Beoordelingen over Hotel Areca 4-sterren

Limón, 2, 03320 Torrellano, Spanje

#1 van de 4 hotels in Torrellano

Laatste avond van de vakantie voordat we terugvlogen naar...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Laatste avond van de vakantie voordat we terugvlogen naar Nederland. Dat is in mijn ogen het voornaamste pluspunt van dit hotel, het ligt vlakbij vliegveld Altet van Alicante. Kamers zijn mooi, maar geen balkon, dus vanwege de hitte moet je alles dichthouden. Het geeft het geheel een wat opgesloten karakter.Er is airco maar die werkt alleen via je toegangspasje. Ga je even weg, stopt de airco. Wel s´middags heerlijk gegeten in de tuin van het hotel. Er is een Spa of zwembad, maar die opende pas in de avonduren. Dat was jammer. Door de ligging en de opzet van het hotel kreeg ik de indruk van een echt zakenhotel waar s´middags ook veel mannen in pakken zaten te eten. Voor 1 nacht aan het begin of eind van je vakantie is dit hotel echter oké.

Fantastisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Suggestie voor het hotel: een aantal uur voor komst van de gasten de airco op de kamer aanzetten. De airco werkt overigens prima, na een tijdje was de gewenste temperatuur bereikt.

Prima hotel met zeer vriendelijk en attent personeel, met name bij de diner gelegenheid. We hebben gezellig gedineerd in de prachtige tuin waarbij we ons echt te gast voelden. De gerechten waren heerlijk voor een goede prijs. Er kwam regelmatig iemand naar ons toe om te vragen of alles naar wens was en of we nog iets nodig hadden. Dit stelden we erg op prijs. Ook de kamer was erg netjes. Keurig schoongemaakt en alles kwam vrij nieuw over. Een aanrader voor een verblijf in de buurt van Alicante of voor als je de volgende dag een vroege vlucht hebt. (Afstand naar het vliegveld 10 minuten met de auto).

Prima overnachting dicht bij de airport vlak voor ons vertek.

Spa stelt niet zoveel voor. Klein zwembadje en stoombad en sauna. Kijk uit , de vloer in de kleedkamer kan erg glad worden. Jammer dat er niet standard handdoeken klaar liggen en dat de spa pas om 17 uur open gaat.

Alle personeelsleden waren super vriendelijk Mooie kamers/goede bedden. Leuke binnentuin waar je lekker kan eten/drinken.

Ideaal hotel als je naar de luchthaven moet.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Honderden vliegende mieren(?) die in de tuin/terras op de lampen afkwamen, maar ook in de kamer/vensterbank kwamen via het geopende raam.

Zakelijk hotel, prettige kamer, 5min. Van de luchthaven.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goed voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enorm veel lawaai op de kamer van auto's die voorbij rijden en stoppen en deuren open en dicht smijten. Vliegtuigen die konstant overvlogen. Binnen konstant een deur die dichtgesmeten werd van andere gasten op de gang en stoelen die verschoven werden op de andere kamers. Zelfs met stopsels in mijn oren maakte dit lawaai mij wakker. Mooie kamer maar met kartonnen muren. Douchebak ligt los in de grond zo dus daar sta je enorm onstabiel. Douche deur sluit niet . Wc papier houder zit los in de muur. Geen Wifi op de kamer . Slechte kwaliteit matrassen. Grote kamer maar goed voor 3 sterren.

Luxe douche . Gratis drank op de kamer. Dichtbij luchthaven. Vriendelijk personeel.

Eten ok bediening ok kamer ok
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

We hadden geen water in het bad wou douche nemen alles geprobeerd aan de kraan in het bad kwam geen lek water uit dan maar gewassen aan pombak.aan receptie was gezegd WiFi ok ik kon zelfs geen sms doorgestuurd krijgen ,maar ja ben leek in technologie

Ontbijt was best ok veel keuze

Restaurant

Aangename kamer.Restaurant was wat minder .Duur voor kleine porties.Glas wijn slecht 1 derde gevuld.Geeft een gevoel van winstbejag .Na 2 weken superlekker gaan uit eten was dit een minpuntje

Prettig, ontspannend, comfortabel dicht bij aeropuerto, vriendelijk en attent personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Diner: keuze en hoeveelheid kon beter. Kamer: douchecel-vloer: gevaarlijk glad!

