Beoordelingen over Aqua Hotel Aquamarina & Spa 4-sterren

Avenida Del Mar, 16, 08398 Santa Susanna, Spanje

#9 van de 29 hotels in Santa Susanna

rustgevend fantastisch

de bar boven was vorig jaar open in de namiddag en dit jaar niet, spijtige beslissing van het management.

ontbijt zeer uitgebreid,, ondanks dat de kamer bezet was gedurende de dag warden badhanddoeken s'avonds op de eerste vraag onmiddelijk vervangen, zwembadhanddoeken gratis met borgsysteem. rustplaatsen boven de bar.

Fantastisch!
    • Lumiere Suite

Wellicht parkeren goedkoper. 10 per dag vrij prijzig.

Totaal plaatje klopt gewoon. Mooi hotel, vriendelijk personeel en nette kamers. Eten is goed. Het is allemaal goed geregeld.

teleurstellend
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

hadden geboekt voor 2 personen kregen echter 3 persoons kamer,wat inhield dat we op een gang kwamen met gezinnen met kinderen.dus 4 nachten niet geslapen door huilende en gillende kinderen.bij incheq.werd gezegd dat het hotel vol zat,dus geen andere kamer

Gewoon voor de 7e keer terug naar dit uitstekende hotel.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De badkamer mag wel aangepakt worden. Maar verder helemaal geweldig.

Wij zijn voor de 6e keer in dit hotel geweest. Laat ik het zo stellen, denkt u dat ik terug zou komen als er ook maar iets niet goed zou zijn? Als het aan mij ligt volgend jaar weer. FANTASTISCH!!!

Personeel vriendelijk.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Deze week kwamem meer mensen aan in het hotel dat kon je merken aan de toiletten beneden en bij het zwembad was niet meer zo schoon dan toen wij aankwamen. Ons verblijf was van 10 tot 20 juni.

Personeel vriendelijk. Eten prima voor iedereen wat wils. Goede service. Animatie voor ouderen goed.

personeel en eten was echt ok ondankd de drukte.
    • Familiekamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

twin bedden zijn echt niet goed, de singles wel ok. spa moet je bijbetalen en kids tot 18 uur , ook de groteren die wel stil kunnen zijn. badmits verplicht.

personeel en eten was echt ok ondankd de drukte. zwembad buiten zat erbij en best leuk

Tophotel met toppersoneel.
    • Vierpersoonskamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

Het is gehorig 's nachts en niet alle gasten houden daar rekening mee. Parkeerplaats en Spa tegen betaling vinden we jammer.

De service was perfect, geen enkele vraag was te veel of te gek, alles werd mogelijk gemaakt. Eten was in buffetvorm, meer dan genoeg keuze en allemaal lekker. Bedden waren hard, maar comfortabel. Kamer was prima ingericht en van alle gemakken voorzien.

wel ok.
    • Familiekamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

weinig schoonmaak voor 3 dagen verblijf, alleen het hoognodige. single beds zijn prima maar dubbelbed was niet lekker slapen. kussens ook niet lekker. wellness en zwembad binnen moet je bijbetalen. ik heb al in veel 4 sterrenhotels geslapen en dit was altijd inclusief

locatie en gemak

Heerlijk hotel
    • Premium Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het hotel is fantastisch, alleen de bodybuilders gaven wel een andere sfeer tijdens ons bezoek. En het buitenbad zou warmer mogen zijn.

Je voelt je echt gast. Niks is teveel gevraagd. Vriendelijke medewerkers, echt super!

We hadden het naar ons zin!

