed de verwarming het niet. Bij één van de appartementen klemde de voordeur op de vloer (deur ging niet goed open). Geen ontruimingsprotocol voor brand aanwezig.

Accommodatie midden in oude centrum van Barcelona. Alle bezienswaardigheden eenvoudig te bereiken. Metrostation zeer dichtbij. Zeer sfeervol oud huis met moderne appartementen. Appartementen van alle benodigdheden voorzien. Goed en ruim bed.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

super ligging
    • Studio (2 Volwassenen)

slechte matrassen geur inkom site zou moeten vermelden waar je de sleutels moet afhalen, staat wel vermeld aan deur met een adres maar geen plannetje om te weten waar dit is.

super ligging

het appartement dat wij geboekt hadden, stond ons vooral aan...
    • Studio (2 Volwassenen)

het appartement dat wij geboekt hadden, stond ons vooral aan omdat het er zo leuk uit zag binnen, met authentieke balken en muren die bewaard bleven. de badkamer zag er heel netjes en fris uit. toen we aankwamen werd ons gezegd dat ze een groter appartement ter beschikking hadden, het andere zou bezet zijn. het appartement dat ze ons gaven was misschien wel wat groter, maar de inrichting was ongelofelijk lelijk, met lelijke muurschilderingen.. echt niet wat we geboekt hadden, maar goed, ze gaven ons een korting ter compensatie. meer konden ze misschien niet doen. toch wel jammer.. zeker als je een mooi appartementje verwacht...

Prima appartement
    • Studio (2 Volwassenen)

- Hygiene in de badkamer - Badkamer - (nachtelijke) Geluidsoverlast van de straat

- Locatie

• Beoordeeld op: 9 november 2016

De ligging.
    • Studio (2 Volwassenen)

Veel kleiner dan de foto's doen vermoeden

De ligging. Erg centraal

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

De centrale ligging en eigen opgang

Geen theezakjes om met de waterkoker even een kopje thee bij aankomst te zetten Ook geen roomservice of ontbijtmogelijkheud

De centrale ligging en eigen opgang

• Beoordeeld op: 6 november 2015

centraal gelegen

tv alleen spaans, gammel keukentje(kraan)

centraal gelegen