2. anmeldelser av hoteller i Spania

8,6

• WiFi (gratis)

9,4

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 3

• Vurdert: 30. april 2023

8,0
    «Hyggelig Hotell/Vertshus med ypperlig mat og betjening»
    • Ferietur
    • Par
    • Tomannsrom Superior
    • Bodde 2 netter

Rommet var stort og pent innredet, men ville savne garderobeskap om vi hadde bodd der mer en 2 dager. Litt underlig bad/toalett løsning, hvor badet/toalettet er åpen uten dør, uten at det egentlig gjorde noe.

Dette er ikke et fullservice hotell. Det er ingen frokost tilgjengelig, men kan inntas 100 m. fra hotellet. Det er heller ingen fulltids åpen resepsjon, men personalet er tilgjengelig under lunsj og middag servering. Tross mangel på "hotellservice" Arte de Cozina er et hyggelig bekjentskap. Vi savnet i grunnen ingen ting. Nydelig lokal mat serveres i restauranten, av høy kvalitet. Dette var en hyggelig opplevelse og vi kommer gjerne tilbake, ikke minst for å spise.

Gjennomførte opphold i april 2023

• Vurdert: 22. august 2023

«Flott flott flott»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Dobbeltrom Standard
    • Bodde 1 natt

Ble oppgradert til 2 etasje, nylig renovert. Alt nytt - kjempeflott rom. Stedet har egen restaurant som er kjent for god mat i Antequera. Jeg valgte en tradisjonell rett; perlehøne med deilig saus som var nydelig anrettet på tallerken. Eieren er utdannet i vin. Stedet kan bare anbefales. Samtidskunstmuseum er 15 meter ifra og supermarked Mercadona er rett over gaten.

Gjennomførte opphold i august 2023

Viser 1 – 3

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: