Beoordelingen over Aqua Hotel Onabrava & Spa 4-sterren

Avenida del Mar, 6, 08398 Santa Susanna, Spanje

#5 van de 29 hotels in Santa Susanna

Geen rustig hotel, de werking in het restaurant kan veel beter.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer veel lawaai vanwege de afzuiging boven op het dak. We zijn van kamer gewisseld om aan de buitenkant te zitten zodat er geen lawaaihinder meer was. We hadden dan wel niet de kamer die we gereserveerd hadden, deze was niet gerenoveerd en had zicht op gebouwen maar we lagen rustig en konden eindelijk slapen.

Zeer proper en verzorgd behalve in het restaurant.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Leuk en vriendelijk hotel
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Drukke zwembadzone. Maar toch wel voldoende ligbedden, wel dicht op elkaar. We zaten in een verouderde kamer. Deze was proper, maar de matrassen waren niet zo goed voor de rug. Waarschijnlijk zullen de nieuwe kamers dat probleem niet hebben.

Zowel ontbijt als diner was heel lekker. Voldoende afwisseling. Personeel heel vriendelijk. Leuke animatie aan het zwembad en zeker niet opdringerig. Goede locatie, onmiddellijk aan de wandelpromenade en niet ver van het strand en het station. Met de trein in minder dan een uur in Barcelona.

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Kwaliteit van het bed was matig en klein. Apart betalen voor de fitness ruimte vind ik niet service gericht, zeker niet voor de prijs van het hotel Gedateerd hotel

Uitgebreid ontbijt

Fantastisch uitgebreid ontbijt.
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Fantastisch uitgebreid ontbijt. Dinerbuffet is gevarieerd en voldoende keuze uit gezonde producten. Sportief animatieteam en servicegericht personeel.

heel goed
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

aanvullen van het eten tijden lunch of diner liet vaak op zich wachten

vriendelijkheid van personeel, properheid hotel, ruime parking vlak achter hotel, ruime inkomhal die makkelijk langs de achterzijde van de drukke boulevard op een rustige manier bereikbaar is

Top vakantie
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was top en het eten in het algemeen goed. Heel goede bedden in de luxe kamer en prima badkamer en animatie bij het zwembad en entertainment in de avond was goed. Lekkere cocktails bij de bar en aan het zwembad. Personeel was supervriendelijk.

Alle comfort is aanwezig

Service in het restaurant is erop achteruit gegaan. Daarmee bedoel ik niet de kwaliteit van het eten, maar bijvoorbeeld het afruimen van de lege borden in het restaurant. Geen verwijt naar de mensen toe in het restaurant, zij werken zeer hard om dit zo goed mogelijk te doen, maar volgens mijn mening staan ze met te weinig mensen in het restaurant om dit te kunnen bolwerken. Te weinig plaats aan het zwembad

Alle comfort is aanwezig

Super ontvangst!
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Super ontvangst! Lekker eten met super veel keuze. wij boekten gewone familiekamer maar kregen ee gratis upgrade naar de nieuwe suite familiekamer!

Goed, proper en modern hotel met zeer goed restaurant.

Opletten bij afrekening drankjes aan het restaurant : een pepsi wordt steevast aan tarief 'grote pepsi' aangerekend ipv een kleine... ondanks dat dit rechtgezet werd, bleef men de volgende dagen gewoon de grote variant aanrekenen.

Wij komen hier al enkele jaren, in de zomer met de kinderen, in de winter (ocotober) met ons tweetjes. Prima hotel : proper, ruime kamers, lekker eten, vriendelijk personeel, goede ligging in het nieuwe gedeelte van Santa Susanna. Treinstation op 100 m : ideaal als uitvalsbasis voor uitstap naar Barcelona als Girona. Groot zwembad met voldoende ligplaatsen. Het hotel is wel duurder geworden dan de laatste jaren : prijzen voor drankjes zijn als in België (ook de formaten 20 cl, vroeger 33 cl) en dit geldt voor alle hotels in Santa Susanna. Het eten van een coupe met ijs/aardbeien of dame blanche is zelfs nog ...duurder als in België.