Bedden en lawaai uit de gangen. Countryfestival op het moment dat we toekwamen. Welness: heel veel volk + badmuts verplicht (aan te kopen daar)

Mooi hotel, gratis parking op 400m van het hotel. Prijs-kwaliteit!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

geweldig

geen idee

de kamer een suite was in een woord geweldig !!! Enorm groot..... een heel groot bed voor een grote open raam ( schuifpui) Een heel groot bad, ook voor een groot raam. Een prachtig balkon. het eten diner en ontbijt.... geweldig. En we zijn toch wel wat gewend.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Top hotel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Warmte zwembad, en faciliteiten kinderbadje

Het hele hotel was perfect. Prijs kwaliteit helemaal top. Eten goed. Alleen het zwembad erg koud. Ook moet je voor de binnenspa bijbetalen. Dit stond niet in de omschrijving toen wij boekten. Het kinderbadje was ook erg koud en klein. Buiten dat, top hotel. Ligt aan het strand en boulevard!

Functioneel, prijskwaliteit goed, massatoerisme ouderen en jonge gezinnen. A-gezellig.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Het is erg massal toerisme. Tijdens het eten een rattenrace. Je kunt zelf geen tafeltje kiezen. Logistiek werkt het, maar gezellig, nee. Functioneel en gevarieerd eten, ja. Drankjes en eten in hotel goedkoop. Meer last van toerist zelf. Veel ouderen . Badkamer mag schoner. De kleine hoekjes met schimmel of achter de wc bril is voor mij altijd en dikke domper.

Logistiek voor de massa mensen in het hotel perfect goed geregeld zoals bij het eten. De veiligheid sávonds en overdag. Aan het strand Loopafstand van treinstation Voor oudere en gehandicapten of jonge gezinnen met kinderen veel facliteiten. Deze mensen ware er ook volop. De boulevard is is zeer geschikt voor mensen met een beperkte mobiliteit. Veel bankjes om op te rusten. In het hotel veel entertainment voor kinderen, ook savonds. Echter geen last gehad van lawaaierigheid of zo. Entertainment stopt bijstijds 22.00. Als het binnen is hoor je dit niet. Bij slecht weer is er genoeg ruimte voor de hoeveelheid mensen om binnen te zitten of eventueel indoor te zwemmen. Personeel goed geschoold, actief en gemotiveerd.

Geweldige tijd gehad kom zeker terug!

Het claimen van de bedden bij het zwembad was een crime veel gasten leggen voor dag en dauw al handoeken etc op de bedden om deze te claimen. Sommigen komen de hele dag niet opdagen, maar houden zo wel de bedden bezet!!!

Goed ontbijt genoeg keuze alles voorzien zeer uitgebreid.

Het was een liefdes vacantie.

Dat alles wat normaal incl zoumoeten zijn toch extra betaald moest worden,bv het kluisje ,en datjezonder de kamer gezien te hebben voor uit moet betalen,excetra excetra

De gezelligheid aan de promerade

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Lekkere vakantie
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden waren hard en iets breder was prettig geweest. Het ontbreken van een bidet was ook jammer.

Goede lokatie, goede faciliteiten, heerlijke airco en prijs/kwaliteit

Hotel is ruim en mooi opgezet, zou in een andere stad moeten staan
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Alle bedjes bij het zwembad smorgens wel vol handdoeken van mensen die daarna weer terug hun bed in duiken Uitzicht achterzijde hotel is op de grote parkeerplaatsen voor de strandgangers

Het ontbijt was goed, in het hoogseizoen wel vroeg ontbijten na 08:15 sta je in de rij te wachten op een toegewezen plek Via de tolweg € 4,75 bent u in 45 min in t centrum van Barcelona. Of nog beter met de trein.

Top hotel en accomodatie een aanrader!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Heel veel tv zenders alleen voor Nederlanders geen eigen zender wel BVN. Wat mij het meest irriteerde was het bezitterige gedrag van gasten die bedden en parasols claimden voor de hele dag, door in alle vroegte een handdoek erop te leggen terwijl ze soms niet eens kwamen opdagen. Anderen hadden zo geen kans op een ligbed of parasol.