Prim,a ontbijt. Suggestie: zorg ook eens voor suikervrije producten! Diabetici hebben daar behoefte aan.

Op 2 min rijden van de autoverhuurbedrijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligt niet erg gezellig. Door de strakheid ook een beetje saai. De tuin was niet zo mooi als door anderen genoemd. Naar verhouding te duur.

Op 2 min rijden van de autoverhuurbedrijven. Comfortabele strakke uitstraling. Prima als laatste nacht voor je van Alicante vliegt.

mooi, degelijk, niet duur en vooral heel net hotel op wandelafstand van vliegveld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

lawaai van gasten, maar daar kan het hotel niks aan doen

zeer net hotel, met alle faciliteiten, je kan zelfs te voet naar het vliegveld (ongeveer 3,5km) heb ik gedaan. ook een zeer mooi spa-gedeelte.

Kort maar prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst kreeg ik hulp van de receptie om het openbaar vervoer naar Almeria uit te zoeken. Helaas vergaten zij te melden dat ik beter direct online een zitplaats in de bus kon boeken. Toen ik de volgende ochtend bij het busstation aankwam waren de 3 bussen die die dag gingen volgeboekt. Enige optie was een taxi $$$$$

Ik ben vegan en dat was voor de keuken geen enkel probleem, nog nooit zo'n mooi opgemaakte en heerlijke salade geserveerd gekregen.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Warm onthaal toen wij 2 dagen later nog een keer terug kwamen voor een overnachtiging. We werden meteen herkend. Hotel zit dichtbij de luchthaven. Ideaal voor als je laat aankomt of vroeg moet vertrekken. Ontbijt is prima voor elk wat wils en prijs/kwaliteit is goed. Ruime schone kamers. Fijn zwembad om even te ontspannen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Fijn hotel, handige lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Na 11 uur ‘s-avonds is er geen eten meer te krijgen. Niet heel erg, maar iets om in gedachte te houden bij late aankomst

Goed ontbijt, schoon, dichtbij vliegveld, ideaal bij late aankomst

De beste locatie bij de luchthaven voor 1 overnachting bij begin of einde van uw reis.

Geen terras met ligstoelen beneden voor de gasten. Geen terrasje op de kamer.

Ideale locatie om te overnachten indien je een vroege vlucht hebt de volgende morgen of bij late aankomst zodat je de volgende dag je reis kan verder zetten.

Nuttig omdat het vlak bij de luchthaven ligt en wij een vroege vlucht hadden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluidsisolatie is ruim onvoldoende. Zowel de geluiden van buiten ( verkeer, vliegtuigverkeer) als de geluiden van naburige kamers zorgden ervoor dat je als gast weinig nachtrust krijgt. Er waren ook geen voorzieningen op de kamer voor koffie of thee. De foto's op de website van het hotel geven niet weer wat de werkelijkheid is. Dit is geen 4 sterren waard.

Vriendelijk onthaal en een betaalbare luchthavenshuttle

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Vanwege het winterweer in Nederland een noodzakelijke stopover van 3 dagen!

We hadden vanwege de knieoperatie van mijn vrouw een junior suite geboekt, juist vanwege het kingsize bed! In plaats van de beschreven 200x200 was het bed echter 200x160!! Wij vonden de doucheruimte niet fris en in de whirlpool hingen in het filter nog haren! Niet erg proper!!

Het ontbijt en de kaart van het Carabi-restaurant waren prima. De temperatuur in alle faciliteiten was echter te koel. De managing director was heel hulpvaardig om een betere stoel op de kamer te plaatsen. Omdat wij 3 dagen niet weg konden, had mijn echtgenote een goede relaxstoel.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

als nog een plezierig verblijf en dicht bij de luchthaven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

dat de Spa gesloten was voor de tijd dat wij daar verbleven en dat was juist waarom de keuze op dit hotel was gevallen.

Prima hotel vriendelijke medewerkers, door dat de Spa 2 dagen plotseling was gesloten , heeft men zonder kosten een betere en grotere kamer gegeven. ontbijt was prima met heerlijk vers fruit.

Dit hotel ligt vlakbij het vliegveld het was geen probleem...

Geen minpunten.