Alles top, heb net opnieuw geboekt voor volgend jaar, 3 de...
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alles top, heb net opnieuw geboekt voor volgend jaar, 3 de keer en dat zegt wel voldoende ! Alles wat je nodig hebt voor een top vakantie is er, personeel top, animatie top niet opdringerig, Heel leuke mensen ontmoet, veel Belgen en Nederlanders, eten zeer gevarieerd en heel lekker, Alles blinkt van properheid en je ruikt het al als je binnenkomt! Top !

• Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen duidelijk "handdoeken beleid"aan het zwembad. Weer redelijk veel ligstoel beleggers voor de dag, die er dan zelf urenlang niet zijn !! Eenvoudig op te lossen, maar geen daadwerkelijke handhaving. Te klein koelkastje op de kamer. Past nauwelijks een fles met 1 liter water in.

Perfecte ligging t.o.v het station van Santa Susanna. Niet al te ver van de reuring in Malgrat. Goede keuken. (half pension in ons geval)

Alles was top, we komen zeker nog eens terug!
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind)

Enige minpuntje, tussen onze kamer en de kamer naast ons was een deur(in de kamer) Het koppel naast ons had een baby waardoor we het gehuil snachts vrij goed hoorde.

Alles was top, we komen zeker nog eens terug!

Geweldig!!

Nothing, niets!

Helpfullness and kindness of the personel, especially the staff at the reception! I was offered to upgrade to suite instead of standard room with half board, for just a small amount extra. Speciale dank aan Lisa! van de receptie, voor de vriendelijke, Nederlandstalige hulp en uitleg. 100% voor herhaling vatbaar!

Super.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Niets. Zeker niet gelet op de prijs.

ken het hotel al langer. Stelt nooit teleur. De kamers zijn mooi vernieuwd. Het eten is prima. Het personeel is vriemdelijk en behulpzaam.

Super tijd gehad
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

- Zwembad is wat koud - Kluis kost 9euro per week exclusief borg. - Restaurant rekening kan alleen met creditcard aangelegd worden en niet met pin achteraf.

Het personeel is super vriendelijk en helpt bij alles. Eten is het restaurant is lekker en altijd volop aanwezig. Bakken worden regelmatig vervangen. Uitzicht over de zee. Station en VVV om de hoek.

Goed adres voor een doorreis

Bij de maaltijden is een ruime keus aan gerechten. Zijn allemaal eenvoudig en redelijk smaalvol. De eetzaal is groot, maar is gevuld met erg veel tafels. Je zit erg dicht op elkaar.

De kamer was uitstekend. Alles redelijk nieuwen schoon. Prima zwembad en bijbehorend terras.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

leuke ple om de costa te verkennen

parkeerterrein van het hotel is niet kosteloos, een beetje vreemd

Mooie accommodatie aan de boulevard, wel veel gasten maar dat maakte het ook levendig. Op advies van de receptionist overgestapt naar half pension voor 4 euro per dag pp. Nog nooit zo'n goede beslissing genomen. Weliswaar zeer druk maar zeer uitgebreid en afwisselende buffetten.

Heerlijk verblijf gehad.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima gerenoveerde kamers (premium). Eten was goed. Hotel ligt tegenover het station en een beetje uit de drukte voor ons is dat erg belangrijk. We komen hier dan al jaren en komen zeker weer terug.

Prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is goed,...
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is goed, uitgebreid ontbijtbuffet, goede locatie. Vergelijkbaar met kwaliteit Aquamarina - hotel behoort tot dezelfde hotelketen.

Goed ontbijt en avondeten.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

De douche was niet goed gereinigd. Overal haren die niet van mij waren in het hele badkamergedeelte. Uitchecken om 10.00 is te vroeg.

Goed ontbijt en avondeten. Kamer fantastisch met balkon gericht op kust.

Leuk zoals altijd dit hotel staat altijd in de planning

Telefoon was kapot waardoor er geen communicatie mogenlijk was met de receptie waardoor we het ontbijt misliepen na checken door de beveiliging kregen we middag eten aangeboden heel aardig

De technische dienst is heel erg goed en aardig en de beveiliging is zeer oplettend Dit hotel ga ik altijd naartoe leuk hotel en mooie locatie vlak bij trein station

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Super genoten van dit prachtig hotel

Helemaal niets !