De kamer was netjes en goed voorzien.

er vriendelijk en behulpzaam personeel.

geen negatieve ervaringen

er vriendelijk en behulpzaam personeel. de kamers erg schoon en dagelijks voorzien van nieuwe handdoeken en beddengoed. volgend jaar gaan we zeer zeker terug

Heel uitgebreid buffet voor ontbijt en avondeten.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Heel uitgebreid buffet voor ontbijt en avondeten. Verschillende soorten vlees en vis, groenten, melk, brood, etc. Mooi zwembad, veel animatie, ook nederlandstalig.

Voor het 3e jaar geweest!
    • Premium Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

Zwembad is schoon en altijd netjes alleen wel wat aan de kleine kant en voor hele kleintjes niet een glijbaan of iets erbij

Voor het 3e jaar geweest! Eten is goed en ruime keus bij alle 3 de dagdelen. Kamers schoon en vriendelijk personeel.

wij hebben het gezellig gehad
    • Premium Junior Suite

erg slechte bedden smal en met kuil in het midden. als je aan de voorkant zit zoals wij is het tot diep in de nacht herrie

het eten was goed, mooie kamer wij hadden een suite met inloopdouche

Super hotel om vakantie te vieren
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Voor de 2e keer in Aquamarina geweest. Super hotel om je vakantie te vieren. Heel vriendelijk personeel. Top receptie. Eten is er heel lekker. 1 van de redenen waarom we terug zijn gegaan.

Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.
    • Premium Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

jammer dat je voor alles moet betalen. Tennis 9,5 €/hr en tafeltennis 3 €/hr.

Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Prijs-kwaliteit is prima.

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Vreselijk massaal en extreem druk, ongezellig restaurant.Leek op een gigantische kantine.Hierdoor was het eten geen ontspannen aangelegenheid Slechte bedden in een te kleine kamer. En handdoeken op de bedjes 's ochtends.

Erg mooi zwembad, geweldig ontbijt, prima service receptie,gezellige bar met heerlijke cocktails,uitstekend vertier,zéér enthousiast animatieteam.

4 nachten in de legbatterij
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De discipline van de andere gasten mbt tot het restaurant. Het is opmerkelijk hoe mensen veranderen in zoogdieren zodra ze vrijgesteld worden aan onbeperkt eten. Sommigen leken echt aan hongersnood ontsnapt te zijn. Dat mensen ligplaatsen nemen met parasol terwijl ze hem niet gebruiken. Wel ja... wij zijn ook niet echt mensen voor dit type vakantie, het was ook maar tijdelijk omdat we onze kids kwamen ophalen van een voetbalkamp.

Het eten was gevarieerd. Er was geen geluidsoverlast. Dat je een fles wijn kon laten bijhouden als ze niet op was.

prima hotel voor een goede prijs.

Uitstekend ontbijt en diner in buffetvorm. Mooie kamers., wij hadden de Junior suites. Genoeg keus en gevarieerd. Alles goed georganiseerd. Graag komen wij hier weer terug.

Luxe kamer, maar zeer slecht eten. Onvriendelijk personeel.

Het eten was absoluut slecht. Wij hadden half pension geboekt, maar dit is niet aan te raden. Voor 10 a 15 Euro PP kun je makkelijk eten elders in de straat. Ik weet niet hoe ze dit gedaan hebben, maar overal was de smaak uit het eten. Veel eten was te koud. Paella zonder vis, kip zonder smaak, garnalen zonder smaak en slappe koude friet.

Wij kregen een gratis upgrade omdat het Hotel vol was. Hierdoor een ruime kamer met een apart zitje.

Leuke vakantie !
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Te kleine kamer voor 3 volwassenen en 1 tiener Klein terras zonder degelijk uitzicht door de beplanting Uitchecken stond vermeld tot 10.00h maar hadden om 9.00h na het ontbijt geen toegang meer tot de kamer. Slot was al geblokkeerd

Lekker en gevarieerd eten Vriendelijk personeel en top live shows Goede ligging voor bezoekje Barcelona

Ons zien ze terug!

- Snelheid horecapersoneel - Airco op kamer was niet 100 % - Lawaai tijdens de late avond.

