Beoordelingen over Asia Gardens Hotel & Thai Spa, a Royal Hideaway Hotel 5-sterren

Rotonda del Fuego. Tierra Mítica, 03509 Finestrat, Spanje

#5 van de 17 hotels in Finestrat

Mooi resort in benidorm
    • Deluxe Kamer

Op de dag van aankomst was er een congres, alles was bijna afgehuurd , s’avonds erg luide muziek op het terras. Vind dat ze dit hadden moeten vermelden.

Mooie kamers en super ontbijt

Leuke short break
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Restaurants, enkel buffet en Aziatisch a la carte was kinderen niet toegelaten. Dit maakte de keuze heel beperkt je verwacht meer in zo een hotel

Tuin

Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Kamer

Geen sauna Weinig personeel om te bedienen aan zwembad

Ontbijt en het uitzicht erbij Restaurant Black en de Oosterse restaurant zijn top Massages vh “doofstomme” meisje( sorry ken haar naam niet) was super

• Beoordeeld op: 30 november 2017

• Deluxe Kamer

de restaurants zijn niet van hetzelfde kwaliteit als het hotel/ bediening/personeel/ kamers en de hele beleving die je krijgt in het hotel. Eigelijk jammer.

het ontbijt was heerlijk en de kamers zijn echt luxe... De spa is het beste waar ik ooit geweest ben.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Ontbijt was de eerste dag perfect!
    • Deluxe Kamer

In november is er zeer weinig volk en voelt het desolaat aan ...

Ontbijt was de eerste dag perfect! Omdat we buiten het seizoen waren, moesten we 2e dag ontbijten in een te donker restaurant met beperktere keuken... Kamer was schitterend. Tuin : nooit gezien .... prachtig!!

Fantastisch maar prijzig...
    • Deluxe Kamer

Geen koffie en thee faciliteit op de kamer. Slechts 1 klein flesje water aangeboden op de kamer. Roomservice eten was koud bij aankomst. Spa erg duur en was gesloten tussen 14 en 17 uur!!

Prachtige tuinen en zwembaden. Zeer vriendelijke ontvangst. Restaurants zeer mooi, aardig personeel maar eten te duur voor de geboden kwaliteit.

Ben je op zoek naar pure rust en luxe dan is dit het juiste hotel!
    • Deluxe Kamer

Ik had niet hele hoge verwachtingen aangezien ik wel vaker mooie foto's heb gezien van hotels echter bij aankomst bleek dat dit allemaal lang leve de photshop was. Alleen dit resort is daadwerkelijk mooier dan de foto's je moet het echt ervaren. Ik ben zelf echt een natuurmens die ook wel van luxe/comfort houdt en lekker eten. Dit was daar allemaal aanwezig, vond alleen de menukaart voor de roomservice niet uitgebreid, wellicht dat ze dit nog in de toekomst zullen aanpassen.

Ik heb wel vaker in een luxe resort verbleven alleen na mijn bezoek is dit mijn absolute nummer 1. Je wordt door het hotel verwelkomt in een prachtige lobby (voornamelijk hout interieur en aarde kleur tinten) met een heerlijk drankje. Ik ervaarde pure rust bij aankomst en de overige dagen heb ik alleen maar meer en meer genoten. Het hotel heeft genoeg faciliteiten, waaronder prachtige zwembaden, genoeg culinaire hoog aangeschreven restaurants en vriendelijke en behulpzame personeel. Mijn dag begon met een ontbijt op het terras onder het genot van zingende vogels en een prachtige uitzicht, als je je dag zo kan beginnen wat wil je nog meer? En dan de wandelpaden in het resort waar je wordt omringd door prachtige planten en bloemen, ik had voor het eerst het gevoel dat ik niet in Europa maar in Azie op vakantie ben. Daarnaast als je geinteresserd bent in mediatie/yogalessen ben je hier ook aan het juiste adres. Ik heb zelf alleen deelgenomen aan een meditatieles wat op een zeer professionele wijze werd gegeven. Voor stelletjes is het een leuk hotel en voor gezinnen ook, er is zelfs een kidsclub waar er elke dag activiteiten worden georganiseerd. En omdat dit hotel toch onder het hoger segment valt is niet alles heel massaal, er is altijd genoeg plek in het zwembad om te zwemmen. Een dikke tien dus!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Super slecht
    • Deluxe Kamer

Alles. Van booking krijg je verkeerde informatie. 9 rest. waarvan er 2 som 3 open waren. Buffet 50,00 euro, koud en oud. Rest. Black zogenaamd chique al het eten koud en het Thaise rest. wat meer Indisch was was redelijk. Overal in het hotel is het steenkoud, je kunt nergens koffiedrinken behalve tijdens de lunch of als je geluk hebt aan het zwembad. De hele dag jengel muziek zgn Zen en op alle plekken waar het maar mogelijk was wierook in een pot of plant. Blij dat we weer naar huis konden, zijn 3 dgn eerder teruggegaan!