Alles benaderde de perfectie. Ruime kamer , mooi terras, groot bed met heel goede matras en kussenmenu, perfecte douche , kluisje, koelkast . Het ontbijt en diner waren heel uitgebreid, verzorgd, veel keuze in een grote maar toch gezellige ontbijtzaal . Heel vriendelijk, behulpzaam personeel. Elke avond in de music bar is er iets te doen . Parking betalend ( 10euro ) , is zeker niet overdreven. Treinstation ligt vlakbij en op 1 uur sta je in Barcelona (20 euro voor 2 heen en terug) of in Girona ( 19,50 euro ) Dit hotel verdient zeker een warm aanbevelen !

Aangenaam verblijf
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Betalend binnenzwembad en sauna gedeelte niet apart . Geen koffie of thee op de kamer. Bedden iets te kort van lengte.

De inrichting, het buffet tijdens avondeten Hygiëne was goed. Prijs kwaliteit dik in orde

aanrader

hadden gevraagd om vroeger in te checken maar ging nog niet, daardoor langer moeten wachten kamers werden laat opgemaakt, pas tegen 15u klaar, dagelijks

ontbijt en diner perfect, zeer veel keuze, zeer goede prijs kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

aangenaam verblijf

niets alles was prima

Alles was heerlijk zowel hotel als personeel, spijtig van het weer heel veel wind en lage temperaturen. Ontbijt en avond buffet zeer lekker overvloed aan keuze.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er viel mij niets tegen.

Het ontbijt en diner waren uitstekend. Het hotel heeft ook een rustige ligging met mooie nette kamers. Ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed hotel maar zeer slecht geslapen door airco op het dak

Zeer luid gebrom van airco op het dak. Wij zaten op de bovenste verdieping. Buiten bvn geen nederlandstalige posten op tv

ontbijt en diner ok. Bediening ook. station tegenover hotel

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goed weer goed hotel alles priema

Geen opmerking. Alles was priema goed weer

Het ontbijt Het avondeten Was zeer goed Accommodatie was zeer goed zeer kind vriendelijk. Geen opmerking

SUPER HOTEL met SUPER SUPER SUPER ETEN

minder lawaai op kamers en ik hou ook niet van synthetische kussens en beddegoed. Bedden mogen langer.

het eten was TOP...ontbijt en avondeten hadden wij gedurende 9 dagen en elke dag was gewoon SUPER!!! Vriendelijk personeel. Het lawaai van de gang en van de kamers boven was teveel te horen. Ook mogen de bedden langer zijn. Kamers waren echter groot en proper. Tegels op de vloer - voor mooie propere kamers. Dat we moesten bijbetalen voor binnenzwembad / sport en sauna vond ik spijtig. Kunnen ze beter in het pakket inbouwen.

Was een topvakantie,mede door het hotel.

Geen echte tegenvaller,maar een tip : Buiten bij het zwembad zou het wat schoner mogen . De tegels en terras zegmaar.

In 1 woord geweldig,. Personeel,schoonmaak,kamer ,bediening ,..alles was geweldig,en iedereen zeer behulpzaam en vriendelijk. Het eten was super.Ontzettend veel keus en alles werd echt tot de laatste minuut keurig aangevuld. Als men hier niet tevreden over kan zijn klopt iets er met de mensen zelf. Alles was zoals het in de folder stond afgebeeld,.Geweldig.

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

Misschien had de eetzaal wat gezelliger gekund

Hotel onabrava is een fantastisch hotel. Lieve mensen, mooi gebouw, perfecte kamers en het gehele hotel word goed schoon en koel gehouden. Alles is uitstekend geregeld, er is zeer goede animatie en optredens en veel activiteiten voor de liefhebber. Ook kan alles wat je maar wil bij de balie geboekt of geregeld worden voor je. Ook qua eten is het super! Er is een zeer uitgebreid buffet met echt goed, vers eten en oneindig veel keus. Als er iets op is, word het direct aangevuld dus je grijpt nooit mis.

prima hotel eten mag warmer worden gehouden als dit mogelijk is.

Het eten had een aparte nasmaak er was veel variatie maar het warme eten was niet warm genoeg.

entree prachtig en vriendelijk personeel. Animatie ook erg enthausiast. veel variatie kwa eten.