- Ontbijt, lunch en diner waren top! - Heel vriendelijk personeel. - Ligging is vlakbij het strand en een gezellige boulevard. - Leuke animatie voor jong en oud. - Overal netjes.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het hotel en onze Royal Suite was erg mooi.. het uitzicht op het grote balkon was super.

Weinig variatie in het eten.. En soms een beetje koud

Het hotel en onze Royal Suite was erg mooi, prachtig uitzicht op ons grote balkon, ook was het personeel erg vriendelijk en het hotel heel schoon, het enige wat ik een klein beetje jammer vond was dat het eten niet altijd warm was, en dat de variatie in het eten erg tegenviel. Maar buiten dat was het een zeer mooi hotel waar ik voor dat geld zeker nog eens naar toe wil gaan.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Het hotel zelf is mooi ook de locatie is prima.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Slechte communicatie met het personeel, emails worden niet beantwoord. Prijs kwaliteit kan een stuk beter. Heb het gevoel hier echt een nummer te zijn, iets extra's doen voor hotel gasten zit er niet in. Zwembad is te klein. Uitchecken moet al om 10:00.

Het hotel zelf is mooi ook de locatie is prima.

voor herhaling vatbaar.
    • Premium Tweepersoonskamer

Waren harde bedden. En bij avondeten liepen de gasten evenzeer in short of zwempak in restaurant.

Mijn mama zit in een rolstoel,en het hotel heeft een aangepaste kamer zelf voorgesteld,Super. Heel lekker eten.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Fantastische vakantie gehad. En ik ga zeker terug.

Het mag nagenoeg geen woorden hebben, maar een breder bed zou wel fijn zijn. Dan was het helemaal perfect.

Een perfect hotel met aandacht voor de gasten. Er zijn medewerkers die Nederlands spreken. Een aanrader voor iedereen. Gezellig en ook 's avonds animatie voor volwassenen. Ontbijt en dinerbuffet waren ook fantastisch.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

ben niet ontevreden , maar kan beter

Animatie kan beter niet iedereen van deze groep is vriendelijk naar gasten. wordt tijdens onze aanwezigheid alleen Engels en Russische taal gesproken. Kleine kinderen verstaan dit niet. Verder veel russen aanwezig! Veiligheid minpunt ; 5 blussers op 4e verdieping hadden te hoge druk stonden vol in het rood van de manometer.kenbaar gemaakt bij receptie na week nog niets mee gedaan.

goed hotel mooie locatie ,personeel restaurant behulpzaam, eten goede kwaliteit.

Vakantie
    • Lumiere Suite

Het hotel is erg netjes, schoon en modern. Wij hadden de 'lumiere suite' geboekt. Hiervan zijn er maar 2 in het gehele hotel, deze bevinden zich op de bovenste verdieping. De suite was in 1 woord 'geweldig'. Een grote inloopdouche, een 2 persoons bad, zeer ruime inloop kast, grote zithoek, top airco, zeer groot terras. Bij de toegangsdeur van de kamer is het iets gehorig maar dat is dan ook alles. Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. Als we al moesten wachten in een rij dan was die maximaal 1 minuut. Aanrader: het restaurant van het hotel zelf aan de boulevard.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Groot hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding

Onderhoud van het hotel; de eerste dag hadden we een wat afgeleefde kamer (beschadigde deurposten, oude badkamer) Volgende dag hebben we gevraagd naar een andere kamer omdat wij deze teveel 'beschadigd' vonden. Zonder problemen werden we overgeboekt naar een andere kamer. De wellness was niet inclusief. Dit hadden we niet gelezen. Kostte per dag 7€ p.p.

Personeel in het hotel was van receptioniste tot kamerbediende en restaurantmedewerker allen zeer behulpzaam en vriendelijk. Het is een groot hotel met een groot restaurant. Het buffet was goed met genoeg variatie en werd goed bevoorraad. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prima accommodatie, alleen erg massaal
    • Premium Tweepersoonskamer

Extra betaling per dag voor de spa. erg massaal complex. niet echt 'gezellig'. ook ontbijten is massaproduktie.. je mag zelfs niet zelf bepalen waar je gaat zitten. bedden erg hard en oncomfortabel.

ontbijt was lekker en ruim keus. kamers simpel maar prima. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. personeel is vriendelijk. bediening aan je ligbedje aan t zwembad is fijn. restaurantje aan boulevard wat bij t complex hoort heeft prima eten.

Personeel/receptie/restaurant/kamermeisjes .
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Hotel erg groot met heel veel kamers/ gasten, daardoor wordt het erg massaal. Lange rijen voor de eetzaal. Verliep wel goed verder door de adequate aanpak van het personeel.

Personeel/receptie/restaurant/kamermeisjes . Uitstekend. Goede ligging aan de boulevard en dichtbij zee etc..... Verder zijn we tevreden. Leuke week gehad. Goed ontbijt/diner.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Heerlijk hotel om een paar dagen te relaxen
    • Premium Junior Suite

We hadden een ruime kamer geboekt (suite) omdat de gemiddelde kamers erg klein zijn Zwembad heerlijk alleen de ligbedden staan in lange rijen Ik vond dat wat minder gezellig Je loopt zo vanuit je hotel langs winkeltjes en restaurantjes met terrassen De fitness en wellness zijn echt bijzonder goed Veel gebruik van gemaakt! Ontbijt en avondeten waren goed veel keus. Personeel erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Uitstekend hotel, een aanrader

Geen opmerkingen

Mooie kamers, schoon, hadden halfpension, uitstekend ontbijt en dinerbuffet, met voor een ieder wat wils. Zijn een aantal keren in Santa Susanna geweest en een aantal verschillende 4* hotels gelogeeerd. Dit hotel was echt het beste.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Geweldig hotel.

Super mooi en luxe hotel. Een entree met een mooie bar, waar je heerlijke drankjes kunt drinken. De cocktails zijn heerlijk. Er zijn heel veel activiteiten in het hotel. Denk aan entertainment, een gamehal, een tv om voetbal te kijken en live muziek. Het personeel is erg vriendelijk en gezellig. Het personeel in het hotel spreekt veel verschillende talen. We hadden ook het ontbijt en diner bijgeboekt, dit was ook erg lekker en varieerde elke dag. Het personeel is echt service gericht. Bij een vroege incheck konden we onze bagage in de bagageruimte plaatsen. Dit was erg veilig. De bagage werd genummerd en met dit nummer kon je je bagage later ophalen. Omdat we vroeg naar het vliegveld moesten vertrekken werd er een early breakfast voor ons geregeld. De kamer was super schoon en ruim. Zeker een hotel wat ik aan zou raden.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Het was (te) kort maar zeer goed.

Gelukkig niets.

De kamer. Het was heel druk in het hotel (atleten voor de Europese kampioenschappen body building) waardoor ik een upgrade naar een junior suite kreeg. Nou, dat bevalt wel. Het personeel was zakenkundig en zeer vriendelijk. Het ontbijt zag er goed uit. Als veganist was voor mij de keuze echter wat beperkt. Desalnietemin toch prima ontbeten.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Tophotel met kleine ongemakken
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden zijn te kort, te smal en te hard. De gangen zijn betegeld en de rolkoffers en het lopen en praten is te gehorig

Het complete aanbod en de flexibiliteit

Luxe
    • Vierpersoonskamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

Ik vond het jammer dat je moest betalen voor de binnenzwembad. Voor even binnenzwemmen kost het 2 ouders en 2 kinderen toch snel 33 euro (incl. Zwemmuts). Je moet ook een zwemmuts kopen. De zwembaden buiten zijn onverwarmd.Dus in mei heb je helaas dagen dat je niet kunt zwemmen.

De kamer was schoon en modern. Mooi uitzicht op het zwembad.elke dag werd het schoongemaakt. Ook onder het bed werd geveegd. De animatie voor kinderen was super.

Leuk vakantiehotel aan de kust met mooi strand.

Er waren veel faciliteiten maar er moest helaas voor alles extra betaald worden (best wel veel) behalve voor gebruik buitenzwembad.

Leuk vakantiehotel aan de kust met mooi strand. Het was heel lekker rustig ivm voorseizoen, kan me voorstellen dat het in de zomer superdruk is.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima hotel voor zeer goede prijs

Parkeren wat lastig. Ook lastig te vinden, ingang aan achterkant als je met de auto bent. Zeer toeristisch.

Prachtig complex. UItgebreid ontbijtbuffet. Mooie kamers. Prima prijs

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Goed hotel maar niet super.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er zijn geen echt slechte dingen bij dit hotel, toch weet ik niet of nog ooit terug zal gaan. De driepersoonskamers zijn erg klein, weinig bewegingsruimte, dat gaat na een paar dagen irriteren. Ook is er behoorlijk veel geluidsoverlast. We hadden een kamer op het einde van de gang. Weinig geluid van binnen het hotel, geen last van geluiden van de lift, buren o.i.d. Maar wel veel last van harde muziek van omringende hotels. Gaat door tot minimaal 23.30 uur, in het weekend tot diep in de nacht. Misschien geen probleem voor mensen die later naar bed gaan maar als je met een kind op vakantie bent is dit wel een probleem. Met raam open slapen is geen optie en de airco werkt voor geen meter. Maar vooral de drukte in en om het hotel ging ons op den duur irriteren, het is heel erg massaal.

De ligging van het hotel is goed. Paar minuten lopen van het strand. Ook prima locatie voor ritjes in het mooie achterland en uitstapjes naar Barcelona e.d. Het ontbijtbuffet beviel ons goed, veel keuze. Heel fijn; mogelijkheid tot 'early-breakfast' op onze vertrekdag. Het dinerbuffet is ook goed, genoeg keuze en variatie. Wordt voortdurend bijgevuld dus alles blijft vers en warm. Qua smaak wel op de massa afgestemd, het smaakt niet slecht maar het is ook niet heel erg vol van smaak. Vooral de warme gerechten smaken 'vlak'.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Aquamarina was top...
    • Premium Junior Suite

Als ik iets zou moeten noemen en dan ben ik nu echt aan het zoeken hoor, maar: 1. 's avond zo af en toe wat goede livebands bij het hotel zou leuk zijn. 2. Af en toe viel de Wi-Fi weg, maar nadat we dit meldde bij de receptie werd dit gelijk opgelost.

Wij verbleven in een junior suite op de 5e verdieping. Geweldige kamer elke dag netjes schoongemaakt. Kluisje zat bij de kamer in, net als een mini-koelkast. Gratis Wi-Fi. Heerlijk ontbijt, vers gebakken eitje op jouw manier. Erg goed afwisselend en uitgebreid avondeten. Altijd wel iets van vis, kip en vlees vers bereid. Veel salades, lekkere toetjes en genoeg verschillende keuzes. En nog wel het belangrijkste: Altijd op smaak en warm. Vriendelijk personeel bij de receptie, in het restaurant, in de bar. Leuk animatieteam! Kortom geweldige vakantie!

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Geen vier sterren waard.
    • Premium Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Kleine kamers. Slecht werkende airco. Slecht werkende wifi. Lange rijen wachten om eetzaal binnen te gaan. Grote buffetten maar weinig kwaliteit.

Heel vriendelijk Nederlandstalig personeel aan de receptie(Robert en Nadine). Animatieteam was top.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Super verblijf, we gaan zeker nog eens terug!
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Eigenlijk niets behalve het standaard probleem van de handdoeken op de ligbedden bij het zwembad s'morgens vroeg daar moet toch echt wat aan gedaan worden maar dat probleem is overal.

