Beoordelingen over Arriadh Hotel

Lugar Partido Rural Santa Maria 274, 29400 Ronda, Spanje

#9 van de 55 hotels in Ronda

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Rustig zeer vriendelijk en sfeervol hotel.

Erg mooi gelegen. Prettige en niet opdringerige bediening. Erg goed ontbijt en we hebben s avonds daar heerlijk gegeten. De rust is grandioos en fantastisch uitzicht met meerdere tuinen om schaduw te zoeken.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

De ligging van het hotel is geweldig.

Wij zijn eerder vertrokken omdat wij beide zeeeer slecht hebben geslapen. Dat lag aan de matrassen. Wij hebben dat de volgende morgen direct gemeld, de gastheer vertelde ons dat wij de eerste waren die de matrassen niet fijn vinden, dat hij nog nooit eerder klachten hierover heeft gehad. Bij booking krijg je soms voordelen/cadeautjes, hier was dat bij aankomst een gratis welkomstdrankje. Dat hebben we niet gehad.....

De ligging van het hotel is geweldig. Prachtig uitzicht. Wil je in een restaurant gaan eten, dan heb je wel een auto nodig. Je kunt ook erg goed in het hotel eten, samen met andere gasten aan een lange tafel..

Super! Kom graag nog eens terug

Toegangsweg is onverhard en onverlicht

Prachtig uitzicht vanaf kamer en zwembad, binnen 10 minuten ben je in Ronda, zeer hartelijke en persoonlijke ontvangst

Idyllisch!

Helaas hadden wij erg slecht weer waardoor we oa. het zwembad niet hebben kunnen gebruiken (een vd redenen om hier te boeken). Maar hier kunnen Wilbert en John natuurlijk niets aan doen. Gelukkig de laatste ochtend wel buiten kunnen ontbijten.

Prachtig hotel, mooi gelegen, heerlijk rustig. Erg vriendelijke gastheren, een warm welkom, goede tips. Heerlijk ontbijt met oa vers fruit, verse jus, lokale producten. Goed bed en heerlijke (regen)douche.

Aangenaam, ideaal als uitvalsbasis om de buurt , ronda, Setenil, Sevilla..te bezoeken

Weinig opbergruimte wat kasten betreft voor kleren. Geen meubel op valies op te leggen. als je iets nodig had moest valies op bed om iets te zoeken, was wat een gedoe. Wij waren er maar 3 dagen, dit kan beter. is enkel een tip.

Zeer lekker ontbijt! persoonlijk aan tafel bediend. mooi uitzicht vanop de berg naar het dorp. Zeer vriendelijk gastheren.

De ligging maakt alles goed.

Liever een afzonderlijke badkamer. De douche en het toilet hadden geen muren tot aan het plafond, waardoor de kamer te vochtig was en er soms een geurtje bij toiletgebruik te merken was in de kamer. Liever dan wat verwarming op de kamer aanleggen zodat de handdoeken en zelfs de kledij niet te klam aanvoelt.

Wat een prachtige ligging! Je kon er enkel de vogels horen fluiten. Prachtig uitzicht!

Super!

Het bed was iets harder dan ik gewend ben maar dat is een persoonlijke voorkeur

Alles was aanwezig en elegant, de gastheren waren super en het uitzicht memorabel

Prima hotel voor diegene die de Pueblo Blanco route willen doen.

Eigenlijk alles wat kamer betreft. Maar wij waren eind maart en het was bagger weer. Hotel is echt ingericht op mooi weer en buiten leven. Als het slecht weer is, biedt de kamer weinig comfort, eigenlijk alleen je bed. De 1e nachten van ons verblijf waren wij de enige gasten. Later in de week was het hotel vol en dan merk je dat het vrij gehorig is. Op de website wordt het nabij gelegen dorp Arriathe aanbevolen. Helaas is het (buiten seizoen) helemaal niks. Alleen het restaurant bij het station is helemaal top!