Mooi en comfortabel hotel, soms een beetje te druk aan het zwembad.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Er werden steeds stoelen aan het zwembad gereserveerd door al zeer vroeg in de ochtend de handdoeken te gaan leggen. Wat me opviel was dat sommige stoelen een hele dag gereserveerd werden, terwijl sommige mensen maar voor een uurtje naar het zwembad kwamen. Dit is not Done. Hier moet beter tegen opgetreden worden door het hotel.

Eten was zeer lekker, grote keuze aan verschillende gerechten. De kamers zijn ok, standaard maar praktisch.

Super vakantie !
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Zeer proper hotel, vriendelijk personeel, bereid elk probleem met een lach op te lossen, Altijd iemand die Nederlands spreekt, eten zeer gevarieerd en lekker, Kortom schitterende vakantie en wij gaan volgend jaar zeker terug !

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Superhotel
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

Helaas 's morgens vanaf 8 uur handdoekje leggen op de bedjes bij het zwembad.

Heerlijk ontbijt met verse en gezonde sapjes. Mooie locatie met uitstekende parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel en mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Aangenaam verblijf ondanks de prijsstijging
    • Vierpersoonskamer (4 Volwassenen)

De prijzen (zowel hotel als drankjes e.d. zijn aardig gestegen tov vorig jaar : vb zelfde week als vorig jaar, zelfde bezetting, zelfde type kamer : van 1300 naar 1600 euro.... Is stijging van méér als 20%... Idem voor de dranken : waar vorig jaar de drankjes in grote flesjes waren (30 of 33 cl) zijn dit nu flesjes van...20 cl aan een ... hogere prijs.... Spanje begint stilaan even duur te worden als België.... Of is het omdat Turkije, Tunesië enz klappen krijgt met als gevolg meer vraag naar Spanje dat men er van profiteert?

Wij hadden volpension : iedere maaltijd was uitstekend : keuze te over, veel variatie, lekker, . de accomodatie is netjes onderhouden, het personeel heel vriendelijk.

Uitgebreid buffet en de animatie was top, super, zowel voor...
    • Vierpersoonskamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

Geen familiekamers, wij kregen bij aankomst een kamer met 2 tweepersoonsbedden hetgeen wel een probleem is met een zoon van 18 en een dochter van 7. We hebben dan wel een andere kamer gekregen met een simpel ijzeren tweepersoonsbed van 140 en 2 eenpersoonsbedden in tegenstelling met de andere kamers die boxsprings hadden. Zeer druk aan het zwembad, als je om 8u geen handdoeken had gelegd, had je pech en moest je wachten tot in de late namiddag om nog een vrij ligbed te vinden. Badkamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.

Uitgebreid buffet en de animatie was top, super, zowel voor volwassenen als voor de kinderen. Goede avondanimatie. Zeer leuk animatieteam! Hotel was heel mooi en zeer proper, mooi zwembad. Problemen en meldingen worden snel behandeld, bijv airco of minibar die niet werkt wordt onmiddellijk hersteld. WIFI gratis in heel het hotel (werkte bij ons wel goed) en ook pingpongpallets zijn gratis uit te lenen bij de receptie.

Prima hotelkamers met prima bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondanks dat hotel vol zat, hebben ze veel moeite gedaan om op de dag van vertrek nog een kamer beschikbaar te maken vanwege ziek kind. Badlakens voor bij het zwembad hoef je alleen borg te betalen. Prima ligging, schuin tegenover treinstation. Ieder half uur vertrekt trein naar Barcelona.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Perfect gelegen in het rustige Santa Susanna!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen omheining, kinderen kunnen zo zwembad in lopen en uit de speeltuin lopen. Kids club zat in de kelder dus opzich fijn dat het er is maar niet lekker buiten. Kinder zwembad met 60 cm best diep, maar het is zoeken naar minpunten. Jammer dat je moet betalen voor binnenzwembad.

Perfect gelegen in het rustige Santa Susanna! Dichtbij strand, winkeltjes en treinstation. Mooi hotel met alle faciliteiten die je maar kan wensen. Buffet is zeer uitgebreid, bij diner iedere dag een thema, taarten, smoothie, verse gerookte zalm en gamba's etc. Prima plek om bijvoorbeeld dagje Barcelona te bezoeken. Maar je loopt ook zo Malgarat binnen.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Als we weer in die regio op vakantie gaan, boeken we zeker weer dit hotel.