Super hotel en het eten verraste ons ontbeit en avond buffet was erg goed en niet elke dag het zelfde het werd goed aangevuld en was van erg goede kwaliteit. Dit hebben we wel eens anders mee gemaakt. Dit hotel is een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Was de moeite waard voor het doel waar we voor kwamen, familie bezoek.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

De bedden met name matrassen zijn verschrikkelijk. Keihard en met veren die overal door heen lijken te prikken. Goed slapen is er niet bij. S'nachts wel rustig.

Uitstekend ontbijt buffet. Ook het avond buffet (€15) biedt veel keus. Is wel een keuken voor een grote doelgroep dus geen bijzondere dingen.( o.a. patat, pasta, salade, kip, vis, fruit, veel desserts.) Personeel behulpzaam en vriendelijk. Heel veel activiteiten voor kinderen dus voor hun heel erg geschikt.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Prima plek voor een zon/zee/strand-vakantie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik vond het wel erg massaal, maar ik besef mezelf dat andere gasten dit misschien juist wel aantrekt! Zwembad is door die massaliteit erg druk! Avondbuffet vond ik minder, dit in tegenstelling tot het ontbijt en de lunch!

Goed gelegen aan de boulevard, in de buurt van winkeltjes, restaurants en het strand. Ook het treinstation is op korte loopafstand te bereiken! Ontbijt en lunch waren prima!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Alles is zeer netjes en verzorgd.
    • Premium Tweepersoonskamer

Een all-inn vakantie betekent voor ons ook gratis drinken aan tafel en eventueel ook nog een tussendoortje. Hier moet voor alles betaald worden en dan wordt het wel een dure vakantie.

Alles is zeer netjes en verzorgd. Het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Was heerlijk!

Lange wachtrij bij zowel ontbijt als diner. Bij het zwembad te vol met ligbedden en gebruik van voetbalveld niet gratis, € 9,50 per uur!

Ontbijt en diner prima! Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Hotel gericht op massatoerisme
    • Premium Tweepersoonskamer

Hygiëne was echt een flop. De airco werkt amper en stinkt. Het ontbijt was een groot buffet, maar niet echt lekker. De producten zijn goedkoop en hebben een chemisch smaakje.

Het zwembad is leuk, wel maar een beperkt aantal ligzetels beschikbaar. De sauna en spa faciliteiten zijn apart bij te bestellen tegen betaling, deze zijn wel schoon.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Mooi en tof hotel op een mindere locatie.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De omgeving van het hotel viel wat tegen. Men zegt dat er wifi in het hotel is, maar daar kan je niet op rekenen. Die is er wel, maar zeer traag. Het zwembad valt wat klein uit in vergelijking met de grootte van het hotel en het aantal gasten. Soms (niet elke dag gelukkig) erg luide animatie aan het zwembad.

Modern ingericht hotel. Lekker eten met zeer groot aanbod. Variatie in dat aanbod is niet zo heel groot, maar door het ruime aanbod kan je zelf voor veel variatie zorgen. Kamers zijn proper. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

De kamer en het eten was fantastisch!
    • Lumiere Suite

Wat beter had gekund was wifi op de kamer. Slechte verbinding.

Hotel voldeed aan al onze verwachtingen. De kamer, een suite, was fantastisch. De bedden zijn goed. Kamer was schoon. Wellness en fitness ziet er goed en schoon uit. Het eten was geweldig, veel keuze.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Zeer fijne vakantie gehad en we komen zeker terug!
    • Junior Suite Premium (3 Volwassenen)

Er zou een luifel geplaatst mogen worden net als bij andere kamers met terras. Dit heeft geen invloed op mijn algehele beoordeling.