Wij hadden een kamer beneden met een nieuw verbouwde badkamer. Nog nooit zo'n geweldige douche gehad!!!! Ontbijt is prima. Alle wensen worden vervuld. Ronda ligt op 5 minuten rijden. Mooie stad en heel veel te zien!

aangenaam en rustig, zeer goede gastheer. jammer van de kattenharen

de weg er naartoe is hobbelig en wat slipperig door de modder kattenhaar op de sofa's en stoelen (ontbijt - bar) afwezigheid van een eitje of yoghurtje bij het ontbijt

zeer goed tips en informatie van de eigenaar - echt een meerwaarde om de streek te ontdekken en betaalbaar en lekker te eten heel mooi gelegen, prachtig uitzicht vers fruitsap aan het ontbijt en grote keuze aan fruit

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prachtig sfeervol hotel met geweldig uitzicht

Dit sfeervolle hotel heeft kamers met een prachtig uitzicht. De eigenaren doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Uitgebreid ontbijt, leuke tips om de omgeving te verkennen, voldoende parkeergelegenheid, prachtige kamers en bovenal proef je de passie voor gastvrijheid. Absoluut een aanrader.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad en hebben het voornemen hier terug te komen.

De bediening van het slot van de buitendeur waar ik persoonlijk veel moeite mee had.

Gastvrije huiselijke sfeer met mooi vrij uitzicht op het witte dorp Arriate. Goed ontbijt met op aanvraag zelfs bruin brood. Ook s'avond lukte het de gastheren om ons bij ons drankje te verrassen met een borrelhapje. Genoten van een geweldig oudejaarsdiner met een gezellig internationaal gezelschap. Afsluiting met bubbels en vuurwerk.

Heerlijk rustig appartement op prima locatie om de omgeving vanuit te verkennen.

De toegangsweg vereist enige stuurmanskunst om heelhuids bij de locatie te komen, de eigenaren hebben hier nog een uitdaging met de gemeente.

Leuke locatie op enige afstand van Ronda, goede info van de eigenaar over een bezoek aan Ronda en geweldige horeca tips.

Zalig!!!

NIETS

Prachtig uitzicht. Heel vriendelijke ontvangst en heel behulpzaam. Lekker ontbijt. Op aanvraag ook avondeten: voortreffelijk!! Goede uitvalsbasis om omgeving te ontdekken.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goed ontbijt, jammer dat een eitje niet wordt aangeboden.

Zwembad was niet zuiver, had een schoonmaak beurt nodig. Groene alg aanslag op de tegels en voegen. Buitendouche werkte helaas niet. Geen airco op de kamer, was wellicht niet nodig als de ramen open hadden gekund.

Goed ontbijt, jammer dat een eitje niet wordt aangeboden. Locatie super en eigenaren erg vriendelijk en gastvrij. Prijs kwaliteit verhouding was uitstekend.

Tof hotel, mooie kamers met uitzicht en een design douche op...

Uitleg doucheproducten nogal verwarrend.

Tof hotel, mooie kamers met uitzicht en een design douche op de kamer. Vriendelijke uitbaters. Wij hopen nog eens terug te gaan.

Waw-gevoel van begin tot einde

Schitterende locatie in een mooie omgeving, heel knappe kamer, hartelijke verwelkoming door de gastheren die ook voor iedere vraag beschikbaar waren. Lekker en verzorgd ontbijt op het terras. Hotel voelt wel eerder aan als B&B (en dat is zeker een compliment)

Niet twijfelen, gewoon boeken!

Het enige minpuntje is de landweg ernaartoe. Maar als je dan bij het hotel bent maakt dat alles weer goed.

Niet twijfelen, gewoon boeken. Prachtig kleinschalig hotel met een geweldig uitzicht. Alles was gewoon heel goed!

Prachtig uitzicht en zwembad!

Prachtige locatie en kamers, de gastheren waren uiterst vriendelijk en wisten leuke tips voor in de omgeving. Vanaf het zwembad prachtig uitzicht over de bergen. Het ontbijt was ook erg lekker! Wij komen hopelijk snel weer eens terug.

Heerlijk, zennnnn!

Eh.... regelen met de burgemeester dat de weg naar boven bestraat wordt?

Het was zo fijn dat we aan het einde van onze vakantie terug zijn gegaan! Top locatie, mooie strakke verzorgde kamer, uitzicht is om zen van te worden, lekker zwembad en geweldige gastheren. We hadden deze keer een kamer boven en het koelde goed af. Toen we gingen eten de deur open met de hor ervoor en de kamer was afgekoeld toen we terug kwamen; geen airco nodig dus. Prijzen van de bar en de heerlijke platter vlees/kaas zijn prima. We hebben gegeten bij Vente Pelistre (omdat Muelle dicht was) en het was heerlijk. Wel even met de auto erheen. Ik heb me ingehouden om kater Jut niet mee te nemen naar huis. Kortgezegd: we komen graag terug :-)

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ontbijt was overheerlijk, alles vers en veel keuze.