Niets beviel ons

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Echt een aanrader dit hotel. We komen graag terug. Liefst in een ander seizoen.
    • Deluxe Kamer

We hadden graag ook een ander restaurant geprobeerd, maar die waren gesloten. We vonden het jammer dat de toegang tot spa niet gratis was.

Het was enorm gastvrij. Het personeel was niets te veel. We voelden ons heel vrij en welkom. We waren er twee dagen en zijn steeds op het terrein gebleven. Het ontbijt was werkelijk fantastisch! Beide dagen dineerden we heerlijk in een van de restaurants (hetzelfde). Bijzonder dat we in februari buiten op een ligbed in de zon konden liggen. We hebben genoten.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prachtige locatie, ruim opgezet, je waant je redelijk op...
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Buiten het seizoen is het echt geen aanrader - slaan volledig de plank mis. Wifi doet het niet, kamerssleutels doen het niet, geen Aziatisch eten beschikbaar, het hotel deed doods aan en service was ver te zoeken. Voor 1 nacht 670 € betalen waarbij je in Benidorm Aziatisch bent gaan eten omdat de keuken hier niet open was??? Nee wij nooit meer.

Prachtige locatie, ruim opgezet, je waant je redelijk op Bali maar is niet helemaal gelukt. Eten is prima en kamers zijn wat je had verwacht.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

tophotel om fijne vakantie te beleven

restaurant "In Black" niet toegankelijk voor kinderen -12

Zoals steeds is de ontvangst zeer vriendelijk, mooie locatie, zeer verzorgd hotel, diverse restaurants en thai spa faciliteiten geweldig. Op het ganse domein is wifi ontvangst goed.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Stukje Thailand in Spanje
    • Deluxe Kamer

Spa voorzieningen; alleen als je een behandelafspraak hebt mag je gebruik maken van die faciliteiten

Prachtige tuin met meerdere zwembaden Ontbijt zeer verzorgd Kamers luxe en ruim

geweldig
    • Deluxe Kamer

avond entertainment kan beter is onder de maat gezien de prijs verhouding. Wellicht een gezellige bar maken !

totale setting paradijs achtige tuin!

Fantastich!
    • Deluxe Kamer

Prachtig aangelegde tuin, een oase van rust. Even weg in Azië..;-)

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Zeer leuke en rustige verblijfplaats
    • Deluxe Kamer

Weinig , 1 kleine opmerking , het voedsel dat uitgestald staat is niet altijd gekoeld en dat is niet zo hygiënisch

Ontbijt was super

moest omgeving meer te bieden hebben zou ik zeker teruggaan
    • Deluxe Kamer

vind geen echte belangrijke minpunten

prachtige kamer, uitstekend ontbijt diner middelmatig maar aanvaardbare prijs/kwaliteit verhouding

• Superior Deluxe Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kidsclub te weinig animatie

prima maar culinair past het niet bij de kwaliteit van de accommodatie

kwaliteit van het eten. beperkte keuze omdat er veel gesloten was.

buffet in de avond was geweldig veel keuze en alles...
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

buffet in de avond was geweldig veel keuze en alles topkwaliteit,ontbijt was ook goed

Fantastisch!!!!

zoals gezegd fantastisch!!!!

gewoon fantastisch!!!!!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

niet meer naar deze locatie
    • Deluxe Kamer

ontbijt was goed / diner matig / te weinig restaurants open van de 8 waren er 2 of 3 open

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prachtige tuin.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Een aanrader voor terug te gaan
    • Deluxe Kamer

Relax ruimte was niet gratis. 20€ voor een uurtje.

Heerlijk ontbijt, mooie kamer met uitzicht Benidorm.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Fantastich hotel waar je zeker een keer geweest moet zijn als je wat geld overhebt!
    • Deluxe Kamer

De drankprijzen vonden wij persoonlijk erg hoog, Dat viel ons tegen.

Het eten in het hotel was fantastich, genoeg keuze en variatie.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Goed maar te duur voor wat wij verkregen hebben
    • Deluxe Kamer

Bediening tijdens het ontbijt meestal geen warme koffie of het water voor de thee was lauw,de mieren op de kamer.

Kamers waren geweldig

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Een super relaxte, luxe, en fantastisch verblijf bij Asian Garden!!!!

de Paella....

Fantastisch personeel, heerlijke kamers, top zwembad. In een woord geweldig!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Fantastisch !

Geen Verse sinaasappel SAP in Spanje !! Hahaha schaam me om het te zeggen alles was zooo goed !!!

Fantastisch !!!! Lieve mensen , lekker schoon alles !! Eten heerlijk !! Alles !!! Top ❤️❤️

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De mooie tuinen, mooie zwembaden

Het avondeten, in het buffetrestaurant te weinig personeel bij het bakken van vlees, vis, pasta, te lang wachten en te snel afruimen van borden, soms nog volle borden als je even weg was. In a la carte restaurant te snel voorgerecht, hoofdgerecht. Zelfs bij het vragen het rustig aan te doen negeerden ze ons.