Dit hotel ligt vlakbij het vliegveld het was geen probleem dat wij er ivm late vlucht om 00:30 uur incheckten. Wel even van te voren aangevraagd bij de boeking.

Fijne en comfortabele onderbreking van een lange reisdag.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Maaltijd in de fraaie tuin. Zeer slecht. Dit is de tweede maal dat dit ons overkomt! Moet echt beter! Gelukkig was personeel bereid om verrekening toe te passen voor niet-genoten maaltijden.

Nabijheid tot Airport en Jaar-parking

Geen nachtrust mogelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hele Nacht door herrie, dit ook omdat de Kamer via een (afgesloten) deur verbonden was met andere Kamer. Overigens erg kleine Kamer, klein Bed en geen zitjes

Ontbijt prima liggibg ten opzichte van vliegtuig prima

goede prijs kwaliteit voor de kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wet hotel heeft ons nooit extra informatie verstrekt en antwoord gegeven over shuttle service waardoor ik op het laatste moment andere zaken moest regelen.

goede prijs kwaliteit voor de kamer

De bereikbaarheid en locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is slecht geïsoleerd. Doucheranden zijn beschimmeld. De vloeren versleten enz...Het hotel is verouderd. Prijs is te hoog. Het zwembad is plonsbad, verouderd en slecht onderhouden. Hygiëne kan stukken beter.

De bereikbaarheid en locatie

Top hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op het hotel geen op en aanmerkingen. Het plaatsje Elx biedt totaal geen merwaarde en is voor toeristen een lokatie om snel te vergeten.

Het is een hotel met een erg mooie buitentuin waar je relaxed kunt lunchen en dineren. Tijdens het ontbijt was de tuin niet toegankelijk maar dat wordt gecompenseerd door de kwaliteit van het ontbijt. Het vliegveld is makkelijk en snel te bereiken. De ruime kamer heeft een moderne inrichting.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Fraai hotel vlak bij vliegveld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bovenburen waren 's nachts goed hoorbaar (contactgeluid vloer-plafond). Daardoor weinig geslapen.

Mooi ingericht hotel, fraaie binnentuin, goede wifi. Hotelbusje naar luchthaven voor 2 personen € 9 ('s-morgens om 5 uur!) Gratis parkeergarage onder hotel

Prima locatie voor een vroege vlucht vanaf Alicante
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een ideale locatie vlak bij het vliegveld van Alicante. Een afgesloten parkeergarage onder het hotel, waar de auto veilig kan worden gestald. Schone en ruime kamers. Het restaurant werd gerenoveeerd op het moment, maar zal snel weer opengaan.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima hotel voor een late aankomst of vroeg vertrek, maar ook voor bezoek aan Alicante/omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dichtbij de luchthaven betekent dat je niet kunt slapen met het raam open. Maar dat weet je dus van tevoren! Temperatuurregeling in kamer deed het niet.

Prima kamers, goed ontbijt (vanaf 7.00 uur), dichtbij de luchthaven, eigen garage.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Vliegveld hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Torrellano is een klein stadje, waarvoor de toerist, werkelijk niets te doen of te zien is.

Ideaal keurig hotel voor als u laat (in ons geval) aan komt op vliegveld Alicante/Elche of als u vroeg vertrekt van hetzelfde vliegveld. Wij hebben in Torrellano heerlijk gegeten bij restaurant La Picaeta de Manolo voor een zeer schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Goed maar basic. De luchthaven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Afwerking Spa is aan vervanging toe. Afwerkingen van het bad in de badkamer is niet mooi/proper Het 2 persoons bed is een beetje klein, beter 2 individuele bedden bij elkaar vragen.

nabijheid van de luchthaven

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

ideale ligging aan het vliegveld, al kan het hotel een opfrissing gebruiken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamers zijn wat gedateerd. Een opfrissing en poetsbeurt zou geen kwaad kunnen.

Ligging ten opzichte van het vliegveld. Vriendelijke receptie, al hadden ze wat meer info mogen geven over de faciliteiten (locatie, openingstijden). Op het ontbijt was niks aan te merken.

Ontbijt , spa , hygiëne
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden....niet al te beste matrassen...

Ontbijt , spa , hygiëne

Goed en keurig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sleutel die niet bleek te werken, werd door receptie goed opgelost.

Alles was vers Iedere dag schone handdoek / bad doek

Ontbijt was heerlijk.