Ontbijt was overheerlijk, alles vers en veel keuze. John en Wilbert zijn zeer vriendelijke en toffe gastheren. Gaven alle info die je maar wenste, uitstapjes, restaurants enz. Top locatie om je verlof in alle rust door te brengen!!! Patrick en Conny, België.

Prachtig gelegen hotel, huiselijk en schoon in de binnenlanden bij Ronda

Het weer, maar daar kan niemand iets aan doen. Aanrijroute is een dingetje, maar iedereen in het dorp weet je de juiste weg te wijzen.

Bijzonder huiselijke sfeer, dankzij de beide gastheren. Prachtige kamer met adembenemend uitzicht vanuit het bed! Prachtige omgeving, heerlijk rustig. Geweldig ontbijt, alles vers. Mooi zwembad. Geweldig gegeten bij Frank, enorme aanrader!! (lunch en diner)

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Mooie, verzorgde b&b met prachtig uitzicht.

De inrichting is smaakvol en mooi, maar niet altijd praktisch, bijv geen afgesloten toiletruimte en rekje om handdoeken op te hangen.

Het uitzicht door de twee glazen balkondeuren en de keuze uit verschillende terrassen om lekker in de zon te kunnen zitten.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Dat we weer naar huis moesten.

Super leuk knus hotel! Prachtige ligging en van top tot teen netjes verzorgd! Vriendelijke Nederlandse uitbaters die tot midden in de nacht voor je klaar staan.

schitterend hotel

schitterend hotel, prachtige kamer, fantastische douce, mooi uitzicht, gigantisch bed, lekker geslapen, superlekker ontbijt, vriendelijke eigenaars, schitterend zwembad, hadden spijt dat we geen dag langer geboekt hadden, om van het zwembad te genieten. Eigenlijk zou je hier zeker 2 dagen moeten kunnen blijven, een om Ronda te gaan bezoeken en een om te relaxen bij het supermooie zwembad, de rust enz...

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Zeer vriendelijke gastheren, steeds bereikbaar zonder zich...

De kamers zijn wat gehorig. Als de andere gasten opstaan, zich douchen heb je dit steevast gehoord. De badkamer is niet apart. De wc is bv in dezelfde ruimte. Dit is minder comfortabel.

Zeer vriendelijke gastheren, steeds bereikbaar zonder zich op te dringen. Je kan hen alles vragen. Toplocatie! Prachtige omgeving, nabij Ronda.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Hemels genieten op een boogscheut van Ronda

Een heerlijke b&b met heel leuke uitbaters. Alles was ok, wat een prachtig hotel, en wat een zicht, de leuke terrassen... te veel om op te noemen.

Heerlijke plek net buiten Ronda

De toegangsweg is een beetje hobbelig, maar dat maakt de rustige ligging van het hotel meer dan goed. Wat een heerlijke plek.

De ligging, het uitzicht en de omgeving zijn fantastisch. Eten in het dorp moet je doen bij El Muelle de Arriate. Heerlijk eten en fijne gastvrije sfeer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Super!!!!!!

Helemaal niets!!!!

We werden geweldig onthaald door John en Wilbert. Gezellig samen met hen wat gedronken aan de bar van het hotel en heel veel gelachen. Ze hebben ons leuke tips gegeven over wat we konden doen in buurt. Ze hebben ons goede restaurantjes aanbevolen en ook gezegd waar we zeker niet moeten gaan! Kortom, alles was geweldig. Zeker een adres om te onthouden voor een volgende keer!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Vakantie in december

De toegangsweg is voor een toermotor wat lastiger toegankelijk. Vrij steil en onverhard. Met auto geen probleem. Wel de keurig toegezonden route volgen.

De gastheren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid en erg goed Het uitzicht is prachtig.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

De geweldige sfeer, de gastvrijheid, de ossestaartkroketten...

De geweldige sfeer, de gastvrijheid, de ossestaartkroketten die Wilbert speciaal voor ons maakte omdat we nog een hongerke hadden aan de openhaard! Onvergetelijk met de heerlijke tapa's, echt puur genieten!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Heerlijk verblijf

Echt helemaal niks.

Het ontvangst met naambordje aan het begin van de oprit was al een begin van een super leuk verblijf. Zeer gastvrij zijn we verder ontvangen en hebben een heerlijk verblijf gehad. Prachtig huis met een schitterend uitzicht en gezellige huiskamer.

ligging en view op de vallei ;

lawaaihinder door niet geïsoleerde kamers ; kamers en badkamer basic maar net ok.

ligging en view op de vallei ; kamer met terras hulpvaardigheid en bereidwilligheid, ontvangst ++

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Prachtig gelegen en toch dicht bij Ronda

De weg naar het domein is onverhard en slechts breed genoeg voor één wagen.