De deken op bed. Weet niet of die verschoond wordt na gebruik gasten. Beddengoed verder prima en schoon.

Eten was erg goed. Personeel beleefd en erg vriendelijk. Kamer schoon maar kan nog beter.

Top hotel

Keurig hotel. Wij zijn voor de 13x in dit hotel geweest. Nog altijd erg tevreden. Eten, kamers, vriendelijkheid personeel TOP Komen zeker voor de 14x terug

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Alles zat mee, goed weer, lekker eten en vriendelijk, behulpzaam mee denkend personeel!
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik kan niets bedenken!

Prijs kwaliteit verhouding, we waren er eind april, het weer was top met 22 graden, voldoende zonnebedjes bij het zwembad, geen lange rijen voor de eetzaal, en een perfecte uitvalbasis voor een stedentrip naar Barcelona, treinstation op een paar minuten wandelen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Nette kamer en prima badkamer
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Men is kennelijk zo bang dat iemand zonder betalen weggaat dat je eigenlijk alles cash moet betalen. Het is een heel gedoe om, ondanks credit card garantie, drankjes op de kamer te mogen zetten. De meerprijs tussen LO en HP is heel laag, daarvoor mag je dan ook niet veel verlangen, maar ik had graag wat meer betaald voor iets meer kwaliteit op het buffet

Nette kamer en prima badkamer

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Een fijn hotel met alles erop en eraan en heerlijk eten!

Geen kamers beschikbaar met een afgescheiden ruimte voor een baby/jong kind om te slapen..

Eten zeer goed en afwisselend! Prima ligging nabij station.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Super hotel!

Het personeel aan de balie mag wat meer informatie geven over het hotel en wat er allemaal te doen is in de omgeving. Het restaurant is vrij massaal, door het plaatsen van evt. plantenbakken kunnen ze een knussere indeling creëren.

Het is een super hotel, prachtig zwembad, mooie kamers. Het eten is geweldig, keuze te over. De ligging is ook super, meteen aan de boulevard en toch rustig. Treinstation aan de overkant, hier heb je totaal geen last van. Als we nog eens naar Santa Susanna gaan, gaan we zeker weer terug naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

uitgebreid ontbijt en diner waren ontzettend lekker met...

niks....

uitgebreid ontbijt en diner waren ontzettend lekker met genoeg keuze en variatie. Kamer was schoon en vriendelijk personeel. Locatie is prima dicht bij trein station.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Fraai Hotel, maar aantal minpunten

Water zwembad flink kouder dan zee; 2 x kleine, heel scherpe, schelpstukjes in Paella (dat is gevaarlijk); alleen voetbal op de grote TV's beneden; met bijna uitsluitend souvenir winkels met BARCA spul; WiFi werkte eerst nauwelijks -> daarna beter, maar bleef vreselijk traag en steeds weer opnieuw inloggen; bij gebruik Jacouzzi kwam vuil mee, niet recent doorgespoeld; geboekt via Internet, moest bij aankomst meteen betalen; niet gewend bij dergelijke klasse-hotels -> hoofd receptie legde uit dat ze daarmee bedrog tegengaan . . . (is me nog niet eerder overkomen, en heb ruime reiservaring (eerder voor touroperator / reisbureau organisatie gewerkt); gokapparaten in een dergelijk hotel, had ik niet verwacht; bijna te ruim assortiment in eetzaal, maar ook koude gerechten en ook een verbrande pizza bodem meegemaakt.

Prima kamer! rustig, bedden uitstekend; ook kunnen kiezen voor extra kussen = perfect; uitstekend schoongehouden; mooie binnentuin rond zwembad met mooie begroeiing; ruim assortiment in eetzaal;

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Zeer fijn en aangenaam hotel, één van de beste van Santa Susanna.

De wellness mocht gratis zijn voor klanten.