Grotere kamer.

Ontbijt was heerlijk. Kleine kamer. Hygiëne was goed.

Top locatie, dicht bij vliegveld.

Top locatie, dicht bij vliegveld. Goed restaurant, goed ontbijt

Uitstekend voor kort verblijf. Op 5 min. vd luchthaven

Dunne muren - gehorig

Zeer vriendelijke en behulpzame receptioniste

Gunstige ligging

Mooie kamer, dichtbij de luchthaven . Ideaal als je een vroege vlucht hebt.

Ontbijt was goed

Airco werkte niet

Airco werkte niet

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

7,,5

Fijn hotel dichtbij het vliegveld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was niet heel vies maar had wel schoner gekund

Super grote moderne kamer met goede bedden.

Geluidsoverlast

Geluidsoverlast

Mooie kamer, matras iets te hard voor mij.

De ligging,

Goed gegeten en een prima nachtrust

Het bed was heel goed

Prima voor 1 overnachting als je de volgende dag moet gaan vliegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is erg gehorig. Dunne muurtjes, je kunt de buren goed horen en iedereen op de gang

De kamer en de spa, dicht bij het vliegveld.

Diner was zeer lekker en vergezeld van een uitstekende wijn...

Ondergrondse parking, lift naar hotel was defect.

Diner was zeer lekker en vergezeld van een uitstekende wijn ( streek Alicante )

Praktische locatie, dicht bij vliegveld.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Praktische locatie, dicht bij vliegveld. Wel 20 minuten met taxi naar Alicante centrum.

Goed!

Shuttlebus naar het vliegveld rijdt pas vanaf 09.00 uur :-(

Dicht bij luchthaven gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dicht bij luchthaven gelegen.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

voldoende

Geluid overlast

Gemak naar luchthaven

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De straten erom heen voor een kleine wandeling.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel Fantastische kamer Rustige sfeer

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

goed hotel voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Siliconen in douche was los en vies, drinkglazen van minibar waren niet proper

Dicht bij de luchthaven, mooie kamers, goede bedden, prijs

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Alles was prima geregeld ,prima sfeer, en uitstekend...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles was prima geregeld ,prima sfeer, en uitstekend geslapen.

ideaal om te vertrekken vanuit de luchthaven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ideaal om te vertrekken vanuit de luchthaven. zeer goed hotel!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Gewoon conform verwachting

Geluid vliegtuigen

Gewoon algemeen keurig en goed

goed ontbijt

Was prima en dichtbij AirPort

Mooie kamer Prima bed

het was top voor 1 nacht

geen opmerking

het ontbijt hebben we niet kunnen gebruiken door ons vroege vertrek de kamer was fantastis ook de shutel naar het vliegveld wastof

Heel goed hotel m.b.t. bereikbaarheid vliegveld

Afstand naar het vliegveld

ons verblijf was kort en goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

voor ons was er weinig aan te merken .i

ontbijt voortreffelijk ,wij waren over alles tevreden

Als ik weer in Alicante kom ga ik daar zeker weer naar toe!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er lag geen tandenborstel en tandpasta

Rustige sfeer, zeer gastvrij

Ontbeit

• Beoordeeld op: 1 december 2017

oké voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ligging, niets te zien in de omgeving

oké voor 1 nacht

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Locatie/ontvangst

Locatie/ontvangst

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prachtig hotel in verrassende omgeving

Temidden van de palmentuin waan je je in Thailand. In een woord: Schitterend

gestrand na gemiste vlucht/aangename verassing

lawaai ventilatie toilet

mooie binnentuin/netheid/zeer goed restaurant

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ontvangst aan de receptie, het restaurant.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Ideaal voor late of vroege aankomst vertrek op vliegveld

——

Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heel aangenaam om te verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel lawaai op de gang. Niet goed geisoleerd.

Mooie ruime kamer, lekker ontbijt. Mooie tuin met gezellig en lekker restaurant

Beetje verouderd

Beetje verouderd

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima bestemming i.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima bestemming i.v.m. vertrek vliegtuig vanaf luchthaven Alicante.

Prima hotel voor vroege retourvlucht

Geen mening

Prima bed, nette en complete badkamer

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Echt een mooi, modern hotel met spa en exotische tuin !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tevreden over gans de lijn

Prachtige exotische tuin !