Het hotel is prachtig gelegen en vanuit het hotel heeft men een prachtig zicht over de vallei. De bediening is erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Niet twijfelen, gewoon boeken

Alles is hier heerlijk! We kwamen hier helemaal tot rust en hadden hier veel meer nachtjes aan vast willen plakken. De gastheren staan voor je klaar met raad & daad en hebben het hotel zeer smaakvol ingericht. Heerlijk ontbijt en hun tip om te eten bij het restaurant bij het treinstation moet je zeker aannemen. Wat was dat lekker!!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar.

De route naar deze locatie. Maar éénmaal aangekomen ben je dat snel vergeten.

Origineel van opzet. Schitterend uitzicht over de vallei. Heerlijke rustige locatie. Persoonlijke aandacht en bediening. 2 Excellente gastheren. Meer dan uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Geweldige lokatie en zeker een aanrader!!

Dat we niet langer konden blijven.

Prachtig gelegen. Zeer smaakvol ingericht. De gastheren zorgen dat het aan de gasten niets ontbreekt. Het onbijt op het terras (met een prachtig uitzicht) was heerlijk.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotelletje.

Je hebt praktisch voor alles een auto nodig.

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotelletje.De vriendelijke gastheren deden er alles aan om je een ontspannen vakantie te bezorgen. Het mooie zwembad met mooi uitzicht was fantastisch.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Prachtige ligging, goed bed, mooi zwembad.

Hygiëne : vieze tafelkleedjes op nachttafeltjes, plastic antislip in bad, vieze douchekop, bijvulflesjes met shampoo en douchegel. Misschien zijn kamers boven beter ? Stofferig en vuile bar (kringen van glazen). Ontbijt gewoon, niks vers afgezien van het fruit.

Prachtige ligging, goed bed, mooi zwembad. Vriendelijke gastheren.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Geweldig gelegen, gezellig en knus hotel

Het uitzicht, de twee super gastvrije eigenaars, het waanzinnige zwembad (infinity pool). Hele nette kamers met een alternatieve, maar leuk aangelegde badkamer! Echt een aanrader als je in de buurt van Ronda een kleinschalig, rustig en knus hotel zoekt!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Het stel dat dit hotel runt is ontzettend attent en doet zo...

Het stel dat dit hotel runt is ontzettend attent en doet zo goed mogelijk hun best om je verblijf perfect te laten verlopen. Ze hebben ons ook met liefde geholpen om de beste restaurants te vinden in de steden die we bezochten. Daarnaast is de locatie van het hotel een lekker rustige plek waar je vanuit het terras, je kamer en het zwembad kan genieten van het uitzicht! Een echte aanrader als je Andalusië wilt bezoeken.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prachtige locatie met heerlijk zwembad, dichtbij Ronda.

We vonden het erg warm 's nachts in de slaapkamers. Een ventilator zou fijn geweest zijn want buiten koelde het wel af.

Alles was super! De ligging is geweldig, het zwembad is prachtig (vooral de kleur van de tegeltjes is heel erg mooi gekozen bij deze plek) het ontbijt is heerlijk en de gastheren zijn erg vriendelijk.

Fantastisch!

Schitterende accommodatie, top locatie, heel verzorgd ontbijt, prachtig uitzicht en zeer vriendelijke gastheren. Een echte aanrader!.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Prima kamers. Heerlijk ontbijt. Hele fijne gastheren, alles is mogelijk.

Geweldig !!

Alles ! De locatie, de gastheren, de kamer, het uitzicht, het ontbijt, het zwembad, alles top. Je voelt je echt welkom en niks is teveel moeite.

Zeer persoonlijk, lieve ontvangst, fijne plek, prachtig...

Zeer persoonlijk, lieve ontvangst, fijne plek, prachtig uitzicht vanuit je bed (kamers boven), aanrader.

We hadden maar één nacht geboekt, maar het hadden er een paar kunnen zijn.

De rust, het mooie uitzicht en het heerlijke ontbijt in de zon. De Gastvrije eigenaren.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

fantastisch

De gastvrijheid van de gastheren was top. Mooie locatie op een rustige plek

Een aanrader !