De mooie tuinen, mooie zwembaden

• Beoordeeld op: 24 april 2016

De update van de kamer.

Helaas kijkt het uit op Benidorm met z'n hoge flatgebouwen. Overigens wel erg mooi grotendeels weggewerkt.

De update van de kamer. Het vriendelijke personeel. Hygiene. Privacy. De enorm grote schone zwembaden etc. etc.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Ontbijt zeer uitgebreid, lunch restaurant niet goed, overall...

Bij het lunchrestaurant kregen we bij de ceasar salad spekjes mer schimmel erop. Guest relation medewerkster deed heel moeilijk bij bezoek van een gast van buiten, moest de GM bellen om dit in orde te krijgen.....

Ontbijt zeer uitgebreid, lunch restaurant niet goed, overall heerlijk verblijf.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

WiFi, zelfs aan het zwembad

Fitness te klein / beperkt, geen poetsdoekjes Algeheel achterstallig onderhoud Bar erg slordig Ontbijtbuffet (adult only) niet gekoeld

WiFi, zelfs aan het zwembad Restaurant Koh Samui en In Black Adult only ontbijt en zwembad

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Heerlijke kamer en fijne bedden, schoon.

Heel veel gezinnen met jonge kinderen, ligging ver van alle voorzieningen als winkels, restaurantjes en strand. Je hebt overal een auto voor nodig.

Heerlijke kamer en fijne bedden, schoon.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

top faciliteiten, vooral tuin en zwembad

etens is ondermaats, mag niet voor dergelijk top hotel. Ze moeten daar echt iets aan doen. Buffet is niveau van drie sterren

top faciliteiten, vooral tuin en zwembad

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Uitzicht, zwembaden , gebouwen.

Het ontbijt kan veel beter, spijtig dat het allemaal steeds industrieel gemaakte broodjes waren die mals waren en nooit krokant!! Voor een 5 sterren hotel kan het eten in het algemeen in al hun restaurants beter ...wij vonden het ontbijt matig en in de verschillende restaurants was eten geen 5 sterren niveau waardig ! Spijtig voor zo een mooi hotel...

Uitzicht, zwembaden , gebouwen..mooi hotel het lijkt wel of je in Thailand bent ! Prachtige locatie..oppassen dat je een mooie kamer boekt met een mooi uitzicht..zeer belangrijk!! De tuinen en gebouwen zijn zeer goed onderhouden en verzorgd!!

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

heerlijke relaxte sfeer en rust in dit hotel met prachtige...

dat je er wat lastig achter komt dat alle ander restaurants behalve het buffetrestaurant met bijbetaling is!

heerlijke relaxte sfeer en rust in dit hotel met prachtige tuinen en zwembaden

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Echte Aziatische sfeer.

Housekeeping kan veel beter. Er wordt veel vergeten en dat terwijl we in een kostbare suite verbleven.

Echte Aziatische sfeer. Zeer rustgevend al direct bij aankomst.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Heerlijk rustig hotel, mooie zwembaden

Restaurants niet alle geopend!! Kinderen mogen niet in bep restaurants komen, dus was de keuze zeer beperkt ( soms alleen tot buffet!) Extra bed op kamer was slecht!! WiFi op kamer was er niet

Heerlijk rustig hotel, mooie zwembaden

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Het geheel !

De professionalisme van het (vriendelijk) personeel . Dringend opleiden voor 5 * niveau.!

Het geheel ! Je waant je echt in Azië .

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Rustig en ruim opgezet luxe hotel

Rustig en ruim opgezet luxe hotel

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

niks open in hotel van bars en geen bediening te bespeuren

niks open in hotel van bars en geen bediening te bespeuren

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Rustige sfeer in het hotel

Binnenzwembad alleen te gebruiken voor mensen die zich in de spa laten behandelen

Rustige sfeer in het hotel

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

Bij binnenkomst heb je gelijk een goed gevoel.

geen tegenvallers

Bij binnenkomst heb je gelijk een goed gevoel.Vriendelijke ontvangst, goede begeleiding en zeer nette kamers.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

comfort in de suite

wifi kan beter.

comfort in de suite

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

mooi luxe resort, correcte prijs-kwaliteitsverhouding

niet echt kindvriendelijk, ligging in the middle of nowhere.

mooi luxe resort, correcte prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

super aardig en effectief personeel, mooi opgezet en luxe...

zwembad beleid iets te overspannen

super aardig en effectief personeel, mooi opgezet en luxe resort, super buffet (ontbijt en diner)

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Sfeer

Het weer

Sfeer

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

personeel dat mijn vrouw wou versieren

personeel dat mijn vrouw wou versieren

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.