Zowel ontbijt, middageten als avondeten heel goed, lekker en gevarieerd. Wij zijn hier voor de tweede keer en onze positieve ervaring van vorige keer is herbevestigd. Personeel is heel vriendelijk en beleefd. Wifi is stukken beter dan in juli. Ik kom hier terug.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Na 16 bezoeken aan het hotel,nog steeds tevreden van het aanbod ,dank aan pascale!!

aan de outfit van de gasten,'savonds in het restaurant, kan het hotel natuurlijk niet veel aan doen.

heerlijke kamer en mooie uitzicht de kwaliteit van het restaurant is er op vooruit gegaan,nog een paar stappen en we zijn misschien terug lijk in de beginjare van het hotel gepaste kleding voor het diner is NIET vanzelfsprekend voor sommige mensen,de regel gewoon toepassen voor iedereen,4 sterren waardig!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Fantastisch hotel!

De bedden zijn aan de smalle kant. wij hadden een 2-persoons bed gekregen. Dit was ca 140 m breed.

Locatie, inrichting lounge heel modern, licht en schoon. Ruikt inderdaad lekker als je binnenkomt, zoals zovelen zeggen. Het eten vonden wij erg goed, gevarieerd en met veel luxe extra's. Vriendelijk personeel. De toestanden met handdoeken op de bedden bij het zwembad, zoals eerder door velen beschreven, daar was geen sprake van. Bedden genoeg en je kon zitten waar je wilde (de hele dag door!) Misschien is dit alleen in het hoogseizoen een probleem en gaan mensen bedjes reserveren. Wij hebben hier een heerlijke vakantieweek gehad en kunnen geen enkel minpuntje vinden. Volgend jaar gewoon weer!!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Weer een prima vakantie

Geluidsoverlast

goed ontbijt mooie kamers

goed ontbijt mooie kamers

heel fijn hotel

hele mooie kamer

Heerlijke accomodatie op een rustige lokatie
    • Deluxe Driepersoonskamer (3 volwassenen)

De bedden waren van goed formaat met een heerlijke inloopdouche Het heerlijke zwembad

Kamer gehorig

Kamer gehorig

Mooi hotel

Bed 1 keer verschoont in 14 dagen.

Eten was goed .kamer was goed. dicht bij de zee

Het is een fantastisch hotel, luxe, schoon en een mooi...

Het is een fantastisch hotel, luxe, schoon en een mooi zwembad

Het eten
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

In de oudere kamers werkt de airco niet zoals het hoort .

Het eten

Ontspannend
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Gewoon het totaalpakket was heel goed

Prima verblijf met een heerlijk ontbijt en super zwembad.

Bed kwaliteit kan beter. Fitness voor 8 EUR per dag is te duur.

Locatie, personeel, zwembad en heerlijk balkon.

Gewekdig
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Uitgebreid ontbijbuffet, voor 4,00 kon je een uitgebreide lunch of dinerbuffet bijboeken Mooie kamer, badkamer met super inloopdouche

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Van begin tot eind van de vakantie is het top geweest!!

Alles was goed, van het eten tot aan de kamer. Niks op aan te merken :-)

Goed eten, vriendelijk personeel, schone kamers, alles in...

Goed eten, vriendelijk personeel, schone kamers, alles in een woord super!!!!

Heerlijk schoon mooi hotel met heel goed eten.

Zeer vriendelijk personeel. Heel schoon hotel. Variatie eten. Kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

De plaats santa susanna

Alles was goed schoon

alles was uitstekend verzorgd

alles was uitstekend verzorgd

Was leuk.

Het weer!!!! Sneeuw!!!

Fantastisch verblijf!!

Alles was oké kan niets opnoemen wat me niet beviel.

Zeer vriendelijk personeel een lekkere keuken en alles zeer proper.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

fantastisch

mooie kamers, heerlijk eten. Top hotel!

Prima hotel en heel schoon!!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Ontbijt valt wat tegen, wel genoeg keuze echter bacon was slecht en de randproducten zoals jam en chocoladepasta waren van goedkope kwaliteit.

Heerlijk genoten, heerlijk ontbijt en diner, proper en netjes hotel

Heerlijk ontbijt en diner, zeer propere kamers, netjes proper hotel

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Voldoende

Receptie personeel. ( Traag en weinig interesse )

Prijs/ kwaliteit

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

super hotel ,alles toppie
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

betalen voor parkeerplaats !!!

goed ontbijt en avondeten , goed hotel , mooie kamers

prima verblijf.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

pas vanaf 08:00 uur ontbijten. betaald parkeren.

de kamer.

Heel goed maar zeer koud