3 persoonskamer met zeezicht was geweldig! Ontbijt was zeer uitgebreid en zag er zeer verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Uitstekend hotel.
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden live muziek staat in de avond erg hard, maximaal tot 12 uur

Uitstekend hotel. Prima eten! Goede ligging en perfect personeel. Bedden wel klein en oncomfortabel.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Aan te bevelen Hotel met uitstekende prijs- kwaliteitverhouding.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- Te weinig stopcontacten op de kamer. - Wc te kort tegen bad en lavabo ( konden moeilijk uit bad stappen )

- Bij het ontbijt en diner was er voldoende afwisseling en keuze. - Vriendelijk en behulpzaam personeel ( bvb Nederlandstalige Robert ) - Familie kamer had ruim balkon.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

niet ideaal voor enkel 1 nachtje slapen op doorreis
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

wij waren op doorreis, dus logement voor 1 nacht & iets te laat s avonds aangekomen om in een ongelofelijke drukte terecht te komen, erg druk in het restaurant die wat refter-achtig aanvoelt. Een show op het middenplein rondom alle kamers die tot 1u s nachts duurde... ideaal voor een nachtje lekker slapen ;), maar op zich wel een fijn hotel, misschien iets minder ideaal om in vol hoofdseizoen voor 1 nacht te overnachten...

vriendelijke ontvangst, mooi hotel, supermooi kamers, modern, netjes!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

• Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De airco ging niet de volle 100%. Daardoor was het heel heet in de kamer. Anders geen opmerking

De personeel was zeer vriendelijk en ze konden ook Nederlands. Een heel mooi hotel, mooie ligging en zeker het geld waard. Zelfs moet je heel vroeg je vlucht nemen kan je zelf ook nog een ontbijt nemen in het hotel. Echt knap!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

fantastisch Hotel.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Zwembad, we hebben er geen gebruik van kunnen maken, klanten leggen om 07:00 uur de handdoeken op de bedden ze gaan terug naar bed, gaan naar de markt en komen vaak in de middag terug. Daar moet men iets aan doen een Tip vraag per bed geld, of laat personeel een kaart op de handdoek leggen mocht er na 1 uur nog niemand op leggen handdoeken weghalen dan kan de klant het ophalen bij het personeel dan kan een ander ook gebruik maken van het zwembad.

Vriendelijkheid personeel, uitgebreid assortiment ontbijt en lunch was super goed. Locatie bar gezellig om een drankje te drinken.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Jammer, erg misleidend!!!

Kamers zeer gedateerd en luidruchtig. Receptie etc ziet er netjes uit maar dat is overduidelijk een lokkertje. Zodra je op de kamer komt valt het vies heel vies tegen. Hygiene ook niet op orde heel jammer, en dat voor de forse prijs van 190 euro per nacht.

Ontbijt wel goed alleen heel massaal je moet ervan houden.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Familievakantie
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

WiFi was niet zo goed. Verbinding viel altijd uit Soms wel last van lawaaierige buren die het nodig vonden om s nachts de bedden te verhuizen

Half pension was heerlijk Kamers waren netjes. Dagelijks schoongemaakt

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Aanrader!!
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lange wachttijden als je rond 20u wil eten. Je moet al vroeg opstaan om een handdoek op ligbed aan het zwembad te leggen anders heb je geen!!

Prachtig hotel, lekker eten, uitgebreid buffet. Heel vriendelijk personeel. Super animatie voor kinderen in de mini club

Eten genoeg afwisselend
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden kraken en smal tweepersoonsbed

Eten genoeg afwisselend

toppie

liften zijn en blijven daar wel een probleempje

na 20 jaar naar dit hotel te gaan vinden wij het er nog steeds geweldig sterke aanrader

Prima verzorgd hotel.

Plafond badkamer had wat plekken.

Vriendelijk personeel en bediening.

lekker vakantie gehad top daar
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

alleen avonds geen muziek wel animatie, maar ieder avond een bandje of zo iets lijk mijn leuker

het ontbijt is top

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heel erg goed.

Eigenlijk alles.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

luilekker

de ligging

verzorging

we hebben er van genoten.

bergingsruimte op de kamer

vriendelijk personeel en heerlijke buffetten

Heel goed

Groot massaal