Super gastvrije ontvangst!0

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Het ontbijt kon iets verrassender

Het ontbijt kon iets verrassender

Wij vonden het er heerlijk

Ze hadden pech en wij ook want het zwembad was groen door een alg.

De gemoedelijke sfeer. Niet te groot en heerlijke bedden.

Super locatie.

Super locatie. Het hotel is een echte aanrader. Heel vriendelijke mensen en een prachtige locatie

rustig.

Geen airco bij hoge temperaturen.R

Het prachtige uitzicht, mooie, propere kamers, vriendelijk personeel, de rustige omgeving, mooie zwembad.

Prima verblijf voor een paar dagen. Heel vriendelijke gastheer.

Mooie ruime kamer. Lekker uitgebreid ontbijt, aan tafel opgediend.

Machtig huis met dito uitzicht

Airco had best gemogen, het koelde slecht af s avonds

Machtig uitzicht, prachtig huis en top eigenaars

Op en top verwennerij

Heerlijk ontbijt, zwembad is geweldig.

Perfect!

Alles. Kleinschalig. Mooi ingerichte kamers. Mooi zwembad en terras

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Top verblijf

Logging, rust, gastvrijheid, omgeving

Beetje gehorig.

Beetje gehorig. De wegen in het dorp zijn een doolhof.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Mooie kamer, schitterend uitzicht, ze zijn er heel erg...

Mooie kamer, schitterend uitzicht, ze zijn er heel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prachtige kamer met mooi uitzicht

Mist alleen prullenbak op de kamer

Mooi hotel met geweldige uitzicht en leuke gastheren.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Het uitzicht en de ambiance

De bedden waren aan nieuwe matrassen toe

Het uitzicht en de ambiance

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Zeer mooi kleinschalig hotel met schitterend uitzicht!

Vriendelijkheid, ligging, inrichting

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

John en Wilbert zijn ongelooflijk vriendelijk en gastvrij. Niets is teveel moeite.

Helemaal niets

Er is maar 1 woord voor...fantastisch!!!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Prachtige lokatie.

De kamer. Quasi geen plaats om valiezen te zetten.

Het zicht buiten en het mooie zwembad.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Locatie met een grote persoonlijke touch.

Goede kamers, mooi uitzicht, welkomgevoel, vakantiegevoel, John en Wilbert geven een grote persoonlijke touch aan de locatie.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Uitmuntende B&B

De omgeving, de vriendelijke eigenaar, de ontspannen sfeer, de faciliteiten. Alles klopt aan deze B&B

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Top ontbijt en prachtige locatie

Top ontbijt en prachtige locatie

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Geweldig plekje!

Geweldig plekje!

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

is gewoon uitstekend, uitzicht grandioos,...

weet ik niet

is gewoon uitstekend, uitzicht grandioos, klantvriendelijkheid gewoon goed.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Het uitzicht vanuit de kamer is schitterend.

Het onverharde pad met veel stenen kan wat bezwaarlijk zijn.

Het uitzicht vanuit de kamer is schitterend. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

De lokatie, dichtbij Ronda, fantastisch uitzicht,...

De lokatie, dichtbij Ronda, fantastisch uitzicht, supervriendelijke gastheren. Mooie schone kamers. De weg ernaar toe is wat minder, maar de eigenaren sturen een goede beschrijving via de mail, houd die aan.

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Het uitzicht, het mooie landhuis en de gastheren John en...

Niks. Het weer :-) dan hadden we ook nog kunnen genieten van het prachtige zwembad :-)!

Het uitzicht, het mooie landhuis en de gastheren John en Wilbert! Zij gaven echt super goede tips! We hebben echt genoten! Heerlijk ontbijt. Je voelde je echt thuis!

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Ontbijt was prima.

Bijna alle dagen een gekookt eitje gegeten, maar kreeg altijd een vies lepeltje waar nog ei aan zat!😁 Wij vonden het ook niet schoon genoeg!!

Ontbijt was prima. Prachtig uitzicht. Gastheren deden erg hun best.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Het kleinschalige hotel (6 kamers) heeft een prachtige...

Het toilet in onze kamer was niet volledig afgesloten van de kamer (matglazen deur welke niet tot aan plafond en vloer komt)

Het kleinschalige hotel (6 kamers) heeft een prachtige ligging. Het is mooi en sfeervol ingericht. De Nederlandse eigenaars hebben veel aandacht voor hun gasten. In de buurt zijn genoeg leuke restaurantjes, een huurauto is wel nodig.

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.